The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Europa League
Ik vind het wel jammer.
Ik snapte alleen die wissel niet om Lens er uit te halen. Je ziet het zo vaak dat die trainers dat doen om een middenvelder er bij te zetten en uiteindelijk roep je gewoon de problemen over je af.
Dezelfde Wernbloom laat die keeper gewoon vrij inkoppen.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ik wil graag een nummertje aanvragen voor Dick, om hem een hart onder de riem te steken voor morgen Undecided Undecided

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=f8SwT6gYQcM[/youtube]
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Adder Wrote:Ik vind het wel jammer.
Ik snapte alleen die wissel niet om Lens er uit te halen. Je ziet het zo vaak dat die trainers dat doen om een middenvelder er bij te zetten en uiteindelijk roep je gewoon de problemen over je af.
Dezelfde Wernbloom laat die keeper gewoon vrij inkoppen.....

of lens was moe?

az moet natuurlijk eerder die 0-2 er in schoppen, maar ik vind het toch wel het mooie aan voetbal dat tegen het einde van de wedstrijd het mentale mee gaat spelen. standard weet dat het de vorige wedstrijd ook gelukt is, az denkt: als ons dit nu maar niet weer overkomt en dan gebeurt het natuurlijk juist. en dan ook nog die keeper die scoort.

sneu voor az, maar je zal het meemaken als thuissupporter zeg, dan ga je toch helemaal uit je ster?

al met al leuke wedstrijden deze week. ik zit zelden wedstrijden meer uit als het feyenoord niet is, maar juve-bayern was gaaf en deze pot toch ook wel.
Reply
waf Wrote:maar je zal het meemaken als thuissupporter zeg, dan ga je toch helemaal uit je ster?

Is dat nou nodig om Feyenoord-PSV Uefa Cup weer op te rakelen? Icon_evil Icon_evil
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:maar je zal het meemaken als thuissupporter zeg, dan ga je toch helemaal uit je ster?

Is dat nou nodig om Feyenoord-PSV Uefa Cup weer op te rakelen? Icon_evil Icon_evil

Nou je er toch over begint; dat is echt mijn allermooiste Feyenoord-moment ooit! Die halve finale en finale daarna wist ik al dat ze die gingen winnen. :Big Grin

Edit: en als je nog even wilt zien hoe dat ging:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=e-2t-_KC5zM[/youtube]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Adios adios amor :cry:

Waf deed me er dit keer niet aan herinneren, maar wel die schijt Peter Icon_evil
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:maar je zal het meemaken als thuissupporter zeg, dan ga je toch helemaal uit je ster?

Is dat nou nodig om Feyenoord-PSV Uefa Cup weer op te rakelen? Icon_evil Icon_evil

toen scoorde onze keeper niet hoor. en dat doelpunt was ook niet beslissend. weet je nog? na die fout van heintze, uiteraard daartoe gedwongen door elmander. en toen maakten we de 1-1 en toen werden het penalties en toen wonnen wij en toen gingen wij lekker door naar de halve finale. \Big Grin/
Reply
Engelaar krijgt morgen rust volgens het AD (waarom in vredesnaam want dit weekend al geschorst en bijna winterstop), Manolev is geschorst. Ook met lichte klachten zal geen risico genomen worden omdat 'we' toch al groepswinnaar zijn. Vast ook weinig motivatie daarom en dan uit in een ver, koud, besneeuwd klotestadion. Daar gaat de ongeslagen reeks die incl. oefenduels de 50 nadert. Sad
Reply
Peter Wrote:Daar gaat de ongeslagen reeks die incl. oefenduels de 50 nadert. Sad

Ben je weer aan het indekken?
Die reeks kon je toch al vergeten met het oog op de beker.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:Engelaar krijgt morgen rust volgens het AD (waarom in vredesnaam want dit weekend al geschorst en bijna winterstop)

omdat hij onder het mes gaat.
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Daar gaat de ongeslagen reeks die incl. oefenduels de 50 nadert. Sad

Ben je weer aan het indekken?
Die reeks kon je toch al vergeten met het oog op de beker.....
Och ja want tegen Feyenoord deed Heerenveen het ook zo geweldig. Wink Maar goed de beker interesseert PSV weinig dus als Heerenveen er vol opklapt kan ook dat zomaar een nederlaag worden inderdaad.
Reply
Mukkus Wrote:Ben je weer aan het indekken

Ik dek me nog steeds niet in, maar krijg steeds minder vertrouwen. Marcellis, Ooijer, Toivonen, Amrabat, Koevermans.. op Simons na moeten alle bankzitters/tribuneklanten vanavond opdraven. :-k

Slim met het oog op Roda en Heerenveen, jammer van de ongeslagen reeks.
Reply
ongeslagen reeks, lekker belangrijk. :roll:
Reply
Peter Wrote:Och ja want tegen Feyenoord deed Heerenveen het ook zo geweldig. Wink

Geweldig is niet het woord. Wel progressie t.o.v. 2 maanden geleden, toen was het veldspel echt drama.
Het begint er weer een beetje op te lijken.

Vanavond een makkelijke opgave:
Heerenveen wint thuis tegen Ventspils
Het al geplaatste Sporting kan lekker vrijuit spelen en winnen tegen een zeer gehavend Herta BSE, dat zich volledig concentreert op de Bundesliga en daardoor veel twijfelgevalletjes aan de kant houdt.

Sporting en Heerenveen door. Kom maar op, met die loting!
Narrow escapes zijn bijna een traditie voor Heerenveen.

(Ik hou niet van indekken....) :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Laten we het hopen. =D>
Reply
Kom op, Sporting! Alles wat ik ooit over portuguezen gezegd heb, neem ik bij deze terug. En Figo is gewoon een sociale, sympatieke en aardige vent!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Kom op, Sporting! Alles wat ik ooit over portuguezen gezegd heb, neem ik bij deze terug. En Figo is gewoon een sociale, sympatieke en aardige vent!

Misschien had je dat beter niet terug kunnen nemen. :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Ik meende het ook niet....dat zullen ze vast wel door gehad hebben. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
wel mooi. 5-0. toch nog wat punten voor nederland binnengeschraapt.

ik vond het wel jammer dattie 6-0 niet viel...
Reply
Zo'n 5-0 staat wel even, europees gezien. Ook al is het tegen Ventspils, dat al 4 weken uitgespeeld is.

Jammer van het resultaat in Berlijn, maar als je 3x punten verspeeld in de laatste minuut.....maar een goede wedstrijd gezien, goede aanvallen, achterin niks weggegeven.
Elyounoussi die zowaar een beetje begint te voetballen, belangrijke terugkeer van Vayrynen. Lekker vertrouwen getankt. Op de nul kunnen spelen en ook de kansen afgemaakt.

Op naar Groningen en PSV en dit jaar een beetje acceptabel afsluiten.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Hele belangrijke overwinning van PSV voor het NL-voetbal. Schudden we die Roemenen weer wat af.

En zomaar weer 120.000 euro in het laatje. Moet ik toch een paar jaar voor werken. :|
Reply
Ehm.......0-3 bij rust? Undecided
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Lekker die punten :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
dat zijn geweldige lotingen zeg.

ik hoop zoals gebruikelijk dat twente en psvee doorgaan en dat ajakkes er uit getiefd wordt.
Reply
Ge-wel-dige loting! =D> =D>

HSV is gewoon geweldig mooi, maar ook erg zwaar. Eventuele volgende ronde Bilbao of Anderlecht, dat is dan weer een gunstige loting om in de kwartfinale te komen.

@gitter-> wat is Ajax goed zonder Suarez! Wink De Zeeuw werd natuurlijk ook gemist, maar Ajax is echt duidelijk veel afhankelijker van zn beste spelers dan de hechte collectieven PSV en Twente. Icon_twisted
Reply
Peter Wrote:Ge-wel-dige loting! =D> =D>

HSV is gewoon geweldig mooi, maar ook erg zwaar. Eventuele volgende ronde Bilbao of Anderlecht, dat is dan weer een gunstige loting om in de kwartfinale te komen.

@gitter-> wat is Ajax goed zonder Suarez! Wink De Zeeuw werd natuurlijk ook gemist, maar Ajax is echt duidelijk veel afhankelijker van zn beste spelers dan de hechte collectieven PSV en Twente. Icon_twisted

Van Spanjaarden winnen Nederlandse clubs zelden en de recente resultaten tegen Belgische clubs zorgen ook niet echt voor veel hoop, dus weer er maar blij mee.... :roll:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Juve, heerlijk! Prachtig affiche, als we er dan uit moeten, dan maar tegen zo'n ploeg! Turijn, here we come!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Ge-wel-dige loting! =D> =D>

HSV is gewoon geweldig mooi, maar ook erg zwaar. Eventuele volgende ronde Bilbao of Anderlecht, dat is dan weer een gunstige loting om in de kwartfinale te komen.

@gitter-> wat is Ajax goed zonder Suarez! Wink De Zeeuw werd natuurlijk ook gemist, maar Ajax is echt duidelijk veel afhankelijker van zn beste spelers dan de hechte collectieven PSV en Twente. Icon_twisted

Van Spanjaarden winnen Nederlandse clubs zelden en de recente resultaten tegen Belgische clubs zorgen ook niet echt voor veel hoop, dus weer er maar blij mee.... :roll:

Wat the fuck boeit het mij wat er in het verleden is gebeurd? Juist reden te meer dat we nu eens gaan winnen (ALS we zover komen). Ik vind Bilbao/Anderlecht één van de meest gunstig mogelijke lotingen voor de achtste finale. Makkies heb je uiteraard allang niet meer als je zover bent.
Reply
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Ge-wel-dige loting! =D> =D>

HSV is gewoon geweldig mooi, maar ook erg zwaar. Eventuele volgende ronde Bilbao of Anderlecht, dat is dan weer een gunstige loting om in de kwartfinale te komen.

@gitter-> wat is Ajax goed zonder Suarez! Wink De Zeeuw werd natuurlijk ook gemist, maar Ajax is echt duidelijk veel afhankelijker van zn beste spelers dan de hechte collectieven PSV en Twente. Icon_twisted

Van Spanjaarden winnen Nederlandse clubs zelden en de recente resultaten tegen Belgische clubs zorgen ook niet echt voor veel hoop, dus weer er maar blij mee.... :roll:

Wat the fuck boeit het mij wat er in het verleden is gebeurd? Juist reden te meer dat we nu eens gaan winnen (ALS we zover komen). Ik vind Bilbao/Anderlecht één van de meest gunstig mogelijke lotingen voor de achtste finale. Makkies heb je uiteraard allang niet meer als je zover bent.

Waar de fuck bouw jij je mening dan op dat dat een gunstige loting is? De RECENTE resultaten zouden jou juist moeten zeggen dat Nederlandse clubs tegenwoordig ook niet zomaar meer van Belgische clubs winnen en tegen Spanjaarden hebben ze het ALTIJD moeilijk. En een reden om te gaan winnen is het natuurlijk helemaal niet, hoogstens een motivatie en inderdaad ALS PSV zo ver komt.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Op papier is dit gewoon een redelijk gunstige loting. Alhoewel ik ipv HSV liever een andere club had gezien..
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: