The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Voorronde CL
#1
Wat een stomme lul die Boschker. Bijna 40 en dan nog zo'n beginnersfout die rood en een penalty tegen oplevert. Laat ze dan lekker 1-0 scoren.. tijd zat om tegen te scoren en nog een thuisduel te gaan. Bovendien speelde Twente zo slecht nog niet.

Dead Dead

EDIT: pingel wel gemist. :8:
Reply
#2
Oud Ajacied he OSmile
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#3
0-0 Goed ingevallen door Michailov. Jammer dat Kufo laatste miste maar was niet gemakkelijk met links.
Reply
#4
Stoch en Ruis gaan we in de Eredivisie nog een hoop van zien
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#5
kooltje Wrote:0-0 Goed ingevallen door Michailov. Jammer dat Kufo laatste miste maar was niet gemakkelijk met links.

Tsja hij ging zelf naar zijn linker! Had ook gewoon met rechts direct binnen kunnen schuiven...
Reply
#6
Dit was trouwens echt een nette prestatie van Twe.
Boschker idd erg dom. Gast viel trouwens al voordat ie bij boschker was.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#7
Lekker, 1e minuut 1-0! Vasthouden tegen die stinkportugezen!

Zal de sfeer goed doen (al zou die toch wel goed zijn geweest)!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#8
Lekker, 1e minuut 1-0! Vasthouden tegen die stinkportugezen!

Zal het volume van het lawaai goed doen (al zal dat toch wel hoog zijn geweest)
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#9
gsus crist :| :cry:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#10
Zuur zeg!
Jammer voor Nederlands voetbal, dure punten in de strijd om CL plekken.
Goed voor AZ, die krijgen nu alle tv opbrengsten zonder ze te hoeven delen.
Sterkte Tukkers.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#11
](*,)
Reply
#12
=D> =D> =D>
respect hoor voor Twente, is lang geleden dat ik zo erg voor een andere nederlandse club was dan Ajax...
The great old Ludwig von...
Reply
#13
gittermaster Wrote:=D> =D> =D>
respect hoor voor Twente, is lang geleden dat ik zo erg voor een andere nederlandse club was dan Ajax...

Hier ook! De laatste keer was toen Feyenoord in maart 2002 tegen die Duitsers speelde en uiteindelijk met strafschoppen wist te winnen!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#14
mijn laatste keer was AZ halve finale uefacup toen ze ook in blessuretijd werden uitgeschakeld door sporting
The great old Ludwig von...
Reply
#15
Dit was gewoon een tactische fout van McLaren. En als hij een aanvaller had moeten wisselen was het die Ruiz. Die leed veel balverlies. Stoche zorgde als enige voor gevaar voorin
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#16
Niets gezien, was die Atouba aan het bekijken in Noordwijkerhout...
Maar op de radio hadden ze het er ook al over dat Ruiz gewisseld moest worden en niet Stoch, maar goed.
Het is ongelooflijk zonde.
Reply
#17
Legion Wrote:Dit was gewoon een tactische fout van McLaren. En als hij een aanvaller had moeten wisselen was het die Ruiz. Die leed veel balverlies. Stoche zorgde als enige voor gevaar voorin

Dat vond ik ook. Haalt er 2 vleugelaanvallers uit en brengt 2 nieuwe vleugelaanvallers in. Zet er dan op zijn minst een (verdedigende) middenvelder bij, aangezien Sporting ook steeds meer vooruit ging voetballen. Omdat de Portugezen ook steeds meer begonnen te jagen om in balbezit te komen, moet je gewoon elke bal het stadion uitschieten, die je voor je voeten krijgt ipv het steeds maar weer voetballend op te lossen, wat steeds tot balverlies leidde.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#18
De goal van Mr. NEC viel vlak na de wissel van Ruiz................
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#19
Mukkus Wrote:
Legion Wrote:Dit was gewoon een tactische fout van McLaren. En als hij een aanvaller had moeten wisselen was het die Ruiz. Die leed veel balverlies. Stoche zorgde als enige voor gevaar voorin

Dat vond ik ook. Haalt er 2 vleugelaanvallers uit en brengt 2 nieuwe vleugelaanvallers in. Zet er dan op zijn minst een (verdedigende) middenvelder bij, aangezien Sporting ook steeds meer vooruit ging voetballen. Omdat de Portugezen ook steeds meer begonnen te jagen om in balbezit te komen, moet je gewoon elke bal het stadion uitschieten, die je voor je voeten krijgt ipv het steeds maar weer voetballend op te lossen, wat steeds tot balverlies leidde.
Dat is makkelijk praten.
Hij bracht Tiote(die goed inviel) al voor Perez.
Als hij dan nog een verdedigende wissel doet had je gezegd dat hij erom vroeg door zo teruggetrokken te spelen.
Reply
#20
kooltje Wrote:
Mukkus Wrote:
Legion Wrote:Dit was gewoon een tactische fout van McLaren. En als hij een aanvaller had moeten wisselen was het die Ruiz. Die leed veel balverlies. Stoche zorgde als enige voor gevaar voorin

Dat vond ik ook. Haalt er 2 vleugelaanvallers uit en brengt 2 nieuwe vleugelaanvallers in. Zet er dan op zijn minst een (verdedigende) middenvelder bij, aangezien Sporting ook steeds meer vooruit ging voetballen. Omdat de Portugezen ook steeds meer begonnen te jagen om in balbezit te komen, moet je gewoon elke bal het stadion uitschieten, die je voor je voeten krijgt ipv het steeds maar weer voetballend op te lossen, wat steeds tot balverlies leidde.
Dat is makkelijk praten.
Hij bracht Tiote(die goed inviel) al voor Perez.
Als hij dan nog een verdedigende wissel doet had je gezegd dat hij erom vroeg door zo teruggetrokken te spelen.

Tiote was zeker goed omdat hij 1x op de goal schoot? Hij maakte een paar bijna cruciale foutjes
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#21
Legion Wrote:
kooltje Wrote:
Mukkus Wrote:
Legion Wrote:Dit was gewoon een tactische fout van McLaren. En als hij een aanvaller had moeten wisselen was het die Ruiz. Die leed veel balverlies. Stoche zorgde als enige voor gevaar voorin

Dat vond ik ook. Haalt er 2 vleugelaanvallers uit en brengt 2 nieuwe vleugelaanvallers in. Zet er dan op zijn minst een (verdedigende) middenvelder bij, aangezien Sporting ook steeds meer vooruit ging voetballen. Omdat de Portugezen ook steeds meer begonnen te jagen om in balbezit te komen, moet je gewoon elke bal het stadion uitschieten, die je voor je voeten krijgt ipv het steeds maar weer voetballend op te lossen, wat steeds tot balverlies leidde.
Dat is makkelijk praten.
Hij bracht Tiote(die goed inviel) al voor Perez.
Als hij dan nog een verdedigende wissel doet had je gezegd dat hij erom vroeg door zo teruggetrokken te spelen.

Tiote was zeker goed omdat hij 1x op de goal schoot? Hij maakte een paar bijna cruciale foutjes
Deed veel meer dan dat...oa aantal keer spel goed verplaatsen waardoor er wat rust kwam.
Reply
#22
kooltje Wrote:
Legion Wrote:
kooltje Wrote:
Mukkus Wrote:
Legion Wrote:Dit was gewoon een tactische fout van McLaren. En als hij een aanvaller had moeten wisselen was het die Ruiz. Die leed veel balverlies. Stoche zorgde als enige voor gevaar voorin

Dat vond ik ook. Haalt er 2 vleugelaanvallers uit en brengt 2 nieuwe vleugelaanvallers in. Zet er dan op zijn minst een (verdedigende) middenvelder bij, aangezien Sporting ook steeds meer vooruit ging voetballen. Omdat de Portugezen ook steeds meer begonnen te jagen om in balbezit te komen, moet je gewoon elke bal het stadion uitschieten, die je voor je voeten krijgt ipv het steeds maar weer voetballend op te lossen, wat steeds tot balverlies leidde.
Dat is makkelijk praten.
Hij bracht Tiote(die goed inviel) al voor Perez.
Als hij dan nog een verdedigende wissel doet had je gezegd dat hij erom vroeg door zo teruggetrokken te spelen.

Tiote was zeker goed omdat hij 1x op de goal schoot? Hij maakte een paar bijna cruciale foutjes
Deed veel meer dan dat...oa aantal keer spel goed verplaatsen waardoor er wat rust kwam.

Achteraf is het altijd al makkelijk praten, maar ik dacht dit al toen de wissels keurig door de NOS in beeld werden gebracht.

Ik heb het ook over die laatste 5-10 minuten. Haal desnoods NKufo centraal in de verdediging of iets dergelijks en alle ballen wegrossen....
Vond het opvallend dat ze met de wissels nog steeds de 4-3-3 in stand probeerden te houden en het voetballend probeerden op te lossen.
Twente verloor de slag op het middenveld op het eind, dan moet je je daar versterken door een frisse middenvelder in te brengen, die zich in 10 minuten helemaal kapot kan jagen. Maar er worden 2 dartele jonge vleugelaanvallers ingebracht. En waarom 3 aanvallers? Als je met 1-0 voorstaat en dus door bent. De 2-0 maken? Met 1-0 ben je ook door.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#23
Ja en als Dickie A. verdedigend wisselt is het ook niet goed.. bij poker noemen we dat result-oriented.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#24
harry_bierdop Wrote:Ja en als Dickie A. verdedigend wisselt is het ook niet goed.. bij poker noemen we dat result-oriented.

Wie zegt dat ik de wissel van Dickie A. dat een slechte wissel vond? Trouwens die wissel wat halverwege / begin 2e helft. We praten hier over de laatste 5 mintute, waarin McLaren 2x wisselt. Waarschijnlijk alleen om tijd te rekken.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#25
AZ met Internazionale en Real Madrid in pot twee

26/08/2009 23:15

AZ is voor de loting van de Champions League ingedeeld in pot 2. Daardoor ontlopen de Alkmaarders in ieder geval Olympique Lyon, Internazionale, Real Madrid, CSKA Moskou, FC Porto, Sporting Lissabon en Juventus. De loting zal donderdag plaatsvinden.



Indeling loting Champions League
Pot 1
Barcelona (Spa)
Liverpool (Eng)
Chelsea (Eng)
Man. United (Eng)
AC Milan (Ita)
Arsenal (Eng)
Sevilla (Spa)
Bayern München (Dui)

Pot 2
Olympique Lyon (Fra)
Internazionale (Ita)
Real Madrid (Spa)
CSKA Moskou (Rus)
FC Porto (Por)
Glasgow Rangers (Sch)
AZ (Ned)
Juventus (Ita)

Pot 3
Fiorentina (Ita)
Olympiakos Piraeus (Gri)
Olympique Marseille (Fra)
Dinamo Kiev (Oek)
VfB Stuttgart (Dui)
Atlético Madrid (Spa)
Gir. Bordeaux (Fra)
Besiktas (Tur)

Pot 4
APOEL Nicosia (Cyp)
VfL Wolfsburg (Dui)
Standard Luik (Bel)
Maccabi Haifa (Isr)
FC Zürich (Zwi)
Rubin Kazan (Rus)
Unirea Urziceni (Roe)
Debreceni VSC (Hon)

Uit Pot 1 lijkt me Sevilla, op papier, de minste tegenstander en uit pot 3 zou ik een voorkeur hebben voor de Grieken of de Turken of eventueel Bordeaux. Pot 4 is een allegaartje, waaruit je liever niet Wolfsburg treft.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#26
Standard lijkt me ook niet echt fijn, al draaien ze nog niet echt lekker
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#27
Bocaloca Wrote:Standard lijkt me ook niet echt fijn, al draaien ze nog niet echt lekker
Nee want Anderlecht deed het ook zo lekker. Juist ideaal, lekker dichtbij huis.
Reply
#28
Als ze uit pot 3 Madrid en uit pot 4 Wolfsburg ontlopen heeft AZ prima kansen op een volgende ronde.
Reply
#29
Die groep G kan toch echt niet op CL-niveau. Wat een drama-ploegen.

AZ ook prima geloot. Uit die 4e pot kon je beter Luik hebben dan zo'n nietszeggend elftal uit verweggistan met bijbehorende klotereis.
Reply


Forum Jump: