The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rome 2009
#1
ATP Masters.
Loting zaterdag, kwalificaties zaterdag en zondag.
Hoofdschema start maandag 13.00 uur.

Ik neem aan dat de deadline op zondagavond ligt.
Reply
#2
Ik zou maandag 13:00 uur logischer vinden.
Reply
#3
Ik neem aan maandagmiddag 12uur.
Reply
#4
mindlight Wrote:Ik zou maandag 13:00 uur logischer vinden.

Lijkt me ook, maar als extra service voor de mensen die er tijd voor hebben. Boeit verder niet voor mensen die hun team op zondag al maken natuurlijk.
Reply
#5
Zondagavond 22uur:
..
..
..
..

Maandagmiddag 12uur:
Haggie
..
..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#6
Zondagavond 22uur:
Andre
..
..
..

Maandagmiddag 12uur:
Haggie
Kooltje
..

Maandagmiddag 13 uur:
Mindlight
Reply
#7
Dan hebben we de discussie die we vaker gevoerd hebben.
Ik ben tegen overdag deadlines omdat dan sommige mensen werken. Ik kan niet meer terugkijken in de deadline-draad in het afgescheiden FTM-gedeelte, maar het staat me bij dat we zoiets ook afgesproken hebben.
Als voor de rest niemand het een probleem vindt dan moet het maar. Ik word echter liever op waarde geklopt dan doordat ik door afwezigheid een afzegger gemist heb.
Reply
#8
Overdune Wrote:
mindlight Wrote:Ik zou maandag 13:00 uur logischer vinden.

Lijkt me ook, maar als extra service voor de mensen die er tijd voor hebben. Boeit verder niet voor mensen die hun team op zondag al maken natuurlijk.
Vind ik wel, want je kunt afzeggers missen.
Reply
#9
Dat is waar ja, niet aan gedacht. Enige reden dat ik voor deadlines overdag NL tijd ben is dat ik anders weer zo fucking vroeg mn nest uit moet om de laatste uitslagen te checken (hoewel dat in dit geval niet uitmaakt).
Reply
#10
andre Wrote:Dan hebben we de discussie die we vaker gevoerd hebben.
Ik ben tegen overdag deadlines omdat dan sommige mensen werken. Ik kan niet meer terugkijken in de deadline-draad in het afgescheiden FTM-gedeelte, maar het staat me bij dat we zoiets ook afgesproken hebben.
Als voor de rest niemand het een probleem vindt dan moet het maar. Ik word echter liever op waarde geklopt dan doordat ik door afwezigheid een afzegger gemist heb.

En zoals ik ook al vaker aangegeven heb, is die afspraak dus niet gemaakt. Ik kan nog wel bij dat topic, ben er meermaals volledig doorheen gelopen, en die afspraak staat daar dus niet (zoals ik ook al vaker heb aangegeven). Dit is de betreffende post van maart 2008, waar jij ook dacht dat die afspraak er was.

andre Wrote:Waarom doen we de deadline niet op dinsdag 22.00 uur?
De oorspronkelijke afspraak was: deadline normaal gesproken op maandag 22.00 uur. Alleen bij GS en 2-weken masters de avond voor het begin van het toernooi om 22.00 uur.
Ik vind niet dat we nu ineens overdag-deadlines moeten gaan introduceren, dat was niet de bedoeling.

Ad Wim Wrote:De afspraak was in principe om de deadline direct voor de eerste partij van de TMS te zetten...

Ad Wim Wrote:Nog niet iedereen gestemd, maar dit lijkt me dus maandag 22 uur te worden muv GS en TMS, waarbij de deadline vlak voor de eerste wedstrijden komt.

Maar als daar heel veel problemen mee zijn, kunnen we dit ook veranderen. Maar ik vrees dat de quali's er dus wederom niet in zullen staan om dinsdag 22 uur...
Reply
#11
Andre blijft dat punt aanspreken. Hij is blijkbaar ook de enige die hier last van heeft.
Vandaag wel de hele tijd overdag online overigens maar dat terzijde.
Reply
#12
Woensdag is geen maandag.
Reply
#13
Overdune Wrote:Woensdag is geen maandag.
=D>
Reply
#14
Maandagmiddag prima Wink
Reply
#15
Maandag 13 uur, dan kunnen ook de werkenden onder ons in hun middagpauze nog ff de laatste ontwikkelingen bekijken.
Reply
#16
Maandagavond 22:00 heeft mijn voorkeur, zondagavond kom ik daar ook niet aan toe.
Maar omdat maandagavond geen optie is gaat mijn voorkeur uit naar 13:00 maandag.
Reply
#17
Iig voor de deadline. Verder vind ik alles prima.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#18
Overdune Wrote:Woensdag is geen maandag.
Dat klopt inderdaad. Woensdag zijn er (net als vrijdag als ik er zelf ook niet ben) veel minder mensen aanwezig, waardoor we nauwelijks afspraken maken en nog eens een keer tijd hebben om tennis te volgen.
Maar gezien de mening van de anderen doe dan maar maandag 13.00 uur, dan is er zoals Scholten zegt in de middagpauze nog tijd om wat te checken.
Stuurt iemand een mailtje rond, zodat de niet-forummers op de hoogte zijn?
Reply
#19
Zondag 24 uur of maandag 13 uur lijkt mij het best.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#20
Maandag 13.00 uur is toch definitief nu?
Heeft iemand een mailtje verstuurd?
Reply
#21
andre Wrote:Maandag 13.00 uur is toch definitief nu?
Heeft iemand een mailtje verstuurd?
Eén van de organisatoren kan toch wel even een mailtje sturen met de deadline?
Reply
#22
Nog steeds Ftm dus heel groot probleem is het niet... negatieveling.
Reply
#23
kooltje Wrote:Nog steeds Ftm dus heel groot probleem is het niet... negatieveling.
Wat is dit nu weer voor een reactie?
Ik wil graag dat iedereen op de hoogte is van de deadline, zodat iedereen zijn team op tijd kan maken. Vandaar dat ik een paar keer gevraagd heb om een mailtje te sturen.
Reply
#24
Andy Roddick, Gael Monfils, David Nalbandian and Mario Ancic have all withdrawn from this year’s Internazionali BNL d’Italia.

Nalbandian became the latest player to pull out after suffering from a hip injury during his third round victory at Barcelona over Nicolas Almagro. Monfils has been suffering from Osgood Schlatter’s disease – a legacy of growing pains – in both knees and is unlikely to play much tennis before Roland Garros at the end of next month, while Ancic is still suffering from the effects of the glandular fever that struck him down last season.

Roddick meanwhile has recently married his fiancée Brooklyn Decker and will turn his mind back to tennis at Madrid in just over a week’s time.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#25
Sorry voor de late reactie mensen, ik ga nu de loting en nieuwe spelerswaarden invoeren, de rest heeft ML al gedaan (nogmaals dank). Db zal dus snel open gaan.
Reply
#26
Ik krijg twee errors bij het uitvoeren van die spelerswaarden scriptjes. Ik dacht dat dat nu helemaal opgelost was? Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

Edit: kan iemand anders proberen die dingen te runnen?
Reply
#27
Nee volgens mij werkt het nog steeds niet goed OD, helaas Sad
Reply
#28
Alritey, dat wordt dus handwerk. Dan duurt het nog even voordat de db opengaat.
Reply
#29
ML, kun je je pb's even checken?
Reply
#30
Mag ook naar mij hoor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: