The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rosmalen
#1
De deelnemers zijn bekend. Ik heb er zin aan!!!!

Naam
1. Verdasco, Fernando
2. Ferrer, David
3. Robredo, Tommy
4. Schuettler, Rainer
5. Ancic, Mario
6. Kunitsyn, Igor
7. Chardy, Jeremy
8. Nieminen, Jarkko
9. Cicquel, Marc
10. Serra, Florent
11. Rochus, Christophe
12. Zverev, Mischa
13. Clement, Arnaud
14. Beck, Andreas
15. Sela, Dudi
16. Devilder, Nicolas
17. Hernych, Jan
18. Hernandez, Oscar
19. Petzschner, Philipp
20. Phau, Bjorn
21. Llodra, Michael
22. Gimeno-Traver, Daniel
23. Muller, Gilles
24. Special Exempts
25. Special Exempts
26. Wild Card
27. Wild Card
28. Wild Card
29. Qualifier
30. Qualifier
31. Qualifier
32. Qualifier
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#2
Wat een line-up :eeeek:
Chardy Notworthy
Devilder Notworthy

Nu maar hopen dat Ljubicic een WC aanvraagt [-o<
Reply
#3
Ben er zeker te vinden! Deelnemersveld vind ik wel iets tegenvallen...
Reply
#4
cruijff Wrote:Ben er zeker te vinden! Deelnemersveld vind ik wel iets tegenvallen...

Mee eens. Ik ben er op dinsdag.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#5
Ik vind het ook tegenvallen.

Ik ga waarschijnlijk weer de 1e dag, dus de zondag.

Heb dan weer een foto afspraak met mijn vriend David :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#6
Uiteraard is het niet best, maar er zijn wel gasten die ik nog niet live gezien heb, dat is altijd wel relaxed. Ben er overigens ook te vinden, zal ook wel dinsdag worden, aangezien ik dan nog wat FTM gasten heb Wink
Reply
#7
mindlight Wrote:Uiteraard is het niet best, maar er zijn wel gasten die ik nog niet live gezien heb, dat is altijd wel relaxed. Ben er overigens ook te vinden, zal ook wel dinsdag worden, aangezien ik dan nog wat FTM gasten heb Wink

En FTM-forummers. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#8
Precies =D>
Reply
#9
ik wil verdasco op de dinsdag!!!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#10
Doe Chardy, Serra, Gimeno en Zverev maar op dinsdag.
:wink:
Reply
#11
Mag er ik van uitgaan dat dinsdag 16 juni de forumdag is? Zo ja dan moet ik effe vrij vragen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#12
cc, scholten,haggie en kuiper zijn er sowieso
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#13
Count me in as well!
Reply
#14
Ok ik zal vrij vragen, lijkt me geen probleem. ML ook van de partij? Zo ja dan wordt het de warmste dag van de week dus geen zonnebrand mee haha
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#15
Stille Wrote:Ok ik zal vrij vragen, lijkt me geen probleem. ML ook van de partij? Zo ja dan wordt het de warmste dag van de week dus geen zonnebrand mee haha

Explain please..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#16
Voorgaande jaren zijn Stille en ik rood als een biet terug gekomen omdat we volledig zaten weg te smelten op die tribunes daar. Op 1 of andere manier is het altijd 30 graden als wij gaan.
Reply
#17
:Big Grin dan moeten we ons de gehele dag maar goed verkoelen met koude pintjes. In tegenstelling tot R'dam reken ik nu wel op een zuipfestijn :wink:
Reply
#18
Scholten! Wrote::Big Grin dan moeten we ons de gehele dag maar goed verkoelen met koude pintjes. In tegenstelling tot R'dam reken ik nu wel op een zuipfestijn :wink:

En wie is weer de BOB. :cry: :cry:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#19
kuiper Wrote:
Scholten! Wrote::Big Grin dan moeten we ons de gehele dag maar goed verkoelen met koude pintjes. In tegenstelling tot R'dam reken ik nu wel op een zuipfestijn :wink:

En wie is weer de BOB. :cry: :cry:

ik wil misschien ook wel mee op de dinsdag, maar ik rijd niet [-X
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#20
kuiper Wrote:
Scholten! Wrote::Big Grin dan moeten we ons de gehele dag maar goed verkoelen met koude pintjes. In tegenstelling tot R'dam reken ik nu wel op een zuipfestijn :wink:

En wie is weer de BOB. :cry: :cry:

Ah Kuip, anders pakken we gewoon met z'n allen de trein :8: CC weet uit ervaring dat je na 9 uur perfect met korting kan reizen!
Reply
#21
Trein naar Rosmalen en dan met de bus ofzo?
Reply
#22
Quote:Openbaar vervoer
Ordina Open is tevens bereikbaar met het openbaar vervoer. Vanaf het NS-station 's-Hertogenbosch neemt u de bus BBA 161 of de Hermes bus 90 richting Nijmegen, Oss. U stapt uit bij halte Autotron. Gemeente ’s-Vanaf Station ’s-Hertogenbosch vertrekt lijn 90 richting Grave en deze bus stopt aan het begin van het terrein van het Autotron.
Reply
#23
Thx Wink
Reply
#24
Ik zie graag mijn vriend Gilles Muller spelen! Ook Oscar Hernandez op gras lijkt me genieten. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#25
Hoezo dinsdag dan? Goede kans dat Verdasco op woensdag speelt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
Ad Wim Wrote:Hoezo dinsdag dan? Goede kans dat Verdasco op woensdag speelt...

dinsdag is de laatste dag van de 1e ronde denk ik
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#27
Ik heb veel sportevenementen bezocht, maar nog nooit een echt tennistoernooi. Hoe kom je aan kaarten?
Reply
#28
Gewoon op de website André.. Daar kun je ze makkelijk bestellen...
Reply
#29
die kun je gewoon aan de kassa kopen voor dit toernooi..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#30
Of goeie connecties hebben. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply


Forum Jump: