The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2006
5-7 eerste set. Tijd om wakker te worden voor Federer zou je zeggen, maar Baghdatis staat em nu weg te spelen.
Reply
En inmiddels 2-1 voor Baghdatis in de 2e set en zelf serveren.
Komt er een surprising winnaar aan?
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Baghdatis is gewoon beter dan een waardeloze Federer.
Ik baal echt dat Nalbandian het zo heeft laten liggen :letitallout:

Het is toch onwaarschijnlijk dat een niet in vorm zijnde Federer een
grand slam gaat winnen :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
oef dan heb je wel lef als scheids zijnde!
Reply
Maar hij was ook dik uit... 1-1 in sets
Reply
Het ziet er naar uit dat de laatste 2 sets net zo gaan worden als tegen Kiefer.
Reply
Het is toch ongelofelijk dat Federer zijn beste tennis weer oppakt als het echt moet. 6-5 0-40 en dan vijf onwijs sterke punten spelen en de set winnen.

En het is ook ongelofelijk dat een Federer in zo'n doen de AO wint.
Vana de vierde ronde geen enkele wedstrijd echt constant goed gespeeld en het elke wedstrijd lastig gehad, maar elke wedstrijd rustig gebleven en gewacht tot zijn moment weer kwam. En wonderbaarlijk genoeg kwam dat moment elke wedstrijd weer. Hij had ook af en toe een beetje geluk, maar voor hem lijkt het spreekwoord "Geluk dwing je af" verzonnen.
Hij mag dan wat saai zijn op de baan, maar het is wel een ongelofelijke topper en mag van mij als de allerbeste tennisser ooit de boeken in gaan.
Reply
Het feit dat hij altijd rustig blijft en wacht tot zijn momenten komen (en ze dan pakt) is ook psychologisch enorm zwaar voor de tegenstander, want bij zo'n stand als 7-5 en 2-0 zou je tegen iedere tegenstander het idee hebben dat hij de partij gaat winnen, maar zie tegen Federer maar eens 3 sets te winnen.
Reply
Ik heb nog nooit zo'n slechte speech gehoord...
Niet te geloven, wat is die Federer zenuwachtig :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Misschien moet Federer voortaan zijn speech van te voren alvast maken.
Reply
_Tampie Wrote:Misschien moet Federer voortaan zijn speech van te voren alvast maken.

:lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik zat met tranen in m'n ogen voor de TV, wat was dat vreselijk aandoenlijk zeg. Het is toch fantastisch dat het hem nog steeds zoveel doet. Alles wint hij de afgelopen twee jaar en dan in tranen staan. Daarom wint ie ook alles, omdat het iets blijft doen al die titels. Het wordt voor hem niet saai, ook al is het de zevende.
Eindelijk zag ik weer een keer echte emotie bij hem, heerlijk. Ik vond hem al een mooie tennisser, maar na deze speech vind ik hem ook qua persoonlijkheid een held.
Wat was dit mooie televisie, zeg.

De "quiet please" van Baghdatis naar die Grieken was ook mooi, trouwens.
Reply
buurs Wrote:Ik heb nog nooit zo'n slechte speech gehoord...
Niet te geloven, wat is die Federer zenuwachtig :lol:
Het is misschien wel duidelijk in het bovenstaande verhaal, maar ik vond het juist fantastisch. Beter dan zo'n standaardpraatje vol bedankwoordjes naar iedereen.
Reply
Baghdatis vergat zijn Franse beauty te bedanken! Die zal nog wat uit te leggen hebben... :wink:
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
Ik heb de wedstrijd met knallende koppijn gekeken. Het was te laat vannacht maar wou toch die finale zien. Jammer dat het zo gelopen is, maar Federer is de keizer op de tennisbanen.

Feli Federer, het is je gegund.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
buurs Wrote:Ik heb nog nooit zo'n slechte speech gehoord...
Niet te geloven, wat is die Federer zenuwachtig :lol:

Jezus wat een onzinopmerking. Federer was gewoon emotioneel omdat hij de bokaal uitgereikt kreeg door zijn grote idool Rod Laver. Ik kreeg er een brok van in mijn keel, in tegenstelling tot de 13 in een dozijn speeches die je doorgaans ziet....
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:
buurs Wrote:Ik heb nog nooit zo'n slechte speech gehoord...
Niet te geloven, wat is die Federer zenuwachtig :lol:

Jezus wat een onzinopmerking. Federer was gewoon emotioneel omdat hij de bokaal uitgereikt kreeg door zijn grote idool Rod Laver. Ik kreeg er een brok van in mijn keel, in tegenstelling tot de 13 in een dozijn speeches die je doorgaans ziet....

Mee eens, maar jammer dat Federer dat dan niet zegt en in plaats daarvan alsnog een standaard speech afsteekt en zelfs uitgebreid KIA bedankt.

Gemiste kans.
Reply
Overdune Wrote:Mee eens, maar jammer dat Federer dat dan niet zegt en in plaats daarvan alsnog een standaard speech afsteekt en zelfs uitgebreid KIA bedankt.

Gemiste kans.
Zeker niet mee eens. Hij wist echt niet wat hij moest zeggen. Omdat ie toch het gevoel had dat ie iets moest zeggen bedankte ie maar KIA en deed dit ook nog op een grappige manier.
En hij bedankte juist daarna nog Rod Laver voor het uitreiken van de bokaal en viel hem tranend in de armen.

Ik heb het net nog een keer gezien en het is gewoon echt niet zo, wat je zegt. Hij zei juist dat het belangrijkste was dat Rod Laver er was, schoot toen weer vol en omhelsde zijn held.
Reply


Forum Jump: