The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Mobiele telefoon -> help
#31
Moker! Wrote:http://www.studentmobiel.nl is ook een tjiepe site! Wink

Daar heb ik afgelopen week mijn Nokia N97 besteld bij mijn nieuwe abbo. Inmiddels ontvangen, maar begrijp er geen snars van het toestel :-k (oude telefoon Nokia 6230i)

Heeft iemand enig idee welke navigatiesoftware op een N97 kan? Schijnbaar kan TomTom er niet op vanwege de Symbian ofzo... :roll:

Geloof dat Tom Tom geen updates meer uitgeeft voor mobile.
Garmin XT mobile schijnt wel te werken op de laatste symbian van Nokia.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#32
Ervaringen met Garmin?
Reply
#33
Mijn huidige abonnement loopt bijna af en ik wil graag een nieuwe telefoon, en wel een Iphone. Nu hoorde ik toevallig dat er weer een nieuw type komt en het huidige type (3GS) wordt dan waarsch automatisch goedkoper. Ook wordt de verkoop van Iphones niet meer beperkt tot alleen T-Mobile. Weet iemand hier meer van/over? Wanneer komen die nieuwe Iphones en worden de oudere dan automatisch (een stuk) goedkoper?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
nieuwe Iphone komt waarschijnlijk half juli. Echter dit is nog niet zeker. Zekerheid heb je na 6 juni wanneer apple z'n jaarlijke developer conference heeft gehouden.

Huidige type zal wel wat goedkoper worden maar denk niet dat ze ineens zwaar in prijs gaan zakken. Bovendien kost zo'n ding met abonnement nu al nauwelijks iets. Zeker niet als je voor de 16Gb versie gaat.

Wat betreft providers, daar is nog heel weinig over bekend. Providers bieden de Iphone wel aan maar het is niet zo speciaal gericht op de Iphone als bij t-mobile. Het speciale iphone abonnement bij t-mobile heeft bijvoorbeeld een hogere snelheid internet (2 megabit) dan andere abonnementen. Nou haal je deze snelheid bijna nooit maar het scheelt toch wat. Ook is dit het enige abonnement dat visual voicemail ondersteunt (geen heel vette feature trouwens maar toch wel handig). Ik heb ook vrij weinig problemen met t-mobile maar kan me voorstellen als je vaak buiten de randstad zit dat je dan sneller voor een andere provider gaat.
Reply
#35
Thanks Mac.

Die 16GBs kosten idd nu al niks, dus dat is geen struikelblok. Ik lees wel overal dat het Vodafone-internet stukken sneller is dan T-Mobile en het bereik ook veel beter (al zal ik daar in A'dam geen last van hebben waarsch). Tel daarbij op dat Vodafone ook nog goedkoper is, ga ik daarvoor denk ik. Nu nog kiezen tussen de Iphone, de N97 (mini) of een HTC Desire.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
N97 draait op Symbian dus zou ik zeker niet doen, HTC op Android, stukken sneller en beter. IPhone vind ik overschat.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#37
Ik heb inmiddels ook al gekozen voor de HTC Desire. Lijkt me een topding, voornamelijk door Android en de 1GHz-processor. Bedankt voor de adviezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Ik zit er ook aan te denken. Kan in Juli weer nieuw abbootje kiezen en heb nu de HTC Touch HD. Kan via de personeelsvereniging goedkope abbo's bij Vodafone regelen.
HTC Desire met 450 min/900 sms voor 27,50 incl. Web! Lijkt mij een prima dealtje. Qua toestel zal de keuze dan worden tussen Blackberry (32,50), de Sony Ericsson Vivaz (erg gaaf toestel imo!) of de HTC.
Alhoewel ik nog wel twijfel over Vodafone. KPN lijkt me toch een beter bereik te hebben. Iemand die hier ervaring mee heeft?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#39
Het internet/dataverkeer van Vodafone is iig wel super, lees je overal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
De HTC Desire met Android vind ik een goed alternatief voor de iPhone. T-mobile is echt ruk nu kwa 3G. Hoor van mensen dat idd Vodafone sneller en een betere dekking heeft. Hoop dat Vodafone ook de nieuwe iPhone gaat verkopen met een abonnement.
Reply
#41
Dat doen ze al, maar slechts spaarzaam nog. Maar die HTC is sowieso goedkoper, heeft een groter scherm, betere camera, ondersteunt flash en heeft een snellere processor. Toen ik hier allemaal achter kwam, was de keuze snel gemaakt. Ik heb me aanvankelijk een beetje blind gestaard op de Iphone.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
IPhone is zwaar gehyped. Enige voordeel daarvan is dat je meer app's kunt vinden voor een IPhone dan wat je met een HTC kunt downen.
Echterrrrr... Wees eerlijk: hoeveel gebruik je er nou van? Ik heb nu de Touch HD en wat gebruik ik? Af en toe online voor surfen maar dat schermpje is ruk tov een normaal beeldscherm dus echt alleen maar als ik NU info nodig heb. Verder online voor automatisch updaten van de koerslijsten en verder bellen en SMS'en... Synchronisatie met de email kan niet bij ons op het werk, dan moet je een blackberry hebben.
Foto's en video gebruik ik amper vanwege het drama beeld. Oftewel: 80% van de functies gebruik je niet.
Onzin dan om zo'n phone te kopen. Overigens hoor ik dit meer, als mensen echt erover nadenken is de meerwaarde van een IPhone of andere smartphone helemaal geen voordeel. ](*,)
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#43
Het wordt mijn eerste smartphone, dus ik kan er nog niet echt over oordelen, maar ik denk zelf dat ik er heel veel gebruik van ga maken. Sowieso vind ik het eigenlijk gek dat ik, als internetverslaafde, nooit eerder internet op mijn telefoon heb gehad. Ik ben toch wel vrij veel van huis en dan ga ik die telefoon zeker gebruiken om tennis- en voetbalscores bij te houden, mail te checken (heb gmail) en online spellen te volgen. Daarnaast gebruik ik Google agenda en kan ik die dus altijd raadplegen. Daarnaast af en toe een foto of filmpje (de camera van de Desire is vrij aardig) en natuurlijk ook muziek.

Het is natuurlijk voornamelijk voor bellen en smsen, maar ik denk toch wel dat een smartphone aan mij besteed is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
ik zou echt niet meer zonder smartphone (Iphone) kunnen. Ten eerste de synchronisatie met m'n (werk)mail en kalender is ideaal. Afspraak in m'n outlook zetten en een paar seconde later staat hij ook in m'n telefoon. Even snel een mailtje van m'n werk beantwoorden.

Ook gebruik ik m'n iphone zeer regelmatig ter vermaak. Spelletjes erop spelen, even de telegraaf lezen, tijdens de formule1 de sectortijden bekijken om te kijken of hamilton toch wat dichterbij vettel komt, kijken wat er op tv komt het komende uur, tussenstand van voetbal/tenniswedstrijden etc etc.

Heel veel mensen gebruiken hun smartphones niet optimaal. Als ze zich er iets meer in zouden verdiepen komen ze vaak toch wel tot de conclusie dat je er heel leuke dingen mee kunt.
Reply
#45
Precies Mac. Er zitten zo ontzettend veel voordelen aan; niet alleen qua vermaak, maar ook heel veel nuttige dingen.
En ik denk dat heel veel mensen hun smartphone niet naar vermogen benutten, maar het kan velen waarsch ook niet zoveel schelen en ze gebruiken hem toch voor 95% voor bellen en smsen. Waarsch hetzelfde soort mensen die computers alleen maar voor emailen en internetten gebruiken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Gebruik ook al jaren studentmobiel.

Vraagje voor de "kenners": Als je internet op je telefoon hebt, is het dan niet makkelijk / mogelijk om wanneer je er ook (tijdelijk) ene laptop bij hebt gewoon je telefoon met een kabeltje aan je laptop aan te sluiten om zo te internetten?

Of zit ik er nu naast?

Heb er echt geen verstand van, maar dat wilde ik gaan doen als ik mn abonnement moet verlengen. Gewoon internet op mn foon en dan als de laptop toevallig ook bij me heb, ik dan gewoon kan internetten op de laptop zonder veel moeite, maar gewoon het snoertje aankoppelen zeg maar.

Zo'n minilaptop is ook wel handig, maar dan zit ik nog weer met 2 apparaten, terwijl ik liever mn laptop houd en dan wanneer nodig er ook buitenshuis mee kan internetten via mn telefoon, maar ook alleen op mn telefoon kan internetten als ik geen laptop bij me heb en het een dringend gebeuren is zeg maar.
Reply
#47
zou ik niet doen. Ten eerste is het bij de meeste providers verboden en het valt heel erg op als je opeens een gigantische groei hebt in je dataverkeer. Ten tweede is de snelheid best wel laag van internet over de telefoon. Meeste telefoons zijn daar op aangepast waardoor een webpagina wat sneller laadt. Een laptop is dit niet en zullen pagina's dus trager laden.

Het kan wel (kan zelfs draadloos via bluetooth), maar ik raad het niet aan.
Reply
#48
Waarom verboden?

Ik hou mn ADSL thuis gewoon aan, het is meer voor noodgevallen onderweg.

Ik dacht dat dit hetzelfde werkte als zo'n dommel ofzo of een kaartje waar GZ het over had.
Reply
#49
omdat het het netwerk heel erg belast. Als je het af en toe doet onderweg zullen ze er waarschijnlijk niet zo'n probleem mee hebben maar als jij dagelijks op die manier gaat internetten gaan ze er zeker achter komen.

Er is inderdaad vrij weinig verschil met een dongel, behalve dan dat je maandelijks gewoon een flink bedrag betaalt voor zo'n dongel die ze weer kunnen (zouden moeten) steken in uitbreiding van de capaciteit en snelheid.
Reply
#50
Maar voor nu en dan onderweg is de snelheid oid gewoon goed, te vergelijken met een Dongel begrijp ik?

En zijn er uberhaupt van die kabeltjes die het mogelijk maken?
Reply
#51
Heb ook de HTC Desire gekocht, voor het eerst met een internetabbonement. Wat een heerlijkheid zeg! \Big Grin/
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#52
Internet is handig om af en toe wat te checken online maar verder vind ik het echt bullshit. Die pagina's zijn lastig te lezen in dat flutschermpje, inloggen duurt regelmatig eeuwen en het heen en weer manouvreren over een internetpagina vind ik echt een ramp.
Als ik voor zo'n ^%&bedrag een abbo erbij krijg doe ik het wel, anders ga ik gewoon lekker sparen voor een IPad met 3G (Wifi sucks).
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#53
dus jij vindt 3g beter dan wifi? die mag je wel eens uitleggen...

@dugarry, ik ken alleen via de bluetooth manier maar er zal vast ook wel een mogelijkheid zijn met kabel.
Reply
#54
Ik neem gewoon een telefoon met een mega groot scherm.

Maat van me had uit de vs een of andere google nexus, die zag er mooi uit.

Heb jaren nokia gehad, nu een E52, hiervoor een E51, tot nog toe perfecte telefoontjes (ik bel en sms alleen) en er zit een camrea op, die heb ik alleen nog nooit gebruikt, heb namelijk gewoon een fototoestelBig Grin

Mag ieder jaar een nieuwe uitzoeken dus in september kijk ik nog wel ff wat het wordt, in ieder geval wel met internet dit keer.
Reply
#55
Mac Wrote:dus jij vindt 3g beter dan wifi? die mag je wel eens uitleggen...

Ehrm, die is niet zo lastig he? Waar kun je wifi gebruiken en waar kun je 3G gebruiken? Waarvoor kun je 3G het best gebruiken en waarvoor Wifi?
Juist!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#56
Enige nadeel aan wifi is inderdaad dat je het alleen thuis kan gebruiken. Maar als ik op een locatie de keuze heb tussen 3g en wifi dan weet ik het wel hoor...
Reply
#57
Want? Waarom vind je Wifi dan zoveel beter dan 3G
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#58
- stabieler: veel minder vaak last van wegvallende verbinding of iets dergelijks. Bovendien ben je een stuk minder afhankelijk van mensen om je heen.
- sneller: 3G heeft een downstream van maximaal 2Mb en dan bedoel ik echt maximaal. die 2Mb is een speciaal iphone abbo, de normale internetabonnementen hebben 756Kb. Bovendien is van t-mobile bekend dat je die 2Mb vaker niet dan wel haalt. Wifi heeft een downstream die zo snel is als je internetverbinding, bij mij thuis is dat dus 30Mb.
- minder batterijvretend: het scheelt niet veel maar constant internetten via wifi vreet minder batterij dan constant internetten via 3G.
- Verder weet ik het niet zeker maar volgens mij is internetten via wifi ook nog eens veiliger dan 3G. Ik heb laatst een artikel gelezen dat 3G verkeer vrij makkelijk opgevangen kan worden.
Reply
#59
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe telefoon. Ik heb nu een SonyEricsson G900 met virtueel bordje op het scherm, touchscreen en een pennetje en daar ben ik erg tevreden over.
Ik wil eigenlijk nu wel een qwerty-bordje, al dan niet uitschuifbaar, dus dan kom je al snel op een Blackberry, Samsung, Nokia N97. Touchscreen is handig voor erbij, maar dat alleen lijkt me een beetje onhandig. Iemand suggesties welk toestel ik zou moeten nemen?
Qua abonnement neig ik naar Veudefeun en dan de 275 of 350 met onbeperkt internet. Ik bel niet heul veul, maar wil ook geen extra kosten hebben als ik een maand wat meer bel of sms.

Edit: hmmm, ik lees op heel veel sites, waaronder tweakers, dat je voor een Blackberry, naast een gewoon abonnement (bel+sms+web) ook nog een apart Blackberry-abo nodig hebt om van alle toeters en bellen gebruik te kunnen maken. Iemand daar ervaringen mee?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#60
In augustus ga ik de HTC Desire strikken.

Hi velengen met 1 jaar.

Of is HI ruk vergeleken met Vodafone of is een stuk duurder?

Zit al jaren bij HI en verleng het steeds maar weer voor een jaar met een nieuw toestel.
Reply


Forum Jump: