The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Voorspel de top 10 van 2006
#61
Maar Hewitt laat e even achterwege Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
Nu er twee Masters zijn gespeeld sinds de AO leek het me tijd voor een update. De verschillen met de eindejaarsranking zijn nog steeds niet zo groot, maar Ballenbak is nu wel de eerste die meer punten heeft dan deze referentie. Overigens is gemiddeld genomen het aantal punten lager dan in de vorige stand.
Code:
01 Ballenbak...........7...74
02 Top 10 2005.........8...71
03 Haggie..............7...68
04 Tampie..............7...67
05 centre court........7...66
05 Genomico............7...66
05 Tafeltennis.........7...66
05 Vret Mien Gras......7...66
09 harry bierdop.......7...64
10 Buurs...............7...62
11 Cruijff.............7...61
12 Fred Naaigaren......7...58
12 omyaca..............7...58
14 Scholten!...........6...57
15 Dodge...............6...55
16 aadje...............6...54
17 Mist................6...53
18 THE MAILMAN.........6...52
19 Elikian.............6...51
20 kuiper..............5...39
21 joep................5...33
Reply
#63
Lekker hoor :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#64
Wel mooi zo'n stand! Gonzalez, Ferrero en Safin moeten echter nog ff op stoom komen Wink
Reply
#65
wat was de puntentelling ook alweer? 't eerste getal is 't aantal spelers in de top 10 die je goed voorspelt hebt, 2e getal heeft iets te maken met 't aantal spelers op de goede plek gok ik?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#66
Nu we diverse grote graveltoernooien achter de rug hebben, is het hoog tijd voor een nieuwe stand. In de ATP ranking hebben sinds Miami Coria en Ferrer plaatsgemaakt voor Robredo en Gonzalez.
Robredo is door niemand voorspeld als toptienspeler voor eind 2006, maar Gonzalez wel. Bijvoorbeeld door Scholten! die in een klap de leiding pakt vanaf plek 14. Ook THE MAILMAN doet goede zaken dankzij Gonzalez. Aan de andere kant blijkt dat conservatief voorspellen nog steeds loont: de top 10 van 2005 is blijven staan op plaats twee.
Over het algemeen zit iedereen er trouwens steeds verder naast met zijn voorspellingen, kijk maar naar de scores van na Miami, een paar posts hierboven!

Code:
Stand na Hamburg
pos.vp..Naam.............#vd10.pnt
01 (14) Scholten!...........7...66
02 (02) Top 10 2005.........7...59
02 (05) Tafeltennis.........6...59
04 (01) Ballenbak...........6...57
05 (18) THE MAILMAN.........6...55
05 (09) harry bierdop.......6...55
07 (03) Haggie..............6...52
08 (04) Tampie..............6...51
09 (12) omyaca..............6...49
09 (05) centre court........6...49
09 (05) Genomico............6...49
09 (05) Vret Mien Gras......6...49
13 (10) Buurs...............6...45
14 (11) Cruijff.............6...44
15 (12) Fred Naaigaren......6...43
16 (16) aadje...............5...40
16 (15) Dodge...............5...40
18 (19) Elikian.............5...37
18 (17) Mist................5...37
20 (21) joep................5...33
21 (20) kuiper..............4...24
Reply
#67
Toch blijf ik benieuwd hoe dit afloopt en of Roddick nog een keer uit de top 10 duikelt.
Reply
#68
Ik ben eruit :razz:

Nadal zal in februari 2007 nummer 1 zijn van de wereld.

US open, Masters en AO heeft hij niets of bijna niets te verdedigen en dan zal hij Federer van de troon stoten.

Toch denk ik dat Federer en Nadal stuivertje zullen wisselen wat betreft de nummer 1 positie.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#69
buurs Wrote:Ik ben eruit :razz:

Nadal zal in februari 2007 nummer 1 zijn van de wereld.

US open, Masters en AO heeft hij niets of bijna niets te verdedigen en dan zal hij Federer van de troon stoten.

Toch denk ik dat Federer en Nadal stuivertje zullen wisselen wat betreft de nummer 1 positie.

Beetje laat Buurs, dat zei ik in januari al. Maar ik ben blij dat ik nu niet de enige ben die dit denkt :wink:
Reply
#70
Genomico Wrote:
buurs Wrote:Ik ben eruit :razz:

Nadal zal in februari 2007 nummer 1 zijn van de wereld.

US open, Masters en AO heeft hij niets of bijna niets te verdedigen en dan zal hij Federer van de troon stoten.

Toch denk ik dat Federer en Nadal stuivertje zullen wisselen wat betreft de nummer 1 positie.

Beetje laat Buurs, dat zei ik in januari al. Maar ik ben blij dat ik nu niet de enige ben die dit denkt :wink:

Klopt, maar ik geloofde er eerst ook niet in, maar aangezien Nadal op de Masters en de US open bijna niks te verdedigen heeft, moet dit gaan lukken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#71
Genomico Wrote:
buurs Wrote:Ik ben eruit :razz:

Nadal zal in februari 2007 nummer 1 zijn van de wereld.

US open, Masters en AO heeft hij niets of bijna niets te verdedigen en dan zal hij Federer van de troon stoten.

Toch denk ik dat Federer en Nadal stuivertje zullen wisselen wat betreft de nummer 1 positie.

Beetje laat Buurs, dat zei ik in januari al. Maar ik ben blij dat ik nu niet de enige ben die dit denkt :wink:
Dat kan misschien wel zo zijn, maar toch vind ik het geen waardige nummer 1. Als ik hem nu zo zie spelen tegen Soderling, de nummer 50 van de wereld, zit hij de helft van de punten in de verdediging. Federer daarentegen zie je bijna alleen maar in de aanval. Het is toch veel mooier om een nummer 1 te hebben die op techniek bijna iedereen aan kan en altijd aanvalt dan eentje die het minste fouten maakt en het beste loopvermogen heeft? Dat laatste doet me denken aan de periode dat Hewitt op 1 stond; god, wat vond en vind ik dat een lelijke tennisser. Ik zeg niet dat Nadal lelijk speelt, maar hij speelt mij niet dominant genoeg voor een nummer 1. Dan zie ik toch liever Roger. En die zal het voorlopig ook nog wel even blijven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
buurs Wrote:
Genomico Wrote:
buurs Wrote:Ik ben eruit :razz:

Nadal zal in februari 2007 nummer 1 zijn van de wereld.

US open, Masters en AO heeft hij niets of bijna niets te verdedigen en dan zal hij Federer van de troon stoten.

Toch denk ik dat Federer en Nadal stuivertje zullen wisselen wat betreft de nummer 1 positie.

Beetje laat Buurs, dat zei ik in januari al. Maar ik ben blij dat ik nu niet de enige ben die dit denkt :wink:

Klopt, maar ik geloofde er eerst ook niet in, maar aangezien Nadal op de Masters en de US open bijna niks te verdedigen heeft, moet dit gaan lukken.
Federer kan op de Masters ook nog punten winnen en hij heeft Montreal en Madrid niet gespeeld en daar is net zoveel te halen als bij de AO.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
buurs Wrote:Ik ben eruit :razz:

Nadal zal in februari 2007 nummer 1 zijn van de wereld.

US open, Masters en AO heeft hij niets of bijna niets te verdedigen en dan zal hij Federer van de troon stoten.

Toch denk ik dat Federer en Nadal stuivertje zullen wisselen wat betreft de nummer 1 positie.

Beetje laat Buurs, dat zei ik in januari al. Maar ik ben blij dat ik nu niet de enige ben die dit denkt :wink:
Dat kan misschien wel zo zijn, maar toch vind ik het geen waardige nummer 1. Als ik hem nu zo zie spelen tegen Soderling, de nummer 50 van de wereld, zit hij de helft van de punten in de verdediging. Federer daarentegen zie je bijna alleen maar in de aanval. Het is toch veel mooier om een nummer 1 te hebben die op techniek bijna iedereen aan kan en altijd aanvalt dan eentje die het minste fouten maakt en het beste loopvermogen heeft? Dat laatste doet me denken aan de periode dat Hewitt op 1 stond; god, wat vond en vind ik dat een lelijke tennisser. Ik zeg niet dat Nadal lelijk speelt, maar hij speelt mij niet dominant genoeg voor een nummer 1. Dan zie ik toch liever Roger. En die zal het voorlopig ook nog wel even blijven.

Vanuit de verdediging spelen is het spel van Nadal.
Soderling moet het juist hebben van de aanval.
Anders wordt het 6-0 6-0 6-0 :wink:

En om nou te zeggen dat Federer zo aanvallend speelt. :roll:
Hij dwingt de tegenstander vaak tot het nemen van risico en dan slaat hij toe.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#74
buurs Wrote:Vanuit de verdediging spelen is het spel van Nadal.
Soderling moet het juist hebben van de aanval.
Anders wordt het 6-0 6-0 6-0 :wink:

En om nou te zeggen dat Federer zo aanvallend speelt. :roll:
Hij dwingt de tegenstander vaak tot het nemen van risico en dan slaat hij toe.
Dat vind ik dus niet nummer 1 waardig. En Federer domineert in bijna elke partij het merendeel van de punten. Er zijn maar weinig mensen die hem in de verdediging kunnen drukken. Nadal laat zich door heel veel mensen in de verdediging drukken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Vanuit de verdediging spelen is het spel van Nadal.
Soderling moet het juist hebben van de aanval.
Anders wordt het 6-0 6-0 6-0 :wink:

En om nou te zeggen dat Federer zo aanvallend speelt. :roll:
Hij dwingt de tegenstander vaak tot het nemen van risico en dan slaat hij toe.
Dat vind ik dus niet nummer 1 waardig. En Federer domineert in bijna elke partij het merendeel van de punten. Er zijn maar weinig mensen die hem in de verdediging kunnen drukken. Nadal laat zich door heel veel mensen in de verdediging drukken.

Federer is geen nummer 1 waardig als ie van de 6x maar 1x van de nummer 2 kan winnen :razz:
Reply
#76
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Vanuit de verdediging spelen is het spel van Nadal.
Soderling moet het juist hebben van de aanval.
Anders wordt het 6-0 6-0 6-0 :wink:

En om nou te zeggen dat Federer zo aanvallend speelt. :roll:
Hij dwingt de tegenstander vaak tot het nemen van risico en dan slaat hij toe.
Dat vind ik dus niet nummer 1 waardig. En Federer domineert in bijna elke partij het merendeel van de punten. Er zijn maar weinig mensen die hem in de verdediging kunnen drukken. Nadal laat zich door heel veel mensen in de verdediging drukken.

Federer is geen nummer 1 waardig als ie van de 6x maar 1x van de nummer 2 kan winnen :razz:

=D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#77
Nadal is geen nummer 1 waardig als hij van Carlos Moya verliest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
Ad Wim Wrote:Nadal is geen nummer 1 waardig als hij van Carlos Moya verliest.

Dat kan alleen in de finale gebeuren. Maar dan is Moya toch al lang thuis (verslagen door Youzhny in ronde 2 :razz: ).
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#79
Tussen Roland Garros en Wimbledon in een update van de scores. In de ATP toptien is weinig veranderd, alleen Hewitt is weer terug ten koste van Gaudio. Voor veel mensen scheelt dit een hoop strafpunten, waardoor de gemiddelde score flink gestegen is. Ook zijn er nu voor het eerst behoorlijk wat deelnemers die veranderingen tov 2005 in positieve zin hebben voorspeld. Scholten! gaat nog altijd ruim aan de leiding.
Code:
Stand na Halle/Queens
pos.vp..Naam.............#vd10.pnt
01 (01) Scholten!...........8...80
02 (02) Tafeltennis.........7...71
03 (04) Ballenbak...........7...69
04 (05) harry bierdop.......7...68
05 (05) THE MAILMAN.........7...67
06 (07) Haggie..............7...65
07 (09) omyaca..............7...62
07 (09) centre court........7...62
07 (09) Genomico............7...62
10 (02) Top 10 2005.........7...61
11 (13) Buurs...............7...58
12 (16) Dodge...............6...54
12 (08) Tampie..............6...54
14 (16) aadje...............6...52
15 (18) Elikian.............6...50
15 (18) Mist................6...50
15 (09) Vret Mien Gras......6...50
18 (20) joep................6...46
18 (15) Fred Naaigaren......6...46
18 (14) Cruijff.............6...46
21 (21) kuiper..............5...36
Reply
#80
Het verschil tussen Nadal en Federer is na Wimbledon hooguit nog maar 2300 punten (wellicht maar 2050). Dus nog 2x in de finale van Federer winnen (tijdens de US Open en de AO) en Rafa is de nieuwe nummer 1!!!!

Hij hoeft er zelfs maar 1 van die 2 te winnen en zondag in de finale van Wimbledon te staan en dan moet hij tot aan de AO nog ergens anders 125 vandaan snoepen (of Roger moet die laten liggen) en dan is het ook genoeg :Big Grin
Reply
#81
Dream on Xtragaap4de ... :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#82
Haggie Wrote:Dream on Xtragaap4de ... :8:

precies hehe.
Reply
#83
6 - 1 Hakkuh

Wie hoort er dan op de nr. 1 te staan?
Reply
#84
Degene met 7260 punten. En niet degene met 4545 punten.

Hoe kortzichtig is het om te denken dat als iemand een positieve H2H heeft met een speler dat hij dan ook beter is. Dan was Krajicek in zijn tijd ook beter dan Sampras.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
was ie ook...hij was alleen minder goed dan een hele rits anderen Wink
Reply
#86
Berekening wanneer Nadal nr. 1 staat:

Na Wimbledon bij winst van Federer:

Federer = 7260

Nadal = 5210

Ervan uitgaande dat Nadal en Federer beide in de finale komen op de US Open en Australian open en beide 1 finale winnen:

Federer 7260 - 300 = 6960

Nadal = 5210 + (700 - 75) 625 + 1000 = 6825 (excl. Masters)

En doordat Nadal op de Masters niks te verdedigen heeft, zal hij daar genoeg punten pakken om Federer na de Australian Open in te halen.
=D> =D> =D> =D> =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#87
Mee eens Geno....??? :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#88
buurs Wrote:Mee eens Geno....??? :8:

Zo had ik dat ook in gedachten!! :Big Grin

P.s. hoe vind je m'n aquarel schilderij van Nadal?
Reply
#89
Genomico Wrote:
buurs Wrote:Mee eens Geno....??? :8:

Zo had ik dat ook in gedachten!! :Big Grin

P.s. hoe vind je m'n aquarel schilderij van Nadal?

Heel vet!!! =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#90
He ontzettende nichten, ga effe naar vamosrafaelnadal.com. Daar kun je samen met allemaal vrouwen zeggen hoe mooi, leuk en goed Rafa wel niet is :8:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: