The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Wist je voor 22uur dat Davydenko niet meedoet?
You do not have permission to vote in this poll.
Ja, maar ik had geen tijd om het te vermelden
0%
0 0%
Ja, maar ik dacht dat iedereen dit zou weten
20.00%
3 20.00%
ja, maar ik wil FTM winnen en hield tactisch mijn mond
13.33%
2 13.33%
Nee, ik wist het ook niet.
66.67%
10 66.67%
Total 15 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Davydenko geblesseerd
#1
Voel me zwaar benadeeld. Ik die altijd zijn best doe voor de beste deadlines, komt thuis van werk en ziet ll Capdeville.
Nog juist met grootste moeite op het werk gekeken om 21:50 maar geen melding.
Erg benieuwd naar de reden.
Jammer dat sommige mensen zo willen winnen.
Reply
#2
Ik moest om 8 uur weg, wist 't dus niet, heb zelf ook Lu. Icon_evil Had beter minder risico kunnen nemen.
Ik snap dat je teleurgesteld bent Kool maar het is ook de kunst van een manager om hier achter te komen. Enige waar ik benieuwd naar ben is wanneer Capdeville in het schema is geplaatst als LL bij FTM.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
Het is in ieder geval voldoende reden om nooit meer een deadline overdag te zetten.
Het argument dat sommige met zo'n deadline wat meer tijd gegund worden en anderen er geen last van hebben omdat ze ook eerder hun team kunnen samenstellen gaat niet op.
En aan de afspraak om het dan in ieder geval te melden, houden mensen zich toch niet.
Reply
#4
Ik lees het nu (en ik heb Davydenko)

Maar ook al was het op het forum gepost of wat dan ook, dan had ik het toch niet meegekregen, dus boeit me verder ook weinig.
Reply
#5
Ik zag rond half 10 op livescore.nl dat de wedstrijden van Davy en Devilder gecanceld waren.Heb toen nog snel Devilder gewisseld.Veel tijd had ik niet ( huis vol visite ) ik heb dus niet gezien of de LL toen al te kiezen waren.Het verbaasde mij wel enorm dat ik later,o.a bij Buurs team, Capdeville zag.

Ik voel me niet benadeeld maar het doorvoeren van zo een late wijziging is wat mij betreft uit den boze.
Reply
#6
ik heb vanaf 21uur niet meer gekeken. Als het klopt wordt Vos zegt, is het vlak voor de deadline verandert. Voor mij maakt het niet uit, een geblesseerde davy (is toch 99% zeker) moet je niet willen hebben.
Het is even wachten op ad / ml etc wie het verandert heeft. Buurs kan dit niet, dus hij was scherp rond de deadline! Het vind het eigenlijk normale gang van zaken..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#7
andre Wrote:Het is in ieder geval voldoende reden om nooit meer een deadline overdag te zetten.
Het argument dat sommige met zo'n deadline wat meer tijd gegund worden en anderen er geen last van hebben omdat ze ook eerder hun team kunnen samenstellen gaat niet op.
En aan de afspraak om het dan in ieder geval te melden, houden mensen zich toch niet.
Kun je zo zien...ik zie het anders
Nu is het maandagavond waar zo gezegd iedereen kan en dan gebeurd dit.
Vertrouwen in ieder geval wel...
Reply
#8
Ik begon om 21.15 met het maken van mijn team...

Toen stond Capdeville al in het ftm-schema, dus hoef ik dat neem ik aan niet te melden op het forum....

Ik vind het jammer dat ik overal voor wordt aangekeken.

En vos zag het op om 21.30 op livescore.com staan....

En andre gaat nu het meest tekeer, maar zitten altijd te zeuren en schreeuwen dat de deadline niet overdag mag. En hij gaat nu de fout in op maandagavond Undecided

Goed bezig, Andre =D>

Het maakt voor jou dus niet uit wanneer de deadline is.

Je hebt toch wel meegekregen dat Davy minder dan een week geleden zich geblesseerd heeft teruggetroken bij een TMS... dan wordt het een week later ook lastig.
Om dan meer dan 1/3 van je budget te besteden hieraan is sowieso niet erg slim natuurlijk.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#9
Dat is totaal niet aan de orde Buurs...Wat slim is om te nemen omdat hij 1/3 van budget is.
Ja ik wist uiteraard van blessure...

Dat jij als grootste naaier wordt gezien is natuurlijk terecht als je 22:03 wel een zuigende post kan plaatsen...
Reply
#10
Ik wist het wel. Maar dat kwam mede doordat Davydenko vorige week geblesseerd had afgezegd. Dus ik verbaasde mij er al over dat hij niet eerder vervangen was door een LL. Maar ik volg dan niet alleen dit forum, maar alle berichten op internet hierover. Als eerste zag ik dan ook op de ATP-site en even later was het inderdaad ook aangepast in onze sheet.

Ik vind het dus duidelijk een onderdeel van het spel en vond hier niets oneerlijks aan. Ik vind het anders als iemand een gerucht verspreid vlak voor de deadline wat achteraf niet waar blijkt te zijn.
Dit was voor iedereen duidelijk te zien en minmaal een uur voor de deadline was het al bekend.

En dan komt het er op aan hoe fanatiek je met dit spel bezig bent en wat je er voor over hebt (dat geldt met alle spellen en in de topsport idem).
Ik ga er eerder voor weg bij een vergadering of schakel mijn zoon in. Ik probeer er alles aan te doen om zo goed mogelijk dit spel te spelen.
Maar dat mag ieder voor zich weten en voel mij in dit geval niet echt geroepen om iedereen hierover even te informeren. Dan kun je net zo goed alle teams van te voren erop zetten. En wie een uur van te voren niet op het forum was had het dan sowieso niet gezien.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#11
kooltje Wrote:Dat is totaal niet aan de orde Buurs...Wat slim is om te nemen omdat hij 1/3 van budget is.
Ja ik wist uiteraard van blessure...

Dat jij als grootste naaier wordt gezien is natuurlijk terecht als je 22:03 wel een zuigende post kan plaatsen...

Om 22 uur sluit de deadline en toen zag ik het team van Andre....

Logisch toch dat ik mij er over verbaas en dan een post plaats....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#12
Goed stuk, Kuiper.

Ben ik het volledig mee eens.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#13
Als we dat stuk van Kuiper volgen moet iedere deadline voor de eerste partij.
We doen juist die deadline op 22:00 als commitment naar elkaar toe. Als dan iedereen te beroerd is er 1 woord over te plaatsen wordt ik toch erg achterdochtig.
Reply
#14
Zoals ik al eerder zei, was ik niet online tussen pakweg 20 en 22:30, en heb ik het dus ook niet gezien. Blijkbaar heeft iemand van de organisatie (ik dus niet, en ML is volgens mij ook weg) het wel in het FTM-schema gezet aangezien het dus officieel was. Dus de organisatie valt niet zoveel te verwijten in dezen volgens mij...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Ad Wim Wrote:Zoals ik al eerder zei, was ik niet online tussen pakweg 20 en 22:30, en heb ik het dus ook niet gezien. Blijkbaar heeft iemand van de organisatie (ik dus niet, en ML is volgens mij ook weg) het wel in het FTM-schema gezet aangezien het dus officieel was. Dus de organisatie valt niet zoveel te verwijten in dezen volgens mij...
Ad...Je bent toch met me eens dat die verandering sowieso gecommuniceerd moet worden?
Reply
#16
kooltje Wrote:Als we dat stuk van Kuiper volgen moet iedere deadline voor de eerste partij.
We doen juist die deadline op 22:00 als commitment naar elkaar toe. Als dan iedereen te beroerd is er 1 woord over te plaatsen wordt ik toch erg achterdochtig.

Over het tijdstip van de deadline heb ik mij altijd nog afzijdig gehouden. Als het maar van te voren bekend. Dan heeft iedereen gelijke kansen om daar op in te spelen. Dan kan ik bijv. nog afspraken verzetten of iets dergelijks.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#17
niemand valt iets te verwijten. Ik kan me de frustratie bij de managers die davydenko hebben goed voorstellen, maar kijk eerst even naar jezelf denk ik toch, zonder mensen te beschuldigen. Ik weet bijvoorbeeld van jongens als Scholten dat die al blij zijn dat ze het opmerken. Je moet niet ook verwachten dat zij denken dat dit al algemeen bekend is. Met zo'n hele riskante keus als davy had je beter moeten weten....
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#18
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Zoals ik al eerder zei, was ik niet online tussen pakweg 20 en 22:30, en heb ik het dus ook niet gezien. Blijkbaar heeft iemand van de organisatie (ik dus niet, en ML is volgens mij ook weg) het wel in het FTM-schema gezet aangezien het dus officieel was. Dus de organisatie valt niet zoveel te verwijten in dezen volgens mij...
Ad...Je bent toch met me eens dat die verandering sowieso gecommuniceerd moet worden?

Als je online bent zie dat dan toch ook. Ik kijk vanaf 21.30 tot 22.00 uur bijna constant op die sheet of ik nog wijzigingen etc. moet aanbrengen. De mensen die niet online waren hadden het dan ook niet gezien.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#19
Ik zou dat zeker doen ja, en volgens mij ML ook, maar jongens als Arco en Stille (what's in a name) zijn gewoon wat minder actief in het posten. Het is niet zo handig, maar geen fout, vind ik.
Een tijdje geleden heb ik het zelfs als organisatie aangekaart hier en toen was er een consensus dat het aangepast zou worden in het FTM-schema als iets officieel bekend zou zijn, zodat iedereen het dan zou weten en de LL te kiezen zou zijn. Geruchten zouden we overlaten aan de managers zelf.

Volgens mij treft de organisatie dus niet zoveel blaam in dezen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Haggie Wrote:niemand valt iets te verwijten. Ik kan me de frustratie bij de managers die davydenko hebben goed voorstellen, maar kijk eerst even naar jezelf denk ik toch, zonder mensen te beschuldigen. Ik weet bijvoorbeeld van jongens als Scholten dat die al blij zijn dat ze het opmerken. Je moet niet ook verwachten dat zij denken dat dit al algemeen bekend is. Met zo'n hele riskante keus als davy had je beter moeten weten....
Nogmaals het gaat niet om de keuze. Met Davy kan je namelijk ook zo doorlopen naar 250 punten. Das ieder voor zich.

Het gaat om de eerder genoemde punten...
Iedereen die atijd op het forum kan...Kon nou ineens niemand even zeven letters typen "Davy out"
Capdeville erin zonder communiceren....
Reply
#21
Ad Wim Wrote:Ik zou dat zeker doen ja, en volgens mij ML ook, maar jongens als Arco en Stille (what's in a name) zijn gewoon wat minder actief in het posten. Het is niet zo handig, maar geen fout, vind ik.
Een tijdje geleden heb ik het zelfs als organisatie aangekaart hier en toen was er een consensus dat het aangepast zou worden in het FTM-schema als iets officieel bekend zou zijn, zodat iedereen het dan zou weten en de LL te kiezen zou zijn. Geruchten zouden we overlaten aan de managers zelf.

Volgens mij treft de organisatie dus niet zoveel blaam in dezen...

dat was ook de afspraak. geen blaam naar jullie.

een ieder kon het zien als de moeite was genomen nog even bij ftm te kijken.

fout van de manager zelf.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#22
Jij hebt het derde antwoord gekozen Buurs?
Reply
#23
kuiper Wrote:Ik wist het wel. Maar dat kwam mede doordat Davydenko vorige week geblesseerd had afgezegd. Dus ik verbaasde mij er al over dat hij niet eerder vervangen was door een LL. Maar ik volg dan niet alleen dit forum, maar alle berichten op internet hierover. Als eerste zag ik dan ook op de ATP-site en even later was het inderdaad ook aangepast in onze sheet.

Ik vind het dus duidelijk een onderdeel van het spel en vond hier niets oneerlijks aan. Ik vind het anders als iemand een gerucht verspreid vlak voor de deadline wat achteraf niet waar blijkt te zijn.
Dit was voor iedereen duidelijk te zien en minmaal een uur voor de deadline was het al bekend.

En dan komt het er op aan hoe fanatiek je met dit spel bezig bent en wat je er voor over hebt (dat geldt met alle spellen en in de topsport idem).
Ik ga er eerder voor weg bij een vergadering of schakel mijn zoon in. Ik probeer er alles aan te doen om zo goed mogelijk dit spel te spelen.
Maar dat mag ieder voor zich weten en voel mij in dit geval niet echt geroepen om iedereen hierover even te informeren. Dan kun je net zo goed alle teams van te voren erop zetten. En wie een uur van te voren niet op het forum was had het dan sowieso niet gezien.
Tja, dit is wel een erg dunne lijn die je bewandelt in mijn ogen. Ik snap dat de benadeelden hier overheen zouden kunnen vallen. Kijk, dat jouw fanatisme grenzeloos is en af en toe leidt tot dit soort dingen wisten we al. Maar ik vind het wat anders als jij bijvoorbeeld om 2130 uur zeker zou weten dat Davy zich terug zou trekken, waar je die info dan ook vandaan had, maar het was nog niet officieel (dus nog niet in de ATP-draw of van OOP af). Dan word je beloond voor het opzoeken en het geloven van een gerucht.

Nu stond het dus al zeker drie kwartier in ons eigen FTM-schema en was het dus openbaar. Jij, en anderen, Buurs bijvoorbeeld, hebt dat dus gezien maar het bewust niet gezegd om de concurrentie te benadelen. Ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken...
Het zal wel met jullie fanatisme te maken hebben dat regelmatig over de rand gaat, en op zich vind ik dat ook nog niet eens het ergste. Maar dat Buurs dan om 22:03 met een dergelijke opmerking komt en jij nu ook komt opscheppen dat je alles altijd zo goed uitzoekt, dat is dan wel weer erg jammer en ik begrijp dat dat bij de benadeelde managers in het verkeerde keelgat schiet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
6 Managers...
Waaronder drie uit de top-tien...Dat zegt genoeg denk ik...
Buurs en Tampie inderdaad erg kortzichtig...en vanuit mijn ogen oneerlijk/onsportief.
Reply
#25
Wat een onzin weer zeg... Ik heb zelf ook Davydenko.. Dat is toch mijn probleem? Waarom zou iemand moeten melden dat hij geblesseerd is? Dat is toch ieders eigen verantwoording? En dat Buurs hem om 22.03 uur plaatst lijkt me logisch, aangezien hij om 22.01 pas de teams van de anderen kan zien... Moet hij ruiken dat André Davy heeft???

Wat een ophef om niks weer zeg..
Reply
#26
cruijff Wrote:Wat een onzin weer zeg... Ik heb zelf ook Davydenko.. Dat is toch mijn probleem? Waarom zou iemand moeten melden dat hij geblesseerd is? Dat is toch ieders eigen verantwoording? En dat Buurs hem om 22.03 uur plaatst lijkt me logisch, aangezien hij om 22.01 pas de teams van de anderen kan zien... Moet hij ruiken dat André Davy heeft???

Wat een ophef om niks weer zeg..
Undecided
Reply
#27
lol wel geniaal dat juist jij kooltje hier zo'n probleem van maakt. Altijd zo'n grote mond over de deadline dat mensen maar even tijd moeten maken in het weekend en dan dit.
Reply
#28
Ad Wim Wrote:
kuiper Wrote:Ik wist het wel. Maar dat kwam mede doordat Davydenko vorige week geblesseerd had afgezegd. Dus ik verbaasde mij er al over dat hij niet eerder vervangen was door een LL. Maar ik volg dan niet alleen dit forum, maar alle berichten op internet hierover. Als eerste zag ik dan ook op de ATP-site en even later was het inderdaad ook aangepast in onze sheet.

Ik vind het dus duidelijk een onderdeel van het spel en vond hier niets oneerlijks aan. Ik vind het anders als iemand een gerucht verspreid vlak voor de deadline wat achteraf niet waar blijkt te zijn.
Dit was voor iedereen duidelijk te zien en minmaal een uur voor de deadline was het al bekend.

En dan komt het er op aan hoe fanatiek je met dit spel bezig bent en wat je er voor over hebt (dat geldt met alle spellen en in de topsport idem).
Ik ga er eerder voor weg bij een vergadering of schakel mijn zoon in. Ik probeer er alles aan te doen om zo goed mogelijk dit spel te spelen.
Maar dat mag ieder voor zich weten en voel mij in dit geval niet echt geroepen om iedereen hierover even te informeren. Dan kun je net zo goed alle teams van te voren erop zetten. En wie een uur van te voren niet op het forum was had het dan sowieso niet gezien.
Tja, dit is wel een erg dunne lijn die je bewandelt in mijn ogen. Ik snap dat de benadeelden hier overheen zouden kunnen vallen. Kijk, dat jouw fanatisme grenzeloos is en af en toe leidt tot dit soort dingen wisten we al. Maar ik vind het wat anders als jij bijvoorbeeld om 2130 uur zeker zou weten dat Davy zich terug zou trekken, waar je die info dan ook vandaan had, maar het was nog niet officieel (dus nog niet in de ATP-draw of van OOP af). Dan word je beloond voor het opzoeken en het geloven van een gerucht.

Nu stond het dus al zeker drie kwartier in ons eigen FTM-schema en was het dus openbaar. Jij, en anderen, Buurs bijvoorbeeld, hebt dat dus gezien maar het bewust niet gezegd om de concurrentie te benadelen. Ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken...
Het zal wel met jullie fanatisme te maken hebben dat regelmatig over de rand gaat, en op zich vind ik dat ook nog niet eens het ergste. Maar dat Buurs dan om 22:03 met een dergelijke opmerking komt en jij nu ook komt opscheppen dat je alles altijd zo goed uitzoekt, dat is dan wel weer erg jammer en ik begrijp dat dat bij de benadeelde managers in het verkeerde keelgat schiet.

Hier wil ik wel even op reageren Ad.
Ik vind spelletjes inderdaad erg leuk en als ik meedoe doe ik ook serieus mee en inderdaad erg fanatiek.
Ik vind niet dat ik de concurrentie benadeel, we hadden en hebben allemaal dezelfde kansen.
Daarnaast vind ik niet dat ik erg opschep, integendeel daar hou ik helemaal niet van (alleen als grapje misschien een keer).
Ik vind het gewoon bij het spelletje horen. Maar ieder heeft zijn keuze daarin.
Ik snap best dat de mangers zich kloten voelen, maar ik vind niet dat ze benadeeld zijn!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#29
Mac Wrote:lol wel geniaal dat juist jij kooltje hier zo'n probleem van maakt. Altijd zo'n grote mond over de deadline dat mensen maar even tijd moeten maken in het weekend en dan dit.

Haha, exact mijn gedachte Smile
Reply
#30
cruijff Wrote:Wat een onzin weer zeg... Ik heb zelf ook Davydenko.. Dat is toch mijn probleem? Waarom zou iemand moeten melden dat hij geblesseerd is? Dat is toch ieders eigen verantwoording? En dat Buurs hem om 22.03 uur plaatst lijkt me logisch, aangezien hij om 22.01 pas de teams van de anderen kan zien... Moet hij ruiken dat André Davy heeft???

Wat een ophef om niks weer zeg..
Lees even de hele discussie, Cruijff. Het gaat er niet om dat het een zeker was dat ie geblesseerd was maar nog niet in het FTM-schema stond. Dat stond er namelijk wel, maar is verder bewust stil gehouden in de hoop dat managers erin zouden trappen op zo'n rustige avond in zo'n rustige week. Dat vind ik op z'n minst jammer te noemen...

Maar goed, ik heb er nu ook wel alles over gezegd en ga me er verder niet druk om maken. De managers die Davy hebben zijn idd zelf verantwoordelijk voor het niet zien of checken, maar hoe er voor de rest omheen gedaan wordt, is een beetje vervelend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: