The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajakkes-FC Trommel
#1
Quote:Fans roepen op tot boycot ajax

Van onze Telesportredactie

Supportersclub AFCA heeft een actie aangekondigd voorafgaand het laatste competitieduel van ajax tegen FC Twente. De fans zijn teleurgesteld in hun club, na wederom een seizoen vol teleurstellingen. "Daarom zullen zondag de ringen op de Zuidtribune de gehele eerste helft leeg zijn. De ingangen Zuid H en Zuid J worden gebarricadeerd", staat te lezen op de site van AFCA.

"Wij zijn er altijd en overal. Voor ajax, voor amsterdam en voor onszelf. We reizen duizenden kilometers om onze club te steunen en de kleuren te verdedigen", aldus het statement van AFCA. "Maar we worden in de maling genomen. Door de mensen waar wij achter staan. Het ajax-gevoel is verdwenen."

Undecided Undecided

dat wisen we al he, als ze niet winnen is het ajakkes gevoel opeens verdwenen. Undecided
Reply
#2
Net nu ik met m'n neefje van 12 naar z'n eerste voetbalmets zou gaan Icon_evil
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#3
12 jaar? je nichtje bedoel je hoop ik? :razz:
Reply
#4
Het dichtste dat ik met me nichtje van 14 bij de ArenA ben geweest, is de popcornbalie van Pathé voor het bezoek van een of andere heel slecht nagesynchroniseerde film over ene Hanna Montana of iets dergelijks :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#5
Het Ajax-gevoel is verdwenen? :eeeek:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#6
Wat zeiken ze nou, ze hebben toch Europees voetbal.........
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#7
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.vimeo.com/4535526">http://www.vimeo.com/4535526</a><!-- m -->

:-"
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#8
mooi wark =D>
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#9
Nu is het wel heel goed te zien dat Romero zijn hand wegtrekt bij de 1-0 en ook de 2-0 duikt ie er mee in Undecided
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#10
Ekslem Wrote:Nu is het wel heel goed te zien dat Romero zijn hand wegtrekt bij de 1-0 en ook de 2-0 duikt ie er mee in Undecided

zelfs de derde vind ik dubieus.

tot de rust was het 0-0 toch? toen ze wisten dat ajakkes achterstond is dit geregeld, dat is wat mij betreft klaar asl een klontje.

mooi man, een nieuw complot.
Reply
#11
Twente had weer mooie spandoeken klaar voor dat Ajakkes-volk.

"Seizoenskaarten van ajax gaan "met de prijs omhoog, dat is toch ook een PRIJS."

en

"Marco bedankt voor 1988 en 2009"

Undecided Undecided Undecided
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#12
Voetbal was bagger van beiden hahaha.
Spandoeken waren geniaal, het mooiste wat er te zien was!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#13
het was echt een drama pot, twijfelde al of ik zou gaan, maar kon het niet over mijn hart verkeijgen om niet te gaan, echter voor t eerst in mijn carriere rond de 60e minuut weggegaan en lekker gaan varen over de mooie amsterdamse grachten ipv naar dat boutvoetbal te kijken
The great old Ludwig von...
Reply
#14
Ik zat heerlijk voor de tv met een strandbal te spelen.....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#15
[Image: dbimage.php?type=5&fotoID=9278]
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#16
[Image: dbimage.php?type=5&fotoID=9253]
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#17
[Image: 151.jpg]
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#18
Met ingang van 15 mei 2009:

FC Twente: K. Perez, een berisping vanwege het opsteken van zijn middelvinger, wat een negatief effect heeft op de beeldvorming van het betaald voetbal tijdens de op 10 mei 2009 gespeelde wedstrijd Ajax – FC Twente.


-
Weet iemand naar wie hij zn middelvinger had opgestoken? En weet iemand wat voor gevolgen een berisping ooit nog kan hebben?
Reply
#19
Peter Wrote:Met ingang van 15 mei 2009:

FC Twente: K. Perez, een berisping vanwege het opsteken van zijn middelvinger, wat een negatief effect heeft op de beeldvorming van het betaald voetbal tijdens de op 10 mei 2009 gespeelde wedstrijd Ajax – FC Twente.


-
Weet iemand naar wie hij zn middelvinger had opgestoken? En weet iemand wat voor gevolgen een berisping ooit nog kan hebben?

vast en zeker naar een neger.
Reply
#20
[Image: perezj.png]

Kenneth Perez geeft een verklaring voor wat er tijdens de wedstrijd Ajax - FC Twente voorviel.

Verklaring Kenneth Perez.

Tijdens de wedstrijd Ajax – FC Twente van zondag 10 mei heb ik mij in het vuur van het spel ernstig misdragen door mijn middelvinger op te steken naar publiek achter het doel van Maarten Stekelenburg.
Ik schaam mij diep voor deze actie en bied eenieder ( m.u.v. die kankerneger op rij 12, stoel 131) daarvoor mijn oprechte excuses aan.
De stommiteit van mijn actie staat in schril contrast met hoe ik werkelijk in het leven sta en met de normen en waarden waarmee ik mijn eigen kinderen opvoed.

Met schaamte,


Kenneth Perez
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply


Forum Jump: