The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Teams halve finale return
#1
Ik kan nagenoeg nix vinden qua opstellingen voor de wedstijd van morgen.
De verdediging van Chelsea lijkt me voor driekwart wel zeker: Terry, Alex, Bosingwa. Maar de vierde: A. Cole of Ivanovic ? (idd, ik ga helemaal voor Guus Geluk). Iemand ideeen ?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#2
die wenger wordt ff tactisch overklast door ferguson.. Undecided

hoewel je dat al snel bent als je zo'n kutkeeper hebt.

wel makkelijk, na 10 minuten kon de tv uit. hoeven we niet meer naar het overschatte en boring arsenal te kijken. :lol:
Reply
#3
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Kut chelsea, heerlijk dit
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#4
Kutzooi, Hiddink had het weer goed neergezet.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#5
Adder Wrote:Kutzooi, Hiddink had het weer goed neergezet.

True, Chelsea speelde subliem. Maar toch geweldig om die Ballack en Drogba te zien \Big Grin/

Deze finale is 1000x mooier!!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#6
Ekslem Wrote:
Adder Wrote:Kutzooi, Hiddink had het weer goed neergezet.

True, Chelsea speelde subliem. Maar toch geweldig om die Ballack en Drogba te zien \Big Grin/

Deze finale is 1000x mooier!!

Finales zijn( bijna) nooit mooi.


Ik verwacht een saaie 1-0 voor 1 vd 2 teams.
Zal me ook aan me reet roesten wie er wint, want heb een bloedhaat aan beide teams.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#7
Adder Wrote:
Ekslem Wrote:
Adder Wrote:Kutzooi, Hiddink had het weer goed neergezet.

True, Chelsea speelde subliem. Maar toch geweldig om die Ballack en Drogba te zien \Big Grin/

Deze finale is 1000x mooier!!

Finales zijn( bijna) nooit mooi.


Ik verwacht een saaie 1-0 voor 1 vd 2 teams.
Zal me ook aan me reet roesten wie er wint, want heb een bloedhaat aan beide teams.

En dan niet aan Chelsea? Zkeer ook voor Ajax? :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#8
Ekslem Wrote:
Adder Wrote:
Ekslem Wrote:
Adder Wrote:Kutzooi, Hiddink had het weer goed neergezet.

True, Chelsea speelde subliem. Maar toch geweldig om die Ballack en Drogba te zien \Big Grin/

Deze finale is 1000x mooier!!

Finales zijn( bijna) nooit mooi.


Ik verwacht een saaie 1-0 voor 1 vd 2 teams.
Zal me ook aan me reet roesten wie er wint, want heb een bloedhaat aan beide teams.

En dan niet aan Chelsea? Zkeer ook voor Ajax? :8:


Chelsea gunde ik het vanwege Hiddink( ontzettende topper die man)

Mijn voorkeur voor teams gaat al sinds kinds af aan richting Liverpool, Real Madrid en idd Ajax.

Vanzelfsprekend hekel je dan Man.Utd, Barca en heb je een superhekel aan PSV.

Met Feyenoord heb je medelijden.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#9
:lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#10
heerlijke uitslag....
@ Adder: Als je van jongsafaan al voor Ajax bent, behoor je natuurlijk ook voor Barca te zijn.. Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#11
gittermaster Wrote:heerlijke uitslag....
@ Adder: Als je van jongsafaan al voor Ajax bent, behoor je natuurlijk ook voor Barca te zijn.. Wink

Zou je wel denken ja.....
Maar ik moet dat gore blauw/paars/rood niet.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#12
Beetje in dubio. Gunde het vooraf Guus wel maar Chelsea niet.
Na zo'n pot verdiende Chelsea en Guus het beiden. 100% strafschop die bal van Pique op 1-0. Dat hij die 2e bal niet geeft kan ik begrijpen.
Rood was imo geen rood.

Ballack heeft teveel naar Bommel gekeken.
Mooi om te zien dat Pep nog als een speler juicht.

Nu weer in dubio; qua club gun ik het Barca maar United heeft Sar en voor hem hoop ik het ook.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#13
Ballack...Geweldig!!!!
Reply
#14
Ekslem Wrote:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Kut chelsea, heerlijk dit

zo nederlandsch om het voetbal wat chelsea speelde af te kraken. snoeks zei het goed, voetbal is een spel dat speel je om te winnen. het is gewoon een fantastische prestatie dat je barcelona 180 minuten kunt laten verbleken tot een onmachtig zooitje. wat nou mooi voetbal? het zag er niet uit!

in deze 90 minuten had barca tot het doelpunt 0 schoten op doel. 0! dan heb je als chelsea dus uitstekend gevoetbald.

je moet echter altijd waakzaam blijven. chelsea krijgt de deksel op de neus voor het missen van de kansen en het tijdrekken is nu tegen henzelf gaan werken.

ze hadden een pingel moeten hebben, maar dat de scheids dat niet zag kon ik begrijpen. ook die rode kaart had ik gegeven. de eerste keer dat ik het zag was ik ervan overtuigd dat hij hem vasthield.

wie de finale wint zal me jeuken. barcelona is neus en dus kut, maar bij messi-ronaldo heb ik 1000x meer sympathie voor messi.
Reply
#15
Volgens mij zeg ik ook gewoon dat Chelsea subliem speelde. Erg knap hoe ze Barcelona het voetbal onmogelijk maakte, maar het is een kaas club (en dat komt bij vooral door een aantal spelers die erin staan).
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#16
Adder Wrote:Mijn voorkeur voor teams gaat al sinds kinds af aan richting Liverpool, Real Madrid en idd Ajax.

vast niet toevallig de ploegen die altijd alles wonnen. :roll:
Reply
#17
Ekslem Wrote:Volgens mij zeg ik ook gewoon dat Chelsea subliem speelde. Erg knap hoe ze Barcelona het voetbal onmogelijk maakte, maar het is een kaas club (en dat komt bij vooral door een aantal spelers die erin staan).

nou sorry hoor. het is idd een kutclub, maar essien, terry en lampard kan ik wel waarderen hoor. ballack heb ik ook niet zoveel tegen, drogba zette zichzelf weer eens ongelooflijk voor lul. die krijgt een beetje een losersimago.
Reply
#18
Jij stelt dat ik het voetbal van Chelsea afkraak en dat ontkracht ik alleen. Lampard en Terry waardeer ik ook (world class). Doel meer op Drogba, Cole en in mindere mate Ballack (blijft een mof he). Ik vond het geweldig om te zien hoe die over de rooie ging.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#19
Ekslem Wrote:Ik vond het geweldig om te zien hoe die over de rooie ging.

dat maakte het plaatje van de wedstrijd toch ook compleet. het was toch veel minder leuk geweest als ze niet woest waren.

en het tekent toch een beetje karakter van die 2. ze wilden gewoon dolgraag en kost wat het kost winnen. die mentaliteit mis ik bij heel veel nederlandse voetballers......

maar het heeft wel iets dat die balack en drogba eigenlijk nooit iets winnen. of die lampard, ik ken hem eigenlijk alleen jankend. :lol:
Reply
#20
waf Wrote:
Adder Wrote:Mijn voorkeur voor teams gaat al sinds kinds af aan richting Liverpool, Real Madrid en idd Ajax.

vast niet toevallig de ploegen die altijd alles wonnen. :roll:


Zal ongetwijfeld mee hebben gespeeld.
Ik vond en vind winnen namelijk erg lekker en leuk.
Waarom is Feyenoord eigenlijk jouw club?
Omdat je altijd 2e werd met iets?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#21
Adder Wrote:
waf Wrote:
Adder Wrote:Mijn voorkeur voor teams gaat al sinds kinds af aan richting Liverpool, Real Madrid en idd Ajax.

vast niet toevallig de ploegen die altijd alles wonnen. :roll:


Zal ongetwijfeld mee hebben gespeeld.
Ik vond en vind winnen namelijk erg lekker en leuk.
Waarom is Feyenoord eigenlijk jouw club?
Omdat je altijd 2e werd met iets?

precies, je wilt lekker bij winnaars horen. lekker de weg van de minste weerstand. waarom wordt je nu niet gewoon voor az? :razz:

ik ben voor feyenoord omdat het de dichtst bijzijnde club was. toegegeven, ik was toen ik 6 of zo was even voor roda, omdat adri koster daar speelde en die kon de schaar. toen hij naar psvee ging was ik zelfs even voor psvee. totdat ik ging begrijpen waar het om ging. :razz:
Reply
#22
waf Wrote:totdat ik ging begrijpen waar het om ging. :razz:

De zin van het leven is zelfkwelling?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#23
Treesong Wrote:
waf Wrote:totdat ik ging begrijpen waar het om ging. :razz:

De zin van het leven is zelfkwelling?

jij zult duidelijk nooit begrijpen hoeveel vreugde ik heb gehad bij feyenoord. je leert alleen de pieken meer waarderen als de dalen dieper zijn, vriend.

maar goed, erger is wat mij betreft een club kiezen die de meeste successen heeft opdat je maar zelf niet te veel gekweld zult worden. :razz:
Reply
#24
waf Wrote:jij zult duidelijk nooit begrijpen hoeveel vreugde ik heb gehad bij feyenoord. je leert alleen de pieken meer waarderen als de dalen dieper zijn, vriend.

Nou, op dit moment is het dal hier in Amsterdam tamelijk diep kan ik je wel vertellen :|
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#25
waf Wrote:
Adder Wrote:
waf Wrote:
Adder Wrote:Mijn voorkeur voor teams gaat al sinds kinds af aan richting Liverpool, Real Madrid en idd Ajax.

vast niet toevallig de ploegen die altijd alles wonnen. :roll:


Zal ongetwijfeld mee hebben gespeeld.
Ik vond en vind winnen namelijk erg lekker en leuk.
Waarom is Feyenoord eigenlijk jouw club?
Omdat je altijd 2e werd met iets?

precies, je wilt lekker bij winnaars horen. lekker de weg van de minste weerstand. waarom wordt je nu niet gewoon voor az? :razz:

ik ben voor feyenoord omdat het de dichtst bijzijnde club was. toegegeven, ik was toen ik 6 of zo was even voor roda, omdat adri koster daar speelde en die kon de schaar. toen hij naar psvee ging was ik zelfs even voor psvee. totdat ik ging begrijpen waar het om ging. :razz:


ik was een jaar of 9 ,dus ja ik wilde bij de winnaars horen......
Wat een gelul. 1 van de dingen wat ik nooit ben geweest en nooit zal worden, is een meeloper. Maar wat jij al opperde en ik beaamde, het zal ongetwijfeld mee hebben gespeeld dat die clubs het goed deden( ik vergeet trouwens nog een club, namelijk FC Amsterdam)
Ik ben vanaf die tijd nooit geswitched, het is alleen minder fanatiek geworden in de loop der jaren.
En nee, ik ben nu niet opeens voor AZ, maar ik heb wel gejuicht,omdat ik het van Gaal gunde.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#26
Treesong Wrote:
waf Wrote:jij zult duidelijk nooit begrijpen hoeveel vreugde ik heb gehad bij feyenoord. je leert alleen de pieken meer waarderen als de dalen dieper zijn, vriend.

Nou, op dit moment is het dal hier in Amsterdam tamelijk diep kan ik je wel vertellen :|

het is een jeneverglaasjeazijn in vergelijking met de emmer die we in rotterdam aan het opdrinken zijn. :wink:
Reply
#27
Adder Wrote:
waf Wrote:
Adder Wrote:
waf Wrote:
Adder Wrote:Mijn voorkeur voor teams gaat al sinds kinds af aan richting Liverpool, Real Madrid en idd Ajax.

vast niet toevallig de ploegen die altijd alles wonnen. :roll:


Zal ongetwijfeld mee hebben gespeeld.
Ik vond en vind winnen namelijk erg lekker en leuk.
Waarom is Feyenoord eigenlijk jouw club?
Omdat je altijd 2e werd met iets?

precies, je wilt lekker bij winnaars horen. lekker de weg van de minste weerstand. waarom wordt je nu niet gewoon voor az? :razz:

ik ben voor feyenoord omdat het de dichtst bijzijnde club was. toegegeven, ik was toen ik 6 of zo was even voor roda, omdat adri koster daar speelde en die kon de schaar. toen hij naar psvee ging was ik zelfs even voor psvee. totdat ik ging begrijpen waar het om ging. :razz:


ik was een jaar of 9 ,dus ja ik wilde bij de winnaars horen......
Wat een gelul. 1 van de dingen wat ik nooit ben geweest en nooit zal worden, is een meeloper. Maar wat jij al opperde en ik beaamde, het zal ongetwijfeld mee hebben gespeeld dat die clubs het goed deden( ik vergeet trouwens nog een club, namelijk FC Amsterdam)
Ik ben vanaf die tijd nooit geswitched, het is alleen minder fanatiek geworden in de loop der jaren.
En nee, ik ben nu niet opeens voor AZ, maar ik heb wel gejuicht,omdat ik het van Gaal gunde.

je kan me niet uitleggen waarom het gelul is.
sterker nog, je geeft toe dat het ongetwijfeld meegespeeld heeft dat die clubs het goed deden.

dat je als amsterdammer bij ajakkes uitkomt is imo logisch. maar als je dan toevallig de buitenlandse clubs leuk vindt die alles winnen (erger nog: en kennelijk zelfs een hekel krijgt aan hun rivalen :rollSmile dan vind ik dat getuigen van weinig identiteit, want daarmee bevestig je voor mij dat het je alleen te doen is om winnaars.

in de jaren 80 en 90 was arsenal werkelijk waar een oersaaie club. niemand had het erover. nu heel de nederlandse media roept dat dat mooi voetbal is ( :roll: ) en dat ze zo slim inkopen, is in nederland opeens iedereen arsenal supporter. ik begrijp daar helemaal niets van. je gaat toch niet alleen naar een club voor het voetbal dat ze spelen? :|
Reply
#28
waf Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:jij zult duidelijk nooit begrijpen hoeveel vreugde ik heb gehad bij feyenoord. je leert alleen de pieken meer waarderen als de dalen dieper zijn, vriend.

Nou, op dit moment is het dal hier in Amsterdam tamelijk diep kan ik je wel vertellen :|

het is een jeneverglaasjeazijn in vergelijking met de emmer die we in rotterdam aan het opdrinken zijn. :wink:

Jullie hebben dit millennium al een grote prijs gepakt, dus ga maar lekker op het dak zitten. Met je emmer. :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#29
Treesong Wrote:
waf Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:jij zult duidelijk nooit begrijpen hoeveel vreugde ik heb gehad bij feyenoord. je leert alleen de pieken meer waarderen als de dalen dieper zijn, vriend.

Nou, op dit moment is het dal hier in Amsterdam tamelijk diep kan ik je wel vertellen :|

het is een jeneverglaasjeazijn in vergelijking met de emmer die we in rotterdam aan het opdrinken zijn. :wink:

Jullie hebben dit millennium al een grote prijs gepakt, dus ga maar lekker op het dak zitten. Met je emmer. :razz:

jullie 2 kampioenschappen... dat is voor mij gelijk aan een uefa-cup.

maar die dateert van 2002. wij hebben geen geld op de bank en staan al 3 jaar te laag op de ranglijst. :razz:

je moest eens weten hoe vies azijn smaakt. gelukkig hebben we vorig jaar een glaasje ranja gekregen. \Big Grin/
Reply


Forum Jump: