The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tenue's 2009 - 2010
#1
De kassa moet blijven rinkelen dus zullen veel clubs volgend seizoen weer met nieuwe tenues komen. Ajax heeft zowel een nieuw uit- als thuistenue. Het thuistenue ( voor het eerst met drie strepen) zal over een paar maanden gepresenteerd worden, het uittenue werd vandaag bekend:

[Image: shirt.jpg]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#2
Het uittenue voor het seizoen 2019-2020 zul je bedoelen, als die derde ster eindelijk echt binnen is :razz:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#3
3 sterren.. Undecided Dat zwart is dan weer wel toepasselijk.
Reply
#4
Voyou Wrote:Het uittenue voor het seizoen 2019-2020 zul je bedoelen, als die derde ster eindelijk echt binnen is :razz:

Valt jullie natuurlijk gelijk weer op :wink:.
Ook het logo is zoals de supporters het graag zien. De rest van het shirt is wel voor komend seizoen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#5
Deze is het geworden:
[Image: ajaxuit0910.jpg]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#6
Je moet even aangifte doen van de diefstal van 2 sterren, Bumme!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#7
Zelf zou ik voor deze gekozen hebben:

[Image: 1zl59gx.png]

Even voor de footbal shirt kenners/liefhebbers:

Het nieuwe uitshirt van Ajax is gebasseerd op het Adidas Campeon Model. Dit model is in November 2008 geintroduceerd. Tot op heden zijn Real Madrid (thuis), Liverpool(uit), LA Galaxy (thuis), en Ajax de enige voetbalclubs met dit model.
Die van Liverpool is bijna identiek, check:

[Image: adidas2_20090221_1160609557.jpg]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#8
Bumme Wrote:Deze is het geworden:
[Image: ajaxuit0910.jpg]


Wie is de persoon links achteraan?
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#9
Daley Blind
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#10
ik vind het maar een saai shirt. model vind ik niet echt lelijk, maar de kleur is echt niks.

jouw gekozen model bumme vind ik ontzettend duits er uit zien. vind ik te druk.
Reply
#11
Vind het eigenlijk best mooi dat shirt. 8-[
Reply
#12
waf Wrote:ik vind het maar een saai shirt. model vind ik niet echt lelijk, maar de kleur is echt niks.

jouw gekozen model bumme vind ik ontzettend duits er uit zien. vind ik te druk.

Kleur is waarschijnlijk gedaan om de Amsterdammers ( weer) het gevoel te geven dat Ajax van Amsterdam is.
Ik vind de kleuren wel mooi.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#13
Adder Wrote:
waf Wrote:ik vind het maar een saai shirt. model vind ik niet echt lelijk, maar de kleur is echt niks.

jouw gekozen model bumme vind ik ontzettend duits er uit zien. vind ik te druk.

Kleur is waarschijnlijk gedaan om de Amsterdammers ( weer) het gevoel te geven dat Ajax van Amsterdam is.
Ik vind de kleuren wel mooi.

is dat smerige antraciet grijs/zwart dan de kleur van amsterdom? :eeeek:

amsterdam doet al genoeg voor de amsterdammers trouwens:

Quote:Borden geven cruisegebied homo’s aan
AMSTERDAM - Het Amsterdamse stadsdeel Slotervaart komt cruisende homo’s op opmerkelijke wijze tegemoet.

FOTO SHODY CAREMAN
Homoseksuelen die aan hun trekken willen komen in het recreatiegebied De Oeverlanden van De Nieuwe Meer, kunnen op nieuwe informatieborden zien waar ze naar toe moeten.

Stadsdeelwethouder Paulus de Wilt (openbare ruimte) onthult de plattegronden dinsdag, maakte het stadsdeel bekend. Op de borden staat ook aangegeven waar de strandjes, speelplekken en het hondenstrand liggen.

Amsterdam-Slotervaart kwam onlangs nog met een plan om de emancipatie van homo’s te bevorderen. Daarin staat onder meer dat er in het stadsdeel een homocafé moet komen. Ook moeten er voetbalwedstrijden tussen homoseksuelen en Marokkaanse jongeren worden georganiseerd.

Het Amsterdamse stadsdeel Oud-Zuid kwam vorig jaar in een nota over het Vondelpark ook al met plannen over hoe om te gaan met cruisende homo’s. Daarin stond dat er extra vuilnisbakken moeten komen, waar homoseksuelen hun condooms in kunnen doen. In een eerdere versie van de notitie stond nog dat homo’s die het met elkaar doen, bij het park horen. Die passage haalde het stadsdeel er later uit.

wat een malloten joh.. Undecided Undecided
Reply
#14
Peter Wrote:Vind het eigenlijk best mooi dat shirt. 8-[

Ik ook en stukken beter dan het blauw van dit jaar.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#15
waf Wrote:
Adder Wrote:
waf Wrote:ik vind het maar een saai shirt. model vind ik niet echt lelijk, maar de kleur is echt niks.

jouw gekozen model bumme vind ik ontzettend duits er uit zien. vind ik te druk.

Kleur is waarschijnlijk gedaan om de Amsterdammers ( weer) het gevoel te geven dat Ajax van Amsterdam is.
Ik vind de kleuren wel mooi.

is dat smerige antraciet grijs/zwart dan de kleur van amsterdom? :eeeek:

amsterdam doet al genoeg voor de amsterdammers trouwens:

Quote:Borden geven cruisegebied homo’s aan
AMSTERDAM - Het Amsterdamse stadsdeel Slotervaart komt cruisende homo’s op opmerkelijke wijze tegemoet.

FOTO SHODY CAREMAN
Homoseksuelen die aan hun trekken willen komen in het recreatiegebied De Oeverlanden van De Nieuwe Meer, kunnen op nieuwe informatieborden zien waar ze naar toe moeten.

Stadsdeelwethouder Paulus de Wilt (openbare ruimte) onthult de plattegronden dinsdag, maakte het stadsdeel bekend. Op de borden staat ook aangegeven waar de strandjes, speelplekken en het hondenstrand liggen.

Amsterdam-Slotervaart kwam onlangs nog met een plan om de emancipatie van homo’s te bevorderen. Daarin staat onder meer dat er in het stadsdeel een homocafé moet komen. Ook moeten er voetbalwedstrijden tussen homoseksuelen en Marokkaanse jongeren worden georganiseerd.

Het Amsterdamse stadsdeel Oud-Zuid kwam vorig jaar in een nota over het Vondelpark ook al met plannen over hoe om te gaan met cruisende homo’s. Daarin stond dat er extra vuilnisbakken moeten komen, waar homoseksuelen hun condooms in kunnen doen. In een eerdere versie van de notitie stond nog dat homo’s die het met elkaar doen, bij het park horen. Die passage haalde het stadsdeel er later uit.

wat een malloten joh.. Undecided Undecided



Amsterdamse vlag is rood/zwart, maar dat hoef ik jou vast niet te vertellen.....


en tja, stukje over homo's.....in Amsterdam kan veel.
Waar ze het over hebben is idd vrij bekend( althans voor mij en nee ik ben geen homofiel), want dat is bij de Oude Haagse weg aan de A4.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#16
Adder Wrote:Amsterdamse vlag is rood/zwart, maar dat hoef ik jou vast niet te vertellen.....

dat wist ik niet, maar nu je het zegt had ik dat wel moeten kunnen bedenken.

Quote:en tja, stukje over homo's.....in Amsterdam kan veel.
Waar ze het over hebben is idd vrij bekend( althans voor mij en nee ik ben geen homofiel), want dat is bij de Oude Haagse weg aan de A4.

ik vind het echt waanzin. zo weten alle marokkanen waar ze kunnen potenrammen. maar daarnaast is het echt te vunzig voor woorden. laat ze elkaar lekker in een huis doorboren en hun condooms binnen weggooien ipv een daartoe bestemde prullenbak in een park. :eeeek:
Reply
#17
waf Wrote:ik vind het echt waanzin.

Als hetero's de daad verrichten ergens in een bos, park, parkeerplaats etc. krijgen ze een bekeuring wegens onzedelijk gedrag....
Straks mogen de homo's gewoon ongegeneerd sex hebben in een café en staan de rokers buiten!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#18
Moet toch ff terugkomen op mn mening over dat nieuwe Ajax-shirt. Gadverdamme wat lelijk op tv. Van dat rood bovenop zie je niks, de adidasstrepen zijn lelijk en dan die rode broeken erbij. Dead
Reply
#19
Peter Wrote:Moet toch ff terugkomen op mn mening over dat nieuwe Ajax-shirt. Gadverdamme wat lelijk op tv. Van dat rood bovenop zie je niks, de adidasstrepen zijn lelijk en dan die rode broeken erbij. Dead

Die broeken waren alleen rood omdat Sparta ook met zwarte broeken speelt. Normaal zijn ze dus zwart.
Tenue brengt tot nu toe iig geen geluk..........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#20
Bumme Wrote:
Peter Wrote:Moet toch ff terugkomen op mn mening over dat nieuwe Ajax-shirt. Gadverdamme wat lelijk op tv. Van dat rood bovenop zie je niks, de adidasstrepen zijn lelijk en dan die rode broeken erbij. Dead

Die broeken waren alleen rood omdat Sparta ook met zwarte broeken speelt. Normaal zijn ze dus zwart.
Tenue brengt tot nu toe iig geen geluk..........

Zwarte broeken hebben ze bij wel meer eredivisieclubs, dus de helft van je uitduels speel je in de rode broeken. ](*,)
Reply
#21
Peter Wrote:
Bumme Wrote:
Peter Wrote:Moet toch ff terugkomen op mn mening over dat nieuwe Ajax-shirt. Gadverdamme wat lelijk op tv. Van dat rood bovenop zie je niks, de adidasstrepen zijn lelijk en dan die rode broeken erbij. Dead

Die broeken waren alleen rood omdat Sparta ook met zwarte broeken speelt. Normaal zijn ze dus zwart.
Tenue brengt tot nu toe iig geen geluk..........

Zwarte broeken hebben ze bij wel meer eredivisieclubs, dus de helft van je uitduels speel je in de rode broeken. ](*,)

Ik dacht eerst dat Excelsior aan het spelen was... qua niveau kwam het aardig in de buurt :wink:
Reply
#22
Yzeren Henkie Wrote:
Peter Wrote:
Bumme Wrote:
Peter Wrote:Moet toch ff terugkomen op mn mening over dat nieuwe Ajax-shirt. Gadverdamme wat lelijk op tv. Van dat rood bovenop zie je niks, de adidasstrepen zijn lelijk en dan die rode broeken erbij. Dead

Die broeken waren alleen rood omdat Sparta ook met zwarte broeken speelt. Normaal zijn ze dus zwart.
Tenue brengt tot nu toe iig geen geluk..........

Zwarte broeken hebben ze bij wel meer eredivisieclubs, dus de helft van je uitduels speel je in de rode broeken. ](*,)

Ik dacht eerst dat Excelsior aan het spelen was... qua niveau kwam het aardig in de buurt :wink:

leuk dat je er weer eens bent henkie, maar wil je excelsior niet zo beledigen?
Reply
#23
[Image: dsc04800c.jpg]

Net zo lelijk als t vorige model. Dead
Reply
#24
Peter Wrote:Net zo lelijk als t vorige model. Dead

dit kan hem niet zijn, ziet er toch niet uit...

maar zo istie een stuk mooier. en gelukkig is er ook een europees uitshirt!

[Image: attachment.php?attachmentid=727&stc=1&d=1244029119]
Reply
#25
ik kan hem niet zien, of het moet zijn dat jullie worden gesponsord door het Rode Kruis. En als ik de link volg dan moet ik me bij een Feyenoordsite registreren en daar heb ik geen zin an. Dus probeer het nog eens?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#26
Bredanaar Wrote:ik kan hem niet zien, of het moet zijn dat jullie worden gesponsord door het Rode Kruis. En als ik de link volg dan moet ik me bij een Feyenoordsite registreren en daar heb ik geen zin an. Dus probeer het nog eens?

ik heb helaas geen andere bron.

wacht jij maar lekker tot de eerste training dan. :razz:
Reply
#27
[Image: 227294_661_1244726938130-UITSHIRT_468_2.jpg]

[Image: 227297_661_1244726938055-UITSHIRT_468.jpg]

[Image: 227290_661_1244726938171-UITSHIRT_225.jpg]


Vind dat shirt best wat hebben met zo'n Brabants accent, maar met die rode broek en rode schoenen van Toivonen lijkt t net of Pipo de clown een come-back gaat maken. Dead
Reply
#28
die rode broek vind ik er heel slecht bijstaan.

wel begrijpelijk dat ze op excelsior willen lijken.
Reply
#29
waf Wrote:die rode broek vind ik er heel slecht bijstaan.

wel begrijpelijk dat ze op excelsior willen lijken.

Idd, hij is niet eens dezelfde kleur als die baan op t shirt. Confused

En wil Excelsior om de titel mee gaan doen komend jaar dan? Dan willen we daar idd op lijken. :8:
Reply
#30
met die blokjes vind ik t een beetje een Krotaie-achtig shirt worden
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: