The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Viva Hollandia
#1
in dit (niet tennis gerelateerde) topic wil ik graag jullie mening horen. Ik was vanavond op een feestje waar de band op een gegeven moment het nummer 'viva hollandia' van walter kroes ging spelen. Iedereen is helemaal blij en begint met springen. Persoonlijk irriteer ik mij hier verschrikkelijk aan, omdat dit nummer mij alleen maar doet herinneren aan de uitschakeling van Nederland tegen Rusland. Die verschrikkelijke gedachte. Hoelang het ook geleden mag zijn. Ik zie mensen dansen en springen, terwijl dit onze grootste kans op succes herhaling (ooit) was. Ben ik de enige die zich zo voelt bij dit nummer of...??
(ik moet dit kwijt en ben benieuwd naar jullie mening...)
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#2
Ik was op het museumplein tijdens koninginnedag en wOlter Kroes was er ook.
Hij zong dit nummer en het "dak" ging eraf....

Ik dacht ook direct weer aan het EK en er kon bij ook niet echt een lach af...

Ik moet wel zeggen, dat ik Wolter Kroes niet uitstaan kan. Vooral die neplach Puke
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#3
Uiteraard komt het verlies dan bij mij ook nog wel naar boven, maar ik heb toch ook wel goede herinneringen aan dit nummer. Ik wilde namelijk nooit dit soort wedstrijden in de kroeg bekijken, maar mijn collega had mij overgehaald om met hem de wedstrijd tegen Italie in zijn stamkroeg te bekijken.
Wat een feest hebben we toen gehad (ook met dit lied erbij natuurlijk). Dit herhaalde zich daarna nog 2x en helaas weten we allemaal hoe het toen afliep tegen Guus.
Ik krijg nu al weer zin aan het volgende toernooi. \Big Grin/
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#4
Ik denk er ongeveer hetzelfde over als Kuiper. Met het verschil dat ik tijdens Ned-Ita niet in de kroeg was, maar op het Bundesplatz in Bern met 17.000 andere Nederlanders. =P~ Hoe kut de uitschakeling ook was, die wedstrijd die avond plus die tegen Frankrijk hebben wel een hoop goed gemaakt, dus ik heb niet direct een negatief gevoel bij dat nummer.
Reply
#5
Je zou maar in basel hebben gestaan bij ned-Rusland :-" :-" :-" :-" OSmile OSmile OSmile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#6
Italie en Frankrijk waren super...Dit lied ook...Wolter ook!
Reply
#7
Bocaloca Wrote:Je zou maar in basel hebben gestaan bij ned-Rusland :-" :-" :-" :-" OSmile OSmile OSmile

Vandaag precies een jaar geleden.................. ](*,)
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#8
volgend jaar in zuid afrika draait ie weer volop.. Hup holland! Kut vuvuzela.... ;|
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#9
Ik vond vooraf aan het EK de tekst al onuitstaanbaar, 'we zijn er weer bij en dat is prima', alsof we al genoegen namen met deelname aan het EK en daar niet voor de prijzen zouden gaan [-X .
Reply
#10
Ik vond hem vooral heel simplistisch.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Ad Wim Wrote:Ik vond hem vooral heel simplistisch.

Uiteraard maar dat waren we gewend :oops: :oops: .
Reply
#12
Ik heb eigenlijk vrij weinig met het nummer. En niet zozeer omdat het me doet herinneren aan de 'pijnlijke' uitschakeling tegen Rusland, maar meer vanwege andere factoren (waaronder inderdaad sommige passages uit z'n tekst). Nee, doe mij maar het nummer van Dre.

Overigens vond ik het verlies tegen Rusland helemaal niet zo pijnlijk. Of liever: niet erger dan tegen Brazilie op het WK '98 en/of Italie op Euro 2000. Al was het maar omdat je in deze wedstrijden het gevoel had dat er wat te halen viel (en gedurende de wedstrijd ook vaak de bovenliggende partij was), maar tegen Rusland bleek echt al vrij vroeg hoe de verhoudingen lagen.
Reply
#13
Chiel-Montagne Wrote:Ik heb eigenlijk vrij weinig met het nummer. En niet zozeer omdat het me doet herinneren aan de 'pijnlijke' uitschakeling tegen Rusland, maar meer vanwege andere factoren (waaronder inderdaad sommige passages uit z'n tekst). Nee, doe mij maar het nummer van Dre.

Overigens vond ik het verlies tegen Rusland helemaal niet zo pijnlijk. Of liever: niet erger dan tegen Brazilie op het WK '98 en/of Italie op Euro 2000. Al was het maar omdat je in deze wedstrijden het gevoel had dat er wat te halen viel (en gedurende de wedstrijd ook vaak de bovenliggende partij was), maar tegen Rusland bleek echt al vrij vroeg hoe de verhoudingen lagen.

Dan is het des te zuurder als je vlak voor tijd 1-1 maakt en dan vervolgens een Rus NIET uit het veld wordt gestuurd... :| !
Euro2000 heb ik verbannen uit mijn geheugen
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#14
EURO2000 was zo onterecht dat ik er nog opnieuw boos van kan worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#15
De maatregel houdt bij voetbal in dat een speler de bal vanaf de strafschopstip mag schieten, zonder dat er een verdediger tussen hem/haar en het doel staat. Een strafschop wordt ook penalty genoemd. Dit is de Engelse term (officieel: penalty kick).
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#16
Ik heb echt helemaal niets met het Nederlands Elftal :-"
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#17
Ik heb echt helemaal niets met Excelsior :-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#18
Ik ook niet meer :lol: Wink
Reply
#19
Jij laat je wegjagen ipv ervoor knokken dat het bestuur opdondert. Oh ja Nederlands Elftal :^o
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#20
Alsof je het bestuur wegkrijgt Undecided
Ja over een paar jaar, als men sowieso al met pensioen zou gaan. Nu een SSC nemen zie ik als steun aan SK.
Reply
#21
Ik zou niet te licht over de zaak denken. Bestuur komt echt onder druk te staan als ze straks tegen de lamp lopen door bepaalde statutenwijzigingen niet te bespreken door de ALV
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#22
Zullen we een topic aanmaken voor Excelsior? Dit is het Nederlands Elftal topic.. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#23
Nee hoeft niet, ik mail Stille wel even Smile
Reply
#24
VIVA HOLLANDIA!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#25
heeft ook niets met tennis te maken.....
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#26
Klopt!

Wat was Italie gister drama zeg. Dat hele team is drama/oud, met enkele positieve uitzonderingen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#27
Haggie Wrote:
Chiel-Montagne Wrote:Ik heb eigenlijk vrij weinig met het nummer. En niet zozeer omdat het me doet herinneren aan de 'pijnlijke' uitschakeling tegen Rusland, maar meer vanwege andere factoren (waaronder inderdaad sommige passages uit z'n tekst). Nee, doe mij maar het nummer van Dre.

Overigens vond ik het verlies tegen Rusland helemaal niet zo pijnlijk. Of liever: niet erger dan tegen Brazilie op het WK '98 en/of Italie op Euro 2000. Al was het maar omdat je in deze wedstrijden het gevoel had dat er wat te halen viel (en gedurende de wedstrijd ook vaak de bovenliggende partij was), maar tegen Rusland bleek echt al vrij vroeg hoe de verhoudingen lagen.

Dan is het des te zuurder als je vlak voor tijd 1-1 maakt en dan vervolgens een Rus NIET uit het veld wordt gestuurd... :| !
Euro2000 heb ik verbannen uit mijn geheugen

Dat was ik inderdaad even vergeten, maar toch: ik ga liever op zo'n manier onderuit dan op zo'n schlemielige wijze als op Euro2000. Met dat in het achterhoofd kon ik de verliespot tegen de Russen wel aardig relativeren.

Wat betreft de Confed. Cup: Italie was inderdaad vrij dramatisch. Vooral schrijnend om te zien hoe zwak de laarsbewoners verdedigend in elkaar steken. Dat was vroeger toch dé kracht van het Italiaanse voetbal: een sterk verdedigend blok.
Reply
#28
Italie beoordeeld de confederatie cup op de juiste waarde...
Reply
#29
Ohja tuurlijk :roll: !
Italië kan niet beter. Houdt wel in dat dit toernooi natuurlijk geen waarde heeft, maar wat een laf excuus.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: