The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Europa League
jammer van vanavond. had iets meer verwacht van Ajax.
Bijna elke speler speelde onder het niveau van de laatste weken, maar uiteraard is dat natuurlijk ook de kracht van juventus.
Die zakken gewoon in, laten Ajax komen en geven gewoon geen een echte kans weg (misschine een kleintje).

Overigens vanavond bij zowel Ajax als PSV is het wel weer duidelijk geworden dat die extra assistent scheidsrechters echt geen een toevoeging zijn.
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:jammer van vanavond. had iets meer verwacht van Ajax.
Bijna elke speler speelde onder het niveau van de laatste weken, maar uiteraard is dat natuurlijk ook de kracht van juventus.
Die zakken gewoon in, laten Ajax komen en geven gewoon geen een echte kans weg (misschine een kleintje).

Deze kun je na Ajax-PSV copy-pasten als je de naam Juventus verandert in PSV. :wink:
Reply
Tering wat onnodig... heb nog helemaal niets teruggezien of gelezen. 1e helft niks aan de hand en heerlijk met 2-0 aan de thee. Meteen na rust alles weer omgekeerd na 2(?) verdedigingsfouten; wat doet Isaksson daar? Zit in stadion vrij laag dus zie niet alles even goed (diepte)... Daarna domme rode kaart (kost PSV wellicht veel geld dus een boete lijkt me meer dan terecht) en domme(?) pingel. Jammer dat het scenario van 2 laten doelpunten niet uitkwam.

En dan die gast op de achterlijn. Ik denk dat het alleen maar averechts werkt. Waar scheids vaak zelf een beslissing zou maken, gaat hij nu af op waarnenming van die pipo op de achterlijn die erg imo echt vaak naast zit of niet durft om te veel van invloed te zijn ofzo. Heb 2e helft Ajax gezien en daar zaten ze er ook een aantal maal goed naast. Ik zag gister met mijn PSV bril op 3 pingels voor PSV die niet gegeven worden. Daarbij ga ik er nog vanuit dat die overtreding op Toivonen erbuiten was. Was dat geen rood of leip er nog iemand achter??
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
yup wat die extra assistenten daar doen heb ik me al zo vaak afgevraagd. Als je als assistent daar niet eens durft te roepen dat het een corner is in plaats van een uittrap vraag ik me serieus af wat je daar doet. Wat ekslem ook zegt ik krijg het idee dat de scheidsrechter vaak de beslissingen niet neemt omdat hij denkt dat die mannetjes daar het anders wel gemeld zouden hebben.

Ik vraag me echt af waar dit aan ligt. Foute opleiding voor die positie? Foute instructies? Geen beslissingen durven te nemen? Zo moeilijk kan het toch niet zijn lijkt me.
Reply
Oh ja, en hoe haalt Rutten het is zijn kop om die Labyad te laten debuteren in deze wedstrijd? Die gast is 1 meter 11 en komt nog duidelijk te kort. Zeker in zo'n pot
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Ik zag gister met mijn PSV bril op 3 pingels voor PSV die niet gegeven worden. Daarbij ga ik er nog vanuit dat die overtreding op Toivonen erbuiten was. Was dat geen rood of leip er nog iemand achter??

Klopt, ik had ook het gevoel dat PSV minimaal 2 penalties had kunnen (moeten?) krijgen; jammer dat je in het stadion geen herhaling ziet. Iemand die de wedstrijd op tv heeft gezien, maakte Aogo echt hands? En wat gebeurde er in godsnaam bij die overtreding op Toivonen? Eerst lijkt de scheidsrechter het weg te wuiven, vervolgens wijst hij opeens naar de stip en krijgt Demel geel, daarna verontschuldigt hij zich, lijkt de penalty en gele kaart beide in te trekken terwijl hij het gebaar maakt van een schwalbe en uiteindelijk krijgt PSV opeens een vrije trap.. ](*,) Echt heel bizar...

Edit: ik had ook eerder Amrabat ofzo verwacht ipv Labyad..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:
Ekslem Wrote:Ik zag gister met mijn PSV bril op 3 pingels voor PSV die niet gegeven worden. Daarbij ga ik er nog vanuit dat die overtreding op Toivonen erbuiten was. Was dat geen rood of leip er nog iemand achter??

Klopt, ik had ook het gevoel dat PSV minimaal 2 penalties had kunnen (moeten?) krijgen; jammer dat je in het stadion geen herhaling ziet. Iemand die de wedstrijd op tv heeft gezien, maakte Aogo echt hands? En wat gebeurde er in godsnaam bij die overtreding op Toivonen? Eerst lijkt de scheidsrechter het weg te wuiven, vervolgens wijst hij opeens naar de stip en krijgt Demel geel, daarna verontschuldigt hij zich, lijkt de penalty en gele kaart beide in te trekken terwijl hij het gebaar maakt van een schwalbe en uiteindelijk krijgt PSV opeens een vrije trap.. ](*,) Echt heel bizar...

Edit: ik had ook eerder Amrabat ofzo verwacht ipv Labyad..

Welke 3 pingel-momenten denken jullie aan?

Aogo wilde de bal met de borst aannemen, maar deed dat zo ongelukkig dat de bal via zn borst over zn hand rolde. Was zeker per ongeluk, maar ook zeker hands. Pingel is in zo'n geval wel zwaar gestraft, maar als je gaat muggenziften als bij die rode kaart (geel en direct rood in 10 seconden) dan moet je ook een pingel geven.

Overtreding op Toivonen was er duidelijk buiten.

De gele kaart van Mathijsen was overigens wel rood. Gestrekt been, bal weg en dan nog ff dat been optillen richting knie. Maar Engelaar kwam ook heel goed weg met geel en Toivonen kreeg geel voor een elleboog. Ook vreemd.

Bizarre pot en de scheids maakte beide kanten op fouten.
Reply
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:jammer van vanavond. had iets meer verwacht van Ajax.
Bijna elke speler speelde onder het niveau van de laatste weken, maar uiteraard is dat natuurlijk ook de kracht van juventus.
Die zakken gewoon in, laten Ajax komen en geven gewoon geen een echte kans weg (misschine een kleintje).

Deze kun je na Ajax-PSV copy-pasten als je de naam Juventus verandert in PSV. :wink:

Ik heb je geloof ik nog nooit op een goede grap kunnen betrappen, maar deze is wel ijzersterk.
May The Schwartz Be With You
Reply
Ik heb het over 3 handsballen... 1 lange voorzet dat zeker hands was, afstandschot waarbij Ze Roberto(?) doet alsof de bal op zijn kop komt, maar wat volgens mij ook gewoon hands was en een actie waar bal in strafschopgebied opgewipt wordt waar ook een hand tussen zit.

Geel van Toivonen zei ik tijdens wedstrijd al dat al hij daar geel geeft het volgens mij rood moet zijn.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Peter Wrote:
Voyou Wrote:
Ekslem Wrote:Ik zag gister met mijn PSV bril op 3 pingels voor PSV die niet gegeven worden. Daarbij ga ik er nog vanuit dat die overtreding op Toivonen erbuiten was. Was dat geen rood of leip er nog iemand achter??

Klopt, ik had ook het gevoel dat PSV minimaal 2 penalties had kunnen (moeten?) krijgen; jammer dat je in het stadion geen herhaling ziet. Iemand die de wedstrijd op tv heeft gezien, maakte Aogo echt hands? En wat gebeurde er in godsnaam bij die overtreding op Toivonen? Eerst lijkt de scheidsrechter het weg te wuiven, vervolgens wijst hij opeens naar de stip en krijgt Demel geel, daarna verontschuldigt hij zich, lijkt de penalty en gele kaart beide in te trekken terwijl hij het gebaar maakt van een schwalbe en uiteindelijk krijgt PSV opeens een vrije trap.. ](*,) Echt heel bizar...

Edit: ik had ook eerder Amrabat ofzo verwacht ipv Labyad..

Welke 3 pingel-momenten denken jullie aan?

Aogo wilde de bal met de borst aannemen, maar deed dat zo ongelukkig dat de bal via zn borst over zn hand rolde. Was zeker per ongeluk, maar ook zeker hands. Pingel is in zo'n geval wel zwaar gestraft, maar als je gaat muggenziften als bij die rode kaart (geel en direct rood in 10 seconden) dan moet je ook een pingel geven.

Overtreding op Toivonen was er duidelijk buiten.

De gele kaart van Mathijsen was overigens wel rood. Gestrekt been, bal weg en dan nog ff dat been optillen richting knie. Maar Engelaar kwam ook heel goed weg met geel en Toivonen kreeg geel voor een elleboog. Ook vreemd.

Bizarre pot en de scheids maakte beide kanten op fouten.

Ik dacht aan hands van Aogo, overtreding op Toivonen en die zogenaamde kopbal van Ze Roberto waar Ekslem het ook over heeft. In het stadion geen herhalingen en ik heb ook geen beelden teruggezien dus vandaar mijn vraag. Aogo zou dus zwaar bestraft zijn zoals je aangeeft en die op Toivonen was erbuiten dus, op tv iets meegekregen van die weer ingetrokken penalty hierbij?

Toivonen solliciteerde ook wel een aantal keer naar een tweede gele/direct rode kaart, meer PSV'ers trouwens.. Je verliest uiteraard niet door de scheidsrechter maar hij heeft zeker wel een stempel op de wedstrijd gedrukt. Die assistenten op de achterlijn zijn echt een lachertje idd.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Tsja, Aogo was strikt gezien hands maar dat een scheids er geen pingel voor geeft snap ik wel, de bizarre actie (arrogantie??) van Dzudszak die denkt dat zeuren over een corner ipv een pingel kan en vervolgens de scheids een (lichte) duw geven. Je weet toch dat aanraken van de scheids rood (of iig geel) is? Hij heeft daarmee PSV zwaar benadeeld.

Toivoinen werd er idd buiten neergelegd, op TV was de scheids net zo warrig als in het stadion ( :lol: ). Hij legde hem op de stip maar de 5e man (die onzin-man die voor de rest niks durfde te zeggen) heeft aangegeven dat het buiten de 16 was, daarom verontschuldigde hij zich en legde de vrije bal er alsnog buiten.

Ze Roberto kreeg de bal hard op zich af, recht op zijn gezicht waar koppen niet meer mogelijk was, dat hij dan in een reflex zijn armen optild om zicht te beschermen vindt ik ook niet kwalijk. Is m.i. net zo'n momentje als Aogo, had een penalty voor gegeven kunnen worden maar dat de scheids dit niet doet snap ik ook wel.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Nou dan heeft die 5e man dus toch zn nut gehad, want dat van Toivonen was erbuiten.

Ze Robertp heeft denk ik nu nog koppijn van 2 ballen vol in zn gezicht. Dat is nou echt aangeschoten hands als zn hand er al bij zat.
Reply
Net wat beelden teruggezien op PSV TV.

Toivonen was er idd buiten en zeker geen pingel.

Wat me bij die domme kaart van Dudzak opvalt is dat die scheids echt naar hem toe rent en bijna op Dudzak tenen gaat staan om hem geel te geven. Dudzak draait om, ziet die scheids op hem afstormen en duwt hem dom weg. Praat echt helemaal niks goed, maar waarom moet die scheids zo aggresief en dichtbij gaan staan. Leek wel soort van schrikreactie op die scheids.
Rood van Demel wordt Pieters niet geraakt lijkt het wel. Dacht ik in stadion al.

Helaas maar 1 van de 3 handsbalgevallen terug gezien in de beelden. Lange bal die Aogo duidelijk met zijn arm opvangt. Bal had anders doorgeschoten waardoor Lazovic wellicht de bal nog had gehad. Imo 100 pingel en dit beoordeel ik zonder PSV bril! Mof heeft er gewoon voordeel van en gewoon domme actie. Kan me voorstellen dat scheids het niet goed ziet, maar 1 van die 2 assistenten moet dit gewoon zien. Hier zijn we dus zeker wel genaaid.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Turijn : 1 grote pleuriszooi.
Reply
Godver wat baal ik van de uitschakeling van PSV als je de loting van HSV ziet. Weg naar de finale had open gelegen. Icon_evil
Reply
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:jammer van vanmiddag. had iets meer verwacht van PSV.
Bijna elke speler speelde onder het niveau van de laatste weken, maar uiteraard is dat natuurlijk ook de kracht van AJAX.
Die zakken gewoon in, laten PSV komen en geven gewoon geen een echte kans weg (misschine een kleintje).

Deze kun je na Ajax-PSV copy-pasten als je de naam Juventus verandert in PSV. :wink:


Undecided Undecided Undecided

Mag et ook zo
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: