The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Leuke IGM berichten
T00L Wrote:de tering zeg.. net een uurtje diplo ofzo en wordt nu al overspoeld met berichten...
de meest 'bijzondere':

Quote: T00L 24.04.06
RE: geen onderwerp 21:22:25
Wat mij betreft zou dit teveel weg hebben van een vriendschappelijke overname. Wij van SD willen daar niks mee te maken hebben, dus je zult begrijpen dat ik je hiervoor geen toestemming kan geven. De kans is wel reeel dat Needle binnenkort uit de alliantie gegooid wordt. Wat je dan doet maakt mij niks uit Wink

Groeten,
T00L

____________
Kaalkop schreef:

Ik en andere zien dat Needle niet meer online komt.
Aangezien we een aliantie met elkaar hebben ,vraag ik toestemming om Needle's dorp op 115-13 over te nemen.

Ik ben nog ff snel bij Needle troepen aan het bouwen voor D-day en zal de dorpen langzaam laten groeien. Die kaalkop wordt de eerste die ik ga aanvallen met de troepen van Needle :waf:
Reply
het viel me al op dat het witte bolletje bij Needle weg was Wink
Reply
Het is geen leuke IGM, wel een mededeling aan jullie dat ik in NW mijn 2 dorpen vlledig ga richten om dit kwalletje pijn te doen...Hij zit wel bij ikvaders, maar dat is niet anders. Ben nog wel een week of wat aan het bouwen, maar dan gaat die voor de bijl.
Van onderen naar boven:


Ampharos schreef:
waarom zou ik daar naartoe gaan ik moet niet eens een dorp van u hebben
____________
Adder schreef:

Ik heb nog 2 dorpen redelijk in jou buurt, dus kom maar op. Maar schiet dan wel op, want die dorpen zullen ook niet lang bestaan.
Mijn andere dorpen zitten in NO en ik hoop dat je daar naar toe komt, want dan kom je in een hel terecht.
____________
Ampharos schreef:

he ga je stoppen dan ?? dat zou zonden zijn voor al mijn troepen
____________
Adder schreef:

Wij zouden mekaar met rust laten. Ik had jou een paar keer aangevallen en toen hebben wij besloten om elkaar niet meer te bestoken, vanwege Piratocola.
Maar prima dat jij dat niet weet. Wes blij dat ik hier weg ben en weinig vriendjes heb in de buurt, want je had niet lang meer van je dorp genoten.
Groet, mazzel en slaap lekker, Adder
____________
Ampharos schreef:

Awel zeg me dan eens wak met u heb afgesproken normale mens.Want ik weet het echt niet meer.
____________
Adder schreef:

1. ik doe normaal
2. Maakt dat wat uit hoe lang het geleden is?
Afspraak is afspraak.
____________
Ampharos schreef:

och man doe toch normaal.Hoelang is het geleden dat ik nog is met je gesproken had voordat AZN je wilde mollen??? zeg me dat eens.
____________
Adder schreef:

Tuurlijk jongen, hou je lekker van de domme...

____________
Ampharos schreef:

welke onderlinge afspraak??
en ik deed deze aanval gewoon omdat ik sardientje nog wat schuldig was voor vroeger meer ook niet
____________
Adder schreef:

En onze onderlinge afspraak word gewoon terzijde geschoven?
Op jou kan je bouwen.....
Veel plezier in dit hoekje.
____________
Ampharos schreef:

ze hebben mijn hulp ingeroepen en ik doe dit enkel omday AZN een NAV heeft met ikvaders
____________
Adder schreef:

Zo dat is zwak. Ze staan bijna op het punt om dit dorp van mij over te nemen en jij gaat mij aanvallen.....
Wij zijn 2 eilandjes tussen AZN. Of hebben ze jouw hulp ingeroepen?
Zou niet teveel helpen, want dan brand je zo direct je handen....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
hehe
het werd eens een keer weer tijd
adder is wakker en op oorlogs toer
ik begon je al te missen :wink:
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
uniek Wrote:hehe
het werd eens een keer weer tijd
adder is wakker en op oorlogs toer
ik begon je al te missen :wink:

Ja, lang genoeg gesuft, mijn 2 dorpjes(als ze niet worden aangevallen) gaan het leven van die kutbelg heel zuur maken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
werdt ook een keer tijd
waar blijf je op s2?


addertje we need you
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
jeroenpelle30 09.05.06
geen onderwerp 14:12:20
will you stop das attack op me im ducht. soul we friends you en i. en than wie no more attacking of elkarde.
i hope you can road this want i can not verry good englisch.

:-({|= :crazy: Undecided
Reply
praat dan ook gewoon nederlands :roll:
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
Dre Wrote:jeroenpelle30 09.05.06
geen onderwerp 14:12:20
will you stop das attack op me im ducht. soul we friends you en i. en than wie no more attacking of elkarde.
i hope you can road this want i can not verry good englisch.

:-({|= :crazy: Undecided


WHAHAHAHHAHAHA vooral die laatste zin want i can not verry good englisch erm goh zou je zeggen?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
:lol: :lol:

esmeralda 10.05.06
RE^4: geen onderwerp 16:12:29

Kom ik terug van "vakantie" het eerste wat ik zie is dat jij nog steeds niet van Travian bent verdwenen.

Zit je nu gewoon te liegen of kon je echt nog geen afscheid van me nemen?
Reply
=D> :lol:
Make tea, not war
Reply
Ampharos gaat hulp in roepen, dat kloterige Belgische kut homootje (schrijf je dat zo?)
En nee, ik heb niets tegen homo's of Belgen, maar wel tegen die schijtbak.
Van onderen naar boven:

Adder schreef:

Bel ze!
____________
Ampharos schreef:

ok prima ff Piratocola belle en al mijn andere AZN vriendjes
____________
Adder schreef:

Jij mag nooit meer raden.
____________
Ampharos schreef:

Ga je nu mij aanvallen omdat ik je eens 1X heb aangevallen?






Het gaat weer ouderwets gezellig worden in NW. Heb vannacht al bezoek gehad van piraat, dus binnenkort zullen ze wel een overname poging lanceren.



EDIT: het gaat nog ff door. Wederom van onderen naar boven:

Adder schreef:

nou ja, dom. Want je kan alle hulp inroepen wat je wilt, maar ik blijf komen.En als het moet, met mijn dorpen in NO.
____________
Ampharos schreef:

omdat ik sardientje dat schuldig was
____________
Adder schreef:

Als het toch niet had uitgemaakt, waarom bemoei je je er dan mee?

____________
Ampharos schreef:

ik snap niet waarom je nu wraak zoekt wat had het uitgemaakt als ik je nu ook niet had aangevallen ze hadden je dorp toch afgenomen
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
En de diplomaat van ikvaders komt op bezoek:
Van onderen naar boven:

Adder schreef:

Maanden geleden hebben Ampharos en ik afgesproken om elkaar niet aan te vallen, omdat we allebei op een eiland zaten, omgeven door AZN leden.
Een paar weken geleden besloot Sardientje om mijn dorp over te nemen.
Prima, was te verwachten. Ik werd her en der gesteund, dus de verdediging ging aardig.
In 1 keer kwam Ampharos mij aanvallen. Dat schoot bij mij in mijn verkeerde keelgat. Ik ben namelijk wel iemand die zijn afspraken nakomt.
Na wat heen en weer gemail tusen ons(heb helaas niet alles bewaard), heb ik besloten om tot enige doel op nl1 te stellen om Ampharos zijn speelplezier te ontnemen. Daar ben ik gisteravond mee begonnen. Hij zei al dat hij hulp ging roepen bij jullie(terecht, daar is een alliantie voor).
Sam valt mij al aan, is zijn goed recht.
Maar jullie zullen mij moeten vernietigen met al mijn dorpen, want ik zal niet stoppen om die matennaaier te sparen.
Zal niets tegen ikvaders doen, maar Ampharos gaat neer.(ook als ik weggevaagd ben)
____________
gelder13 schreef:

hallo Adder,

Jij valt een van onze leden aan, en daar zijn wij niet zo blij mee. Ik heb het verhaal van Ampharos al gehoord, maar ik zou ook jou kant van het verhaal willen weten en dan kijken of we tot een oplossing kunnen komen.

mvg gelder13
ikvaders diplomaat
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
sam 20.05.06
aanvalen op ikvaders 08:50:43

wat zijn de reden van de aanvallen op ikvaders.

Kan je dat vragen aan ader en daarbij ook gelijk het verzoek om ermee te stoppen.

Ik hoor graag van je,

Sam
leider ikvaders2
Make tea, not war
Reply
over 1.27.00 komt Sam weer langs. Deze ontwijk ik. Ik heb van hem nog geen bericht gezien(ook niet gestuurd)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Time to seperate the boys from the men. AZN gaat zich er waarschijnlijk ook mee bemoeien. Voorlopig nog niets onderweg, maar dat gaat spoedig veranderen, denk ik.

Van onderen naar boven:

Adder schreef:

Het kan me niet schelen wat jullie allemaal gaan doen. Ik ga jacht maken op Ampharos. En als het mijn kop kost, so be it.
____________
Sardientje schreef:

Maar even serieus dat je hem aanvald gaat je meer kosten aangezien ik in [azn] zit en hij in ikvaders en wij een allie hebben ik ben het hem verschuldigd om hem te verdedigen en om jou aan te vallen maar als je nou gewoon stopt met de aanvallen op hem heb je een grote kans dat ikvaders stopt met de aanvallen op jou....
____________
Adder schreef:

Dat kan ik wel, hele discussie met hem gehad.
Wel gezellig vandaag in Adder 1 ,krijg veel bezoek.
____________
Sardientje schreef:

Nou leuk en aardig maar ik was toen wel zijn sitter, maar dat kan je hem dan opzich niet kwalijk nemen.

gr

sar
____________
Adder schreef:

Heb al een paar keer nu het verhaal geschreven. ff copy/ paste:

Maanden geleden hebben Ampharos en ik afgesproken om elkaar niet aan te vallen, omdat we allebei op een eiland zaten, omgeven door AZN leden.
Een paar weken geleden besloot Sardientje om mijn dorp over te nemen.
Prima, was te verwachten. Ik werd her en der gesteund, dus de verdediging ging aardig.
In 1 keer kwam Ampharos mij aanvallen. Dat schoot bij mij in mijn verkeerde keelgat. Ik ben namelijk wel iemand die zijn afspraken nakomt.
Na wat heen en weer gemail tusen ons(heb helaas niet alles bewaard), heb ik besloten om tot enige doel op nl1 te stellen om Ampharos zijn speelplezier te ontnemen. Daar ben ik gisteravond mee begonnen. Hij zei al dat hij hulp ging roepen bij jullie(terecht, daar is een alliantie voor).
Sam valt mij al aan, is zijn goed recht.
Maar jullie zullen mij moeten vernietigen met al mijn dorpen, want ik zal niet stoppen om die matennaaier te sparen.
Zal niets tegen ikvaders doen, maar Ampharos gaat neer.(ook als ik weggevaagd ben)

____________
Sardientje schreef:

zeg adder waarom val jij een alliantie van azn aan? Want ampharos zit in ikvaders en ikvaders is allied tot azn. Mijn vraag is waarom val je hem aan?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Pfff daar word je toch schijtziek van....Die is dat weer verschuldigd aan de ander dus die ander is weer wat verschuldigd aan de een......Blijven die jankerds bezig?
Make tea, not war
Reply
Addre, misschien kun je die gasten een beetje extra sucken door te vragen of ze zich misschien gefrustreerd voelen dat ze niet me de grote oorlog mogen meedoen en dat ze daarom maar kleine spelers en allianties aanvallen. En meld dat gelijk ff dat ze echt enorme helden zijn.
Reply
Maar eens ff wat fakes op pad gestuurd

Ederveen Aanval tegen Dwarf
Legionäre Prätorianer Imperianer Equites Legati Equites Imperatoris Equites Caesaris Rammbock Feuerkatapult Senator Siedler
Eenheden 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Aankomst
in 30:31:04 u. om 04:15:27

Ederveen Aanval tegen Dwarf
Legionäre Prätorianer Imperianer Equites Legati Equites Imperatoris Equites Caesaris Rammbock Feuerkatapult Senator Siedler
Eenheden 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Aankomst
in 30:31:18 u. om 04:15:41

Ederveen Aanval tegen Dwarf
Legionäre Prätorianer Imperianer Equites Legati Equites Imperatoris Equites Caesaris Rammbock Feuerkatapult Senator Siedler
Eenheden 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Aankomst
in 30:31:32 u. om 04:15:55 [annuleren]

Ederveen Aanval tegen Dwarf
Legionäre Prätorianer Imperianer Equites Legati Equites Imperatoris Equites Caesaris Rammbock Feuerkatapult Senator Siedler
Eenheden 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Aankomst
in 30:31:44 u. om 04:16:07 [annuleren]

Ederveen Aanval tegen Dwarf
Legionäre Prätorianer Imperianer Equites Legati Equites Imperatoris Equites Caesaris Rammbock Feuerkatapult Senator Siedler
Eenheden 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Aankomst
in 30:31:57 u. om 04:16:20 [annuleren]

Ederveen Aanval tegen Dwarf
Legionäre Prätorianer Imperianer Equites Legati Equites Imperatoris Equites Caesaris Rammbock Feuerkatapult Senator Siedler
Eenheden 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Aankomst
in 30:32:10 u. om 04:16:33 [annuleren]

Ederveen Aanval tegen Dwarf
Legionäre Prätorianer Imperianer Equites Legati Equites Imperatoris Equites Caesaris Rammbock Feuerkatapult Senator Siedler
Eenheden 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Aankomst
in 30:32:21 u. om 04:16:44 [annuleren]

Ederveen Aanval tegen Dwarf
Legionäre Prätorianer Imperianer Equites Legati Equites Imperatoris Equites Caesaris Rammbock Feuerkatapult Senator Siedler
Eenheden 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Aankomst
in 30:32:32 u. om 04:16:55 [annuleren]

Ederveen Aanval tegen Dwarf
Legionäre Prätorianer Imperianer Equites Legati Equites Imperatoris Equites Caesaris Rammbock Feuerkatapult Senator Siedler
Eenheden 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Aankomst
in 30:32:43 u. om 04:17:06 [annuleren]

Ederveen Aanval tegen Dwarf
Legionäre Prätorianer Imperianer Equites Legati Equites Imperatoris Equites Caesaris Rammbock Feuerkatapult Senator Siedler
Eenheden 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Aankomst
in 30:32:55 u. om 04:17:18
Reply
Je hebt alleen nu de kans dat ze alles gaan vegen van SD. Ik had juist gezegd tegen die ikvaders en AZN dat ik alleen achter Ampharos aan zit.
Maar goed, we zien het wel.
Ik verwacht ze niet in NO. Doen ze dat wel, dan blijft wer geen aanvaller meer over bij hun, of ze moeten met ontiegelijk veel komen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Dan flikkeren we Needle toch gewoon uit de alliantie? En zeggen we dat we juist hadden gezegd NIET aan te vallen? En vervolgens ga ik gewoon lekker door met het account van Needle om Ampharos te irriteren...
Reply
Hoef Wrote:Dan flikkeren we Needle toch gewoon uit de alliantie? En zeggen we dat we juist hadden gezegd NIET aan te vallen? En vervolgens ga ik gewoon lekker door met het account van Needle om Ampharos te irriteren...

Is ook wel weer leuk. Wacht wel ff tot morgen. Kijken hoe de reactie is, komen ze massaal, gaat Needle er uit.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Quote: T00L 20.05.06
RE^8: Adder 22:55:25
dat is al gevraagd door iemand van ikvaders en dat doen ze dus al.. vandaar dat ik ook maar even een IGM aan je waag... echt een stel helden in AZN/ikvaders
____________
sam schreef:

asl aliantie kom je op voor je leden, dus in dit geval doe ik dat, hier heeft AZN nog niks mee te maken net als dat ikvaders1 er nog niks mee heeft te amken, ik heb vandaag mijn standpunt duidlijk gemaakt.

Als dat niet is aangekomen, dan wordt het ook het probleem van ikvaders1. Komen we er dan nog niet uit dan wordt het ook een probleem van onze alianties, maar gezien de grote van sd lijkt mij dat sterk. Die zijn al weg voordat AZN dat in de gaten heeft. Maar ik weet dat AZN er bij in de buurt zit, kan altijd vragen of ze ook ff langs willen gaan. Weet zeker dat ze daar geen probleem mee hebben.
____________
T00L schreef:

dus het is jouw probleem (en die van AZN?) als iemand een vergeldingsaanval doet op een lid uit jouw alliantie? iemand die een onderlinge afspraak verbroken heeft?

wat nou als ik me er dan weer mee ga bemoeien doordat ik goede contacten met Adder heb? zoiets kan binnen no time escaleren en dat lijkt me niet de bedoeling...

laat ze het lekker met z'n 2-en uitvechten/uitpraten, dan kijken wij lekker van de zijlijn toe zonder wat te doen...
____________
sam schreef:

klopt, totdat ik de leider ben van de aliantie waar ampharos in zit, dat heeft het ook mijn probleem gemaakt.
____________
T00L schreef:

wilde eens meemaken hoe de andere allianties in elkaar zitten..

maareh, wat is precies jouw rol in die onenigheid? ik weet dat adder en ampharos wat problemen met elkaar hadden, maar dat leek mij een probleem tussen die 2...
____________
sam schreef:

wat is de reden van je vertrek geweest, en ja we hebben een kleine onenigheid.
____________
T00L schreef:

Ben een ex SD-er
____________
sam schreef:

wat is de reden van jou vraag hierover?
____________
T00L schreef:

Beste Sam,

Ik heb begrepen dat je nogal wat problemen lijken te hebben met Adder.. Mag ik vragen wat hiervoor de reden is?

Grt,
T00L

reken er maar op dat ze massaal komen als je doorgaat Adder.. en dan niet alleen tegen jou
Reply
Ook maar eens een berichtje gestuurd.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
de arrogantie van die vent. SD is al weg als.....

Moet wel zeggen, hij staat voor zijn ally. Alleen iets te arrogant. Ik ga iig door met treiteren, tenzij de paar SD-ers die er nog zijn willen dat ik stop.
Als dat zo is, dan stop ik. Anders ga ik door en hoop ik dat ik van de groten(Mac, Tool, Box en iedereen die ik vergeet), wat nu al gebeurd, defensieve hulp krijg.
In principe alleen bij 1, de rest is, denk ik, onder controle.
Mocht ik niet online zijn, Tool en/of Uniek zijn sitter bij mij.

Lachen hè, Uniek zit bij AZN.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Box is weg ik ben sitter, ook met box maar eens een berichtje gestuurd kijken of ie al wat banger word.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Quote: Wat ik heb begrepen is dat uw alliantie lid eerst aanviel.
Hierdoor is het een vergelding en daar kan ik nog wel inkomen. Ik wil u vragen om een andere oplossing te zoeken dan de agressieve. Adder is een lid van SD en SD staat mij en nog wat andere PIA leden dicht bij het hart. Daarom verwacht ik dat u alles doet om een agressieve oplossing te voorkomen.

Met vriendelijke groet,

Depor
____________
sam schreef:

hij valt onze aliantie aan.
____________
Depor schreef:

Beste Sam,

Ik heb vernomen dat je een probleem hebt met Adder mag ik het fijne hiervan weten?

Groet,

Depor
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Adder, van mij mag je, ik vind het wel vermakelijk. Ik denk dat je voorlopig wel genoeg hulp hebt, anders hoor ik het wel.
Reply
:Big Grin =D> =D>
-=TRAVIAN=-
Reply
zal ik hem anders ook nog ff een igm sturen? zoiets van:

beste sam, wij van de AZN alliantie staan ook geheel achter adder uit de SD Clan
en ik zou je ook willen verzoeken of jij en je Alliantie AZN zou willen ophouden met de SD Clan aan te vallen.

anders ben ik genoodzaakt om mijn alliantie AZN in te schakelen zodat er jammer maar helaas niets meer van uw alliantie AZN overblijft #-o #-o #-o



best wel leuk zo je eigen alliantie troepen naar de verdomnis helpen





oh ja volgens mij hebben de heren bij AZN een slechte verdediging
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply


Forum Jump: