The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Taalergernissen
Mensen die 'hunnie' of 'hullie' zeggen moet je m.i. gewoon preventief ruimen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Net als de meest gastvrije provincie van Nederland. Waar het in de zomer net zo koud is als in de winter \Big Grin/
Reply
sjampoo Wrote:Net als de meest gastvrije provincie van Nederland. Waar het in de zomer net zo koud is als in de winter \Big Grin/

Ga jij nou maar je taalvaardigheden slijpen. Dan rijd je misschien niet weer zulke scheve schaatsen:

sjampoo Wrote:Ik :oops: me nergens snel voor maar dit slaat alles. Nooit geweten dat ze in nederland zo laag kunnen zinken.
van mij mogen ze zo ie zo stoppen met de eurosongfestival, maar goed dat is mijn mening. Maar een ding is
zeker volgend jaar worden we niet eens meer uitgenodigt om een liedje in te sturen

En dan heb ik het nog niet eens over de interpunctie, hoofdletters en stijl.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik slijp weinig taalvaardigheden. Ik ken nog nie eens schaatsen, dus waarom zou ik ze dan moeten slijpen. t is alleen jammer da meesen uit het zuiden des land weer eens in de problemen komen door wa
multinogwa meuk en daardoor preventief geruimd moeten worden. Ik komop voor de minderheid moete maar denken :-({|=
Reply
sjampoo Wrote:Ik slijp weinig taalvaardigheden. Ik ken nog nie eens schaatsen, dus waarom zou ik ze dan moeten slijpen. t is alleen jammer da meesen uit het zuiden des land weer eens in de problemen komen door wa
multinogwa meuk en daardoor preventief geruimd moeten worden. Ik komop voor de minderheid moete maar denken :-({|=

Jij bent een fervent geitenneuker?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
leuke discussie gister bij dwdd.

ik vond dat wijf goed beginnen, maar plasterk legde vervolgens prima uit hoe het zat. en dat wijf er maar door jengelen: ja maar dat is spelling. jahaaaaaa
Reply
Iemand gisteren DWDD gezien met dat rare gansje van de RU Nijmegen? Plasterk had, vond ik, een redelijk sterk betoog over waarom je 'hun zeggen' niet moet tolereren als correct Nederlands. Dat heeft namelijk niets te maken met taalevolutie, maar met slecht taalonderwijs, collectieve luiheid onder (met name) jeugd, ambtenaren en bij andere officiële instanties, het gebrek aan kennis over het Algemeen Beschaafd Nederlands in de media en de overvloed aan (halve) analfabeten in diezelfde media.

Ik ben helemaal vóór creatief omgaan met taal, zowel grammaticaal als in spelling, maar dan wel in zaken waar die creativiteit een functie heeft, zoals in liedjes, gedichten, overig proza, columns of cabaret. In een brief die ik van de gemeente, Belastingdienst of Centraal Justitieel Incasso Bureau krijg wil ik geen taalfouten zien, anders stuur ik deze linea recta terug naar de afzender en betaal ik NIETS, wegens gebrek aan intelligentie, spellings- en grammaticacontrole en motivatie om een goed product te maken. Dat lijken me legitieme weigeringsgronden.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
waf Wrote:leuke discussie gister bij dwdd.

ik vond dat wijf goed beginnen, maar plasterk legde vervolgens prima uit hoe het zat. en dat wijf er maar door jengelen: ja maar dat is spelling. jahaaaaaa

Hehe, ik was ook al bezig, maar de koffiepauze kwam ertussen. :Big Grin
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Iemand gisteren DWDD gezien met dat rare gansje van de RU Nijmegen? Plasterk had, vond ik, een redelijk sterk betoog over waarom je 'hun zeggen' niet moet tolereren als correct Nederlands. Dat heeft namelijk niets te maken met taalevolutie, maar met slecht taalonderwijs, collectieve luiheid onder (met name) jeugd, ambtenaren en bij andere officiële instanties, het gebrek aan kennis over het Algemeen Beschaafd Nederlands in de media en de overvloed aan (halve) analfabeten in diezelfde media.

Ik ben helemaal vóór creatief omgaan met taal, zowel grammaticaal als in spelling, maar dan wel in zaken waar die creativiteit een functie heeft, zoals in liedjes, gedichten, overig proza, columns of cabaret. In een brief die ik van de gemeente, Belastingdienst of Centraal Justitieel Incasso Bureau krijg wil ik geen taalfouten zien, anders stuur ik deze linea recta terug naar de afzender en betaal ik NIETS, wegens gebrek aan intelligentie, spellings- en grammaticacontrole en motivatie om een goed product te maken. Dat lijken me legitieme weigeringsgronden.

volgens mij zei plasterk dat er nu eenmaal regels zijn wat correcte spelling is, dat het wat hem betreft geen zin heeft om die regels weer aan te passen omdat iedereen er horendol van wordt, dat hij de regels dus niet gaat veranderen, dat hullie hebben onder zijn leiding dus incorrect nederlands blijft, maar dat iedereen wat hem betreft vrij is om incorrect nederlands te spreken.

keurig betoog, die vorige wijziging had wat mij betreft ook niet gemogen.

en dat wijf maar: ja maar dat gaat niet over taal maar over spelling. het leek net of er een bandje werd afgespeeld.
Reply
En daar ben ik het heulemaal mee eensch. Die regels zijn net aangepast en dat waren vooral spellingsregels (tussen-n, tussen-s, tussen-e, accenttekens) en weinig tot geen grammaticale aanpassingen en dat lijkt me heel erg nuttig. Als je de grammatica overhoop gaat gooien moet echt het hele taalonderwijs op de schop, het kost tientallen jaren en tientallen miljoenen foepies en met het toevoegen/aanpassen van 'hullie hebben' wordt de taal er niet functioneel beter van.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Quote:Lijk in tuin Christian Bale
Uitgegeven: 12 februari 2010 09:20
Laatst gewijzigd: 12 februari 2010 09:20

AMSTERDAM - In de tuin van een huis waar acteur Christian Bale een tijdje heeft gewoond is een lijk gevonden.
De overleden man werd al acht jaar lang vermist. 'American Psycho'-acteur Bale woonde in het huis in Albuquerque
tijdens de opnames van de film 'Terminator: Salvation' in 2008.

Het lichaam heeft volgens de politie van Albuquerque al die tijd in de tuin van het huis begraven gelegen, schrijft
de Amerikaanse entertainmentsite TMZ.

Ex-vrouw
Het lijk werd gevonden na een tip. De ex-vrouw van het lijk is aangehouden en aangeklaagd voor moord.
Bale kwam eerder meerdere malen in het nieuws wegens woedeaanvallen. De acteur is momenteel bezig met de
voorbereidingen voor een nieuwe Batman-film.

Ik zou zeggen: de ex-vrouw van de overleden man. Hier staat het alsof de vrouw gescheiden is van een lijk.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Net een vrouw bij Hart van Nederland over een bepaalde kwestie:
"Ik ga ervoor zorgen dat de onderste steen boven water komt!"
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Gisteravond op Veronica was een 'teaser' voor een of ander sensatie-programma met zo'n blonde doos die criminaliteit opzoekt, waarbij de ondertitelaar van mij meteen ontslagen mag worden: "En, heb je wel eens iemand vermoordt?" Dead
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Om over Erica Terpstra maar te zwijgen :oops:
Reply
Scholten! Wrote:Om over Erica Terpstra maar te zwijgen :oops:

Ach, die was dronken na het vieren van de 4e plaats en had dus een excuus. :beerbros:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Zonet werd bij de filemeldingen het gebrek aan files geweten aan het feit dat het 'kokosvakantie' is. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Mukkus Wrote:Net een vrouw bij Hart van Nederland over een bepaalde kwestie:
"Ik ga ervoor zorgen dat de onderste steen boven water komt!"

Notworthy
Reply
Sinds kort kom ik een paar dagen in de week in Leiden, alwaar ik dan een stuk door de Haarlemmerstraat loop. Dat is een winkelstraar waar berkt fiets[en autoverkeer is toegestaan. Daar staan dus officiële borden waarop onder andere staat dat onmiddelijk laden en lossen is toegestaan...
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:Sinds kort kom ik een paar dagen in de week in Leiden, alwaar ik dan een stuk door de Haarlemmerstraat loop. Dat is een winkelstraar waar berkt fiets[en autoverkeer is toegestaan. Daar staan dus officiële borden waarop onder andere staat dat onmiddelijk laden en lossen is toegestaan...
hihi
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
de nieuwe Wrote:
Berend Botje Wrote:Sinds kort kom ik een paar dagen in de week in Leiden, alwaar ik dan een stuk door de Haarlemmerstraat loop. Dat is een winkelstraar waar berkt fiets[en autoverkeer is toegestaan. Daar staan dus officiële borden waarop onder andere staat dat onmiddelijk laden en lossen is toegestaan...
hihi

Je hebt groot gelijk, maar ach ja, tikfoutjes, moet natuurlijk zijn winkelstraat en beperkt. En fiets- ipv fiets[.
May The Schwartz Be With You
Reply
Quote:Auto rijdt in water, vrouw overlijdt

GENEMUIDEN - Bij een verkeersongeval in de nacht van vrijdag op zaterdag is in Genemuiden in Overijssel een 23-jarige inwoonster van het Noord-Hollandse Obdam om het leven gekomen.
Ze zat in een auto die te water raakte, meldde de politie. De auto reed rond half twee in de nacht over de Veerweg richting de pont die het Zwarte Water oversteekt naar Genemuiden. De 23-jarige bestuurder uit Obdam kon samen met een 23-jarige man uit Middenbeemster tijdig de auto verlaten.

Verrast
Volgens een verklaring van de twee mannen viel de navigatie uit en werden ze plotseling verrast door het water. Samen met twee andere automobilisten poogden ze tevergeefs hun 23-jarige vriendin uit Obdam uit de auto te krijgen. Hulpdiensten zetten een duikploeg en een traumahelikopter in om de vrouw te redden. Zij overleed ter plaatse, aldus de politie.

Los van het feit dat het een bizar ongeval is, is het taalkundig behoorlijk treurig. Een auto rijdt niet vanzelf, net zoals een bal niet uit zichzelf in de goal vliegt.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Zonet werd bij de filemeldingen het gebrek aan files geweten aan het feit dat het 'kokosvakantie' is. :8:

Voor de gein weleens naar wegmisbruikers gekeken? Hoe vaak ik daar een politieagent de zinsnede hoor gebruiken: "Ik zou u graag even met de beelden willen converteren..". Dat lijkt mij een vreemde gewaarwording. Of men bedoelt het goed en moet gewoon iets beter leren uitspreken of men moet echt heel dringend weer een vervolgcursus Nederlands aanbieden aan deze mensen...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Een auto rijdt niet vanzelf

Vraag dat maar eens na bij Marco Bakker, en alle Toyotabezitters.
May The Schwartz Be With You
Reply
en aan David Hasselhof
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:en aan David Hasselhof

[Image: david-hasselhoff-dont-hassle-the-hoff-t-shirt.jpg]
Reply
Berend Botje Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Een auto rijdt niet vanzelf

Vraag dat maar eens na bij Marco Bakker, en alle Toyotabezitters.

Dat waren auto's die niet vanzelf ophielden met rijden. Dat is natuurlijk heel iets anders.

En wat De Nichtridder betreft:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QH3JAp7vMuo[/youtube]

Nuff said!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Zonet een mooie spreekwoorden/gezegdenverhaspeling op RTL4: Gerrit Zalm heeft geprobeerd het schip te keren! (Hij heeft geprobeerd het tij te keren/de wal zal het schip wel keren). Hakkuh
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Misschien was hij aan het zeilen? En wat die auto betreft, er staat helemaal niet dat die uit zichzelf is gaan rijden. En weet je wat auto(mobiel) oorspronkelijk betekent?
May The Schwartz Be With You
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Zonet een mooie spreekwoorden/gezegdenverhaspeling op RTL4: Gerrit Zalm heeft geprobeerd het schip te keren! (Hij heeft geprobeerd het tij te keren/de wal zal het schip wel keren). Hakkuh

Of het is een heule grote zalm, waartegen dat schip is aangevaren. Dan zou het kunnen....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Zonet een mooie spreekwoorden/gezegdenverhaspeling op RTL4: Gerrit Zalm heeft geprobeerd het schip te keren! (Hij heeft geprobeerd het tij te keren/de wal zal het schip wel keren). Hakkuh

Of het is een heule grote zalm, waartegen dat schip is aangevaren. Dan zou het kunnen....

whahahahahahahahahahahahahahahahaha Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided
Reply


Forum Jump: