The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Mobiele telefoon -> help
Nee, ik weet niet meer over het zwart. Waar heb je dat vandaan?
En hoe belangrijk is het nou daadwerkelijk hoe lang de batterij meegaat? Het zal maximaal 1 tot 1,5 dag zijn, hou daar maar rekening mee. En kwetsbaarheid, tsja, het is geen aluminium maar hoe kwetsbaar zijn smartphones van plastic/polycarbonaat tegenwoordig?
Ik ben benieuwd of je hem zondag al kan 'testen', ben ook wel benieuwd.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Ik zag het ergens in een filmpje waarin de Nexus, Razr, Experia S en S2 vergeleken worden op verschillende punten. Kan het filmpje nu alleen niet meer vinden helaas.
Was een beetje een donkere kamer en toen vond ik dat zwart echt lelijk, soort grijs en licht. Maar er werd wel gezegd dat het een prototype was en heb er verder nergens meer iets over gelezen. Dus zal wel gefixed zijn.

Ik vind batterijduur toch wel erg belangrijk, aangezien ik geen zin heb om constant na te moeten denken of en waar ik hem kan opladen. Dat moet namelijk nu wel met mijn Desire, maar die is natuurlijk wel 2 jaar oud. De batterij zal sowieso 100x beter zijn dan mijn huidige.
Ik zet trouwens vaak 3G en/of wifi uit als ik het niet nodig heb, dus doe meestal wel 2 dagen met een (nieuwe) batterij.

Ik laat je wel weten wat ik vond als ik hem zondag in m'n hand gehad heb. Anders ergens de dagen erna. Wacht sowieso eerst nog even de aanbieding van Vodafone af, al staat de Experia S nog niet eens op hun site.
De aanbieding van gsmeasy.nl ziet er prima uit.
Prima site trouwens, dat infoon.nl!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Prima site trouwens, dat infoon.nl!

Thanks! Ik durf te zeggen dat we één van de beste vergelijkingsmodules hebben, waardoor je er zeker van bent dat je het voor jou beste en goedkoopste abonnement af kunt sluiten. Dat is momenteel onze kracht. We hopen ook op het gebied van nieuws en reviews nog een grote stap te kunnen maken, maar helaas is tijd momenteel ons knelpunt (we doen dit nog met 1.2 fte).
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Hier doe ik bij redelijk intensief gebruik een dag met mijn batterij (S2).

Heb uit voorzorg wel GPS, bluetooth en auto sync afstaan. WIFI (alleen als beschikbaar) en 3G staan wel altijd aan. Vooral dat wifi is ook wel batterij killing.

Toestel is echt goed. Ik wacht alleen met smacht op ICS (android 4.0) dat hopelijk mijn spontane reboots oplost. Hier heb ik last van na een aantal software updates (2.3.4>2.3.5>2.3.6)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
De S2 is ook een goed toestel, het is niet voor niets verkozen tot beste smartphone van 2011. Als ik nu echter een nieuw toestel zou moeten kiezen, dan zou ik er echter niet meer voor kiezen. Het Mobile World Congress is nu bezig in Barcelona, en daar worden echt een hele reeks toestellen gepresenteerd die de S2 voorbijstreven. Een kleine greep uit de nieuwe toestellen: HTC One X, Xperia S, Huawei Ascend D Quad, LG Optimus 4X HD, Nolia Lumia 900 en de nog te verwachten Galaxy S3 en iPhone 5.

Ik mag in mei verlengen, maar ik denk dat ik wacht tot de Galaxy S3 uit is (tenminste om te kijken of die aan de verwachtingen voldoet)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Ik zie trouwens bij een aantal aanbiedingen staan dat de actie geldig is tot 4 maart.
En in die acties zit vaak een deal dat de je de eerste 6 maanden 50% korting krijgt op je abonnementskosten (neem aan dat dat vanuit Vodafone zelf is).

Weet jij of dat daarna gaat veranderen? Dus geen korting meer op je abonnement? In dat geval moet ik nog voor 8 maart bestellen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hier trouwens dat filmpje met jet minder zwarte scherm:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=GtahfVbo84M&feature=related">http://www.youtube.com/watch?v=GtahfVbo ... re=related</a><!-- m -->

Maar denk echt dat het met het prototype te maken heeft, want er staat ook nog Sony Ericsson op...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik zie trouwens bij een aantal aanbiedingen staan dat de actie geldig is tot 4 maart.
En in die acties zit vaak een deal dat de je de eerste 6 maanden 50% korting krijgt op je abonnementskosten (neem aan dat dat vanuit Vodafone zelf is).

Weet jij of dat daarna gaat veranderen? Dus geen korting meer op je abonnement? In dat geval moet ik nog voor 8 maart bestellen...

Die acties zijn inderdaad afkomstig van Vodafone zelf, daar kunnen we winkels niets aan veranderen. Ik zou eerlijk gezegd niet weten of dat na 4 maart gaat veranderen en in welk opzicht dit gaat veranderen. Het kan best zijn dat die actie wordt verlengd (gebeurd vaker), maar durf dat niet met zekerheid te zeggen. Lastig....
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Ad Wim Wrote:Hier trouwens dat filmpje met jet minder zwarte scherm:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=GtahfVbo84M&feature=related">http://www.youtube.com/watch?v=GtahfVbo ... re=related</a><!-- m -->

Maar denk echt dat het met het prototype te maken heeft, want er staat ook nog Sony Ericsson op...

Ik zie inderdaad wat je bedoelt, maar heb hier verder nog niets over gelezen. Zou dus best kunnen liggen aan het verouderde testmodel.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik zie trouwens bij een aantal aanbiedingen staan dat de actie geldig is tot 4 maart.
En in die acties zit vaak een deal dat de je de eerste 6 maanden 50% korting krijgt op je abonnementskosten (neem aan dat dat vanuit Vodafone zelf is).

Weet jij of dat daarna gaat veranderen? Dus geen korting meer op je abonnement? In dat geval moet ik nog voor 8 maart bestellen...

Die acties zijn inderdaad afkomstig van Vodafone zelf, daar kunnen we winkels niets aan veranderen. Ik zou eerlijk gezegd niet weten of dat na 4 maart gaat veranderen en in welk opzicht dit gaat veranderen. Het kan best zijn dat die actie wordt verlengd (gebeurd vaker), maar durf dat niet met zekerheid te zeggen. Lastig....

Of de prijzen gaan omhoog, alle telco's hebben onlangs toch wijzigingen aangekondigd die in maart zouden ingaan?
Op GSMTopdeal staat sinds maandag (of iets eerder) dat alle aanbiedingen daar tot 2 maart (= t/m vandaag?) geldig zijn. Navraag leerde dat vanaf morgen alle internetabo's daar 2 euro per maand omhoog gaan.
Reply
Mede daarom heb ik gisteravond besteld.
Ben benieuwd naar de levertijd, op internet zingen meerdere verhalen rond. GSMeasy zegt nu 1 a 2 weken, dat vind ik nogal vaag.
Maar we zien het wel.

LL, bedankt voor alle hulp.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
No problem, zie de review wel verschijnen :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: