The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Europa League
#91
Alleen goals gezien. Wat een heerlijke van PSV via Engelaar, Dzsudzsak en Reis zeg. :eeeek:

Ajax goed gespeeld ja? Of Zagreb slecht? Volgens teletekst was het iig weer Suarez-Dinamo Zagreb. Als dat klopt zou ik niet met al te veel vertrouwen naar AZ, Twente en Utrecht gaan want Suarez heeft natuurlijk niet altijd zn dag. :-k
Reply
#92
Heel het elftal stond goed, alleen hebben we maar 1 beslissend iemand voorin lopen. Suarez zorgt er niet voor dat Ajax geen 1 kans weggeeft, of wel ?
Reply
#93
Fabian Wrote:Heel het elftal stond goed, alleen hebben we maar 1 beslissend iemand voorin lopen. Suarez zorgt er niet voor dat Ajax geen 1 kans weggeeft, of wel ?

Nou dat vind ik eigenlijk (indirect) wel. Met zo'n geweldenaar (voor NL-niveau) voorin die altijd in zn 1tje al voor gevaar zorgt kun je lekker 4-4-2 spelen met een defensief blok van 4 centraal. Daarom ben ik ook nog niet zo overtuigd van de kwaliteiten van Vertonghen en Alderweireld. Denk dat die na een vertrek van Suarez wel eens door de mand kunnen gaan vallen. Als Suarez weg is zul je immers met meer aanvallend ingestelde spelers moeten gaan spelen om nog aan je goals te komen met deze selectie. Dan moet je je defensieve blok op het middenveld voor de CV's dus prijs geven wat meer druk op de defensie betekent en dan komt de ware aard van de CV's aan het licht. Ben benieuwd of die Belgen dan op de been blijven. Met De Zeeuw en Enoh voor je neus die al heel veel wegpoetsen komt geen enkele CV in de problemen. Denk dat Ajax bij een vertrek van Suarez ook opeens veel meer goals tegen gaat krijgen omdat de hele speelwijze dan op de schop moet.
Reply
#94
ik vind dat je nou echt spijkers op laag water aan het zoeken bent.

geen enkele verdediger in nl is top. moreno en moisander leken vorig jaar aardig, maar toen zei ik ook dat dat vnl aan hun sterke middenveld lag. bahia en hofland leken slecht, maar toen zei ik ook al dat dat vnl aan het matige middenveld lag.

maar vooral alderweireld vind ik een groot talent en samen met vertongen vormt hij een meer dan redelijk duo.
Reply
#95
waf Wrote:ik vind dat je nou echt spijkers op laag water aan het zoeken bent.

geen enkele verdediger in nl is top. moreno en moisander leken vorig jaar aardig, maar toen zei ik ook dat dat vnl aan hun sterke middenveld lag. bahia en hofland leken slecht, maar toen zei ik ook al dat dat vnl aan het matige middenveld lag.

maar vooral alderweireld vind ik een groot talent en samen met vertongen vormt hij een meer dan redelijk duo.

Ik vind Alderweireld ook een talent hoor, maar niks bijzonders. Er lopen in NL wel 20 verdedigers die op zijn positie in deze speelwijze van Ajax niet in de problemen zouden komen. Een echt groot talent onderscheidt zichzelf, Alderweireld hobbelt vooral lekker mee (al is dat natuurlijk al beter dan wat Wielaert liet zien).
Reply
#96
Peter Wrote:Een echt groot talent onderscheidt zichzelf

Dat heeft ie al gedaan, door een basisplaats te veroveren in Ajax1....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#97
Trouwens een prachtige handbal-actie van Dingsdag.... Undecided
Reply
#98
De scheids was trouwens weer echt hemeltergend slecht (beide kanten op trouwens), met als hoogtepunt natuurlijk de 'rode' kaart voor emanuelson. Hoe bedenkt ie het in godsnaam.

Ik ben er ook van overtuigd dat de tegengoal veroorzaakt werd door het zeikerige fluiten van de scheids. Ze durfden niet in te grijpen omdat ze bang waren voor geel leek het wel.

Maar goed verder een zeer belangrijke overwinning, op een knappe manier. Als je geen een kans weggeeft tegen een ploeg als zagreb doe je het gewoon goed.
Reply
#99
Peter Wrote:
waf Wrote:ik vind dat je nou echt spijkers op laag water aan het zoeken bent.

geen enkele verdediger in nl is top. moreno en moisander leken vorig jaar aardig, maar toen zei ik ook dat dat vnl aan hun sterke middenveld lag. bahia en hofland leken slecht, maar toen zei ik ook al dat dat vnl aan het matige middenveld lag.

maar vooral alderweireld vind ik een groot talent en samen met vertongen vormt hij een meer dan redelijk duo.

Ik vind Alderweireld ook een talent hoor, maar niks bijzonders. Er lopen in NL wel 20 verdedigers die op zijn positie in deze speelwijze van Ajax niet in de problemen zouden komen. Een echt groot talent onderscheidt zichzelf, Alderweireld hobbelt vooral lekker mee (al is dat natuurlijk al beter dan wat Wielaert liet zien).

marcellis hobbelde ook een tijdje lekker mee....
Reply
Fabian Wrote:Trouwens een prachtige handbal-actie van Dingsdag.... Undecided

Idd. Geen idee waarom hij in de 95e minuut met zijn klauwen in de lucht naar de bal springt. Ben je eindelijk met een 'goede' wedstrijd bezig....kan het zo zijn dat je op zijn duits in de allerlaatste minuut van de blessuretijd nog een penal tegenkrijgt.

Maar al met al: Belangrijke overwinning voor het moraal. Goed resultaat, dat eerst en later maar weer eens mooi voetballen. Het gaat nu toch een beetje om de knikkerts.

Ben toch wel een beetje bang of Breuer door de dopingcontrole is gekomen. Schijnt dattie een wereldwedstrijd gespeeld heeft. Verdedigend sterk en ook aanvallend zijn steentje bijgedragen. Zondag wordt ie waarschijnlijk weer aan alle kanten voorbijgelopen door een, met alle respect, invallende linksbuiten van Jong Willem II.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:ik vind dat je nou echt spijkers op laag water aan het zoeken bent.

geen enkele verdediger in nl is top. moreno en moisander leken vorig jaar aardig, maar toen zei ik ook dat dat vnl aan hun sterke middenveld lag. bahia en hofland leken slecht, maar toen zei ik ook al dat dat vnl aan het matige middenveld lag.

maar vooral alderweireld vind ik een groot talent en samen met vertongen vormt hij een meer dan redelijk duo.

Ik vind Alderweireld ook een talent hoor, maar niks bijzonders. Er lopen in NL wel 20 verdedigers die op zijn positie in deze speelwijze van Ajax niet in de problemen zouden komen. Een echt groot talent onderscheidt zichzelf, Alderweireld hobbelt vooral lekker mee (al is dat natuurlijk al beter dan wat Wielaert liet zien).

marcellis hobbelde ook een tijdje lekker mee....

Marcellis is uit vorm. Dat dipje krijgt ieder talent. En hij hobbelde niet mee, was wekelijks de beste achterin (al lag dat ook vaak aan de wanprestaties van mannen als Kromkamp en Salcido). De concurrentie is dit jaar bovendien moordend achterin bij PSV, maar ik geloof zeker dat Dirk er straks weer staat als Ooijer stopt met voetballen.
Reply
Heerlijk die Oost-Europese scheidsrechters. Als dat een penalty was zouden er 20 in iedere wedstrijd gegeven moet worden. cry
Reply
Overdune Wrote:Heerlijk die Oost-Europese scheidsrechters. Als dat een penalty was zouden er 20 in iedere wedstrijd gegeven moet worden. cry

Was er gewoon 1. Super dom van Pieters. Matige wedstrijd van PSV en 1-1 op zich prima resultaat.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Overdune Wrote:Heerlijk die Oost-Europese scheidsrechters. Als dat een penalty was zouden er 20 in iedere wedstrijd gegeven moet worden. cry

Was er gewoon 1. Super dom van Pieters. Matige wedstrijd van PSV en 1-1 op zich prima resultaat.

Vond het ook een pingel en zelfs een slechte wedstrijd. Maar goed, weer een puntje uit en bijna door naar de volgende ronde. Ajax en Twente gelukkig ook, jammer van Heerenveen in de laatste minuut. :x
Reply
Wat een ontzettend simpele overwinning zeg.
Wel apart, Ajax 1 in de poule en de nummer 2 is al zeker van plaatsing... :Big Grin
Reply
Fabian Wrote:Wat een ontzettend simpele overwinning zeg.
Wel apart, Ajax 1 in de poule en de nummer 2 is al zeker van plaatsing... :Big Grin

Inderdaad apart. Timisoara kan ik punten nog gelijk komen met Ajax en Anderlecht maar het onderling resultaat is dan sterk in het voordeel van Anderlecht waardoor ze al zeker van de tweede ronde zijn. Ajax heeft genoeg aan een punt uit twee wedstrijden maar mag zelfs twee keer verliezen als Timisoara niet twee keer (dik) wint.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
er allemaal vanuitgaande dat de 3 punten aftrek blijven natuurlijk. Mochten ze het hoger beroep winnen wordt het allemaal weer ingewikkelder.
Reply
Collectief falen van PSV. Mazzel met een gelijkspel

Ajax wordt weer aan de hand genomen door Suarez, anders was het daar echt helemaal misgelopen... Undecided
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:Collectief falen van PSV. Mazzel met een gelijkspel

Ajax wordt weer aan de hand genomen door Suarez, anders was het daar echt helemaal misgelopen... Undecided

4 punten tegen Kopenhagen en dan een Ajacied die het over collectief falen heeft. :lol:

En zonder Suarez was het idd mis gelopen.. die back was gefrustreerd omdat ie niks in te brengen had tegen Luis en gaf een elleboog. En Suarez weer bij de helft van de goals betrokken. Zonder hem had Ajax dus maar 1x gescoord en was t 11-11 gebleven. Had ik t nog willen zien. :8:
Reply
Dan hebben ze maar 1 punt meer gehaald dan Ajax tegen Kopenhagen een paar jaar terug. :razz:
Maar kom op, Peter, het was toch ronduit dramatisch gisteren met PSV?
Ze mochten hun handjes meer dan dichtknijpen met een gelijkspel want Kopenhagen was gewoon de betere ploeg...

Ajax won in Zagreb gewoon heel makkelijk. Dat ze tegen 10 en later tegen 9 man kwamen te staan deed daar niets aan af. Ze waren gewoon (net als Kopenhagen tegen PSV) de betere ploeg... Ook met 11-11
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Het was slecht, maar dramatisch is weer een andere orde imo. Je doet verder net of Kopenhagen zo goed was. Stelde ook niet veel voor hoor.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Jansoe Wrote:Dan hebben ze maar 1 punt meer gehaald dan Ajax tegen Kopenhagen een paar jaar terug. :razz:
Maar kom op, Peter, het was toch ronduit dramatisch gisteren met PSV?
Ze mochten hun handjes meer dan dichtknijpen met een gelijkspel want Kopenhagen was gewoon de betere ploeg...

Ajax won in Zagreb gewoon heel makkelijk. Dat ze tegen 10 en later tegen 9 man kwamen te staan deed daar niets aan af. Ze waren gewoon (net als Kopenhagen tegen PSV) de betere ploeg... Ook met 11-11

Als je uit tegen een concurrent in de poule een punt pakt heb je het per definitie niet dramatisch gedaan.
Reply
Himmel, mein Gott, wat een treurige wedstrijd van Ajax gisteren. We weten nu in ieder geval zeker dat ook Uruguayanen vatbaar zijn voor de Hollandse Ziekte. :roll:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Himmel, mein Gott, wat een treurige wedstrijd van Ajax gisteren. We weten nu in ieder geval zeker dat ook Uruguayanen vatbaar zijn voor de Hollandse Ziekte. :roll:

1 kans weggeven en er minstens 10 creeren, zo slecht was het niet. Alleen tegen 9 werd het treuriger dan treurig, maar ook mede omdat die Roemenen met alle rest-spelers op 10 meter van de 16 gingen hangen...
Reply
Gewoon zaadpot zo. Inpakken en wegwezen. Niks mis mee
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ik vond het een van de vervelendste wedstrijden die ik ooit op tv gezien heb.
Reslutaat is natuurlijk prima!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
wel weer schrijnend om te zien hoe afhankelijk Ajax van Suarez is... Icon_twisted
The great old Ludwig von...
Reply
Wilde ik net zeggen, 70% balbezit, maar omdat Suarez zijn been scheef had staan blijft het bij 'mogelijkheden op kansen', onbegrepen pogingen tot snelle combinaties en balletjes breed. Overigens waren beide keepers van de tegenstander niet slecht.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
gittermaster Wrote:wel weer schrijnend om te zien hoe afhankelijk Ajax van Suarez is... Icon_twisted

Inderdaad slechts bij 50% van de goals betrokken dit keer. Zn vorm lijkt wat minder dan begin dit seizoen. Het puntverlies zal dan ook snel volgen. Nog 2 dagen. Icon_twisted
Reply
Zonde voor de punten voor Nederland maar ik lach me echt helemaal dood om AZ wéér. Hahahahahahaha en zóóó terecht ook voor zo'n trieste club, het kon gewoon bijna niet mooier.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: