The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Europa League
#31
Idd.. Dat is wel door een erg grote PSv bril bekeken...

Als je nou zegt dat als Afellay niet meedeed gister, dat PSV niet gewonnen had, dan had je een kern van waarheid aangezien het dan 0-0 was geworden Wink
Reply
#32
Peter Wrote:Bla, bla, bla

:crazy:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#33
Peter Wrote:Damn.. Suarez verslaat een toch niet misselijke ploeg helemaal alleen met 5-0. Zonder hem had Ajax dit zeker verloren. Suarez nam iedereen op sleeptouw na een beroerde start, zonder hem wast 90 minuten lang gelopen als in het begin en was het eerder 0-5 geworden.

Ferguson moet dit toch ook zien met zn 94M van Ronaldo op de bank? Laatst ManU-Chelsea stond Park op rechts, een blinde kan zien dat je met Luis 10x gevaarlijker bent. Als ik Ajax was zou ik overigens pas bij 30M verkopen (niet nooit zoals heel Ajax roept want je loopt gewoon een risico dat hij zwaar geblesseerd of uit vorm raakt en dan kun je fluiten naar zo'n transfer. Ajax is net als bijna heel NL niet in de positie zo'n risico te aanvaarden, die hebben die miljoenen ook gewoon hard nodig). Als PSV'er zie ik m natuurlijk liever vandaag dan morgen vertrekken, kunnen we Ajax vast schrappen uit het lijstje titelkandidaten. Als ze echter verkopen en eerst Alves en Honda van dat geld halen ter compensatie van het verlies van Suarez en vervolgens een CV en linksback kopen konden ze wel eens sterker worden. Iig meer evenwichtig.

De eerste is gewoon een strakke steekbal, elke spits ( op toivonen na ) had die bal er wel ingeschopt gok ik. Die 2e wordt hij ook goed aangespeeld en vrij gezet voor de goal, mooi met het verkeerde been afgemaakt. Oftewel, ik gok dat ze met een andere spits ook zeker wel gewonnen hadden, alleen niet met 5-0 misschien. Suarez is een klasse apart en hij gaat niet weg, want hij wil echt niet weg. Is net aanvoerder, voelt zich gewaardeerd en belangrijk. Die 4e was wel helemaal op zijn conto te schrijven, prachtige passeerbeweging ( lijkt zo makkelijk hè.. ) en heel knap ingeschoten. Lijkt een slap rollertje, maar hij weet dat zelfs deze boom er niet bij kon.

Goede avond, goed gespeeld, ze hebben die gasten gewoon stuk gespeeld, alleen begonnen ze niet heel erg scherp.
Reply
#34
Fabian Wrote:
Peter Wrote:Damn.. Suarez verslaat een toch niet misselijke ploeg helemaal alleen met 5-0. Zonder hem had Ajax dit zeker verloren. Suarez nam iedereen op sleeptouw na een beroerde start, zonder hem wast 90 minuten lang gelopen als in het begin en was het eerder 0-5 geworden.

Ferguson moet dit toch ook zien met zn 94M van Ronaldo op de bank? Laatst ManU-Chelsea stond Park op rechts, een blinde kan zien dat je met Luis 10x gevaarlijker bent. Als ik Ajax was zou ik overigens pas bij 30M verkopen (niet nooit zoals heel Ajax roept want je loopt gewoon een risico dat hij zwaar geblesseerd of uit vorm raakt en dan kun je fluiten naar zo'n transfer. Ajax is net als bijna heel NL niet in de positie zo'n risico te aanvaarden, die hebben die miljoenen ook gewoon hard nodig). Als PSV'er zie ik m natuurlijk liever vandaag dan morgen vertrekken, kunnen we Ajax vast schrappen uit het lijstje titelkandidaten. Als ze echter verkopen en eerst Alves en Honda van dat geld halen ter compensatie van het verlies van Suarez en vervolgens een CV en linksback kopen konden ze wel eens sterker worden. Iig meer evenwichtig.

De eerste is gewoon een strakke steekbal, elke spits ( op toivonen na ) had die bal er wel ingeschopt gok ik. Die 2e wordt hij ook goed aangespeeld en vrij gezet voor de goal, mooi met het verkeerde been afgemaakt. Oftewel, ik gok dat ze met een andere spits ook zeker wel gewonnen hadden, alleen niet met 5-0 misschien. Suarez is een klasse apart en hij gaat niet weg, want hij wil echt niet weg. Is net aanvoerder, voelt zich gewaardeerd en belangrijk. Die 4e was wel helemaal op zijn conto te schrijven, prachtige passeerbeweging ( lijkt zo makkelijk hè.. ) en heel knap ingeschoten. Lijkt een slap rollertje, maar hij weet dat zelfs deze boom er niet bij kon.

Goede avond, goed gespeeld, ze hebben die gasten gewoon stuk gespeeld, alleen begonnen ze niet heel erg scherp.
Toivonen is geen spits, dus geen idee waarom je die erbij haalt. Omdat ik voor PSV ben moeten die er even bijgehaald worden? Confused natuurlijk werden de goals goed voorbereid maar pas toen Suarez in de wedstrijd kwam kwam de rest van ajax dat ook. Die Slovenen werden bang en raakten juist geen bal meer. Denk echt dat de rest van de Ajacieden nooit in staat waren geweest om na de dramatische start en de tik in Eindhoven zonder de hand van Suarez zulke mentale veerkracht te tonen. Dan was het a la Kopenhagen en Slavia weer een sof geworden, niet 25 maar 90 minuten lang.
Reply
#35
Hou nou ajb op man met die kolder.

Owja, Toivonen is een keeper. :-$
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#36
Tripplexxx Wrote:Hou nou ajb op man met die kolder.

Owja, Toivonen is een keeper. :-$
Ola kan vast beter keepen dan Isaksson maar hij is een aanvallend middenvelder. En waarom moet ik ophouden met mijn mening posten als die niet overeenstemt met de jouwe? Het wordt juist interessant als meningen verschillen. Jij denkt dus dat er bij Ajax meer spelers lopen die zon duel kunnen doen kantelen? Ik alleen De Zeeuw op termijn, speelt nu nog te kort bij Ajax. De anderen zijn eenheidsworsten die al tevreden zijn als ze niet negatief uit de toom vallen.
Reply
#37
Peter Wrote:
Tripplexxx Wrote:Hou nou ajb op man met die kolder.

Owja, Toivonen is een keeper. :-$
Ola kan vast beter keepen dan Isaksson maar hij is een aanvallend middenvelder. En waarom moet ik ophouden met mijn mening posten als die niet overeenstemt met de jouwe? Het wordt juist interessant als meningen verschillen. Jij denkt dus dat er bij Ajax meer spelers lopen die zon duel kunnen doen kantelen? Ik alleen De Zeeuw op termijn, speelt nu nog te kort bij Ajax. De anderen zijn eenheidsworsten die al tevreden zijn als ze niet negatief uit de toom vallen.

De wedstrijd kantelde gisteren juist doordat Enoh en de Zeeuw beter gingen draaien. Daardoor kreeg Ajax grip en konden ze Suarez continue vrij spelen.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#38
inderdaad mee eens Ronnie. En zoals al eerder gezegd, doordat die scheidsrechter lekker liet doorvoetballen
The great old Ludwig von...
Reply
#39
gittermaster Wrote:vooral echt opvallend hoe lekker t is om een engelse scheids te hebben zeg. Die laat ten minste een beetje doorspelen
Twente had ook een Engelse scheids, maar die floot echt alles af. Zegt dus ook niet alles.
Reply
#40
Peter Wrote:Toivonen is geen spits, dus geen idee waarom je die erbij haalt. Omdat ik voor PSV ben moeten die er even bijgehaald worden? Confused natuurlijk werden de goals goed voorbereid maar pas toen Suarez in de wedstrijd kwam kwam de rest van ajax dat ook. Die Slovenen werden bang en raakten juist geen bal meer. Denk echt dat de rest van de Ajacieden nooit in staat waren geweest om na de dramatische start en de tik in Eindhoven zonder de hand van Suarez zulke mentale veerkracht te tonen. Dan was het a la Kopenhagen en Slavia weer een sof geworden, niet 25 maar 90 minuten lang.

Omdat dit een EL topic is, en psv ook daarom speelt.... Of niet soms ?
Slovenen ? Slovan Bratislava, heel goed Peter, Sloveense topploeg Undecided

Suarez moet aanvoer hebben, dat ging deze wedstrijd goed, zonder die aanvoer, kan ook suarez niet excelleren Petertje.
Reply
#41
Fabian Wrote:
Peter Wrote:Toivonen is geen spits, dus geen idee waarom je die erbij haalt. Omdat ik voor PSV ben moeten die er even bijgehaald worden? Confused natuurlijk werden de goals goed voorbereid maar pas toen Suarez in de wedstrijd kwam kwam de rest van ajax dat ook. Die Slovenen werden bang en raakten juist geen bal meer. Denk echt dat de rest van de Ajacieden nooit in staat waren geweest om na de dramatische start en de tik in Eindhoven zonder de hand van Suarez zulke mentale veerkracht te tonen. Dan was het a la Kopenhagen en Slavia weer een sof geworden, niet 25 maar 90 minuten lang.

Omdat dit een EL topic is, en psv ook daarom speelt.... Of niet soms ?
Slovenen ? Slovan Bratislava, heel goed Peter, Sloveense topploeg Undecided

Suarez moet aanvoer hebben, dat ging deze wedstrijd goed, zonder die aanvoer, kan ook suarez niet excelleren Petertje.

hij bedoelde natuurlijk slovanen!
Reply
#42
waf Wrote:
Fabian Wrote:
Peter Wrote:Toivonen is geen spits, dus geen idee waarom je die erbij haalt. Omdat ik voor PSV ben moeten die er even bijgehaald worden? Confused natuurlijk werden de goals goed voorbereid maar pas toen Suarez in de wedstrijd kwam kwam de rest van ajax dat ook. Die Slovenen werden bang en raakten juist geen bal meer. Denk echt dat de rest van de Ajacieden nooit in staat waren geweest om na de dramatische start en de tik in Eindhoven zonder de hand van Suarez zulke mentale veerkracht te tonen. Dan was het a la Kopenhagen en Slavia weer een sof geworden, niet 25 maar 90 minuten lang.

Omdat dit een EL topic is, en psv ook daarom speelt.... Of niet soms ?
Slovenen ? Slovan Bratislava, heel goed Peter, Sloveense topploeg Undecided

Suarez moet aanvoer hebben, dat ging deze wedstrijd goed, zonder die aanvoer, kan ook suarez niet excelleren Petertje.

hij bedoelde natuurlijk slovanen!

Of je nou tegen Slovenen, Armeniers, Bulgaren, Kroaten of Slowaken moet. Alles ten oosten van Duitsland is 1 pot nat. :8:
Reply
#43
Schijnt gezellig te zijn in het centrumpje van Heerenveen met zo'n 1200 Grieken.....en we hebben maar 1 grieks restaurant!
Daar zal het wel smoordruk zijn met ouzo drinkende griekese hooliganos. Undecided Jamas!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#44
Heerenveen door ten koste van die Grieken. Heerlijk onterecht en heerlijk voor het coefficient van Nederland daar de Grieken toch een concurrent zijn om Europese tickets. =D>
Reply
#45
Peter Wrote:Heerenveen door ten koste van die Grieken. Heerlijk onterecht en heerlijk voor het coefficient van Nederland daar de Grieken toch een concurrent zijn om Europese tickets. =D>

Hoezo onterecht? 1-1 in Griekenland en hier 0-0.....volgens de regels van de UEFA en de FIFA is Heerenveen gewoon terecht door.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#46
Even iets anders: Viel mij vandaag pas op dat dit de 'Europa League' heet en niet de 'Europe League'.

Waarom kiezen ze hier voor de benaming 'Europa' en niet het engelstalige 'Europe'? :-k
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#47
En de potjes voor de Europa League:

POT 1
Shakhtar Donetsk (OEK)
Werder Bremen (DUI)
Villarreal (SPA)
AS Roma (ITA)
PSV (NED)
Sporting Lissabon (POR)
Hamburger SV (DUI)
Benfica (POR)
Valencia (SPA)
Panathinaikos (GRI)
Ajax (NED)
Steaua Boekarest (ROE)

POT 2
Fenerbahçe (TUR)
FC Basel (ZWI)
Lille (FRA)
Celtic (SCHO)
Everton (ENG)
Club Brugge (BEL)
SC Heerenveen (NED)
Galatasaray (TUR)
Anderlecht (BEL)
Austria Wien (OOS)
FC Kopenhagen (DEN)
Lazio (ITA)

POT 3
Hertha BSC (DUI)
Sparta Praag (TSJ)
Dinamo Boekarest (ROE)
AEK Athene (GRI)
Slavia Praag (TSJ)
Levski Sofia (BUL)
Athletic Bilbao (SPA)
Partizan Belgrado (SER)
Hapoel Tel-Aviv (ISR)
FC Twente (NED)
Dinamo Zagreb (KRO)
Fulham (ENG)

POT 4
CSKA Sofia (BUL)
Toulouse (FRA)
CFR Cluj (ROE)
Genoa (ITA)
Rapid Wien (OOS)
FC Timisoara (ROE)
BATE Borisov (WRU)
Nacional Madeira (POR)
Red Bull Salzburg (OOS)
Sturm Graz (OOS)
FK Ventspils (LET)
Sheriff Tiraspol (MOL)

Voor Heerenveen hoop ik op een portugees uit Pot 1, de joden uit 3 en een oostblokker of oostenrijker uit 4.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#48
En de loting:

GROEP A
Ajax (NED)
Anderlecht (BEL)
Dinamo Zagreb (KRO)
FC Timisoara (ROE)

GROEP B
Valencia (SPA)
Lille (FRA)
Slavia Praag (TSJ)
Genoa (ITA)

GROEP C
Hamburger SV (DUI)
Celtic (SCH)
Hapoel Tel-Aviv (ISR)
Rapid Wien (OOS)

GROEP D
Sporting Lissabon (POR)
SC Heerenveen (NED)
Hertha BSC (DUI)
FK Ventspils (LET)

GROEP E
AS Roma (ITA)
FC Basel (ZWI)
Fulham (ENG)
CSKA Sofia (BUL)

GROEP F
Panathinaikos (GRI)
Galatasaray (TUR)
Dinamo Boekarest (ROE)
Sturm Graz (OOS)

GROEP G
Villarreal (SPA)
Lazio (ITA)
Levski Sofia (BUL)
Red Bull Salzburg (OOS)

GROEP H
Steaua Boekarest (ROE)
Fenerbahçe (TUR)
FC Twente (NED)
Sheriff Tiraspol (MOL)

GROEP I
Benfica (POR)
Everton (ENG)
AEK Athene (GRI)
BATE Borisov (WRU)

GROEP J
Shakhtar Donetsk (OEK)
Club Brugge (BEL)
Partizan Belgrado (SER)
Toulouse (FRA)

GROEP K
PSV (NED)
FC Kopenhagen (DEN)
Sparta Praag (TSJ)
CFR Cluj (ROE)

GROEP L
Werder Bremen (DUI)
Austria Wien (OOS)
Athletic Bilbao (SPA)
Nacional Madeira (POR)

Ajax en PSV moeten makkelijk door kunnen, Twente en Heerenveen krijgen het lastiger.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#49
Denk dat PSV, Twente en Ajax gunstig geloot hebben. Heerenveen lastig, maar mogelijkheden...
The great old Ludwig von...
Reply
#50
Vret en cooooooooooooo naar BUCARESTI !!!!!!!

Alleen jullie tegen "onze vrienden", jullie zullen wel gaan heulen met onze vrijanden van Dinamo!

Ik zou echt gaan heren, onvergetelijk!!! Meteen dit weekend boeken via wizz air of wat van die andere maatschappijen die vliegen vanaf dusseldorf of keulen en je zit er voor minder als 200 euro!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#51
Vind Kopenhagen eigenlijk nog de makkelijkste tegenstander van de 3 van PSV, terwijl die uit de zwaarste pot kwamen. Dat Cluj uit pot 4 had ik liever niet gezien. Deden het vorig jaar nog best aardig in de Champions League. Maar geen idee of die hun selectie bijeen hebben gehouden.
Reply
#52
harry_bierdop Wrote:onze vrijanden van Dinamo!
[Image: gay.gif]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#53
Prima loting. Alle vier verder.
Reply
#54
Wat zou ik graag naar Praag gaan, maar denk niet dat het er inzit Sad
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#55
Vanavond maar eens even in het stadion kijken of Suarez er ook tegen Timisoara 4 in weet te prikken. Schijnt een lastige ploeg te zijn, hebben Shaktar Donetsk uitgeschakeld.
Vrees dat het stadion nog niet voor de helft gevuld zal zijn. Snap niet waarom Ajax zelf niet inziet dat ze voor dit soort potjes gewoon heel lage bedragen moet vragen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#56
Erg knap idd dat ze Shaktar Donetsk hebben uitgeschakeld. Kan dus lastig worden, maar thuis moet je wel 'gewoon' winnen van ze. In Europa heb je echter bijna geen makkies meer.

Ik ben eerlijk gezegd niet echt op de hoogte van de sterkte van Praag. Heb echter wel het idee dat we daar minimaal een punt gaan weghalen.

@Bumme: wat zijn prijzen? PSV kostte passepartout voor 3 potjes 72 euro (hoekvak, 1e ring, lange zijde). Ook weer voor niks!

Succes vanaaf!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#57
Bumme Wrote:Vanavond maar eens even in het stadion kijken of Suarez er ook tegen Timisoara 4 in weet te prikken. Schijnt een lastige ploeg te zijn, hebben Shaktar Donetsk uitgeschakeld.
Vrees dat het stadion nog niet voor de helft gevuld zal zijn. Snap niet waarom Ajax zelf niet inziet dat ze voor dit soort potjes gewoon heel lage bedragen moet vragen.
19uur tegen Timisoara nodigt niet echt uit inderdaad. 22.000 kaarten verkocht momenteel.

Voor het eerst 6 officials bij de wedstrijden in de Europa league aanwezig. Beide op de achterlijn waar de lijn van de zestien samenkomt. Zal wel snel een keer een penalty gegeven worden voor vasthouden.
Reply
#58
Vergelijkbaar vak (1e ring, hoekvlag, lange zijde)
Vak 117, 118, 123, 124 alle rijen € 99,00

[Image: arena.jpg]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#59
Bumme Wrote:Vergelijkbaar vak (1e ring, hoekvlag, lange zijde)
Vak 117, 118, 123, 124 alle rijen € 99,00

[Image: arena.jpg]

Op de tweede ring zijn ze een paar tientjes goedkoper.
Vak 425 is 68 euro voor passe partout. Geen idee of er buiten 425 en 425 sowieso kaarten voor de tweede ring in de verkoop zijn gegaan.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#60
volgens mij niet. ik kon iig niet op mn eigen plek zitten. Ook een van de redenen waarom ik niet ben gegaan. Blijft toch ongelofelijk wat voor prijzen ze durven te vragen voor die europese wedstrijden.
Reply


Forum Jump: