The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Taalergernissen
Vanmorgen op de radio nog een fraaie illustratie van het vorige bericht. Nieuwbakken minister Leers gaf uitleg over het beleid wat betreft het het terugsturen van asielzoekers naar Irak. Hij wilde zeggen dat hij informatie kreeg van Buitenlandse Zaken en daar dus van moest uitgaan, maar hij wilde zo graag 'op basis van' zeggen dat het volgende er uitkwam: 'ik moet toch op basis van die informatie kunnen afgaan'.
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:Vanmorgen op de radio nog een fraaie illustratie van het vorige bericht. Nieuwbakken minister Leers gaf uitleg over het beleid wat betreft het het terugsturen van asielzoekers naar Irak. Hij wilde zeggen dat hij informatie kreeg van Buitenlandse Zaken en daar dus van moest uitgaan, maar hij wilde zo graag 'op basis van' zeggen dat het volgende er uitkwam: 'ik moet toch op basis van die informatie kunnen afgaan'.

overigens is 'beleid wat betreft terugsturen asielzoekers' onzettend lelijk nederlandsch, maar dat geheel terzijde.
Reply
Vanmiddag hoorde ik op de radio een mevrouw zeggen: '(....) hele mooie programma's worden gewoon de kop omgedraaid'. Dat moet dus zijn in goed Nederlands: '(...) hele mooie programma's wordt gewoon de nek omgedraaid'
May The Schwartz Be With You
Reply
Margreet van het RTL Nieuws braakte ook weer een hele kromme aankondiging uit: "De veiligste manier van bevallen is niet thuis!"
Waar is die veiligste manier van bevallen dan naartoe?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Weerpraatje vanmorgen op de radio: "Vandaag rond de 16 graden, terwijl het 10 graden moet zijn."
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Een leuke verhaspeling bij Studio Sport over een Canadese schaatster die gisteren met kop en schouders boven de concurrentie uitstak OF met overmacht won:
"zij won met kop en schouders".
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Radio 1 vorige week donderdag over rellen in Engels voetbal: Dit was nou precies de regel die de uitzondering bevestigt!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Waar ik me de laatste tijd bijzonder aan stoor is het weglaten van de tussen-e voor een ei/ij-klank in de spreektaal: zorgverglijker, persoonlijke begleider, wegbrijders. Ik hoor het zelfs in reclames en dat daar niemand bij die firma iets van gezegd heeft vind ik stuitend.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
En nu ik toch bezig ben: De Ziekte van Doen! Heel veel mensen gebruiken tegenwoordig het werkwoord 'doen' als extra, dus overbodig werkwoord, of als vervanger voor een ander werkwoord in willekeurige zinnen. Zonet op RTL4 zei iemand: "Nou, ik doe dus 's ochtends eerst gewoon douchen..." NEEEEEHEEEEEEE!!!!!!!!!! Je GAAT douchen en je DOET de afwas!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Zie ik in NRC van vandaag in een interview met Wim Jonk:

Quote:Vanmiddag zou hij weer trainen met de jeugd van Ajax. „Dat is uiteindelijk waar het allemaal om gaat. Dat wij het plan van Cruijff op De Toekomst kunnen uitvoeren. We zijn veel te ver van de inhoud afgegleden de afgelopen maanden.”
Met assistent-trainer van Ajax Dennis Bergkamp heeft Jonk daar de leiding. Voor hen was het een hard gelach te horen dat zij onder hun vroegere trainer Louis van Gaal zouden moeten werken, Cruijffs aartsvijand.

Ik ben blij dat ze ondanks alles er toch nog pret om hebben gehad.
May The Schwartz Be With You
Reply
Oke het is stoeltjeslift maar toch niet sleepjeslift???
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Trainer Fred Rutten probeert het steeds weer met een andere invulling, maar de defensie blijft de achillespees bij PSV. De cijfers wijzen uit dat het al maanden aan de gang is.

Vier dagen na de pijnlijke 6-2 nederlaag tegen FC Twente incasseerde PSV donderdag in de Europa League opnieuw een gevoelig verlies. Het resultaat werd door doelpunten van Ola Toivonen en Georgionio Wijnaldum iets draaglijker, maar dat laat onverlet dat ook Valencia de Brabantse kwetsbaarheid genadeloos blootlegde (4-2).

Dat de defensie het zorgenkindje is bij PSV komt ook tot uitdrukking in de statistieken van de laatste maanden. De Eindhovense club wist namelijk al veertien wedstrijden op rij, zowel in Nederland als in Europa, achterin niet de nul vast te houden. Opvallend genoeg was op 10 december 2012 NAC Breda, ook de tegenstander van a.s. zondag, de laatste club die niet tot scoren kwam tegen PSV.

Maar een duel in het Rat Verlegh Stadion is tegelijkertijd ook een opgave gebleken de laatste jaren. PSV won in april 2006 voor het laatst in Breda, terwijl het afgelopen drie seizoenen met lege handen terugkeerde naar Eindhoven.

Undecided
Reply


Forum Jump: