The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Beker seizoen 27
#1
Gokje genomen door mijn twee nieuwe 17-jarigen als IM te laten spelen. Maar voor de rest wel mijn A-team en gelukkig was mijn tegenstander zo slecht dat ik toch 5-0 won. Geen blessures en PIC, prima dus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#2
Door in de beker... gelet op mijn selectie een beetje teleurgesteld in de ratings... Nu vol over op SH, heb 11 jonge keepers die ik op SH train. Eens kijken of daar geld in zit...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#3
11 jonge keepers? Spelen die allemaal dan in de friendlies?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Ad Wim Wrote:11 jonge keepers? Spelen die allemaal dan in de friendlies?

Yep, SH is niet de positie waarop ze spelen als ze maar spelen. Ik denk dat de meeste marge (ook in toekomstige transfers) ligt in het optrainen van jonge 'net-niet' talenten. Ik heb dan ook 10 goed keepers met minstens matig SH (18-19 jaar) en 1 verdwaalde uitstekend IM...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#5
Geinig, ben benieuwd hoe dat gaat.

Maar hoe doe je dat in de volgende bekerronde dan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Ad Wim Wrote:Geinig, ben benieuwd hoe dat gaat.

Maar hoe doe je dat in de volgende bekerronde dan?

Ingecalculeerd dat ik zowiezo de 2e ronde eruit zou vliegen....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#7
Eindelijk weer een keertje dubbele cijfers: 0-10. Geen blessures en 'maar' 1 gele kaart. Speelde bijna de gehele wedstrijd met het voltallige A-team om ze een beetje extra conditietraining te geven.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#8
Mukkus Wrote:Eindelijk weer een keertje bijna dubbele cijfers: 0-9. Geen blessures en geen gele kaarten. Speelde bijna de gehele wedstrijd met het semi-voltallige A-team om ze een beetje extra conditietraining te geven.
The great old Ludwig von...
Reply
#9
gittermaster Wrote:
Mukkus Wrote:Zoals vaker weer eens bijna dubbele cijfers: 0-9. Geen blessures en geen gele kaarten. Speelde bijna de gehele wedstrijd met het semi-voltallige A-team om ze niet uit vorm te laten raken.
Reply
#10
0-2 winst.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#11
1-2 winst met PIC. Na de grote schoonmaak heb ik vrij enthousiast een reusachtig winger en mythische middenvelder gekocht, waardoor er geen geld meer over was voor twee verdedigers en een keeper. Mijn reservedoelman speelde daarom, evenals twee in de haast aangekochte jongens met goed verdedigen. En nu maar hopen dat de training een jonge spits doet poppen, dan kan die voor 1.5M de deur uit en kan er tenminste een beetje sterke verdediger gehaald worden!
Reply
#12
5-0 winst, wegens niet op komen dagen van tegenstander :razz:

Volgende ronde een bot.... Undecided
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#13
Helaas, mijn eerste bekerwedstrijd ooit ging met 5-0 verloren tegen een team uit divisie VI.. In ieder geval wel 'lekker' gecasht.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#14
Als ik de tijd er weer voor heb zal ik de statistieken weer behouden.
Hier een magere 3-0 overwinning.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#15
Beetje stomme vraag misschien, maar gelden schorsingen altijd voor de eerstvolgende wedstrijd? Een IM heeft zondag rood gekregen. Betekent dat dat ie voor morgen in de beker geschorst is, of voor zondag in de competitie?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
morgen in de beker
The great old Ludwig von...
Reply
#17
voor morgen een prachtig 5-4-1 ingesteld met enkel keepers.... eens kijken of ik de schade beperkt kan houden...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#18
4-0 Voorsprong in een thuiswedstrijd, en dus tegen een beter team! Eindelijk derde ronde!
Reply
#19
5-0 winst.... 3e ronde weer een bot?? Undecided
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#20
Penalty's, maar natuurlijk de nemers vergeten in te stellen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Maar wel gewonnen, hoppaaaaaaaa!
En dat met mijn 17-jarige trainees dus ook nog eens geen schade qua training opgelopen, en PIC natuurlijk. Tegen een mede VIe-klasser, dus prima resultaat.

Enige nadeel is dat een van mijn 17-jarige trainees er voor 5 weken afligt. Lekker dan, koop je een 17-jarige met 4 dagen voor veel geld, ligt hij er 5 weken uit ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
simpele 2-6 met PIC zonder blessures
The great old Ludwig von...
Reply
#23
0-5 hiero. Wel een rode kaart voor mijn 3e winger, gelukkig geen nieuwe blessures erbij.
Reply
#24
Ad Wim Wrote:Maar wel gewonnen, hoppaaaaaaaa!
En dat met mijn 17-jarige trainees dus ook nog eens geen schade qua training opgelopen, en PIC natuurlijk. Tegen een mede VIe-klasser, dus prima resultaat.

Enige nadeel is dat een van mijn 17-jarige trainees er voor 5 weken afligt. Lekker dan, koop je een 17-jarige met 4 dagen voor veel geld, ligt hij er 5 weken uit ](*,)

Dus wel schade met trainingen opgelopen :razz:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#25
2-5, pic. Geen kaarten, geen blessures. Begonnen met een paar A-spelers, aangezien mijn B-team te zwak is voor 90 minuten beker. Na de 0-3 wel een drietal laten invallen voor A-spelers, zodat ze nog een beetje training krijgen.

Volgende week iets meer A-spelers, de tegenstandert heeft nogal een sterke centrum- en 1 sterke vleugelaanval.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#26
De tweede uitwedstrijd met 3-4 gewonnen, dankzij een treffer twee minuten voor tijd [-o<. In ronde drie weer een uitwedstrijd, op het eerste oog moet het te doen zijn...
Reply
#27
Helaas 3-1 exit thuis tegen een goede VIe klasser die helaas ook met zijn A-team speelde, net als ik. Alleen op het middenveld was ik beter, maar op de rest stukken minder.
Jammer, maar wel weer 200K erbij, weer PIC gespeeld en geen blessures.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
easy 0-4 met Pic zonder blessures, volgens mij een record aantal sterren, maar de rating viel wat tegen...
The great old Ludwig von...
Reply
#29
1-0 winst tegen een IIIe klasser. En dat met PIC Undecided
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#30
0-8 met pic. Een gele kaart voor een B-speler en een pleister voor een A-verdediger. Verder niks bijzonders...
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: