The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2006
Ik zal nog net niet overwegen om mijn favoriet uit mijn foto hiernaast te halen, maar hij stelt me wel erg teleur. #-o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Het is toch ongelelofelijk met die Gonzalez, het is altijd alles of niks. Ik zag net weer een stukje van hem en elke tweede bal na zijn service is een winner of een fout.

Die andere heeft iig wel gewonnen.
Reply
buurs Wrote:En Grosjean??
Als hij voorbij Philippoussis komt, kan hij zo doorstoten naar de kwartfinale.

Ik heb nu al spijt dat ik hem niet genomen heb
Grosjean gaat gewoon de halve halen :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Toch raar dat jullie dat denken. Hij verliest van El Ad en Moya. Philippou wordt al heel lastig. Jammer dat ie zo vreselijk wisselvallig is. Maar Coria lijkt me sowieso eindstation.
Reply
buurs Wrote:Ik heb nu al spijt dat ik hem niet genomen heb
Grosjean gaat gewoon de halve halen :roll:
Je hebt nog een kans bij MV.
Reply
Fredde zegt:
Bloody loser Bogomolov
Fredde zegt:
Had phone call from melbourne that Gonzalez hardly can't serve 20 minutes ago
Fredde zegt:
But that doesn't help when Bogomolov is such a loser
Fredde zegt:
Put a big bet on Bogomolov that seems to loose now
Fredde zegt:
30-30
Fredde zegt:
Bogomolov is so crap ... incredible
Reply
daarom hadden clement en monfils in dat stukje ook gewoon moeten winnen. ligt nu helemaal open daar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
buurs Wrote:Ik heb nu al spijt dat ik hem niet genomen heb
Grosjean gaat gewoon de halve halen :roll:
En als je zo denkt, kun je net zo goed Ferrero nemen.
Reply
Ferrero-Zib 7-5.. Niet echt overtuigend, 2x eigen service verloren.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Klopt, maar ik maakte de vergelijking met Dikke Jan. Allebei al eerder goed gedaan op AO, allebei kut voorbereiding.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En zo goed speelt Grosjean ook al helemaal niet. Philippou is gewoon echt niet goed meer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
We zullen het zien :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haggie Wrote:Ferrero-Zib 7-5.. Niet echt overtuigend, 2x eigen service verloren.

2e set is wel overtuigend.

Binnen 18minuten 5-0 voor
Zib tot nu toe maar 6punten
100% op breakkansen, 3uit3
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ferrero is back!! Hopelijk kan hij dit toernooi eindelijk weer eens schitteren :o
Reply
Hij is jammer genoeg wel ellendig duur.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
nu 9 games op rij.. 7-5 6-0 1-0 en zelf serveren.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Hij is jammer genoeg wel ellendig duur.

Kiefer vind ik daarom betere optie.. ook al zal hij het zwaar krijgen tegen JCF.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
JCFighter kan toch wel van Kiefer winnen, als die zijn 'zaakje' tenminste niet uit zijn broek haalt...
Reply
Grosjean wint met gemak, zal hij dan toch een optie zijn voor mv?
Reply
Ik denk dat hij er in een baselineduel afgaat tegen Coria. Daar is ie naar mijn smaak net te duur voor.
Roofmagic
Reply
Eens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Oneens
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Eens.
Reply
Scholten! Wrote:Eens.

Eens met mijn Oneens, of eens met Merijn :wink: ?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik ben het eens met merijn en met jou ben ik het oneens haggie. maar ik ben het eens met het feit dat jij het oneens vindt. toch zijn we het erover eens dat coria tegen grosjean de favoriet is. en dus zijn we het wederom samen eens dat haggie ongelijk had en dat we het dus oneens met hem zijn.
Reply
Amen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mee eens.
Reply
Akkoord.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wo Jan 18, 2006 00:55 Australian Open: Ljubicic, I - Kohlschreiber, P Ljubicic, I wint 5 1.14 Pending 0
centre court Wo Jan 18, 2006 00:55 Australian Open: Nieminen, J - Yeu-Tzuoo Wang Nieminen, J wint 3 1.13 Pending 0


Hier zal je weinig winst mee halen
:!:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
:Big Grin :Big Grin :Big Grin :Big Grin
Reply


Forum Jump: