The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




De Ibood van de dag
Mijn vorige stofzuiger was een Miele, met een speciale haarzuigborstel. Wel goed, maar hij haalt het niet bij mijn Dyson, die ik nu heb. Nog nooit zo'n goede (en dure) stofzuiger gehad, maar ik ben er dolgelukkig mee. Ik heb hem eerst uit kunnen proberen in de Ardennen, waar wij elke herfst een paar dagen in een herberg logeren bij bekenden. Stond ik als gast een kamer te stofzuigen Undecided
Ook mijn dochter is ( na mijn huis te stofzuigen ) nu overstag gegaan. En is er ook lyrisch over.
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply
Quote:Nog nooit zo'n goede (en dure) stofzuiger gehad, maar ik ben er dolgelukkig mee.


Prachtige bevestiging van de stereotyperingen... :Big Grin
De mannen praten over het fantastische koffiezetapparaat en de vrouwen over de super stofzuiger Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Lol! En vergeet de tv niet ten opzichte van het strijkijzer he?! Nu de nieuwste met Automatische regelbare stoom in drie niveaus :negerwaf:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Pff, ik heb een strijkijzer van een tientje. Gaat prima hoor. Sinds wanneer ben jij van de stereotypen, Marsh ?
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply
Hangt van de stereo af. Zolang het om het type en merk gaat kan ik nog wel meelullen, zodra het wat meer de diepte ingaat op technische specificaties en geluidskwaliteit moet ik jammerlijk afhaken.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
De stereotype verkoper :nanana:
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply
Tsja, ik ben nog jong he, bloei van mijn leven komt nog :nanana:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ik hoop het van harte :/\
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply
Ik zie vandaag een Netgear mediapseler voor zo te zien een habbekrats. Nu heb ik daar verder geen verstand van, is dat wat?
May The Schwartz Be With You
Reply
Een mediaspeler kan zeker leuk en handig zijn maar realiseer je wel dat dit een hele basic mediaplayer is. HD (720 beeldlijnen) wordt alleen ondersteund in MPEG2; HD via VC1, MP4 of h/x264 is niet mogelijk. Full-HD (1280 beeldlijnen) wordt helemaal niet ondersteund. Een digitale audio-uitgang zit er niet op, dus een versterker kun je alleen gebruiken via HDMI.
Leuk voor in de slaapkamer dus, maar niet geschikt voor de woonkamer

Over de habbekrats; De adviesprijs van 139 euro is bebaseerd op de adviesprijs die Netgear in september of oktober 2009 gaf in de persberichten; een beetje flauw dus. De reeele straatprijs van dit ding is 4 tot 6 tientes (alhoewel er nog steeds winkels zijn die 130 euro durven te vragen).

Mijn advies: Koop tzt een mediaspeler maar laat deze aan je voorbij gaan!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Dank Bumme, ik zat er over te denken om hem te gebruken al gedeeltelijk alternatief voor mijn DVD-speler. Ik kijk tegenwoordig nogal veel films en tv-series die ik van internet pluk, en die ik dan op een herschrijfbare DVD brandt en daarna weer wis. Via een USB-stick zou dat een stuk simpeler zijn. Maar als dit ding met het oog op de toekomst te beperkt is kan ik inderdaad beter passen. HD of full-HD heb ik overigens nog niet. Ik heb nog een Philips-tv met een 'ouderwetse' beeldbuis.
May The Schwartz Be With You
Reply
Ik weet niet of er nog mensen de iBood volgen, maar nu is er weer een hunt.
May The Schwartz Be With You
Reply
nu?
thx voor de info.. Smile
The great old Ludwig von...
Reply
gelukkig doet de site t ook lekker...wat een drama
Reply
ja inderdaad zeg, jezus....
The great old Ludwig von...
Reply
Ongelooflijk dat ze daar keer op keer de fout mee ingaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
nu zijn ze wel supersnel trouwens...
The great old Ludwig von...
Reply
Inderdaad, waarschijnlijk omdat ze het forum eruit hebben geknikkerd. Nu nog leuke aanbiedingen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Weer drama die van gister en vandaagSad
Reply
Vandaag een Philips GoGear RaGa Mp3 Speler voor 36 Euro inclusief (van 100 Euro ex zeggen ze). Nu heb ik niet direct behoefte aan mp3-speler, en ik heb er geen verstand van, maar soms kan het wel eens handig zijn heb ik gemerkt. Is dit wat? Of zijn er ook betere alternatieven voor dat geld?
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:Vandaag een Philips GoGear RaGa Mp3 Speler voor 36 Euro inclusief (van 100 Euro ex zeggen ze). Nu heb ik niet direct behoefte aan mp3-speler, en ik heb er geen verstand van, maar soms kan het wel eens handig zijn heb ik gemerkt. Is dit wat? Of zijn er ook betere alternatieven voor dat geld?

Ik vind het een goede aanbieding, maar heb al eentje, dus hoef hem niet.
Als je op tweakers.net of bijvoorbeeld op de site van de Mediamarkt kijkt wat ze daar ongeveer kosten kan je vergelijken.
Ipodski's zijn duurder in ieder geval...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Dank, ik heb inderdaad nog even rondgeneusd. Het is goedkoop voor de versie met 8Gb. Met minder geheugen kan je ook wel goedkoper terecht en zeker als je genoegen neemt met een simpeler apparaat. 8 Gb heb ik lang niet nodig, dus ik zie van deze koop af.
May The Schwartz Be With You
Reply
naast ibood heeft ook mediamarkt een dagaanbieding.
Iemand verstand van laptops?
Ik moet een nieuwe hebben, is dit iets?


<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/VPCEE3M1E-WI.NL3,10101,14893,163241.html">http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/V ... 63241.html</a><!-- m -->
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:naast ibood heeft ook mediamarkt een dagaanbieding.
Iemand verstand van laptops?
Ik moet een nieuwe hebben, is dit iets?


<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/VPCEE3M1E-WI.NL3,10101,14893,163241.html">http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/V ... 63241.html</a><!-- m -->

Mwoah, voor internetten en tesktverwerken is hij goed genoeg en door de losse videokaart is hij grafisch
niet eens zo heel slecht, vergeleken bij laptops met shared video-memory. Maar de processor is matig
en de videokaart niet goed genoeg om er moderne spelletjes mee te kunnen spelen. En hij is wit, dus dat
zou ik sowieso niet doen. Als je een hele goede prijs/kwaliteitverhouding wilt zou ik er nog 150 foepies
tegenaan gooien en de basisnotebook-keuze van Tweakers nemen. Dan heb je een I3-processor en de
Radeon 5650 waar je veul meer mee kunt.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://tweakers.net/reviews/1993/notebook-best-buy-guide-februari-2011.html">http://tweakers.net/reviews/1993/notebo ... -2011.html</a><!-- m -->
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Voor het eerst sinds lange tijd weer eens wat gekocht: LG BD 550 – Blu-Ray speler met BD-Live, Full-HD upscaling en 3 Blu-Ray films
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Voor het eerst sinds lange tijd weer eens wat gekocht: LG BD 550 – Blu-Ray speler met BD-Live, Full-HD upscaling en 3 Blu-Ray films

Het is inderdaad een mooie aanbieding, maar ik kijk te weinig films op DVD, dus laat hem maar gaan.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik mis boven op de slaapkamer nog een DVD-speler (heerlijk om nog even een afleverign Dexter vanuit bed te kijken voor het slapen) en zet daarom de standaard DVD speler nu naar boven en dan deze Blu-ray beneden.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
*HUNT*
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Tot nu toe 2 dingen gekocht tijdens de hunt:

[Image: sog-powerassist-multitool-met-levenslang...-11-07.jpg]


[Image: hercules-eplug-200-mbits--starterskit-L43880.jpg]
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
ik ben erg benieuwd wat je van die 2e vindt lennie. Ik heb een aantal keer getwijfeld om zoiets aan te schaffen maar ik hoor erg veel verschillende verhalen over de kwaliteit.
Reply


Forum Jump: