The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Newport
#1
Na de adembenemende climax op Wimbledon staat de database open voor het grastoetje van het seizoen: het toernooi van Newport. Succes allemaal!
Reply
#2
Deadline vanavond om 23.59 uur?
Reply
#3
maandag 22 uur lijkt mij.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#4
krijgen we nu 9000? Beetje erg veel toch?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#5
Deadline is uiteraard maandagavond 22.00 uur en het budget is 9000, evenveel als in de week van Kitzbuhel.
Reply
#6
Ik kan iedereen kiezen die ik wil. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#7
Dit is precies mijn grootste tegenargument voor dit spel.

Het draait echt om de grote toernooien, de rest van de weken is het gewoon kut en worden er nauwelijks verschillen gemaakt.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#8
centre court Wrote:Ik kan iedereen kiezen die ik wil. Icon_twisted

zo goed als het hele veld idd.. =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#9
Tripplexxx Wrote:Dit is precies mijn grootste tegenargument voor dit spel.

Het draait echt om de grote toernooien, de rest van de weken is het gewoon kut en worden er nauwelijks verschillen gemaakt.

Ja en dat klopt dus niet. Er worden zeker wel verschillen gemaakt in de "kleine" weken, alleen in dit soort zeldzame weken met slechts één 250-toernooi ga ja natuurlijk het verschil niet maken. Dat vind ik geen tegenargument maar juist een grote pro. Je zal maar een goed Wimbledon team hebben gehad en door een mispick in zo'n fucktoernooitje als Newport dat weer teniet doen.

Nee, ik vind de verhoudingen juist prima. Er worden wekelijks verschillen gemaakt, en goed, RG was extreem dit jaar maar dat zal niet vaak zo gaan.
Reply
#10
In zo'n week als deze zou ik wel het budget verlagen.
Zo langzamerhand zijn de spelers-waardes toch wel gedaald (t.o.v. het begin van het seizoen). Het budget zou daarom ook wel wat omlaag kunnen. Dat geldt met name voor kleinere toernooien.
Reply
#11
Op zich ben ik dat met je eens Andre, maar voor deze week is het natuurlijk te laat omdat te doen. Als ik vervolgens naar het schema kijk zie ik dat we dit jaar nog één keer een week hebben met slechts één 250-toernooi. Dat valt dus alles mee.

Mijn insteek zou zijn de budgetten met ingang van volgend jaar te verlagen, en niet gedurende het seizoen.
Reply
#12
LET OP: Fish haakt af in Newport omdat hij is opgeroepen voor het Davis Cup-duel tegen Kroatië als vervanger voor de geblesseerde Andy Roddick. Hou daarbij dus rekening met de keuzes. Het FTM-schema is nog niet aangepast, aangezien nog onduidelijk is hoe de organisatoren in Newport de vacante plek van Fish zullen gaan invullen.
Reply
#13
arco Wrote:LET OP: Fish haakt af in Newport omdat hij is opgeroepen voor het Davis Cup-duel tegen Kroatië als vervanger voor de geblesseerde Andy Roddick. Hou daarbij dus rekening met de keuzes. Het FTM-schema is nog niet aangepast, aangezien nog onduidelijk is hoe de organisatoren in Newport de vacante plek van Fish zullen gaan invullen.

Om te voorkomen dat mensen toch Fish gaan picken heb ik Fish veranderd in nnb.
Reply
#14
Ik had mijn team al gemaakt incl. Fish...........maar kan hem nu niet meer verwijderen?
B&B "even uitwaaien"
Reply
#15
aadje Wrote:Ik had mijn team al gemaakt incl. Fish...........maar kan hem nu niet meer verwijderen?

Geen probleem Aadje, als je team submit dan is Fish verdwenen. Op zijn plek staat nu ll/q vermeld.
Reply
#16
mindlight Wrote:
arco Wrote:LET OP: Fish haakt af in Newport omdat hij is opgeroepen voor het Davis Cup-duel tegen Kroatië als vervanger voor de geblesseerde Andy Roddick. Hou daarbij dus rekening met de keuzes. Het FTM-schema is nog niet aangepast, aangezien nog onduidelijk is hoe de organisatoren in Newport de vacante plek van Fish zullen gaan invullen.

Om te voorkomen dat mensen toch Fish gaan picken heb ik Fish veranderd in nnb.

Daar staat nu dus ll/q :wink:
Reply
#17
Thanx Arco :Big Grin
B&B "even uitwaaien"
Reply
#18
Zal het nog lukken om het toernooi af te krijgen?
Reply
#19
is dat weleens niet gelukt met een toernooi?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#20
Ze zullen morgen de 1e en 2e ronde spelen. Zaterdag de kwart- en halve finale en zondag de finale. Maar ja dan moet het wel eens een keer goed weer worden
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#21
En we spelen eindelijk. Hup Grosjean!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#22
Ze spelen dus vandaag al de 1e en 2e ronde, als ze het afkrijgen welteverstaan. Kunnen ze eindelijk spelen, beginnen ze nota bene met 3 dubbels Confused
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
hup bolle jan
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#24
En Grosjean geeft weer eens op...

Kim weer door na opgave Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Maar nadat de set klaar was, dus hij telt gewoon mee Big Grin
Reply
#26
omg die fucking Kim! Wat een mazzelaar!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#27
Hoest nou met je Stille??
B&B "even uitwaaien"
Reply
#28
Het gaat stukken beter maar nog niet helemaal zoals het zou moeten. Nog een paar dagen rustig doen en dan weer het normale leven oppakken. Bedankt nog voor de tips
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#29
Ik neem aan dat je antibiotica hebt gekregen maar als je dit weer eens overkomt probeer dan echt bij de 1e verschjnselen deze homeopatische middelen want dan helpen ze echt het best! tot zo ver het medicijnvrouwtje tamtam!
B&B "even uitwaaien"
Reply


Forum Jump: