The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Leuke IGM berichten
hehe hij smeekte me haast om de NAV met TBD op te zeggen, aangezien die lekker dicht bij em in de buurt zitten
Reply
Oh ja, die zie ik ook met grote regelmaat in de statistieken langskomen. Wil hij niet ff keten met Joost of zit hij te ver weg?
Reply
net als adder te ver weg..
oh wat zullen ze balen Icon_twisted
Reply
Dat heb jij heel goed geraden.
Maar aan de andere kant is het ook wel goed, want ik kan nu werken aan een monsterlijk sterk leger (Germaanse Ridder, Paladijn en catapults).
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
komt er ook ooit nog een addertown2?

zo'n 1-1-1-15 dorpje is echt wat voor jou, kun je een nog groter leger bouwen
Reply
silty 05.01.06
alliatie 14:54:19
heey ik zit nu in de alliatie D.A. maar ik heb er niks aan kan ik uit die alliatie gaan en bij jullie komen?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
ne
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
Bocaloca Wrote:silty 05.01.06
alliatie 14:54:19
heey ik zit nu in de alliatie D.A. maar ik heb er niks aan kan ik uit die alliatie gaan en bij jullie komen?

ze zit inmiddels al bij DruAl hoor :wink:
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
silty`s dorp: (-108|22)
Stam: Romeinen
Alliantie: DruAl
Leider: silty


Zit nu bij DruAl. Moet zeggen dat ik op zich wel een bondgenoot kan gebruiken in de buurt.
Reply
ff joost igm gestuurd..

Quote:Ronnie D. 06.01.06
geen onderwerp 01:18:24

Klein voorproefje om erin te komen.

Think before you leap............

Greets SD


PS. thanks for the goodies
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
T00L Wrote:komt er ook ooit nog een addertown2?

zo'n 1-1-1-15 dorpje is echt wat voor jou, kun je een nog groter leger bouwen

jawel, maar eerst dit dorp tot een onneembare vesting maken.
Dorp 2 zal iig niet heel dichtbij 1 komen te liggen. Ik wil met dorp 2 wat meer naar het centrum toe.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Weer van onder naar boven lezen:


Code:
Fijne kastelein ben jij; een borrel dient ijskoud te zijn. Doe me maar een flinke bier (en nee, nog niet tappen!!)
____________
Chappie schreef:

Vanzelfsprekend! In het weekend is het altijd iets later...
Ik schenk je borreltje vast in!!

____________
Hoe F.C. schreef:

Had ik natuurlijk moeten weten dat op het platteland de kroegen eerder dicht zijn...
Maar maakt niet uit, dan kom ik wel een keer in het weekend, Ik neem tenminste aan dat je dan wat langer open bent ;-).
____________
Chappie schreef:

Sorry,

Op donderdag sluit de kroeg altijd om 01.00!! Ik had nog wel een bakkie koffie gezet, maar je ging gelijk weer weg!

Chappie
Reply
Hallo,
wie wär eure Entscheidung, wenn ich euch um NAP
bitte, wir brauchen jetzt jeden, der uns nicht angreifft,
dazu denke ich, das aus diesem NAP und weiterer zusammenarbeit, bald ein Bündnis wachsen kann,
den wir sind ein sehr vertrauensvoller Partner,
wir setzen uns in jeder weise für unserer NAP's und Bündnisse ein.

MfG
Rammstein
F.I.R.E
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Vraag ff of het fatsoenlijk in het nederlands of engels kan.
Reply
Gewoon van boven naar beneden:
---------
wieb83zd schreef:

Hoi Bumme,

Leuk dat je ook eens langskomt in axeville. Ik hoop dat je geniet van die 81 hout die je mee hebt genomen, want veel meer gaat het niet worden in de toekomst.
Bedankt voor het attenderen op mijn te kleine schuilplaats,

met vriendelijke groeten,

Wieb83zd,
galliër en trots lid van B.A.I.B.

___________
Bumme schreef:

Hi Wieb,

Bedankt voor je berichtje!
Dit zijn reacties zoals ze horen te zijn, niet gelijk gaan zeuren over het feit dat er een kleine buit is meegenomen maar de hand in eigen boezem steken en wat aan je schuilplaatsen doen. Mijn tweede bezoekje was geheel overbodig en eigenlijk ook niet de bedoeling.

Ik wens je veel succes in het spel en een fijn weekend,

Groet,

Bumme
____________



wieb83zd 06.01.06
RE^2: bezoekjes 14:44:49

Hi Bumme,

Inderdaad, dat leer je als je wat later begint en de kunst bij je grotere alliantieleden afkijkt Smile Het is tenslotte maar een spelletje.
Je bent altijd welkom om mijn verdediging nogmaals te testen, als je denkt dat dat voor jou wat oplevert Smile. Ik zal natuurlijk mijn best doen om dat te voorkomen.

Groet, Wieb83zd
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
zou ie ook zo reageren als je met een cata z'n dorpje inrijdt? Wink
Reply
T00L Wrote:zou ie ook zo reageren als je met een cata z'n dorpje inrijdt? Wink

Dat zien we over enkele weken wel, al staat hij na zo'n reactie niet erg hoog op mijn lijstje........

Een dommer bericht was dit:

Quote: chieka 06.01.06
geen onderwerp 14:38:36

vriend ik heb me vrienden in geschakeld van me nog een keer aan en je gaat zien
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Deze is ook wel leuk, krijg ik net van iemand die ik een paar mannetjes gestuurd heb. De mannen zijn nog op pad:

afterlife 06.01.06
geen onderwerp 15:11:07

je hebt 2 opties
of je trekt je troepen terug
of je valt me aan en mij vrienden gooien je dorpie plat met katapulten ( en natuurlijk wat eenheden :p )
Wink
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
je kan niet terugtrekken (ja binnen anderhalve minuut) bovendien heb iki een klein vermoeden dat ie bluft Tongue
Reply
Mac Wrote:je kan niet terugtrekken (ja binnen anderhalve minuut) bovendien heb iki een klein vermoeden dat ie bluft Tongue

Hi,

Ik kies voor optie 3: Ik kom nu aanvallen en neem wat snoepjes mee. Als het weinig is kom ik niet meer terug. Is het echter veel dan zien we elkaar snel weer.

Groet en fijn weekend,

Bumme
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Deze is ook wel leuk, krijg ik net van iemand die ik een paar mannetjes gestuurd heb. De mannen zijn nog op pad:

afterlife 06.01.06
geen onderwerp 15:11:07

je hebt 2 opties
of je trekt je troepen terug
of je valt me aan en mij vrienden gooien je dorpie plat met katapulten ( en natuurlijk wat eenheden :p )
Wink

Hij is wel weer vriendjes met TijnoMan
en die zit in de ally D.T
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Deep Throat?
Reply
De Tegenpartij

zijn 18de geranked als Ally
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
nee, deep trouble als die boos worden
Reply
Dan moet hij lekker bij die alliantie gaan zitten.............had ik hem echt niet aangevallen.

Ach, we zullen wel zien. Al had ik de troepen nog wel kunnen terugtrekken dan had ik het nog niet gedaan. Van zo'n berichtje word ik niet bang.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Gister ff dorpje met 34 pop(metalmaniac, alliantieloos) gescout en zat vol dus vervolgens 3 aanvallen tegelijk met verschillende troepen uitgevoerd. Al snel kreeg ik bericht.

metalmaniac schreef:

Hoi,

leuk dat je ff op bezoek komt, maar liever niet. Ik ben niet inactief ondanks dat ik niet in een alliantie zit. Ik hoop dat we vreedzaam naast elkaar kunnen blijven wonen.

Groeten,
Metalmaniac
--------------------------
Jazz_SD schreef:

Ik zie het was een beetje lui in je profiel staat 2 dorpjes Wink Wel apart en levensgevaarlijk 2 dorpjes en geen alliantie, wat is daar de rede van?
GreetZZ JaZZ
--------------------------
metalmaniac schreef:

Ik zat eerst bij een kleine alliantie. Toen kwam er een aanval van Loose Moose van PIA. Die heeft mijn dorp echt zwaar toegetakeld met katapulten. Al mijn graanvelden vernietigd... snik..
Ben toen uit mijn alliantie gegaan omdat die mij toch niet verder kon helpen. Heb toen hulp gekregen van een buurman en kon toch alles weer een beetje opbouwen.
Besloot om niet in een alliantie te gaan om Loose moose niet te provoceren. Veel schuilplaatsen gebouwd en mijn velden geupgrade. Werd ook redelijk met rust gelaten.
Kon toen redelijk snel een residentie en kolonisten opbouwen. Heb nu dit nieuwe dorp gesticht naast fzeeuw01 en max payne. Die zaten ook in die alliantie maar zijn er ook uit gegaan. Ze zitten nu bij VIT 2 en ik hoop daar ook binnenkort bij te komen. In het "kort" het verhaal van Metalmaniac.
Dus ik hoop dat ik niet met een tweede loose moose te maken heb en ik hoop dat we vreedzaam verder kunnen gaan.
---------------------
Jazz_SD schreef:

Duidelijk verhaal! Bijzonder spijtig dat je slachtoffer bent geworden van Loose Moose. Mijn alliantie en ik keuren dergelijk optreden af. Maar goed tegen zo'n loose moose doe je weinig. Veel s6 met het opbouwen van je nieuwe dorp en bedankt voor de thee, ik zal je niet meer aanvallen. Binnenkort rondje van mij wanneer mijn handelaren in de stemming zijn. Wink
GreetZZ JaZZ
----------------------
metalmaniac 06.01.06
RE^4: Raid 23:37:45

Maakt niet uit. Zoveel ben ik niet kwijtgeraakt en ik ben blij dat we dit op een vreedzame manier op hebben kunnen lossen.
Als je trouwens het Travian forum leest dan kun je zien dat ik niet de enige ben die zo is aangepakt. Maar de tijd van Loose Moose en de PIA komt nog wel ;-)
--------------------
Hmmmm VIT en PIA is dat de op hand zijnde oorlog? Ik zal me bij deze gasten een beetje inlikken dat er in de toekomst misschien een NAV gesloten kan worden.
Reply
nee, GOT/ZAFT vs PIA zou wel eens kunnen gaan escaleren...
Reply
JAZZ Wrote:Gister ff dorpje met 34 pop(metalmaniac, alliantieloos) gescout en zat vol dus vervolgens 3 aanvallen tegelijk met verschillende troepen uitgevoerd. Al snel kreeg ik bericht.

metalmaniac schreef:

Hoi,

leuk dat je ff op bezoek komt, maar liever niet. Ik ben niet inactief ondanks dat ik niet in een alliantie zit. Ik hoop dat we vreedzaam naast elkaar kunnen blijven wonen.

Groeten,
Metalmaniac
--------------------------
Jazz_SD schreef:

Ik zie het was een beetje lui in je profiel staat 2 dorpjes Wink Wel apart en levensgevaarlijk 2 dorpjes en geen alliantie, wat is daar de rede van?
GreetZZ JaZZ
--------------------------
metalmaniac schreef:

Ik zat eerst bij een kleine alliantie. Toen kwam er een aanval van Loose Moose van PIA. Die heeft mijn dorp echt zwaar toegetakeld met katapulten. Al mijn graanvelden vernietigd... snik..
Ben toen uit mijn alliantie gegaan omdat die mij toch niet verder kon helpen. Heb toen hulp gekregen van een buurman en kon toch alles weer een beetje opbouwen.
Besloot om niet in een alliantie te gaan om Loose moose niet te provoceren. Veel schuilplaatsen gebouwd en mijn velden geupgrade. Werd ook redelijk met rust gelaten.
Kon toen redelijk snel een residentie en kolonisten opbouwen. Heb nu dit nieuwe dorp gesticht naast fzeeuw01 en max payne. Die zaten ook in die alliantie maar zijn er ook uit gegaan. Ze zitten nu bij VIT 2 en ik hoop daar ook binnenkort bij te komen. In het "kort" het verhaal van Metalmaniac.
Dus ik hoop dat ik niet met een tweede loose moose te maken heb en ik hoop dat we vreedzaam verder kunnen gaan.
---------------------
Jazz_SD schreef:

Duidelijk verhaal! Bijzonder spijtig dat je slachtoffer bent geworden van Loose Moose. Mijn alliantie en ik keuren dergelijk optreden af. Maar goed tegen zo'n loose moose doe je weinig. Veel s6 met het opbouwen van je nieuwe dorp en bedankt voor de thee, ik zal je niet meer aanvallen. Binnenkort rondje van mij wanneer mijn handelaren in de stemming zijn. Wink
GreetZZ JaZZ
----------------------
metalmaniac 06.01.06
RE^4: Raid 23:37:45

Maakt niet uit. Zoveel ben ik niet kwijtgeraakt en ik ben blij dat we dit op een vreedzame manier op hebben kunnen lossen.
Als je trouwens het Travian forum leest dan kun je zien dat ik niet de enige ben die zo is aangepakt. Maar de tijd van Loose Moose en de PIA komt nog wel ;-)
--------------------
Hmmmm VIT en PIA is dat de op hand zijnde oorlog? Ik zal me bij deze gasten een beetje inlikken dat er in de toekomst misschien een NAV gesloten kan worden.

Ik kan je vertellen dat niet iedereen in onze allie daar zo over denkt....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Moooose is gonna die!!!!
Boca voor anti moose leger Icon_evil Icon_evil Icon_evil
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Quote:Ik kan je vertellen dat niet iedereen in onze allie daar zo over denkt....

Toen Anti werd aangepakt door Loose was jij ook niet echt blij. Staat los van aanvallen met Cata's tegen gasten die je of de ally dwars zitten. Loose z'n aanpak is dacht ik niet onze stijl. Ik neem ook niet aan dat het de bedoeling is dat we Loose Moose imago krijgen als alliantie?
Reply


Forum Jump: