The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opzeggen abonnement (tijdschrift)
#1
Aangezien hier nogal mensen rondlopen met juridische kennis....

Ik heb een abonnement op de Sportweek. Deze wil ik opzeggen om de volgende reden (mijn abonnement loopt overigens nog tot en met mei volgend jaar):
Elke week stonden daar spelersbeoordelingen van de Eredivisiewedstrijden in, wat voor mij een belangrijke reden was om dit abonnement aan te gaan. Vond ik altijd een leuk item in de Sportweek.
Inderdaad. Vond. Gisteren de Sportweek op de mat en geen spelersbeoordelingen....

Het abonnement ben ik aangegaan met een Sportweek met spelersbeoordelingen, nu heb ik een abonnement op de Sportweek zonder spelersbeoordelingen.
Is een dergelijke wijziging in een product voldoende aanleiding om een abonnement per direct op te zeggen?

Alvast bedankt voor jullie serieuze reacties,
Mukkus
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#2
ik denk dat deze verandering te klein is.

Het gaat erom wat je mag verwachten van een sportweek. Van een sportweek verwacht je nieuws te vinden over allerlei sporten met waarschijnlijk de focus op de meer populaire sporten (voetbal, tennis etc). Je kan niet verwachten van een dergelijk tijdschrift dat ze spelersbeoordelingen hebben. Het was misschien anders geweest als opeens 50% van het tijdschrift over synchroonzwemmen was gegaan ipv voetbal.

Juridisch gezien denk ik dus dat je weinig kans maakt. Maar probeer het gewoon eens met een vriendelijk briefje en eventueel belletje erachteraan. Vaak heeft dat veel meer effect en krijg je misschien nog wel een deel van je geld terug.
Reply
#3
Is was al een beetje aan het twijfelen een paar maanden geleden om dit stop te zeggen, maar toch nog een jaartje doorgezet. Met een voor mij zo'n grote wijziging is de Sportweek in mijn beleving niet meer voldoende voor een abonnement. Ik ging dit abonnement aan met een Sportweek mét spelersbeoordelingen en zonder bericht heb ik nu een abonnement op de Sportweek zonder spelersbeoordelingen.
Maar, het is inderdaad een kwestie van hoe groot deze verandering is. Het betreft wel een wekelijks terugkerend item van 3 á 4 bladzijden, die nu verdwijnt....ipv de spelersbeoordelingen stond er nu een fotoreportage van 3 a 4 bladzijden van de ex-sportersboot op de Gay Pride m.b.t. respect voor homofiele sporters oid......[gay]

Dat vind ik wel een redelijk grote wijziging. Vriendelijke mail had ik al verstuurd en wacht de reactie rustig af.
Ben ook benieuwd hoe de Sportweek dit volgende week gaat opvullen in hun blad. misschien komen de spelersbeoordelingen wel gewoon een weekje later.....

Maar eigenlijk nog belangrijker: Is uberhaupt een wijziging van de inhoud voldoende om een abonnement op te zeggen?
Stel: Je hebt een abonnement op de Panorama. Die telt wekelijks 40 pagina's als voorbeeld, waarvan 10 met advertenties. Opeens is ie nog maar 38 pagina's met 10 pagina's aan adevertenties. Je gaat dan van 30 'leesbare pagina's' naar 28. Is dat een reden? Of is het aantal pagina's belangrijk? Of een wijziging van de lay-out? Of het verdwijnen van columns van vaste schrijvers? Of het verdwijnen van vast terugkerend item? Of.....

Misschien dat Waf, Flixie of Hoef hier wat vanaf weten of hebben jullie alleen verstand van flitsscheidingen tussen burundese vluchtelingen en nietsvermoedende nederlandse vrouwen? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#4
Je hoeft toch geen opgaaf van reden aan te geven om je abonnement stop te zetten? Bij mijn weten ben je geen 'contract' aangegaan waarin staat dat je slechts om bepaalde redenen op mag zeggen. Ik heb Sportweek jaren terug opgezegd omdat ik het volleybal-, hockey- en rolstoelbasketbalgehalte te hoog vond worden. Brief gestuurd, zaak afgerond. Dat moet in jouw geval ook geen probleem zijn, lijkt me?

Denk dat je qua 'niet goed geld terug-garantie' eerlijk gezegd nergens op kan rekenen, omdat -zoals Mac aangeeft- de wijziging te klein is.

Met betrekking tot je voorbeeld over Panorama; toen ik stage liep bij Revu gingen 'we' om financiële redenen ook twee pagina's minder drukken (wat in het hoofdredactioneel ook werd vermeld). Daar kwam één opzegging uit voort, die bovendien nog werd aangehaald in een redactievergadering. De opzegger vond de prijs-kwaliteitverhouding gewoon niet langer in balans, terwijl die man toch al bijna dertig jaar abonnee was.
Reply
#5
Volgens de voorwaarden kan ik mijn abonnement alleen schriftelijk opzeggen uiterlijk 2 maanden voor het verstrijken van het einde van het abonnement. Die loopt nog tot en met mei 2010. Maar ik wil er nu vanaf, door deze wijziging.

Ik ben er trouwens achtergekomen dat die cijfers en statistiekje vanaf deze week te zien moeten zijn op sportweek.nl
Maar dat wil ik niet. Ik wil met een blad op schoot cijfers en statistiekje bekijken. Desnoods in de auto of in de tuin.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#6
printer? Wink
Reply


Forum Jump: