The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Mobiele telefoon -> help
#91
Goede keuze Kuiper, lijkt me ook een hele mooie telefoon!
De aanbieding die je aangeeft is inderdaad degene die ook bij ons op de site bovenaan (met die telefoon en abonnement).

Qua apps kan ik je als HTC gebruiker de volgende apps aanraden:
- NOS teletekst app
- WhattsApp
- Nu app
- Google Sky Maps

Uiteraard jammer dat je niet via ons bij die shop hebt gekocht, had je willicht nog een extraatje van ons op kunnen leveren ;-)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#92
Ja dat is zeker jammer. Maar ik wist echt niet van het bestaan ervan. Ik keek hier gisteren voor het eerst in dit topic.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#93
Lamme Lennie Wrote:
Ekslem Wrote:Ni een paar dagen de SII in bezit. Moet hem voor de details nog beter uitvogelen, maar wat een geweldig toestel!

EDIT: had ik niet moeten zeggen. Mijn hotmail synchroniseert ineens niet meer. Kan geen verbinding maken ofzo... wil ik account deleten, lukt ook niet echt. Kut phone :-)

Gewoon in de winkel gekocht, of via internet?

In de winkel, Vodafone 275 abbo. Volgens mij geen extra voordeel om hem dan via i-net te kopen, of wel??

Gister trouwens de Sensation naast mijn SII gehad. Qua design/skin vind ik de HTC denk ik mooier. Beeldscherm SII is dan weer mooier. Qua benchmarks is de SII volgens mij iets beter, maar voor de standaard gebruiker te verwaarlozen denk ik.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#94
Ekslem Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Ekslem Wrote:Ni een paar dagen de SII in bezit. Moet hem voor de details nog beter uitvogelen, maar wat een geweldig toestel!

EDIT: had ik niet moeten zeggen. Mijn hotmail synchroniseert ineens niet meer. Kan geen verbinding maken ofzo... wil ik account deleten, lukt ook niet echt. Kut phone :-)

Gewoon in de winkel gekocht, of via internet?

In de winkel, Vodafone 275 abbo. Volgens mij geen extra voordeel om hem dan via i-net te kopen, of wel??

Gister trouwens de Sensation naast mijn SII gehad. Qua design/skin vind ik de HTC denk ik mooier. Beeldscherm SII is dan weer mooier. Qua benchmarks is de SII volgens mij iets beter, maar voor de standaard gebruiker te verwaarlozen denk ik.

Vodafone-shop geeft inderdaad dezelfde aanbieding momenteel (een jaar lang 19,95 korting), dus het maakt in dit geval inderdaad niet uit. Mocht je een keer zin hebben om een gebruikerservaring te schrijven op onze site, graag!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#95
Nog tips voor leuke / handige apps??
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#96
Radio 1 / radio tour de france!
Reply
#97
Ander vraagje... ik synchroniseer nu mijn hotmail op tel via de Microsoft Exchange ActiveSYnc die ik handmatig heb ingesteld. Kan nu echter bij mijn Hotmail account instellingen nergens mijn 'From name' meer wijzigen. Lijkt me wel dat dit mogelijk moet zijn. Iemand enig idee hoe??
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#98
Ik wil geen nieuw topic aanmaken (Mac: als het mag, hoor ik het graag), maar ik wil op het forum toch nog even een actie promoten die vandaag van start in gegaan op onze telefoon-site.

Wat kan je winnen? Een gloednieuwe simlockvrije iPhone 4S twv 700 euro en een aantal telecom-waardebonnen.
Wat moet je doen? Een slagzin afmaken. Ben je slecht in slagzinnen? Dat maakt niets uit, aangezien de slagzin met de meeste stemmen uiteindelijk wint. Het is simpel om je slagzin met je vrienden te delen via de social media, dus echt heel veel hoef je er niet eens voor te doen.

http://www.infoon.nl/gratis-iPhone-4S-Si...aas-actie/

Mocht je vragen/opmerkingen hebben hoor ik het ook graag. Thanks!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#99
We zijn inmiddels een half jaar verder en onze site is uitgebreid met losse prijzen,sim only, gsm+kado, tablets en data-abonnementen. Mochten jullie dus iets nieuws nodig hebben, kijk dan op http://www.infoon.nl. Als jullie vragen ergens over hebben, kan ik die natuurlijk ook hier beantwoorden.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Nieuwe tip: Sony Xperia S.
Volgens mij momenteel de beste smartphone verkrijgbaar. Voor meer info:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.sonyxperias.info/">http://www.sonyxperias.info/</a><!-- m -->
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Toevallig, mag binnenkort verlengen en ben op zoek naar een nieuwe telefoon. Heb nu 2 jaar HTC Desire gehad en erg tevreden mee. In 2 jaar nooit gezeik, superstabiel en geen krasje waar dan ook.
Android is imo gewoon het beste, dus ik wil dat houden en dan kom je al snel bij de Galaxy S2 uit. Iemand daar ervaringen mee?
Vriend van mij heeft hem en ziet er echt mooi uit. Scherm is stuk beter dan mijn Desire, hij is stuk goedkoper dan Iphone, en het is een Android.
Maar zit ook aan de Note te denken.

Zal deze Sony ook eens onder de loep nemen, bedankt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nog een paar concrete vragen na een uurtje research, vooral aan kenner LL:

- Zie dat de Galaxy S2 (maar ook die Sony) op Android 2.3 draait, maar dat binnenkort 4.0 uit komt. Zijn die toestellen wel gebouwd op die nieuwe versie en is die overgang vlekkeloos? Maakt die nieuwe versie echt beter gebruik van de dual core-processor?
- Welke provider heeft de beste dataverbinding? Ik zit zelf voor 95% van de tijd in Amsterdam, maar hoor veel negatieve verhalen over T-Mobile. Heb zelf al 2 jaar Vodafone en vind de dekking daarvan prima.
- Heb je ervaring met dat Bel+SMS+Web Smart van Vodafone? Is dat echt sneller en dus de hogere prijs waard?
- Hoe is de accuduur van die S2? Ik vond dat van mijn Desire het grootste minpunt namelijk. Heb geen zin om weer bijna dagelijks te moeten opladen.

Bedankt!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ben ook nog steeds in het bezit van de HTC Desire. Mag ook over maandje of 3 verlengen. Geen idee of ik ga verlengen of overstappen, hangt puur van de aanbiedingen af. Overstappen is over het algemeen voordeliger. Zelf ben ik ook zeer tevreden over HTC en Android, en ga dan ook zeker weer voor Android. De Galaxy S2 is met de iPhone 4S lange tijd de beste telefoon geweest, maar ik verwacht heel veel van de Sony Xperia S. Er zijn nog geen echte gebruikservaringen omdat hij over 2 weken pas in de winkels ligt. Ik hoop dat er snel nieuws komt over een releasedatum van de Galaxy S3, want daar neig ik nog steeds naar. iPhone is gewoon veel te duur voor wat je krijgt, er zijn qua prijs-kwaliteit veel betere opties. Note is mij te groot (5.3 inch scherm).

Ik vind het lastig om je vragen te beantwoorden, aangezien ik zelf geen ervaring heb met veel van de vragen die je stelt. Als een toestel gebruik gaat maken van Android ICS, dan is hij hier gewoon geschikt voor. Ik zou me geen zorgen maken over de overgang. Ik heb gelezen dat ook ICS nog niet optimaal gebruik maakt van de dual-core processor, maar feit is wel dat een dual-core processor gewoon sneller (slimmer) werkt. Vragen over de dekking kan ik niet beantwoorden, ik woon zelf vlak bij Amsterdam (Purmerend) en mijn dataverbinding met T-Mobile is prima. In kleine dorpjes in de omgeving helaas wat minder, maar ik heb geen ervaring met andere providers (dus ook geen ervaring met Vodafone). Als ik het goed heb zijn de kosten voor een BEL+SMS+WEB-abonnement niet veel hoger dan andere abonnementen, dus daar zou ik zeker voor kiezen. De accu van de S2 is beter, maar aan de andere kant vraagt de S2 ook meer van de accu, dus elke dag aan het infuus is nodig (bij alle nieuwe smartphones het geval).

Mocht je weten welke tefefoon je wilt hebben, en je weet hoeveel je ongeveer belt+data verbruikt, kan ik je nog wel advies geven. We gaan persoonlijk advies op maat geven op de website, maar dat onderdeel moeten we nog bouwen. Ik doe het nu via mail.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Oke, ik dacht dat je juist wel veel ervaring had met deze dingen, vandaar ook mijn vragen direct aan jou. Maar bedankt voor je antwoorden, dat brengt me al wat verder.

Ik mag vanaf 4 maart verlengen bij Vodafone. Dan kan ik ook precies zien wat de aanbiedingen zijn, nu helaas nog niet.
Zoals gezegd, ben ik erg tevreden over Vodafone dus daar ga ik niet snel weg.

Die Experia S ziet er idd top uit, maar idd, dt gebrek aan ervaringen vind ik nog wat link. En zo'n goede camera heb ik echt niet nodig.
Maar zo'n gaaf scherm is zeker een pre.

Ik blijk helemaal niet zoveel meer te bellen als vroeger, dus ik ga voor een kleiner abonnement dan ik nu heb. Dan moet ik wel een ouder model telefoon nemen (denk ik), wil ik hem nog gratis krijgen bij een 2-jarig abonnement. Ik denk dat de S3 dan wat te hoger gegrepen is.

Ik doelde eigenlijk op het Bel+Sms+Web Smart. Dat is een uitbreiding van het standaard Bel+Sms+Web. Deze laatste schijnt een snelheid van 3,6 Mbps te hebben en dat Smart haalt 14,4. Dus ik vroeg me af of dat de moeite is, of dat je dat toch nooit haalt. Interessant aan dat abonnement is ook dat je onbeperkt kunt smsen (al doe ik dat vrijwel nooit meer door whatsapp) en dat je per seconde betaalt ipv per minuut bij standaard. Maar het is wel echt duurder. Je betaalt voor 100 belminuten Smart net zoveel als 300 standaard.

Je zegt dat de accu van de S2 beter is. Beter dan wat? Dan de Iphone? Ik las ergens iets over een bug met Android 2.3.3 waardoor de accu snel leeg ging maar dat dat nu met 2.3.4 opgelost is. Dat is hoopgevend.

Bedankt weer!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Oke, ik dacht dat je juist wel veel ervaring had met deze dingen, vandaar ook mijn vragen direct aan jou. Maar bedankt voor je antwoorden, dat brengt me al wat verder.

Ik mag vanaf 4 maart verlengen bij Vodafone. Dan kan ik ook precies zien wat de aanbiedingen zijn, nu helaas nog niet.
Zoals gezegd, ben ik erg tevreden over Vodafone dus daar ga ik niet snel weg.

Die Experia S ziet er idd top uit, maar idd, dt gebrek aan ervaringen vind ik nog wat link. En zo'n goede camera heb ik echt niet nodig.
Maar zo'n gaaf scherm is zeker een pre.

Ik blijk helemaal niet zoveel meer te bellen als vroeger, dus ik ga voor een kleiner abonnement dan ik nu heb. Dan moet ik wel een ouder model telefoon nemen (denk ik), wil ik hem nog gratis krijgen bij een 2-jarig abonnement. Ik denk dat de S3 dan wat te hoger gegrepen is.

Ik doelde eigenlijk op het Bel+Sms+Web Smart. Dat is een uitbreiding van het standaard Bel+Sms+Web. Deze laatste schijnt een snelheid van 3,6 Mbps te hebben en dat Smart haalt 14,4. Dus ik vroeg me af of dat de moeite is, of dat je dat toch nooit haalt. Interessant aan dat abonnement is ook dat je onbeperkt kunt smsen (al doe ik dat vrijwel nooit meer door whatsapp) en dat je per seconde betaalt ipv per minuut bij standaard. Maar het is wel echt duurder. Je betaalt voor 100 belminuten Smart net zoveel als 300 standaard.

Je zegt dat de accu van de S2 beter is. Beter dan wat? Dan de Iphone? Ik las ergens iets over een bug met Android 2.3.3 waardoor de accu snel leeg ging maar dat dat nu met 2.3.4 opgelost is. Dat is hoopgevend.

Bedankt weer!

Wij hebben in principe geen reviews op de site, omdat we de telefoons zelf niet testen (wellicht komt dat nog in de toekomst). Ik heb dus geen ervaring met alle toestellen en alle abonnementen, maar weet wel wat af van de smartphonewereld in het algemeen.

Zou je niet beter naar het aantal MB kijken dat je nodig hebt ipv naar de belminuten? Aantal MB is vaal de bottleneck en hetgeen waar de kosten van de meeste abonnementen op gebaseerd zijn. Smart is wel duurder, maar het is ook lastig te vergelijken omdat je veel meer MB krijgt. De vraag die je je moet stellen is hoeveel MB je vebruikt en hoeveel belminuten je daarbij nodig hebt. Dan zou je nu al kunnen kijken welk abonnement je ongeveer wil.

Ik doelde meer op het feit dat de accu's tegenwoordig een steeds grotere capaciteit hebben, maar dat de smartphones ook steeds meer van de telefoon vragen. Daarom zal elke smartphone nog steeds dagelijks opgeladen moeten worden. Dat is wat ik overal lees. Als je weet hoeveel je belt, internet en wat je per maand maximaal wilt besteden, kan ik wel even voor je kijken wat de beste opties zijn met de S2.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Ik zag juist wel handige reviews op jullie sites. Wel behoorlijk positief allemaal, maar goed kort en bondig.

Dataverbruik valt wel mee, aangezien ik thuis wifi heb en naar werk fiets, dus onderweg ook niks gebruik. Op m'n werk whatsapp ik af en toe en in het weekend kijk ik wat sites en scores als ik onderweg ben. Denk dat ik maandelijks zeker niet boven de 500MB uit kom. Zet ook altijd m'n dataverbinding uit als ik weet dat ik het niet ga gebruiken.
Dus op zich hoef ik ook niet per se sneller internet via 3G, omdat ik dat niet vaak genoeg gebruik om de hogere kosten eruit te halen.

Heb net m'n belgedrag van de laatste 3 maanden bekeken en kom maandelijks op 100 belminuten en zo'n 50 smsjes.
Niet veel dus, maar wil toch graag een gratis toestel. Ben benieuwd of dat bij Vodafone gaat lukken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik denk dat je de introducties bedoelt. Die zijn zeker informatief ja. Echte gebruikersreviews zullen vaak wat negatiever zijn en die willen we ook graag hebben, maar daarvoor zijn we afhankelijk van de bereidheid van bezoekers om die toe te voegen. Als we zelf een echte review willen schrijven, zullen we zelf over de toestellen moeten beschikken (en zo ver zijn we helaas nog niet).

Als ik je verhaal zo lees, is 500MB nog veel. Surfen op het internet kost niet veel data, en WhatsApp al helemaal niet. Heb je een app die je dataverbruik meet? Is wel handig om dat over een bepaalde periode in de gaten te houden, zodat we weet hoeveel je nodig hebt bij het afsluiten van een nieuw abonnement.

Zal ik je eens laten zien hoe erg je genaaid wordt als je wilt verlengen? Ik heb als toestel de S2 genomen. Als jij een nieuw abonnement af zou sluiten, zou je kunnen gaan voor Vodafone Bel Sms Web 150. Je krijgt dan 150 belminuten, 150 SMS en 300MB. Je krijgt je toestel dan gratis en je betaalt 27,94 euro echte kosten per maand (hierin zijn de kortingen en kosten verrekend). Per 100MB extra gaan de belminuten en sms met 50 omhoog, en betaal je 3,5 euro per maand meer.

Echter, als je wilt verlengen krijg je het toestel niet meer gratis bij het Vodafone Bel Sms Web 150 abonnement. Je moet dan 206 euro!!!! bijbetalen, waardoor je gemiddelde echte kosten per maand maar liefst met 7,50 euro toenemen. Hoe bedoel je klantvriendelijk naar de eigen klanten? Als je echt bij Vodafone wil blijven, is de goedkoopste optie het Vodafone Bel Sms Web Smart 100 de goedkoopste optie (100 belminuten, onbeperkt SMS en 1000MB voor 35,42 per maand). Ik zou me genaaid voelen....

Bovenstaande kan je hier ook checken <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.infoon.nl/smartphone/Samsung/Galaxy+S2+i9100/abonnementen/">http://www.infoon.nl/smartphone/Samsung ... nnementen/</a><!-- m --> (links even Vodafone selecteren en je belminuten, sms en data)

Daarom raden we altijd aan om ook andere providers te overwegen, want daar krijg je de kroting vaak wel.

edit: Als je wilt verlengen is de Xperia S gratis bij het Vodafone Bel Sms Web Smart 100 abonnement (100 belminuten, onbeperkt SMS en 1000MB voor 35,42 per maand), valt dus ook wel mee en zeker een overweging waard.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
500MB is idd fors, maar ik denk laat ik wat hoger gaan zitten. Ik ben idd ook aan het bijhouden hoeveel ik gebruik. Gelukkig kun je dat bij Vodafone zie. Heb nu vanaf 1 feb 220MB verbruikt.

Maar is het dan zeker dat dat het wordt als ik via Vodafone verleng? Zij beweren namelijk dat ik aanzienlijke korting krijg als ik verleng, maar laten het helaas nu nog niet zien. Dus nog even afwachten wat het precies wordt.
Sta ook niet per se negatief tegenover een andere provider, als dat echt veel goedkoper is.

Bedankt voor de adviezen iig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jep, dat is de goedkoopste optie als je wilt verlengen. Kijk anders ook nog eens even op de site als het toestel te koop is.

Andere optie is om naar de Vodafone-winkel te stappen en een hogere korting te eisen (dat raden wij natuurlijk nooit aan, anders verdienen wij niets :wink: )
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Zie dat T-Mobile iets heeft dat je toch onbeperkt internet kunt houden als je bundel leeg is, maar dan schakelt ie terug naar 64K/s. Dat is op zich wel handig, kun je iig blijven whatsappen.

Verder vroeg ik me af of ik via die sites als infoon.nl en gsm.nl ook kan verlengen. Of kan dat alleen via Vodafone zelf?

Laatste vraag is: als ik straks via Vodafone verleng, krijg ik meteen nieuw toestel, terwijl nieuwe abonnement pas in juli ingaat.
Als ik nou een nieuw abonnement afsluit, zeg over een week, krijg ik dan ook meteen nieuw toestel, of krijg je dat pas als het nieuwe abonnement ingaat?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Je kan bij de meeste providers 3 maanden vantevoren verlengen, je krijgt dan meteen je nieuwe telefoon. Volgens mij kun je dus niet nu al verlengen als je abonnement pas in juli afloopt.

Verder kun je gewoon via alle sites verlengen, hoeft niet via vodafona.
Reply
Ik wil ook een nieuwe telefoon bestellen, maar in een iets lager segment.
Bij GSMtopdeal hebben ze nu voor 16 euro per maand diverse aanbiedingen. Ik twijfel tussen de Samsung Galaxy Ace en de SE Xperia Ray. Die laatste lijkt op basis van specs en reviews de betere telefoon. Maar het scherm lijkt zo smal.. toevallig iemand ervaring hiermee, zou dat nog fijn typen/browsen/lezen?
Reply
Mac Wrote:Je kan bij de meeste providers 3 maanden vantevoren verlengen, je krijgt dan meteen je nieuwe telefoon. Volgens mij kun je dus niet nu al verlengen als je abonnement pas in juli afloopt.

Verder kun je gewoon via alle sites verlengen, hoeft niet via vodafona.
Ik kan via de Vodafone-website 4 maanden van te voren verlengen. Ik weet niet of ze het een maand eerder doen om zo te voorkomen dat je het bij andere sites gaat doen, maar het kan wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
zou goed kunnen dat dat inmiddels 4 maanden is geworden hoor.
Reply
Ad Wim Wrote:Zie dat T-Mobile iets heeft dat je toch onbeperkt internet kunt houden als je bundel leeg is, maar dan schakelt ie terug naar 64K/s. Dat is op zich wel handig, kun je iig blijven whatsappen.

Klopt. Je betaalt echter 4,95 euro per maand voor deze service en 10 euro extra als je terug wilt naar je oude snelheid.

Ad Wim Wrote:Verder vroeg ik me af of ik via die sites als infoon.nl en gsm.nl ook kan verlengen. Of kan dat alleen via Vodafone zelf?

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.infoon.nl">www.infoon.nl</a><!-- w --> is een vergelijkingssite. Wij hebben krijgen alle informatie over de abonnementen aangeleverd van de shops, en vergelijken deze in de database. Wij sturen je dus zeg maar door naar de shop (zoals gsm.nl), waar je gewoon
kunt verlengen. Dit hoeft niet via de provider (Vodafone) zelf te gaan.

Ad Wim Wrote:Laatste vraag is: als ik straks via Vodafone verleng, krijg ik meteen nieuw toestel, terwijl nieuwe abonnement pas in juli ingaat.
Als ik nou een nieuw abonnement afsluit, zeg over een week, krijg ik dan ook meteen nieuw toestel, of krijg je dat pas als het nieuwe abonnement ingaat?

Check anders even hier:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.infoon.nl/vragen/Wanneer+kan+ik+mijn+telefoon-abonnement+verlengen%3F/">http://www.infoon.nl/vragen/Wanneer+kan ... lengen%3F/</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.infoon.nl/vragen/Wanneer+kan+ik+overstappen+naar+een+andere+provider%3F/">http://www.infoon.nl/vragen/Wanneer+kan ... ovider%3F/</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.infoon.nl/vragen/Wat+is+de+opzegtermijn+van+mijn+telefoon-abonnement%3F/">http://www.infoon.nl/vragen/Wat+is+de+o ... nement%3F/</a><!-- m -->

Succes!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Mist Wrote:Ik wil ook een nieuwe telefoon bestellen, maar in een iets lager segment.
Bij GSMtopdeal hebben ze nu voor 16 euro per maand diverse aanbiedingen. Ik twijfel tussen de Samsung Galaxy Ace en de SE Xperia Ray. Die laatste lijkt op basis van specs en reviews de betere telefoon. Maar het scherm lijkt zo smal.. toevallig iemand ervaring hiermee, zou dat nog fijn typen/browsen/lezen?

GSMtopdeal heeft inderdaad erg goede deals met smartphones uit het lage segment, vaak nog met gratis onbeperkt internet (wat nergens anders meer kan). Ook DealDirect doet dit. Wij hebben deze 2 aanbieders gecomineerd in onze sale-afdeling: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.infoon.nl/gsm-sale/">http://www.infoon.nl/gsm-sale/</a><!-- m -->

Qua specs is de Ray inderdaad een stuk beter:
- snellere processor
- hogere resolutie beeldscherm
- groter interne opslagcapaciteit
- betere camera (en ook een 2e camera)
- grotere accu

Hij is echter wel smaller dan de Ace en heeft een kleiner beeldscherm. Puur op specs zou ik voor de Ray gaan, maar ik heb geen ervaring met de Ray zelf. Hij lijkt op de oude SE C905 qua afmetingen, en dat scherm was destijds groot genoeg. Maar we leven inmiddels in een wereld waar 4 inch de standaard is, en daarmee is dit 3.3 inch scherm toch wel klein.

Mocht je ze eens naast elkaar willen leggen, kan je dat hier doen: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.infoon.nl/smartphones/vergelijker/">http://www.infoon.nl/smartphones/vergelijker/</a><!-- m -->
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Dat onbeperkte internet is wel 1 Mb/s itt tot 3,6 want anderen leveren. En na 1GB wordt het teruggeschroeft naar 64k. Maar ik denk dat ik van beide in de praktijk weinig zal merken.

Ik neig idd wel naar de Xperia. Morgen maar eens eentje opzoeken in de stad en kijken hoe het werkt. Voordeel is iig dat ik geen al te dikke vingers heb..
Reply
Krijg nu van die websites als gsm.nl te horen dat ik daar ook 4 maanden van tevoren kan verlengen, en dus ook meteen nieuw toestel krijg, en pas 2 maanden van tevoren een nieuw toestel krijg als ik naar een andere provider ga.
Aangezien mijn telefoon het nu echt bijna begeeft, ga ik maar voor de verlenging. Bij een andere provider is het ook nauwelijks goedkoper en ik ben tevreden over Vodafone.

Nu alleen nog het toestel. Zit toch wel zwaar te denken aan die Experia S. Dat scherm ziet er geweldig uit (al vind ik het wel vreemd dat ie niet echt zwart vertoont, maar meer grijs).
Het wordt die of de Galaxy S2, volgens mij zijn ze beiden even goed. Voordelen van Sony zijn betere camera, beter scherm en 32MB standaard opslag. Camera boeit me niet echt, scherm heeft dus ook nadelen, maar 32MB is wel erg fijn.
Aan de andere kant zijn er nog geen gebruikservaringen van, en van de S2 heel veel en die zijn louter positief. Lastig...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Qua design ziet de Xperia S er natuurlijk vetter uit, vooral door die doorzichtige notoficatiebalk.
Verder is de processor, het beeldscherm en de camera in het voordeel van van Xperia S. Eerlijk gezegd zie ik geen punt waarop de S2 echt beter is.

We hebben nog wat extra hands-on video's toegevoegd aan de site, en ook de eerste (korte) gebruikerservaringen, misschien heb je daar nog wat aan?
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.xperia-s.nl/">http://www.xperia-s.nl/</a><!-- m -->
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Je hebt helemaal gelijk, ik neig er ook wel sterk naar. En bedankt voor de verwijzing naar die video's (al heb ik al een hele hoop gezien afgelopen weekend).
Enige is dat ik graag wat gebruikerservaringen zie/lees, zodat ik beter kan inschatten hoe het batterijgebruik is, hoe kwetsbaar ie is, etc.
Hopelijk ligt ie zondag al in de Mediamarkt, zodat ik hem na Ajax even kan testen.

Heb jij nog iets gehoord/gelezen over dat zwart? Android maakt toch wel erg veel gebruik van zwart, zou vervelend zijn als dat niet mooi is.

Verder hoop ik dat al die winkels er genoeg besteld hebben. Volgens mij gaat de aanlevering nog wel eens mis met die nieuwe toestellen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: