The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Estoril/Munchen/Belgrado
#91
GSM Brands Notworthy :-({|= =D>

5*-3 voor bibber benneteau
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#92
buurs Wrote:Brands naar 5-1 =P~

Volgende ronde wordt ook een eitje :razz:

Hoezo een must-pick Hakkuh


Wordt jij nou echt nooit moe van jezelf?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#93
benne van 30-0 naar 30-30...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#94
Bocaloca Wrote:
buurs Wrote:Brands naar 5-1 =P~

Volgende ronde wordt ook een eitje :razz:

Hoezo een must-pick Hakkuh


Wordt jij nou echt nooit moe van jezelf?

Ik val iedere avond idd makkelijk in slaap :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#95
bp peya Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#96
En de break voor Peya :lol:
Reply
#97
en de rebreak :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#98
Julien 'never in doubt' Benneteau wint =D>
Reply
#99
Wat een held!

Ook niet anders dan verwacht :-"
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik moet zeggen dat het tot nu toe nog niet eens zo slecht gaat. (Clement, Beck, Benneteau, Starace, Ferrer)
Alleen Canas is mij ontvallen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Prima Hewitt...op naar De bakker...
Bolelli begint slecht
Canas eruit is prima...andere uitsagen vallen fout maar eerst op eigen spelers letten.
Reply
Weg met die Bolleli. Bohli is qua naam bijna hetzelfde, dus HUP Bohli. =D>
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Bohli is verdomme ll...Weg met die Loser!
2-0 Navarro =D>
Querrey geeft set en break voorsprong weg...
Reply
Die Martin Sad
Reply
Kom op Davy!!!
De bollies missen de bps allebei...
Reply
En als je dat zegt ....5-3 Bohli ](*,)
Davy wel meteen de break
Reply
:cry: Break Martin set Bohli
Reply
Hewitt wel met pijn en moeite zeg. Eerst een stel matchpoitns verliezen en daarna nog een mp weggewerkt.
Nu tegen De Bakker.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ai, Crivoi mist 5 bps aan het begin van de derde set Sad

Voor de rest allemaal prima uitslagen, muv Martin. Maar dat was een opvuller...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
waarom hoop je dat crivoi wint....????
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Crivoi was natuurlijk volstrekt kansloos tegen koning Ivan, maar ook ik had Crivoi erbij genomen als backup.
Reply
Ik had geen Crivoi deze week en wel Ljubicic. Dus ben wel erg tevreden met deze uitslag.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Geen al te slechte uitslagen vandaag. Jammer dat Cipolla en Crivoi niet een iets betere loting hadden. Maar wel een paar veelgekozen jongens eruit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:Prima Hewitt...op naar De bakker...

Ik heb Hewitt ook, maar hij mag er van mij af tegen De Bakker hoor!
Reply
Wat een rampdag gisteren zeg : 5 man kwijt waarvan 2 door opgaves (Darcis en Vassallo). Met verlies van Zverev tegen Beck kan ik nog wel leven maar die Canas en Martin zeg. Wat een rampzalige spelers die nu ook op de black list staan. Vooral die Martin maakt er een potje van als ie in mijn team staat. Nog slechts 13 man over. Er is nog niets verloren maar vandaag moeten er wel sprongen gemaakt worden
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Vandaag is het alweer aardig de dag van de waarheid, ik heb vanaf 12:00 geen tijd om de gang van zaken te volgen, dus juichen jullie aub voor:

Estoril: Gonzalez, Fognini, Ferrer en Ferrero
Munchen: Mathieu, Youzhny, Kohlschreiber en Chardy
Belgrado: Massu, Cipolla, Vliegen en Andreev
Reply
in estoril zullen al jou potten verkeerd vallen :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
_Tampie Wrote:Vandaag is het alweer aardig de dag van de waarheid, ik heb vanaf 12:00 geen tijd om de gang van zaken te volgen, dus juichen jullie aub voor:

Estoril: Gonzalez, Fognini, Ferrer en Ferrero
Munchen: Mathieu, Youzhny, Kohlschreiber en Chardy
Belgrado: Massu, Cipolla, Vliegen en Andreev

Nee Tampie, dat ga ik niet doen. [-X Teveel tegenstrijdige belangen.
Allen voor Ferrer, Ferrero, Kohlschreiber en Andreev wil ik wel een uitzondering maken. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Klasse Cippola! 6-1!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Klasse Cippola! 6-1!

Hey CC, kijk even in je inbox.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply


Forum Jump: