The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Leuke IGM berichten
Die had ik ook al Dre, haha!
Reply
Quote:Tupac20 03.03.06
Gegroet! 15:08:08

Hier even een zéér dringende en belangrijke vraag??
Waarom valt u in godsnaam mrcambuurfan aan? heeft hij u iets aangedaan of probeerd u zijn grondstoffen te stelen die hij toch niet heeft of vind u het gewoon grappig om onze alliantie aan te vallen?
Nou ik stuur deze stempelbrief naar u toe omdat ik de lol er zelf niet echt van kan inzien en me echt niet kan bedenken wat de gedachtegang van u als leider achter deze aanvallen is.
Hoop dat u uw aanvallen nader zou willen verklaren zodat ik als leider der [ GG ] ook weet hoe de vork in de steel zit!!

Gegroet Tupac20 Leider der [ GG ]

Hij zegt u tegen me =D>
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Val hem ook gewoon aan, en zeg

Tupac is dood en hij hoort dood te blijven
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Lange tijd geleden dat ik smeekbedes heb gekregen .... dit zijn allen die aangevallen worden door BD III en IV, allen van onder naar boven.....

Travian Wrote:Beste harmoke,

Zoals u wellicht weet is het raiden van dorpen een onderdeel van het spel, schelden om dit te voorkomen is niet de juiste manier.

Verder ben ik er ook niet van gediend dat IGMs gestuurd worden die grove nederlandstalige fouten bevatten en zonder aanhef of afsluiting gestuurd worden.

Met vriendelijke groeten,

Box
Lid der SD-Alliantie
____________
harmoke schreef:

moet je de kleintjes kapot maken andersw kun je niet winnen mietje maar ik ga je krijgen er zijn ndorpen die mij gaan mee helpen du s je bent gewaar schuwd

of

Travian Wrote:oke dat 1 persoon gedoe was wel een beetje overdreven van mij. sorry daarvoor maar zou je alsjeblieft nu eens willen ophouden? ik wil ook nog wel wat kunnen bouwen.
____________
Box schreef:

Beste maccy,

Wie zegt dat ik 1 iemand aanval ?

Met vriendelijke groeten,

Box
Lid der SD-Alliantie
____________
maccy schreef:

hoi zou je nou eindelijk eens willen stoppen met alleen maar mij aan tevallen.. dat jij een groter dorp hebt betenkt niet dat je de hele tijd maar 1 persoon aan moet vallen

en de mooiste

Travian Wrote:Beste deze,

Omdat uw IGM wat onduidelijkheid gaf vraag ik mij af welke van de 2 u bedoelde:

"rouw (de ~ (m.))
1 droefheid over de dood van iem.
2 het tonen van droefheid over de dood van iem., toestand waarin men dan verkeert
3 rouwkleding
4 tijd van rouw => rouwtijd"

of wellicht deze

"rauw (bn.)
1 (van spijzen) niet gekookt of gebakken => ongekookt
2 (van de keel) pijnlijk ontstoken
3 (van de stem) onaangenaam van klank => hees
4 (van personen) onbeschaafd => meedogenloos"

bron: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek">http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek</a><!-- m -->

Graag hoor ik van u wat u bedoelde.

Met vriendelijke groeten,

Box
Lid der SD-Alliantie
____________
deze schreef:

kom dan he ik lust je rouw

En de meest vage .....

Travian Wrote:Beste gasten,

Wellicht is het carnaval je zwaar gevallen en ben je vergeten dat in sommige woorden een "n" aan het einde zit. Ook zijn leestekens uitgevonden om een bericht overzichtelijker te maken.

Verder staat mijn aanvalgeschiedenis vol met aanvallen op Box Dorp I, en aanvallen van Box Dorp II t/m IV.

Je kan begrijpen dat ik dus niet 7 aanvallen van Box Dorp III op ga zoeken zodat jij je maat terug kan vinden. Je zou het hem ook gewoon kunnen vragen.

Met vriendelijke groeten,

Box
Lid der SD-Alliantie
____________
gasten schreef:

srry hmm hoe moet ik het uitlegge wat waare je laatste 7 aanvalle met box dorp 111 wat ik heb een maat die is aan gevalle door jou en hij wil niet zegge dat hij zoow heet dus ik vraag als jij het zegt welke dorp je aanviel dan kan ik meschien zijn dorp er tusse plukke
____________
Box schreef:

Beste gasten,

Tot op hede heb ik nog steeds geen idee wat je probeert te vragen in je IGM. Box Dorp III raid regelmatig dorpjes in de omgeving, dit is immers een deel van het spel.

Hopenlijk geeft dit een antwoord op je vraag, zo niet stel hem dan duidelijker in een nette IGM. De laatste liet te wensen over.

Met vriendelijke groeten,

Box
Lid der SD-Alliantie
____________
gasten schreef:

Box Dorp III hhef nog net imand aangevall die niet hoog was ken je eve zegge wie je hebt aan ge valle dat is mijn maat en wil zijn naam niet zegge hah maar zij dat jij hem hebt aan ge valle lol
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
=D> in 1 woord ge-wel-dig..... Wat zijn er toch veel kneuzen op deze wereld....
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
Beste kwekkwek,

Na het vinden van een schatkaart ergens op de weg tussen Vesta en dorp X vond een scout een interessante schatkaart. Daarop stond aangegeven dat op (-18|-151) een schat bleek te liggen. Een paradijs waar elk hardwerkende arbeider na verlangde zodra hij met pensioen kon gaan. Er bleek daar een onuitputtelijke bron van grondstoffen te liggen. Dus ik zal zoon van Willem Barends trok mijn stoute schoenen aan en ging op pad met mijn collega scouts. Na mijlen ver te hebben gereisd door stad en land. Door dorre woestijnen en ruige zeeen waren we uiteindelijk op onze bestemming aangekomen. En tot onze verbazing bleken de geruchten te kloppen. De koning kon zijn ogen niet geloven. En dansde vol vreugde door zijn paleis. Hiermee kon hij zijn onderdanen voeden en een ieder geven wat wils. Echter de pret werd snel gedrukt. Er bleek een bericht te zijn verstuurd. Dat de betreffende koning het zag als een oorlogsverklaring. De koning was woest. Riep al zijn adviseurs bijeen. Haalde zijn legers uit alle districten, sommige onder hen moesten wel maanden reizen. Moesten hun kinderen en vrouw missen. De koning beveelde alle legers zuidwaarts te gaan en niet eerder terug te komen totdat het paradijs tot een dorre bende was. Echter een van de adviseurs wist de koning te bedaren. En de koning ging een rustige nacht in. Echter deze koning staat bekend om zijn onnavolgbare en ludieke acties. Alle manschappen kunnen we komende weken bijna niet tot rust komen. Want ze weten op een dag zullen ze het beloofde land binnen moeten treden om zo de steeds maar grotere bevolking van vesta te kunnen bevredigen.

mvg,

rico
(oh ja het was geen oorlogsverklaring)

______________________________
Waarom scout jij mij. Dit is eigenlijk een oorlogsverklaring. Ik dien een klacht in bij de leiding van mijn alliantie en die van jou!

groet




even een vraag sinds wanneer is een scout een oorlogsverklaring? die aanval die hij vanavond krijgt dat is pas een oorlogsverklaring. Icon_twisted oh ja en ik verveelde me...
If practise makes perfect...
And no one is perfect...
Why practise...

Hattrick: De barzitters - VI.172
Travians1: De riconisten dorp1 - VesTa
Travians2: Riconisten - Dorp - Eigenheimer
Einzelganger
-
Reply
hoe verzin je het .... =D>
..... good by my friends
Reply
iemand even binnen nu en heel snel mag ik mijn katta's meesturen? naar kwekkwek? Big Grin

edit:
Zeg... ga je me soms de oren van mijn kop lullen!! lukt aardig moet ik zeggen... maar ik heb toch ff lekker 2 van je paardjes gemold! Big Grin

Heb voor mezelf al de beslissing gemaakt na dit IGM
If practise makes perfect...
And no one is perfect...
Why practise...

Hattrick: De barzitters - VI.172
Travians1: De riconisten dorp1 - VesTa
Travians2: Riconisten - Dorp - Eigenheimer
Einzelganger
-
Reply
@rico =D> =D>
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Rico Wrote:iemand even binnen nu en heel snel mag ik mijn katta's meesturen? naar kwekkwek? Big Grin

edit:
Zeg... ga je me soms de oren van mijn kop lullen!! lukt aardig moet ik zeggen... maar ik heb toch ff lekker 2 van je paardjes gemold! Big Grin

Heb voor mezelf al de beslissing gemaakt na dit IGM

nergens voor nodig die cata's... vind ik tenminste.
Reply
ok :roll:
If practise makes perfect...
And no one is perfect...
Why practise...

Hattrick: De barzitters - VI.172
Travians1: De riconisten dorp1 - VesTa
Travians2: Riconisten - Dorp - Eigenheimer
Einzelganger
-
Reply
Rico Wrote:Na het vinden van een schatkaart ergens op de weg tussen Vesta en dorp X vond een scout een interessante schatkaart

Heb je je verhaaltje wel teruggelezen voor je het stuurde?
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
hehe nee lekker typen en sturen Big Grin ach ik ben een allochtoon excuus genoeg? Wink
If practise makes perfect...
And no one is perfect...
Why practise...

Hattrick: De barzitters - VI.172
Travians1: De riconisten dorp1 - VesTa
Travians2: Riconisten - Dorp - Eigenheimer
Einzelganger
-
Reply
Inburgeringscursus ben je dus voor gezakt :cry:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
En toch een Nederlands paspoort???? RITA!!!!



:wink:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Speler Rita
Details: Beschrijving:

Rang: 204 Wij zijn Jaap en Rita..
sinds 10-10-2005 vader en moeder van onze tweeling Mike en Hugo..

Aliantie Ikvaders

heb je op of aanmerkingen doe dit dan met een igm die beantwoorden wij dan zo snel mogelijk Smile

Stam: Romeinen
Verbond: ikvaders
Dorpen: 7
Populatie: 3155
Leeftijd: 24
Geslacht: vrouw
Lokatie: hollan
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
:lol: :lol:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
hehe ja maar wat er tussen mij en Rita is gebeurd houden we privé. Wat ik je wel kan vertellen is dat ik daardoor wel in het land mocht blijven.
If practise makes perfect...
And no one is perfect...
Why practise...

Hattrick: De barzitters - VI.172
Travians1: De riconisten dorp1 - VesTa
Travians2: Riconisten - Dorp - Eigenheimer
Einzelganger
-
Reply
oh ja over ikvaders gesproken edje had hem toch aangevallen?

is al opgelost hij mocht de grondstoffen houden. :razz:
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
Ik kreeg dit bericht:

HORROR 03.03.06
geen onderwerp 16:15:34

hallo
waar staat SD eigenlijk voor?


Maar het stomme is dat ik dat zelf ook niets eens weet :oops: :oops:
Reply
ik weet het ook pas sinds kort

ga eens helemaal naar boven en lees de grote letters eens
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
uhm.... ik zie niets hoor. Ik denk dat mijn oogjes nog vol slaap zitten..
Reply
sportdreamzz :roll:
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
pffffffffffffffffffffffffff okay!! Dank Uniek!
Reply
graag gedaan toys

vraagje toys heb jij kata's of rammen?
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
Nee die heb ik niet. Die wilde ik in mijn 2e dorp gaan maken...Ik heb in mijn 1e dorp al genoeg graanvreters. Hoezo?
Reply
we hebben ze nodig zie topic thule
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
Naar aanleiding van mijn scoutacties op Theo v/d Veen

Quote: Ronnie D. 04.03.06
RE: geen onderwerp 15:17:52
Geachte Le Mick Jistrum,

Het onderstaande summiere berichtje kan ik weinig waarde en zin aan ontlenen wegens het gebrek aan motivatie uwer zijde om geen raid uit te voeren.
Het gebrek aan farmwaardige dorpen noopt mij tot deze zijsprong naar de buitenwijken van Travian in de zoektocht naar de noodzakelijke grondstoffen om mijn dorpen tevreden te houden.
Mits hij zeer gehecht is aan zijn troepen, en ik in een goede bui ben, wil ik hem eventueel influisteren deze ter versterking elders onder te brengen zodat deze niet pijnlijk ten onder gaan.

Met vriendelijke groet,

Ronnie D.
Lid der SD alliantie

____________
Le Mick Jistrum schreef:

Wil jij theo geliever niet aan vallen. De gevolgen zullen wederzijds zijn met kans tot erger.

ThanX.....


Zijn momenteel uit Zulthoven en Casa Ronnie Headuans onderweg om te kijken wat er te halen valt.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Mn dag is gelijk goed:

Quote:Sehnsucht 04.03.06
geen onderwerp 18:12:43
Beste,

wat betreft je aanval van een aantal uur geleden.
Kunnen we geen tarief afspreken dat je me met rust laat? (indien ja, hou het bedrag realistisch aub)

Dank bij voorbaat
Greetz
Sehnsucht

Viel 'm aan, maar kwam terug zonder grondstoffen. Wilde 'm dus eigenlijk niet meer aanvallen, maar dit is helemaal mooi. En het mooiste: Hij zit bij licht.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
zo heb ik gisteren een persoonlijke nav afgesproken met put006 van Lectric. in ruil daarvoor betaalt hij mij 250 per grondstof per dag (vooruitbetaling). Toch een leuk extraatje en ik kan me op andere farmpjes richten
Reply


Forum Jump: