The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2009
#1
Wildcard voor 15-jarige Robson LONDEN - De pas 15-jarige Laura Robson heeft maandag een wildcard gekregen voor Wimbledon. De Britse tennisster is daarmee de jongste speelster in het seniorentoernooi sinds Martina Hingis haar opwachting maakte in 1995.


obson bezet op de wereldranglijst de 482e plaats, ver onder de gebruikelijk grens (250e) voor het verkrijgen van een deelnamebewijs. De organisatie in Londen maakte echter gebruik van een clausule die het mogelijk maakt junioren toe te laten onder „zeer bijzondere omstandigheden”.

Voor het mannentoernooi kregen de Spanjaard Juan Carlos Ferrero en de Britten Alex Bogdanovic, Daniel Evans, Josh Goodall en James Ward een wildcard. De laatst te vergeven plaats in het hoofdschema was voor de Bulgaarse tiener Grigor Dimitrov. Wimbledon begint 22 juni.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#2
Die Dimitrov krijgt overal WC's voor. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
Nu nog presteren...

Het is gewoon een treurige lijst, met treurige Britten. Waarom blijven ze hem toch geven aan Bogdanovic?
Dan liever iemand als Dent of Mayer, die goed op gras kunnen spelen en op de weg terug zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Ik had Mahut wel een wildcard gegund.
Reply
#5
Ook die bijvoorbeeld. Maar er zijn er nog 2 over...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Met jullie allebei eens. Die Britten zijn wel heel treurig. Dimitrov vind ik wel mooi. Groot talent. Mooi dat ie kansen op atp niveau krijgt. Had idd graag Mahut gezien, echte grasspeler.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#7
Nee, Dent of Mayer zou ik niet zo logisch gevonden hebben. Dent speelt ook niet zoveel de laatste periode. En een WC voor de quali's is toch ook mooi?

Dat Bogdanovic een WC krijgt is best logisch natuurlijk, alle GS toernooien zijn sterk nationalistisch wat betreft WC's, en voor de Britten is dit 1 van de weinige kansen hun jongens omhoog te krijgen.

Dimitrov begrijp ik minder goed. Hij wordt overspoeld met WC's voor challengers en ATP toernooien, maar echte sprongen maakt hij nog niet dit seizoen. Op een gegeven moment moet het pamperen ophouden en mag hij zelf voor zijn entry's gaan vechten lijkt mij.
Reply
#8
Bogdanovic is ook al zo'n eeuwig talent dat nooit doorbreekt, dan liever een jonge jongen.

Dimitrov ben ik met je eens.

Mayer en Dent zijn wel ex-top 20 jongens en bekende namen (Mayer wellicht wat minder), goede grasspelers (Dent 4e ronde, Mayer QF gehaald op Wimbledon) en ze hebben beiden flink van zich laten horen de afgelopen maanden. Dat zou ik dan eerder doen dan Dimitrov of Ferrero.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Kan Alexander? Popp geen WC krijgen? Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#10
André Sa...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#11
Ad Wim Wrote:Bogdanovic is ook al zo'n eeuwig talent dat nooit doorbreekt, dan liever een jonge jongen.

Dimitrov ben ik met je eens.

Mayer en Dent zijn wel ex-top 20 jongens en bekende namen (Mayer wellicht wat minder), goede grasspelers (Dent 4e ronde, Mayer QF gehaald op Wimbledon) en ze hebben beiden flink van zich laten horen de afgelopen maanden. Dat zou ik dan eerder doen dan Dimitrov of Ferrero.

Hmm, maar zeker voor Mayer geldt, dat hij dan ook wel een WC had mogen krijgen in zijn thuisland voor Halle. Dat vind ik opvallender dan het niet krijgen op Wimbledon. Dent was idd op HC goed bezig het eerste half jaar, maar daarna weinig van gehoord.
Ben het wat betreft Bogdanovic met je eens dat het toch nooit wat zal worden met die jongen, maar vanuit de Brits oogpunt snap ik de overweging hem toch een WC te geven.
Reply
#12
Wayne Arthurs
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#13
Ik snap dat ook niet van Halle. Haas snap ik nog, maar ik zou toch eerder Mayer doen dan Becker en Zverev. Becker is ook al zo oud...

En Dent had ik ook wel een WC voor Queens gegeven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Wat betreft Dimitrov, is een beetje wat ik had het Donald Young. Kreeg 3 jaar op rij de ene WC na de andere, en bleef verliezen. En ik vond het al een totale faal-actie. 3 Laar later was hij opeens top 100, en bleek hij nog steeds pas 18 te zijn.

Hij heeft al een ATP wedstrijd gewonnen, en een set gepakt van Nadal dit jaar. Uiteindelijk heeft hij dan wel verloren, en verder geloof ik pas 2 of 3 challenger partijen gewonnen, maar dat is al veel meer dan Young ooit deed op die leeftijd. Ik denk dat die man het waard is, al snap ik werkelijk niet waarom ze hem die WC geven. Was hij vorig jaar wimbledon junioren kampioen ofzo? Snap ook niet waarom Nederlandse toernooien dit soort gasten altijd WC's geven, ipv nederlandse spelers. Overal doen ze het zo met eigen talenten, behalve in Nederland. Wij kregen een aantal jaren geleden bv Gilles Muller op Rosmalen. Daar gaan de harten van de mensen die naar Rosmalen gaan echt niet sneller van kloppen. Dimitrov in Rotterdam ook niet. Hij deed het meer dan uitstekend, maar als gemiddelde Nederlander die gaat kijken hebben ze liever een Nick van der Meer die er met 6-2 6-0 afgaat.
Reply
#15
Het talent van Dimitrov heb ik ook zeker niet in twijfel willen trekken, integendeel. Alleen het is zo vreemd dat 99 van de 100 spelers er keihard voor moeten knokken, en over de hele wereld futures moeten spelen om een paar plekjes te stijgen, en zo'n Dimitrov overal maar naar binnen getrokken wordt en op die manier zijn punten kan pakken. Daar wringt de schoen een beetje. En dat hij nu zelfs voor Wimbledon een WC krijgt vind ik wel heel vreemd inderdaad.

Ben het met je eens wat betreft Nederlanders. Overal is het eigen volk eerst, en wij gaan een beetje politiek correct WC's aan anderen geven. Maak dan regelingen zoals RG/Aus open, waarbij je WC's aan elkaar geeft.
Reply
#16
als hij geen pot wint, krijgt hij natuurlijk ook geen punten :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#17
Daarom schrijf ik ook "zijn punten kan pakken"
Reply
#18
mindlight Wrote:Het talent van Dimitrov heb ik ook zeker niet in twijfel willen trekken, integendeel. Alleen het is zo vreemd dat 99 van de 100 spelers er keihard voor moeten knokken, en over de hele wereld futures moeten spelen om een paar plekjes te stijgen, en zo'n Dimitrov overal maar naar binnen getrokken wordt en op die manier zijn punten kan pakken. Daar wringt de schoen een beetje. En dat hij nu zelfs voor Wimbledon een WC krijgt vind ik wel heel vreemd inderdaad.

Ben het met je eens wat betreft Nederlanders. Overal is het eigen volk eerst, en wij gaan een beetje politiek correct WC's aan anderen geven. Maak dan regelingen zoals RG/Aus open, waarbij je WC's aan elkaar geeft.
Dat eerste ben ik zeker met je eens. Dimitrov zit alleen bij een management met heel veel geld, dus die betalen gewoon ook toernooien voor WCs volgens mij, of beloven dat die en die speler komen als Dimitrov een WC krijgt.

En hij is al 18 hè. Dat is natuurlijk nog heel jong, maar als je kijkt wat jongens als Nadal, Potro en Djokovic toen al bereikt hadden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Nadal is er waarschijnlijk dus toch bij zoals verwacht..

Rafa Nadal has confirmed today that he will travel to London next Tuesday, June 16tth. For the past 36 hours, the Spanish player has been undergoing in-depth medical tests under the supervision of Doctor Angel Ruiz-Cotorro to asses how serious the injury on his knees is.



Rafa Nadal: "I have been playing with pain on my knees for some months now and I simply can’t go on like this. The pain was limiting certain movements in my body, which affected me mentally as well."



"After the tests, we have decided to travel to London next Tuesday, June 16th. I am going to give my 200% to be at my 100% in the most important tournament of the World of tennis and the tournament that I always dream about.”



“I will not go out and play, especially on the Wimbledon Centre Court, if I am not 100% ready to play. I have 2 difficult weeks ahead of me, especially because I won’t be doing what I like doing most, which is to play tennis, but I will be working on my recovery through physiotherapy treatments as well as work on the muscular area."



Doctor Angel Ruiz-Cotorro, RFET doctor and representative of the MAFRE Tennis Medical Center:



“Mr. Rafael Nadal suffers from ‘Insertion Tendonitis’ in the superior end of both kneecaps.



His treatment will involve oral anti-inflammatories, physiotherapy (magnetotherapy,thermotherapy) as well as progressive muscular exercises for both quadricepses.



Following the 48-hour treatment, Rafa will gradually get back into training”.



There will be no more additional comments. If you require additional information, please contact Benito Perez-Barbadillo, PR manager or Rafa Nadal.



Thank you very much.



Benito
Reply
#20
Aha, zelfde kwaal als Monfils dus. Volgens mij zal dat nooit genezen...
Reply
#21
Die gaat niet tot z'n 30e op topniveau tennissen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#22
Hoop geblaat weinig lol dus
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#23
Nadal heeft vorig jaar Wimbledon gewonnen, maar dit was echt eenmalig.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#24
Ja daar ga ik ook zeker vanuit.
Reply
#25
mindlight Wrote:En dat hij nu zelfs voor Wimbledon een WC krijgt vind ik wel heel vreemd inderdaad.
Dimitrov won Wimbledon bij de junioren in 2008. Bijna altijd is het zo dat de winnaar van het jeugdtoernooi het jaar erop een WC krijgt (Haase bv ook). Bij de dames heeft ook de winnares een WC gekregen, Laura Robson. Al is zij Engels, en dat maakt de keuze voor de mannen van WImbledon natuurlijk weer een stuk makkelijker Wink
Reply
#26
Kijk, dat wist ik niet meer, niets gezegd in dat geval. De Bakker kreeg er een paar jaar geleden ook één.
Ik was in de simpele veronderstelling dat Wimbledon met de Dimitrov-rage meedeed.
Reply
#27
Eli bedoelt neem ik aan De Bakker.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#28
Ehh, sorry, ja. De Bakker.
Reply
#29
En er kan maar weer eens een streep door de naam van Monfils gezet worden, opgave ivm linkerpols. Wat een clown is het toch ook
Reply
#30
En hij gaat wel tegen Darcis spelen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: