The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Leuke IGM berichten
Mocht ie zo bijdehand blijven doen dan is het ff kut dat ik nu oorlog heb maar ikvaders heeft een probleem na de oorlog.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Adder mijn zegen heb je....ga maar lekker door met hakken
Make tea, not war
Reply
Ook mijn zegen heb je adder! Beetje actie in de tent is altijd wel leuk. Hakkuh
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Hij is bang...als je mijn hulp wilt Adder zal je het slopen van die idioot moeten uitstellen tot wanneer Dikkes kaput is.


Quote: laat hem stoppen met aanvallen, dan stoppen wij ook. Hij heeft zelf aangegeven dat hij alleen stopt als hij helemaal gesloopt is, nou dat kan worden geregeld.
____________
Depor schreef:

Wat ik heb begrepen is dat uw alliantie lid eerst aanviel.
Hierdoor is het een vergelding en daar kan ik nog wel inkomen. Ik wil u vragen om een andere oplossing te zoeken dan de agressieve. Adder is een lid van SD en SD staat mij en nog wat andere PIA leden dicht bij het hart. Daarom verwacht ik dat u alles doet om een agressieve oplossing te voorkomen.

Met vriendelijke groet,

Depor
____________
sam schreef:

hij valt onze aliantie aan.
____________
Depor schreef:

Beste Sam,

Ik heb vernomen dat je een probleem hebt met Adder mag ik het fijne hiervan weten?

Groet,

Dep
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Van mij mag je klooien, Adder! Ik Blijf nog wel even fake-aanvallen uit de dorpen van Needle sturen totdat ik zie dat ze op me af gaan komen. Dan ga ik echte aanvallen uitvoeren als ik (Needle) uit de alliantie ben gegooid
Reply
Needle blijft!
Ga ook Sam tarten nu. 1 cata onderweg. Hij blijft doorgaan, zal hij het weten ook. Stuur af en toe en fake naar hem, blijf mij concentreren op Ampharos.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
kreeg net een berichtje van een AZN freak

Heb gevraagd of ik nu heel erg bang moet worden omdat hij 15 dorpen heeft.



thefreeking 21.05.06
Pssst 15:11:17
hey Ronnie D,

na dat ik mijn 15e dorp heb over over genomen disdag en dit loopt nog verder uit de hand met ik vaders.
ben jij mij bitchs voor de war jij zit bij mij het meestte in de buurt.
dus ik zal maar alvast aan je vragen aan je leiders of ze het niet met een sisser kunnen laten aflopen. Smile

hoi hoi,
thefreeking

PS. raap dat zeep je eens op (6) hahaha lol
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
bigmikey 21.05.06
Hulp 21:54:29

Kan je versterkingen leveren in mijn dorpen, waarschijnlijk wordt ik vannacht aangevallen door PIA2 en VTS. Het is alleen nodig in 1.4 en voor 3:00.



euhh, wie ben jij?
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Quote:M-marco schreef:

beste plopje ik hoor van mijn pnav dat jij hem steeds aanvalt hij kan de mr.III en de mr.II en de mr erbij halen en dan heb ik nog niet gesproken over zaft en ik kan twt1 erbij halen en naartuurlijk pia

grapjes, wil ie twt op me afsturen terwijl ik bij a53 zit en zaft terwijl die zeiden slopen die hap Big Grin
(hebben wij iemand bij Mr ???)
Als aannemers gebouwen zouden neerzetten op de manier waarop programmeurs programma's schrijven, dan zou de eerste de beste specht voor de ineenstorting van de beschaving zorgen
Reply
Volgens mij niet...
Reply
dacht het wel Smile

Quote:40. markmarky 3308 7
Reply
Hij wil PIA erbij halen lol, ik kan hem wel aanvallen Smile
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
wees gerust ... PIA gaat zich niet mengen in nog een oorlog Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Hoogstens die tegen ikvaders Wink
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
T00L Wrote:dacht het wel Smile

Quote:40. markmarky 3308 7

28. markmarky 3901 8 :razz:
Reply
welk dorp heb je overgenomen ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Grunstrum kan als beetje meezit uit dat dorp weer 2 leiders maken :Big Grin
Reply
Fab ouwe krijger :lol: :lol: :lol:


Sardientje 22.05.06
geen onderwerp 16:10:08

zeg...

ik word bedreigd... door iemand.... kijk maar. Ik denk van ik laat het je even weten. Als je het rustig wil houden moet er niet zoveel rond worden gebazuind. Ik heb het al naar de coordinator gestuurd voor het geval dat.... Tongue


Kijk maar naar mijn profiel, en ik ben echt niet de enige die er rondloopt....

Desnoods ga ik terug naar SD en met mij vele anderen....
____________
Sardientje schreef:

hoezo?
____________
Fabian schreef:

dat je zo ver weg zit....
Make tea, not war
Reply
Ik ook sardientje aan het pesten met igm
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
haha volgens mij begint Sardientje 7 kleuren diaree te pruttelen :razz:

Hoi Sar,

Lijkt me niet. Zoals ik al aangaf waardeer ik je diplomatieke bedoelingen ten zeerste.
Kan me alleen voorstellen dat het bij andere allianties ook is doorgekomen dat er een conflict bestaat en dat ikvaders de oorlog heeft verklaard aan SD.
Vanuit SD zijn deze allianties zeker niet benaderd.

gr.

Riekki
Diplomaat SD
____________
Sardientje schreef:

zeg ik krijg hier vanuit p.i.a. en vanuit twt 2 personen die mij bedreigen ofzo Tongue is dit de dank voor mijn diplomatieke handelingen? :OTongue
Make tea, not war
Reply
En dat is nog zonder de groten van PIA.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Hopelijk komt de boodschap over.
Anders moet UDT ook nog maar een boodschapje sturen :wink:
Reply
Beste Toys,

Ik zal het ook bij ons neerleggen. Maar de laatste aanval op Vitrax is over 30u ofzo. Wat betreft verdedigen? Ja ik zal wat mij betreft ook geen troepen meer sturen. Het ligt nu geheel aan de rest van jullie of er nog meer aanvallen bij zullen komen. Vind het ook geen stijl dat men nu zo'n kleine speler gaat aanvallen. Die gewoon zo nu en dan eens raid. Afmaken is zo'n moeite niet. Kan ik bij jou ook, maar vind hier echt geen eer in te behalen. Dus zal voorlopig ook niets meer sturen.

Mvg,
Duvelske
Reply
duvelske 30.05.06
RE^4: aanvallen. 12:12:37

Beste Toys,

Dat er 10 aanvallen komen op de speler VItrax vind jij wel normaal dan? Ik heb nu alleen wat aanvallen gedaan op je om het oude al te laten vergelden. Want had al gezegd tegen Depor, als er meer zou komen dat ik het zou gaan vergelden. Dat is bij deze ook gedaan. Wij van Vitrax laten niet over ons heen lopen. Dat is iets wat zeker is. Ik hoop voor je dat de volgende aanvallen verder niet al te veel zullen uithalen, want je krijgt hetzelfde aan schade terug. Welk dorp weet ik nog niet, maar weet wel dat ik nog heel wat troepen heb staan in mn graandorpje vlak naast de jouwe. Ik ga teminste niet met 4 a 5 man op een speler van 500 pop. Ik verschil met jou nog niet zoveel als de speler Vitrax met mensen die hem nu gaan afslachten (laten we het maar zo noemen)

Mvg,
Duvelske
____________
Toys schreef:

Beste Duvelske,

Jij noemt het allemaal zielig maar waar jij nu mee bezig bent is nog veel triester... mijn kleinste dorp aanvallen met kata's. En dan durf je mij zielig te noemen omdat ik speler Vitrax niet aan kan? Laat me niet lachen.

Best raar als wij honderden aanvallen krijgen en jij begint te piepen als er een keer een aanvalletje terug komt.

Ik vind het allemaal prima maar dan moet je niet de wijsneus gaan uithangen want wat je allemaal typt slaat helemaal nergens op.

Gr Toys
Reply
Zullen we die twee gasten eens helemaal de tyfus meppen? Heb ik echt heel veel zin in...
Reply
iemand zin in een (klein) farmpje, het is voor mij te ver met de cata's dus iemand anders mag m slopen en zo niet gaat ie naar de multi's

Quote: Hmmm... ik had na je eerste zin eerst even dat stukje van psv97 gelezen en wou toen meteen melding maken bij de multihunter. Maar goed, als jij hem liever plat gooit, dan doen we dat.

Ik had hem n.a.v. je mailtje gisteren nog wel gezegd dat hij het met je in orde moest maken. Ik zal hem nog even in de FHU3 laten om te voorkomen dat hij na de kick die hij eigenlijk verdient in een andere alliantie vlucht. Kijken hoe lang het duurt voor hij komt smeken om hulp. En als hij dat doet, krijgt hij alsnog z'n kick...

Veel succes met je kata's!
MVG Veener
____________
plopje schreef:

ik mocht zojuist een zeer aangenaam mailtje ontvangen van jullie zeer gerespecterede en weldra platgegooide lid psv97 ontvangen. Hieronder vind u het laatste deel van de conversatie, wat na aangeven bij een multihunter tot een ban kan lijden. Dit is niet mijn bedoeling, hij moet gewoon stuk


____________
psv97 schreef:

je vader hoerenkind en je kanker tanden hoofd
____________
plopje schreef:

ik verwacht compensatie voor mijn 15 gedode preatorianen. dat is


Met vriendelijke groet
Plopje
Als aannemers gebouwen zouden neerzetten op de manier waarop programmeurs programma's schrijven, dan zou de eerste de beste specht voor de ineenstorting van de beschaving zorgen
Reply
ff Duvelske en Vitrax slopen en dan krijgt ie wat cata's...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Hj zit echt zo dicht bij Nroj.. alleen heeft die nog geen cata's Sad
Reply
Deze is ook zoo grappig :lol:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: