The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2006
#91
Roddick haalt de finale, maar is niet te duur. Moeilijk om 140 punten te krijgen voor die 3100 euro. Je kunt wel 200 punten krijgen voor 6975 euro.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#92
Ik heb nu een team staan waar ik wel tevreden over ben, zonder Federer en Roddick. Als Roddick gewoon wint zal ik nog wel even wat berekeningen uitvoeren, misschien dat hij dan toch welkom is.
Reply
#93
Mooie pot, Tursunov-Henman. Wat speelt die Tursunov sterk, zeg.

Edit: Tursunov wint! 5-2 achter en winnen met 7-5. En je kan echt niet zeggen dat Tim het weggegeven heeft.
Reply
#94
Had hij Henman op Wimbledon ook al niet in een vroege ronde naar huis geslagen?

Pijnlijk voor onze Tim!
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
#95
Ad Wim Wrote:Roddick haalt de finale, maar is niet te duur. Moeilijk om 140 punten te krijgen voor die 3100 euro. Je kunt wel 200 punten krijgen voor 6975 euro.

Hier ben ik nog niet zo zeker van. (Roddick haalt finale) Op dit moment speelt hij zeker geen goede wedstrijd. Een middelmatige speler zoals Lammer, mag hem natuurlijk nooit bijblijven. Misschien dat hij nu door kan drukken, anders neem ik wel Ginepri en Stepanek in mn team :razz:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#96
Ik vind die Lammer best goed spelen en een qualifier in de eerste ronde is zeker niet altijd gemakkelijk. Hij hoeft er nu nog niet te staan, dat hoeft ie pas in de vierde ronde en verder. En vanaf dan zal hij er staan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#97
Heb je gelijk in.
1e ronde: Lammer
2e ronde: Moodie
3e ronde: Benneteau/G.Lopez..

Roddick lacht zich rot....
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#98
Hetzelfde geldt eigenlijk voor Federer. Moodie is nog wel een beetje lastig trouwens voor eigen publiek en met al dat servicegeweld.

Roddick staat inmiddels wel gewoon 64 62...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
Ad Wim Wrote:Hetzelfde geldt eigenlijk voor Federer. Moodie is nog wel een beetje lastig trouwens voor eigen publiek en met al dat servicegeweld.

Roddick staat inmiddels wel gewoon 64 62...

Moodie komt toch uit Zuid Afrika??
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
O ja, sorry. Maar dat servicegeweld blijft :Big Grin
Reply
Dat is een ding dat zeker is, ja!! Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tja zijn loting is wel heel erg makkelijk. Na die eerste drie ronden is Ginepri/Stepanek ook niet overdreven moeilijk.
Reply
En hij staat toch lekker te spelen nu. Vooral service, voetenwerk en forehand zijn erg goed. Backhand en volley vallen een beetje tegen.

Inmiddel 64 62 30 met dubbele break...
Reply
Ljubicic of Johansson? of juist allebei niet...?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nog maar een gratis advies dan: Ljubicic.

Bij TM nog goedkoop en sloeg tegen Guccione 50 winners en maar 9 fouten. Hij is dus goed in vorm. Bovendien wint hij Chennai, dus de vorm van vorig seizoen lijkt er weer te zijn. Ik zie geen reden waarom hij niet de kwart haalt (misschien Berdych).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ljubicic is een topperr. johansson is aan zijn tweede jeugd bezig, maar zal vroegtijdig afhaken voor de titelstrijd. daarom kan ivan makkelijk doorsoten naar de QF
Reply
Wat te doen met Monfils??
Is zo wisselvallig als de pest, maar wel goede loting...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Monfils heeft iedereen zand in de ogen gestrooit op t demo toernooi. Als ie daar ook had gewonnen was ie tot favoriet gebombardeerd voor de AO. dat is te veel van 't goeie voor hem nog.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
het is een kanjer, bij mij komt ie er wel in, hij is het risico wel waard..
Reply
En Grosjean??
Als hij voorbij Philippoussis komt, kan hij zo doorstoten naar de kwartfinale.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
heeft ie dit jaar al een wedstrijd gewonnen dan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat zegt natuurlijk niet zo veel.
In 3 close sets verloren van Moya en een grand slam is natuurlijk iets anders.
Bij een best of five komen de betere spelers boven drijven.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
ik vind dat een 'leuke' keus, denk echter niet dat veel mensen die kerel nemen
Reply
Ik denk dat hij idd bijna niet zal worden gekozen....
Maar daar kun je natuurlijk je winst mee halen :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En je verlies.
Reply
:8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik denk dat veel mensen nog een te hoge dunk hebben van Monfils. Die kan wel eens erg tegen gaan vallen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als jij dat denkt Ad, moet ik hem misschien toch nemen :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Iemand wat tussenstanden van de live wedstrijden??

Is Clement al bezig?

Fedex wint makkelijk, coria in 5, Davy met veel moeite in 5 langs "De reus", Volandri geeftop en Haas wint redelijk simpel van Gasquet
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
sluiter wint 1e set.. 2e set 3-0 achter
hewitt 2-0 voor in de 5e set...
clement 2-0 achter in sets....
kiefer komt op 2-2 in sets.... en mogen zo de 5e set gaan spelen...
gonzalez 1-0 voor in sets en 4-2 achter in de tiebreak 2e set....
Reply


Forum Jump: