The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




GSM
Marshall Wrote:Aantal minuten weet ik niet, althans niet mobiel. Vast kan ik nakijken maar dan moet ik met de rekeningen in de hand alles uitrekenen/optellen en dat is me echt net teveel werk om jou te informeren Wink
Waarom ik nog vast heb? 1. Omdat ik samenwoon en zo gezamelijk één gezamelijk nummer heb waar in ieder geval vaak wel een van ons beiden te bereiken is. 2. Omdat het het gemak dient (hoef er niet bij na te denken mijn mobiel weer op te laden etc). 3. Omdat ik mobiel vrijwel niet bel en ik dus met prepaid zelf kan bepalen of en wanneer ik mijn beltegoed wil upgraden. Bel bijvoorbeeld soms gewoon een paar weken niet mobiel. Je kunt dus ook regelmatig van eerdergenoemde kosten de 20,- beltegoed afhalen...

Heb nu wel inmiddels nagekeken dat ik erg duur uit ben bij Vodafone:
http://www.mobielabc.com/site.php?pagina....php&res=1
Iemand goede ervaringen met andere providers (bijv. Tele2Mobiel) en de mogelijkheden om over te stappen met behoud van nummer?

Maar nakijken bij Tele2 levert me misschien toch een abbo op. Voor 18,- p.m. heb je een 2jr 120 abbo met Motorola RAZR V3. Als die laatste nou simlockvrij is en met nummerbehoud kan ik mijn eigen mobiel behouden en de RAZR verkopen voor 125-150,-. Dat is 8 maanden abbogeld ongeveer...

Maar dat zal dan vast weer niet kunnen... Wink

Het ging mij om het aantal minuten van je vaste lijn. Dat stond, toen ik nog een vaste lijn had, altijd op je rekening. En die minuten zijn bepalend voor of een mobiel abo uit kan ja-of-nee. Mobiel is toch ook relatief simpel uit te rekenen, want als je geen piek/dal-abo hebt dan kost het altijd hetzelfde en als je 20 foepies deelt door het (gemiddelde) beltarief ben je er ook. Maar wat je argumenten voor een vast nummer betreft: 1) als je allebei een mobiele telefoon hebt, zijn jullie beide vrijwel altijd op 2 verschillende nummers te bereiken en dat lijkt me toch efficiënter. 2) dat gaat alleen op als je een niet-draagbare huistelefoon hebt. Als je die wel hebt moet je hem ook zo nu en dan opladen. En ook al zet je hem elke keer automatisch in zo'n dockingstation; opladen zal hij! 3) Kijk, dan ben je dus een niet-of-nauwelijks-beller en/of heb je gewoon geen vrienden/kennissen/familie. :wink:

Als je een 'gewoon' mobiel abo hebt zijn telefoons simlockvrij. Bij Tele2 (en ook soms bij andere speciale aanbiedingen van providers) weet ik dat nog niet zo zeker. Nummerportering kan altijd, als je maar 3 maanden vantevoren aangeeft dat je over wilt stappen naar een andere provider.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Kijk, dan ben je dus een niet-of-nauwelijks-beller en/of heb je gewoon geen vrienden/kennissen/familie. :wink:
Want? Moet je vrienden of familie altijd mobiel bellen dan? Heb geen zin die overdag tijdens werkuren te storen (of wel, dan heb ik de vaste lijn van de zaak) dus bel ik ze 's avonds en dan heb ik de beschikking over een vaste telefoon Big Grin
Reply
Marshall Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Kijk, dan ben je dus een niet-of-nauwelijks-beller en/of heb je gewoon geen vrienden/kennissen/familie. :wink:
Want? Moet je vrienden of familie altijd mobiel bellen dan? Heb geen zin die overdag tijdens werkuren te storen (of wel, dan heb ik de vaste lijn van de zaak) dus bel ik ze 's avonds en dan heb ik de beschikking over een vaste telefoon Big Grin

En dat mag dus niet! FOEI! :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
ik zat me net te bedenken wanneer ik m'n vrienden voor het laatst op een vaste lijn gebeld heb en dat is verdomd lang geleden! Alleen bedrijven worden eigenlijk nog op de vaste lijn gebeld maar verder bijna niemand eigenlijk.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Marshall Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Kijk, dan ben je dus een niet-of-nauwelijks-beller en/of heb je gewoon geen vrienden/kennissen/familie. :wink:
Want? Moet je vrienden of familie altijd mobiel bellen dan? Heb geen zin die overdag tijdens werkuren te storen (of wel, dan heb ik de vaste lijn van de zaak) dus bel ik ze 's avonds en dan heb ik de beschikking over een vaste telefoon Big Grin

En dat mag dus niet! FOEI! :lol:

Zodra ik niet meer verkoop mogen ze me er op afrekenen, zolang ik lekker op target loop en een paar ton binnenhaal moeten ze niet zeiken :lol:
Dus ik heb pas een mobiel abbo nodig als ik mijn baan kwijtraak... Oh nee, dan zit ik thuis en heb ik een vaste telefoon Wink
Reply
Mijn moeder bel ik altijd met de vaste lijn, want per mobiel worden m'n hersens te veel bestraald
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Mac Wrote:ik zat me net te bedenken wanneer ik m'n vrienden voor het laatst op een vaste lijn gebeld heb en dat is verdomd lang geleden!

Mac Wrote:Alleen bedrijven worden eigenlijk nog op de vaste lijn gebeld maar verder bijna niemand eigenlijk.

Bij jou zijn quote 1 en 2 een quote, maar ik kan ze niet logischerwijs laten samenhangen...
Jij hebt geen contact via vaste telefoon dus niemand meer? :roll:
Reply
knappe conclusie marsh maar helaas dat bedoelde ik niet. Je moet je niet bij elke opmerking zo aangevallen voelen dit was gewoon een losse opmerking.
Reply
Gelukkig voelde ik me niet aangevallen, dat is dan weer een knappe conclusie van jou Wink Ik voel me minder snel aangevallen dan menigeen hier denkt. Ik ga nou eenmaal snel een discussie aan Wink
Alleen jij meldt dat jij niet meer met de vaste lijn belt en vervolgens meld je dat enkel bedrijven nog met vaste lijnen bellen. Uit die woorden maak ik op dat jij 1+1=2 denkt, aangezien verdere argumentatie ontbreekt. Ik denk dat je je er erg flink op verkijkt hoeveel vaste lijnen er nog in gebruik zijn buiten het zakenleven om.
Reply
Marshall Wrote:Ik voel me minder snel aangevallen dan menigeen hier denkt. Ik ga nou eenmaal snel een discussie aan Wink

Mooie cirkelredenering =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Marshall Wrote:Ik voel me minder snel aangevallen dan menigeen hier denkt. Ik ga nou eenmaal snel een discussie aan Wink

Mooie cirkelredenering =D>
Mooi he? Heb ik training in gehad Wink
Maar nog even voor de minder begaafde lezers: 'aangevallen voelen' staat niet gelijk aan 'discussie aangaan'.
Bedankt voor de bijdrage Tree!
Reply
Tis al goed joh... :lol:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Mac Wrote:Je moet je niet bij elke opmerking zo aangevallen voelen!

mars Wrote:ik voelde me niet aangevallen!

:lol: :lol:
Reply
waf Wrote:
Mac Wrote:Je moet je niet bij elke opmerking zo aangevallen voelen!

[quote"mars"]ik voelde me niet aangevallen!

:lol: :lol:

Quotecursus deel 1:

Neem de muis in de handpalm met de knopjes van u af gericht en de bolle kant omhoog. Leg deze op tafel en beweeg het op het beeldscherm zichtbare pijltje in de richting van het knopje met de tekst "quote" zichtbaar op uw beeldscherm.... Wink
Reply
Marshall Wrote:
waf Wrote:
Mac Wrote:Je moet je niet bij elke opmerking zo aangevallen voelen!

[quote"mars"]ik voelde me niet aangevallen!

:lol: :lol:

Quotecursus deel 1:

Neem de muis in de handpalm met de knopjes van u af gericht en de bolle kant omhoog. Leg deze op tafel en beweeg het op het beeldscherm zichtbare pijltje in de richting van het knopje met de tekst "quote" zichtbaar op uw beeldscherm.... Wink

dat kannie he, als ik ook mac al kwoot. en ik maak zelf wel uit wat ik uin mijn handpalm stop. :razz:
Reply
Marshall Wrote:Gelukkig voelde ik me niet aangevallen, dat is dan weer een knappe conclusie van jou Wink Ik voel me minder snel aangevallen dan menigeen hier denkt. Ik ga nou eenmaal snel een discussie aan Wink
Alleen jij meldt dat jij niet meer met de vaste lijn belt en vervolgens meld je dat enkel bedrijven nog met vaste lijnen bellen. Uit die woorden maak ik op dat jij 1+1=2 denkt, aangezien verdere argumentatie ontbreekt. Ik denk dat je je er erg flink op verkijkt hoeveel vaste lijnen er nog in gebruik zijn buiten het zakenleven om.

Of je volgt een cursus begrijpend lezen:


Marshall Wrote:
Mac Wrote:ik zat me net te bedenken wanneer ik m'n vrienden voor het laatst op een vaste lijn gebeld heb en dat is verdomd lang geleden!

Mac Wrote:Alleen bedrijven worden eigenlijk nog op de vaste lijn gebeld maar verder (buiten de bedrijven om) bijna niemand eigenlijk. (lees: Ik bel alleen nog bedrijven met de vaste lijn, maar daarbuiten bel ik bijna niemand met de vaste lijn


Of niet Mac? :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Marshall Wrote:
Mac Wrote:ik zat me net te bedenken wanneer ik m'n vrienden voor het laatst op een vaste lijn gebeld heb en dat is verdomd lang geleden!

Mac Wrote:Alleen bedrijven worden eigenlijk nog op de vaste lijn gebeld maar verder (buiten de bedrijven om) bijna niemand eigenlijk. (lees: alleen bedrijven worden gebeld met de vaste lijn, maar daarbuiten belt niemand met de vaste lijn

Of een andere interpretatie :razz: Is ook wat ie letterlijk zegt. Ik mis namelijk een 'door mij' in de laatste zin Wink
Maar goed, zinloze 'discussie'...
Reply
Marshall Wrote:
waf Wrote:
Mac Wrote:Je moet je niet bij elke opmerking zo aangevallen voelen!

[quote"mars"]ik voelde me niet aangevallen!

:lol: :lol:

Quotecursus deel 1:

Neem de muis in de handpalm met de knopjes van u af gericht en de bolle kant omhoog. Leg deze op tafel en beweeg het op het beeldscherm zichtbare pijltje in de richting van het knopje met de tekst "quote" zichtbaar op uw beeldscherm.... Wink

De aanval is niet altijd de beste verdediging
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
je weet toch dat ik alleen maar over mezelf kan praten marsh



Wink
Reply
fyi, artikeltje uit de marketing online newsletter....

Quote:1,4 miljoen huishoudens binnen twee jaar van vast naar alleen mobiel

30 procent van de huishoudens met een vaste- en minimaal één mobiele aansluiting verwacht binnen twee jaar geen vaste telefoonaansluiting meer te hebben. In totaal zijn dit 1.400.000 huishoudens. Dit blijkt uit de laatste meting van de ICT Consumer Monitor van Heliview, een onderzoek onder ruim 1.700 huishoudens.

De intenties om de vaste telefoonaansluiting op te zeggen, nemen in 2006 toe ten opzichte van 2005. 71 procent van de huishoudens vindt de abonnementskosten voor vaste telefonie niet meer in verhouding staan tot het gebruik. Dit is direct een aanleiding om de aansluiting volledig op te zeggen. Daarnaast geven huishoudens de voorkeur aan de optimale bereikbaarheid van mobiel bellen. Huishoudens die hun vaste aansluiting behouden, doen dit vooral uit noodzaak voor de internetverbinding. Momenteel zijn huishoudens zonder vaste aansluiting vooral jongere gezinnen met kinderen en studenten.

Een andere belangrijke ontwikkeling op mobiele telefoniegebied is de toename in sms-gebruik. Begin 2004 gaf 23 procent van de mobiele gebruikers aan liever een sms te sturen voor een kort bericht, dan te bellen. Momenteel geeft 43 procent van de mobiele telefoongebruikers de voorkeur aan sms. In dezelfde tijd is het gebruik van sms gestegen van 52 procent naar ruim 80 procent.

1 op 7 huishoudens heeft digitale televisie

Uit hetzelfde onderzoek blijkt verder dat het gebruik van digitale televisie de laatste tijd zeer sterk is gestegen. Begin 2007 zal een kwart van alle huishoudens over digitale televisie beschikken.

Ook de bekendheid met digitale televisie neemt sterk toe. Van alle aanbieders wordt KPN met 27 procent het meest genoemd, terwijl de bekendheid met Tele2/Versatel terugloopt sinds 2005. KPN heeft dus relatief snel een sterke naam weten op te bouwen als televisie aanbieder ten opzichte van de kabelaanbieders in Nederland.

Daarnaast is 46 procent van de Nederlandse huishoudens in enige mate bekend met HDTV (High Definition Television). De verwachting is dat slechts een klein aantal huishoudens op korte termijn over HDTV zal beschikken. Ondanks de bekendheid bij ruim drie miljoen huishoudens beschikt naar verwachting minder dan vijf procent van de huishoudens over een 'HD Ready' televisietoestel. Het merendeel van de Nederlandse huishoudens (58 huishoudens) maakt nog altijd gebruik van een standaard televisietoestel.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ik wilde vandaag m'n mobiel SIM-lockvrij maken, maar dat blijkt niet zo makkelijk...

bijna een half uur aan de lijn met een VMBO-tuthola die de codes niet kon achterhalen. #-o Ze gaf op het eind zelfs de schuld aan mij, omdat ik 'een code had ingesteld' zodat zij er niet bij konden...

nu even iets anders doen, want hier wordt je behoorlijk chagrijnig van.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
FC Wageningen Wrote:Ik wilde vandaag m'n mobiel SIM-lockvrij maken, maar dat blijkt niet zo makkelijk...

bijna een half uur aan de lijn met een VMBO-tuthola die de codes niet kon achterhalen. #-o Ze gaf op het eind zelfs de schuld aan mij, omdat ik 'een code had ingesteld' zodat zij er niet bij konden...

nu even iets anders doen, want hier wordt je behoorlijk chagrijnig van.

ik heb een off topic idee ga travian spelen :lol: :wink:
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
Ik heb inmiddels de Nokia N80 (zwart) gekocht.. echt een gaaf toestel.... ben er zeer tevreden over! :8:

[Image: 18979.jpeg]
Wie dit leest is gek
Reply
Een kinderhand is gauw gevuld zo te zien.
May The Schwartz Be With You
Reply
Kleine Jan Wrote:Ik heb inmiddels de Nokia N80 (zwart) gekocht.. echt een gaaf toestel.... ben er zeer tevreden over! :8:

[Image: 18979.jpeg]

Mooi dingetje, al vind ik de zilveren mooier
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Berend Botje Wrote:Een kinderhand is gauw gevuld zo te zien.

Heb jij een beter alternatief dan?
Wie dit leest is gek
Reply
Deportivo Wrote:Mooi dingetje, al vind ik de zilveren mooier

Vind ze allebei mooi maar ze hadden alleen de zwarte dus dat maakt de keuze niet zo moeilijk :wink:
Wie dit leest is gek
Reply
Mooi dingetje!!! Met PDA functie heb ik zo het vermoeden?!

Overigens heb ik nog een Nokia 5210 over. Voor een leuk bod mag ie zo weg, simlock vrij en al...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ein-de-lijk mijn SE W810i empfangen! En wat een ubergeil toestel! Vrij licht, maar wel handzaam formaat. De camera maakt, vooral overdag, skitterende foto's, maar das natuurlijk bijzaak. :8: Mooie bewegende thema's/screensavers maar dat mag ook wel met 262K kleuren. En met de bijgeleverde USB-kabel kan je heel snel genoeg muziek/plaatjes/ringtones op je telefoon met 512Mb geheugenkaart laden. Bloetoet is voor wannabees!
Nu alleen nog even afwachten tot de Memory Pro Duo 1Gb en 2Gb wat goedkoper worden en dan heb je helemaal geen I-Prut meer nodig.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Mag in oktober weer wat uitzoeken.

ws wordt het (weer) HI, na een kort uitstapje naar Telfort van 1 jaar.

Vodafone was ook altijd wel ok, maar bij Hi bleek ik ongeveer 25-30 per maand goedkoper uit te zijn, daar komt bij dat Vodafone sponsor werd van Man. Utd. waardoor het beeindigen van het abonnement wat makkelijker werd.

Neem steeds een 1 jarig contract met een gratis toestel.
Reply


Forum Jump: