The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




De Ibood van de dag
Vraag je dat bij alles wat je koopt?

Hoe lekker is het eigelijk, hoe goed is het eigelijk, pffff, have a nice life zeg!
Reply
Onzinnige opmerking, natuurlijk niet bij alles was ik koop, maar wel bij zoiets. Het kunnen nooit geweldige koptelefoons als ze normaal al slechts 30 euro per stuk kosten. Ze doen alleen voorkomen alsof het professionele headsets zijn, maar daar geloof ik dus niks van.

Ben benieuwd wat voor leven jij hebt als je elke topaanbieding (of iig een die zo aangeprezen wordt) die je tegenkomt aanschaft...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waar staat dat ik ze aangeschaft heb? Laat het me ff zien, dat stukje van de film ben ik dan ws ff kwijt....


Lees op de site even de referenties van de artikelen, kan ook via google en je zult zelf lezen dat het een topaanbieding is.


No hard feelings verder Adje Flower
Reply
Waar staat dan dat ik beweer dat jij ze aangeschaft hebt?

Ik vroeg me alleen af hoe goed die dingen kunnen zijn voor dat geld. Leuk, twee koptelefoons voor 15 euro, maar als ze kutgeluid geven, heb je er nog weinig aan volgens mij. En daar reageerde jij nogal onzinnig op.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hier misschien:
Quote:Ben benieuwd wat voor leven jij hebt als je elke topaanbieding (of iig een die zo aangeprezen wordt) die je tegenkomt aanschaft...
Reply
Let op het woordje 'als'...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Driewerf bah !!!
Eindelijk eens een produkt op I-bood wat ik graag wil hebben en ook nog betaalbaar is, en was het vanmorgen meteen uitverkocht (Nespresso apparaat).
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply
Die was ook wel heel erg goedkoop, plus nog eens 50,- terug actie.
Reply
Blugh, McDonalds-publiek! Nespresso, gatver! Koop dan gewoon een Senseo, zelfde slootwatergebeuren....
Spaar ik liever even door voor een volbloed Jura of WMF systeem
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Dank U ! Ik kom nooit bij Mc Donalds, dus heb geen idee. En ik spaar voor meer dringende zaken. Voorlopig zet ik mijn koffie dus nog met mijn gewone koffiezetapparaat.
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply
Ik ook! Wink Alhoewel ik wel een koffiezetter heb met ingebouwde bonenmaler. Kostte slechts 30 piekjes meer dan een normaal zettertje en lekkere koffie dat ie maakt! Notworthy
Overigens heb ik ook nog een lijstje met bruiloft, fiets, pc, fototoestel, lamp voor de woonkamer en dan ergens een keer een espressomachine. Voorlopig komt die Jura er dus niet Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Blugh, McDonalds-publiek! Nespresso, gatver! Koop dan gewoon een Senseo, zelfde slootwatergebeuren.... Spaar ik liever even door voor een volbloed Jura of WMF systeem

Oneensch. Uiteraard heb ik liever een echt apparaat, zoals een Jura, Gaggia of Pasquini . WMF zijn toch voornamelijk bedrijfsautomaten en volautomatische thuisapparaten. Het liefste zou ik een Elektra Micro Casa a Leva aanschaffen, maar dan moet je eigenlijk ook een barista cursus doen om het optimaal te benutten. En dan Nespresso: dat is toch echt 10 klassen beter dan Sloeberseo. Ik heb al 5 jaar een Nespresso-apparaat en ben uitermate tevreden over zowel de koffie als het apparaat als de service. Ja, het is geen 'echte' espresso, maar het komt toch een stuk dichter in de buurt dan de Sloeberseo.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Marshall Wrote:Ik ook! Wink Alhoewel ik wel een koffiezetter heb met ingebouwde bonenmaler. Kostte slechts 30 piekjes meer dan een normaal zettertje en lekkere koffie dat ie maakt! Notworthy
Overigens heb ik ook nog een lijstje met bruiloft, fiets, pc, fototoestel, lamp voor de woonkamer en dan ergens een keer een espressomachine. Voorlopig komt die Jura er dus niet Wink

SloeberWink


Ben geen koffiekenner, drink slechts 1-3 bakkies per dag, voor 10:00 doorgaans en soms eentje rond 20:00. Als Italië liefhebber vind ik het spul daar met die rochelende apparaten de lekkerste cappuccino die ik ken, ook de espresso's zijn er heerlijk, al vind ik die bakjes wat aan de kleine kant altijd :crazy:

Zelf thuis een Dolce Gusto opt aanrecht staan (heerlijke cappuccino!). Heb in de kast (uiteraard) ook een Philips Senseo en een normaal koffiezetapparatski staan. Zo'n Italiaanse machine lijkt me wel wat, maar ik maak er te weinig gebruik van vrees ik, tevens staat er ook al een Beertender met Wieckse Witte opt aanrecht. Ik een miskoop, leuk voor af en toe een vaatje speciaal bier, maar de echte pils drink ik liever uit het flesje!
Reply
Dugarry Wrote:...al vind ik die bakjes wat aan de kleine kant altijd :crazy:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pfnwa1TpIaI[/youtube]

HET SAP VAN SATAN!

Dugarry Wrote:Zelf thuis een Dolce Gusto opt aanrecht staan (heerlijke cappuccino!). Heb in de kast (uiteraard) ook een Philips Senseo en een normaal koffiezetapparatski staan. Zo'n Italiaanse machine lijkt me wel wat, maar ik maak er te weinig gebruik van vrees ik, tevens staat er ook al een Beertender met Wieckse Witte opt aanrecht. Ik een miskoop, leuk voor af en toe een vaatje speciaal bier, maar de echte pils drink ik liever uit het flesje!
:-&

Ik had een keer een Senseo-apparaat gekregen bij mijn wasmachine ofzo. Na 3 jaar stof gevangen te hebben in de kelder heb ik hem maar aan mijn schoonouders gegeven voor in de stacaravan. Ze zijn zo blij als een kind. :Big Grin
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Quote:Ben geen koffiekenner, drink slechts 1-3 bakkies per dag, voor 10:00 doorgaans en soms eentje rond 20:00. Als Italië liefhebber vind ik het spul daar met die rochelende apparaten de lekkerste cappuccino die ik ken, ook de espresso's zijn er heerlijk, al vind ik die bakjes wat aan de kleine kant altijd :crazy:

Vind ik ook altijd bijzonder jammer, om langer te kunnen genieten neem ik er altijd maar cappuccino of een café doppio. Scheelt dat de koffie in Italie goed betaalbaar is, dus 2 of 3 bakkies drinken is geen uitzondering.
Reply
Scholten! Wrote:Vind ik ook altijd bijzonder jammer, om langer te kunnen genieten neem ik er altijd maar cappuccino of een café doppio. Scheelt dat de koffie in Italie goed betaalbaar is, dus 2 of 3 bakkies drinken is geen uitzondering.

En als rechtgeaarde oerhollander bestel je die cappuccino uiteraard ook gewoon na 10uur 's ochtends zeker? 's Avonds op het terras, na een pizza? :-"
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Marshall Wrote:Blugh, McDonalds-publiek! Nespresso, gatver! Koop dan gewoon een Senseo, zelfde slootwatergebeuren.... Spaar ik liever even door voor een volbloed Jura of WMF systeem

Oneensch. Uiteraard heb ik liever een echt apparaat, zoals een Jura, Gaggia of Pasquini . WMF zijn toch voornamelijk bedrijfsautomaten en volautomatische thuisapparaten. Het liefste zou ik een Elektra Micro Casa a Leva aanschaffen, maar dan moet je eigenlijk ook een barista cursus doen om het optimaal te benutten. En dan Nespresso: dat is toch echt 10 klassen beter dan Sloeberseo. Ik heb al 5 jaar een Nespresso-apparaat en ben uitermate tevreden over zowel de koffie als het apparaat als de service. Ja, het is geen 'echte' espresso, maar het komt toch een stuk dichter in de buurt dan de Sloeberseo.
Inderdaad! Prima systeem dat Nespresso (maar dan wel vanaf niveau 7, daaronder is het te slap), al haalt het het niet bij de echte dure apparaten. Maar dan het je een paar ruggen en ben je ook minuten bezig om het te maken. Nespresso is gewoon heel prima als je even snel een kopje aanvaardbare espresso wilt. Ik heb wel eens koffie gehad bij mensen die ook zo'n bonenmaler hadden en zo'n (betaalbare) espressomachine, maar dat viel zwaar tegen en was niet zo lekker als Nespresso.
Nespresso vergelijken met Senseo is hetzelfde als de McDonald's vergelijken met een prima betaalbaar restaurant, onzin dus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
eensch, daar doe je de McDonalds echt tekort mee
The great old Ludwig von...
Reply
OKay, okay, jullie hebben gelijk! McDonald's is een verkeerde keuze. Laten we er Subway van maken. Het lijkt een goede bak koffie, het ruikt naar een goede bak koffie, tijdens het drinken lijkt het een goede bak koffie tot je aan het eind van de lunchpauze langs de italiaanse café bar loopt en de ware koffiegeur je neusgaten binnendringt. Dan weet je weer dat je gezondigd hebt....

Vandaag overigens de MagLite gekocht. 1,1 kg en topkwaliteit. Alleen in de US zijn die dingen nog goedkoper. Laat die inbreker maar komen, eens kijken of een mensenschedel een MagLite op kan vangen... Hakkuh
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Vandaag overigens de MagLite gekocht. 1,1 kg en topkwaliteit. Alleen in de US zijn die dingen nog goedkoper. Laat die inbreker maar komen, eens kijken of een mensenschedel een MagLite op kan vangen... Hakkuh

Ook daarmee is het waardeloos koffiezetten Undecided
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply
Ik zou zelfs zeggen niveautje 'niet bestaand' of in ieder geval 'rampzalig' Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:OKay, okay, jullie hebben gelijk! McDonald's is een verkeerde keuze. Laten we er Subway van maken. Het lijkt een goede bak koffie, het ruikt naar een goede bak koffie, tijdens het drinken lijkt het een goede bak koffie tot je aan het eind van de lunchpauze langs de italiaanse café bar loopt en de ware koffiegeur je neusgaten binnendringt. Dan weet je weer dat je gezondigd hebt....

Tsja, zo lust ik er nog wel een paar. Aangezien je bij mij in de buurt geen authentiek Italiaans café hebt waar je ook 's avonds na 8-en nog een strakke ristretto voor 80 cent kunt halen ga je voor het beste thuis-alternatief. Als je niet minimaal 1000 euro uit wilt geven aan een apparaat, een dure bonenmolen en kwaliteitsbonen vind ik een Nespresso-machine de beste keuze. Een apparaat heb je vanaf 75 euro, de cupjes kosten 30ct per stuk en het is prima te drinken, zeker vergeleken bij Sloeberseo en Dolce Kotso. Ik heb ook een ouderwetse percolator, maar ook die gebruik ik nooit meer.
Als je een Hollandsche doordrinker bent die graag een MOK koffie wil kan je, in mijn optiek, het beste gewoon een ouderwets filterapparaat kopen, al dan niet met een bonenmolentje om bonen te malen. Maar ook dat is ouderwets, dus gewoon snelfiltermaling van de Douwe E. en klaar zijn Jan, Piet en Klaas. Ook dat is beter te zuipen dan twee pad/cup-vehikels die ik hierboven noem.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gelukkig is AEG dan zo slim om een filtermachine op de markt te brengen met ingebouwde bonenmaler Wink
Zelf je sterkte instellen, de fijnheid van je maling et voila: na enig geraas (gesprekken moet je tijdelijk stil zetten Wink) loopt de heerlijke versgemalen koffie door.

Enne, die 1000,- eurootjes zijn zeker niet overdreven Hakkuh
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Jongens, 1 fluitketel, 1 flinke mok/beker, 1 filterhouder no 2, filters, gemalen koffie en je kan weer lekker ouderwets je gang gaan. Koffie zo sterk als je zelf wilt. Eventueel fluitketel vervangen door een electrische waterkoker.
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:Jongens, 1 fluitketel, 1 flinke mok/beker, 1 filterhouder no 2, filters, gemalen koffie en je kan weer lekker ouderwets je gang gaan. Koffie zo sterk als je zelf wilt. Eventueel fluitketel vervangen door een electrische waterkoker.

Krek wa'k zeg! :cheers:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Een paar keer opgieten (wel grof gemalen koffie kopen !) tijdje wachten tot het water doorgelopen is....en je hebt een heerlijke bak lauwe koffie.
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply
Doarnoa me de koffie noar de skuur loop'n, empies de koei oan dur uujur trekk'n en woarempul: hoaddu wu toch lekk're melk in da lauw bakske koffie!
Die mennekes noem'n da koffie furkeer! Ik hai keen idee wa doar furkeer oan is moar ja...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Koffie met melk is heel erg verkeerd. [gay]
May The Schwartz Be With You
Reply
Overigens vandaag voor het eerst iets besteld, de stofzuiger, ben benieuwd hoe de afhandeling is. Erg goedkoop zo te zien in de gauwigheid. Wel 9 Euro verzendkosten. De oude Hoover zoog nog wel, maar er mankeert van alles aan, aan/uit schakelelaar werkt niet goed meer, het oprolmecanisme is stuk, etc. Na ruim 5 jaar... beetje snel. Hij was ook niet duur, alleen de stofzakken wel, dus die werden geleegd en hergerbruikt. Op dat gebied ben ik een krent.
May The Schwartz Be With You
Reply
Ik heb er ook naar zitten kijken maar ken het merk niet zo goed.
Wij hebben ook net onze Miele opgeblazen maar we hebben een kat en een hond thuis en een houten vloer dus eisen wel wat van onze stofzuiger. Zaten nu te kijken naar een nieuwe Miele Cat&Dog, ideaal apparaat.
Weet iemand hoe dit ding, Dirt Devil, presteert?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply


Forum Jump: