The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Leuke IGM berichten
#61
Als je tijd hebt mag je helpen slachten van Dominus adii ... wordt gewaardeerd Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#62
Dominus...??? #-o Wie of waar???

Ga ik eerst scouten............!!!! :lol: Icon_twisted
"UNLEASH HELL"
Reply
#63
dat ben ik nu al aan het doen Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#64
Ben benieuwd hoeveel ik spullen bij "Huig"weg kan halen ?
Hij zit in de EmEm alliantie, maar die bestaat uit twee mensen.

Wat denken jullie er van??? :roll:
"UNLEASH HELL"
Reply
#65
adii Wrote:Ben benieuwd hoeveel ik spullen bij "Huig"weg kan halen ?
Hij zit in de EmEm alliantie, maar die bestaat uit twee mensen.

Wat denken jullie er van??? :roll:

gezien zijn formaat vermoed ik dat hij toch minstens 1 schuilplaats op 10 heeft staan.
En die verbergt 2000 stuks van elke grondstof max.
Zonde om je mannetjes op stuk te laten lopen lijkt me.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#66
Je hebt wel gelijk.
Heel erg zonde van mijn mannetjes,want heb net zitten uitrekenen met die veldsimulator en het kost me aardig wat mannen,dus...het houdt voorlopig op! :wink:

Thanks voor het meedenken! :!:
"UNLEASH HELL"
Reply
#67
ZixXer 03.01.06
KAP FF 19:10:10

kap is met aanvallen

ik heb nog een acount van vriend en die is stuk groter dan jou

dus als je door blijft aanvallen krijg je die en allianse op je dak

groetjes ZixXer

----------

Wat een piepert zeg, heb hem vandaag slechts een keer of 10 bezocht.......... :razz:
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#68
10x is ook wel best veel. Kan begrijpen dat die er de balen van heeft. :lol:
Reply
#69
Bumme Wrote:ZixXer 03.01.06
KAP FF 19:10:10

kap is met aanvallen

ik heb nog een acount van vriend en die is stuk groter dan jou

dus als je door blijft aanvallen krijg je die en allianse op je dak

groetjes ZixXer

----------

Wat een piepert zeg, heb hem vandaag slechts een keer of 10 bezocht.......... :razz:

of fok em nog verder op door te zeggen dat ie maar 1 account mag hebben. je kunt zelfs dreigen om het aan een multi hunter door te geven
Reply
#70
Bumme Wrote:ZixXer 03.01.06
KAP FF 19:10:10

kap is met aanvallen

ik heb nog een acount van vriend en die is stuk groter dan jou

dus als je door blijft aanvallen krijg je die en allianse op je dak

groetjes ZixXer

----------

Wat een piepert zeg, heb hem vandaag slechts een keer of 10 bezocht.......... :razz:

Mail maar dattie die Kawa weg moet doen en een echte motor moet kopen :lol: :lol: :lol:
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#71
ruco 04.01.06
geen onderwerp 09:07:06
hey bokkie,

als ik problemen heb met een van je maatjes, kon ik toch voor
250 van 1 bepaalde grondstof per dag zorgen dat hij me niet meer aanviel, kan je dat voor me regelen?



=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> NEEEEEEEEEEEEEE =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Voor 250 per dag zou ik het ze verzoeken
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#72
Bokkie, zou je -99/-14 (kenniemoier) eens willen vragen waarom hij me scout? Kan ik natuurlijk zelf doen (en natuurlijk weet ik dat wel) maar het is natuurlijk leuker als de diplomaat het doet en zeker als die niet zo ver van hem vandaan zit Icon_twisted

250/250/250/250 voor SD lijkt me een terechte boete voor dit vergrijp
Reply
#73
Ik heb et em gevraagd, maar zo dichtbij zit ie niet hoor Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#74
Neuh maar in ieder geval dichterbij dan ik, dank je. We kunnen altijd Box nog ff vragen om zijn kata's te hertesten :wink:
Reply
#75
Bocaloca Wrote:ruco 04.01.06
geen onderwerp 09:07:06
hey bokkie,

als ik problemen heb met een van je maatjes, kon ik toch voor
250 van 1 bepaalde grondstof per dag zorgen dat hij me niet meer aanviel, kan je dat voor me regelen?



=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> NEEEEEEEEEEEEEE =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Voor 250 per dag zou ik het ze verzoeken

Ik ga hier enkel maar mee akkoord als Forever ook akkoord gaat.
Als we namelijk hier op toegeven wil die Celt straks dezelfde deal.
En dan onder voorwaarde dat het elke dag een andere grondstof is.

En als we akkoord gaan moet ie de spullen maar aan libosan versturen.
Geen zin om troubles voor pushing te krijgen.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#76
kenniemoier 04.01.06
RE: geen onderwerp 10:29:53
Een oud lid van onze alliantie,beetje een praatjesmaker,had nogal problemen met dat lid,we zijn blij dat we van hem verlost zijn want hij lag altijd te zeuren,maar ik was dus eigenlijk gewoon nieuwsgierig met wie en en waarom hij problemen heeft,dus bij deze mijn excuses deze actie,ik had er verder echt geen bedoelingen mee,want ons oud lid heeft al voor genoeg problemen gezorgd,ik hoop dat hiermee je vraag beantwoord is.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#77
Volgens mij liegt hij net zo hard als die buurman van me; je laat je paarden toch niet twee keer 13 uur lopen om de buurman-praatjesmaker te helpen? wat een gelul! Kan iemand deze nerd ff wat klapjes geven? Ik stuur grondstoffen bij eventuele verliezen.
Reply
#78
Ronnie D. Wrote:
Bocaloca Wrote:ruco 04.01.06
geen onderwerp 09:07:06
hey bokkie,

als ik problemen heb met een van je maatjes, kon ik toch voor
250 van 1 bepaalde grondstof per dag zorgen dat hij me niet meer aanviel, kan je dat voor me regelen?



=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> NEEEEEEEEEEEEEE =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Voor 250 per dag zou ik het ze verzoeken

Ik ga hier enkel maar mee akkoord als Forever ook akkoord gaat.
Als we namelijk hier op toegeven wil die Celt straks dezelfde deal.
En dan onder voorwaarde dat het elke dag een andere grondstof is.

En als we akkoord gaan moet ie de spullen maar aan libosan versturen.
Geen zin om troubles voor pushing te krijgen.

Hier ga ik natuurlijk niet meer akkoord. Want zo lang mijn andere buurman (rammstein, hij staat 2de als verdediger deze week) nog lekker aangevallen wordt, heb ik bij Celt's dorp redelijk vrij spel. En is hij op dit moment mijn beste farm. Vanochtend al weer 2875 goodies bij hem weggehaald.
Reply
#79
Mooi dan hoef ik me ook niet in te houden :lol:
Maar Ruco heeft enkel 's nachts goodies volgens mij, dus de aanvallen zullen voornamelijk dan plaatsvinden.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#80
gister was ik 1 van mn buurmannen ff aan het pesten en kreeg ik dit huilberichtje van m:
Quote: omdat ik me niet kan verdedigen.
____________
skandalouz schreef:

mwa dat was ik eigenlijk niet van plan hoezo?
____________
Denamor schreef:

Heej,

zie dat je mij aanvalt....wil je daar svp mee stoppen?

dus ik had al zoiets van gedver jankerd maar goed gister niet aangevallen en vandaag nog niet aan toegekomen krijg ik opeens dit bericht van een van z'n 'vriendjes':

Quote: Hi,

Can you please stop attacking the user demanor? He's a friend of mine, and otherwise i will come and help him.

Greetings,

Casper

sukkel moet zn vriendjes inschakelen...niet iemand waarmee je ruzie wilt hebben trouwens. maar goed die denamor is wel nerd eerste klas natuurlijk dus heb m dit gestuurd:

Quote: waarom ga je nu weer je vriendjes op me af sturen mietje? ik heb je niet eens meer aangevallen en krijg ik zo'n zielig dreigberichtje van een van je zogenaamde vriendjes. Als je je niet kan verdedigen moet je zorgen dat er niks bij je te halen valt of dat je zelf bij een sterke alliantie zit. Als phoebus gewoon in 1x 2000 grondstoffen bij je ophaalt is het niet raar dat wij je gaan aanvallen. Misschien dus eens tijd om te gaan stoppen met janken en gewoon schuilplaatsen te gaan maken.

hij heeft m inmiddels gelezen ben benieuwd
Reply
#81
Lol ik ben er niet zo lang geleden langs geweest. Maar mij heeft die nog geen bericht gestuurd.

1e x Opbrengst 140 149 171 138
2e x Opbrengst 539 53 107 48


Was de opbrengst dus zeker de moeite waard.
Reply
#82
je bent natuurlijk even erg als je dan terug gaat schelden tegen hem.....
Reply
#83
hij scheld niet alleen ik Tongue
Reply
#84
Wie is dat vriendje Mac ? (coordinaten + dorpnaam graag) Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#85
die wil je niet op je dak krijgen hoor Big Grin

Naam Populatie Coordinaten
Gotham City 491 (30|-25)
Artis 421 (38|-22)
Ouwehand 371 (38|-23)
Kruger Park 143 (40|-24)

die zijn van hem...zit bij NAVO-A
Reply
#86
hmm .. ja ... die laten we dus ff zitten Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#87
Heb trouwens een IGM gekregen, daarop gereageerd, wederom een reactie terug gehad, maar dan onder een andere naam. Wa's dat dan?
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
#88
pm aan multihunter sturen, dat je het op zn minst verdacht vind.
Reply
#89
lol...lijkt heel erg op een ht verhaal.

iemand opent een topic op t forum met een vraag...andere gast antwoord en iemand anders weer zegt dank je wel...bleek dat ie vergeten was uit te loggen onder z'n 2e team en daar dus mee gereageerd had Big Grin

ps. het was een belg trouwens Wink
Reply
#90
Mac Wrote:gister was ik 1 van mn buurmannen ff aan het pesten en kreeg ik dit huilberichtje van m:
Quote: omdat ik me niet kan verdedigen.
____________
skandalouz schreef:

mwa dat was ik eigenlijk niet van plan hoezo?
____________
Denamor schreef:

Heej,

zie dat je mij aanvalt....wil je daar svp mee stoppen?

dus ik had al zoiets van gedver jankerd maar goed gister niet aangevallen en vandaag nog niet aan toegekomen krijg ik opeens dit bericht van een van z'n 'vriendjes':

Quote: Hi,

Can you please stop attacking the user demanor? He's a friend of mine, and otherwise i will come and help him.

Greetings,

Casper

sukkel moet zn vriendjes inschakelen...niet iemand waarmee je ruzie wilt hebben trouwens. maar goed die denamor is wel nerd eerste klas natuurlijk dus heb m dit gestuurd:

Quote: waarom ga je nu weer je vriendjes op me af sturen mietje? ik heb je niet eens meer aangevallen en krijg ik zo'n zielig dreigberichtje van een van je zogenaamde vriendjes. Als je je niet kan verdedigen moet je zorgen dat er niks bij je te halen valt of dat je zelf bij een sterke alliantie zit. Als phoebus gewoon in 1x 2000 grondstoffen bij je ophaalt is het niet raar dat wij je gaan aanvallen. Misschien dus eens tijd om te gaan stoppen met janken en gewoon schuilplaatsen te gaan maken.

hij heeft m inmiddels gelezen ben benieuwd


Vind ik ook niet bijster slim van je...
Je gaat iemand anders er toch niet attent op maken dat hij schuilplaatsen moet bouwen?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply


Forum Jump: