The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Godver, dit is echt zo zuur! ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Een fantastische partij..

Een verschrikkelijke uitslag..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Zonde, Haggie. Nadal door het oog van de naald....
Reply
Notworthy Nadal

Notworthy Djoko

Alle respect voor beide, ik heb genoten! Ongelofelijk veel respect voor Nadal, wat een klasbak in opzichten van talent, mentaliteit, etc. etc.
Reply
Wat een GE-WEL-DI-GE wedstrijd !!!
Hier past maar een ding : Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy
Reply
Is dit de langste best of 3 partij ooit sinds de invoering van de tie-break?
Reply
Wow, wat moet dat een tb geweest zijn =P~

Partij heeft meer dan 4 uur geduurd =D>

Ben benieuwd of Nadal morgen nog voluit kan spelen. Ook gezien zijn blessure.

Wat een sportman Notworthy
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
O mijn god, volgens mij heb ik de wedstrijd van het jaar gemist!

Prachtig dat Djoko Nadal zo uitdaagt op gravel. Hij verdiende het ook zo om te winnen, zeker als ik alles hier zo lees. Heel zuur dat ie dan uiteindelijk niet wint, maar er is helaas maar één koning op gravel.

En ook prachtig om te zien hoe buurs als het even wat minder ging geen vertrouwen meer had in Nadal, zijn held, dacht dat ie dit nooit meer zou gaan winnen, hem vreselijk slecht en niet fit vond en zich constant aan het indekken was. Maar als ie uiteindelijk wint, is het opeens allemaal weer geweldig...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
dan hoor je op een feestje 'simply the best' gedraaid worden, ik had dat nummer na vanavond graag aan djokovic opgedragen, maar helaas...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik heb ook dit weer gemist, maar het verslag maakte het enigzins goed. Bedankt mensen! =D>
Reply
Ad Wim Wrote:O mijn god, volgens mij heb ik de wedstrijd van het jaar gemist!

Prachtig dat Djoko Nadal zo uitdaagt op gravel. Hij verdiende het ook zo om te winnen, zeker als ik alles hier zo lees. Heel zuur dat ie dan uiteindelijk niet wint, maar er is helaas maar één koning op gravel.

En ook prachtig om te zien hoe buurs als het even wat minder ging geen vertrouwen meer had in Nadal, zijn held, dacht dat ie dit nooit meer zou gaan winnen, hem vreselijk slecht en niet fit vond en zich constant aan het indekken was. Maar als ie uiteindelijk wint, is het opeens allemaal weer geweldig...

absoluut geen wedstrijd van het jaar....

Ben je AO vergeten?

die 1e en 2e set waren van Nadal om te huilen.
Zoveel ue, waardoor het geen spectaculair niveau was.
Er was wel veel spanning, omdat Djoko nu bij kon blijven.

Ik heb alles gezien tot 6-5 in de 3e set Undecided

Zo kut dat ik die tb heb moeten missen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hmm ben heel blij dat ik deze partij niet heb gezien, respect voor Haggie dat hij zo rustig bleef, ik geloof dat ik helemaal gek geworden zou zijn. :-"
Reply
Ik heb ook nog vlagen van deze wedstrijd gezien, maar ik was niet helemaal okselfris meer. :oops: De ogen vielen mij af en toe dicht. Dit kan dus nooit aan de wedstrijd hebben gelegen. :lol:
Ook Del Potro daarna nog gedeeltelijk gezien, maar toen ben ik echt op de bank in slaap gevallen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
En zoals ook al voor de partij aangegeven, dit had dus gewoon de finale moeten zijn... :roll:
Reply
Haha, ik wilde dus net hetzelfde zeggen ML, dit was wel een hele duidelijke bevestiging.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
djoko verdient het met zijn spel om elke keer de finale te halen, het enige wat daarin een obstakel kan zijn, is zijn loting. Zit hij nadal wordt het een halve finale, zo niet spelen ze de finale tegen elkaar. Op RG zal dit niet anders zijn.

een dag na deze voor mij uitermate slecht verlopen wedstrijd, ben ik er nog niet overheen. Met een zege van djoko had ik zoveel winst kunnen maken. Ik zou 1000 punten inlopen op de top, mijn tweede weekwinst pakken.. Maar nu.. Alles is over! Sad
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Het zou wel eens heel goed kunnen dat Federer dit gaat winnen vandaag. Vergelijk het met de finale van Chennai vorig jaar. Toen verloor ie dik van Youzhny na de vorige dag een soortgelijke partij te hebben gespeeld. En hij is niet helemaal fit, schijnt dus...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat dacht ik ook, maar aan de andere kant is dit in z'n thuisland, hij zal er alles aan doen dit te winnen.
Reply
En is het op gravel, en niet tegen een nobody als Youzhny, en een TMS. Maar toch...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Het zou wel eens heel goed kunnen dat Federer dit gaat winnen vandaag. Vergelijk het met de finale van Chennai vorig jaar. Toen verloor ie dik van Youzhny na de vorige dag een soortgelijke partij te hebben gespeeld. En hij is niet helemaal fit, schijnt dus...

Precies wat ik ook dacht Ad....zal idd afhangen van hoe fit Nadal nog is na die partij van gisteren...hoewel hij natuurlijk voor zijn thuispubliek nog net ff dat extraatje zal willen geven..
Reply
Klopt, hij was al helemaal vertieft natuurlijk, nu is hij ook nog eens half geblesseerd. Het zal op mentaliteit aankomen, nog één keer alles geven, en dat kan Nadal wel. Maar het zou me ook niet verbazen als hij eraf gaat.
Reply
We zijn het helemaal eens :Big Grin
Reply
Ik gun het Federer ook wel, maar als Nadal dan niet wint, had ik toch liever Djokovic in de finale gezien...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik gun het Federer ook wel, maar als Nadal dan niet wint, had ik toch liever Djokovic in de finale gezien...

Djokovic was in dat geval natuurlijk ook niet fit uit die wedstrijd van gister gekomen. Federer moet er een lange pot van maken, dan heeft hij een goede kans!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Om hem uit te putten, ok. Maar aan de andere kant is het mss handig er meteen overheen te knallen, zodat Nadal's uitzicht op de winst snel ver weg is en het mentaal alleen maar moeilijker wordt.
Reply
Daar heb je idd ook gelijk in. We zullen het wel zien. Ik hoop natuurlijk op een winst van Federer. Scheelt weer 400 punten op iedereen. 8-[
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ineens hoor je niemand er over...Maar super overwinning Roger!! Heel erg simpel...!
Andersom had iedereen in een deuk gelegen...

Hoe slecht ook voor FTM...Geweldige zege van Rafa =D>
Wedstrijd geheel gezien...Niveau was echt niet zo fantastisch als de uitslag. Dus finale waardig nog steeds niet mee eens.
Reply
Nou, daar gaan we.

Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat Nadal volledig hersteld is na gisteren. Maar Federer is matig in vorm, en hij kan ook niet meer van Nadal winnen. Dus ik ga nog wel uit van een overwinning voor Rafa.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pfff veel wind...Das niet gunstig voor Roger...Kom op Fed!
Reply
Kansje meteen al, bp en 2e service. Maar helaas een mishit return. Wel beter voor de partij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: