The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Franny's Frummelhoekje
#31
Ruudje zit nu erg vermoeid met zijn benen op de bank drinkend van en biertje uit zijn eigen koelkast.
Reply
#32
Aragorn Wrote:Ruudje zit nu erg vermoeid met zijn benen op de bank drinkend van en biertje uit zijn eigen koelkast.


Biertje?

Jij staat er naast! :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#33
Bij Henk zijn er nog 2 paar keepershandschoenen te koop voor slechts 500 euri, vanaf volgende week zullen ze 1 niveau gestegen zijn in kwaliteit...
The great old Ludwig von...
Reply
#34
Adder Wrote:
Aragorn Wrote:Ruudje zit nu erg vermoeid met zijn benen op de bank drinkend van en biertje uit zijn eigen koelkast.


Biertje?

Jij staat er naast! :wink:

Ruud wil meer salaris, hij leest in de krant dat overal de salarissen omhoog gaan en hij wil ook graag meegraaien. :Big Grin de koelkast moet natuurlijk wel gevuld blijven. ht dat ruud ipv. sneijder naar Inter Milaan kan. :Big Grin
Reply
#35
Aragorn Wrote:
Adder Wrote:
Aragorn Wrote:Ruudje zit nu erg vermoeid met zijn benen op de bank drinkend van en biertje uit zijn eigen koelkast.


Biertje?

Jij staat er naast! :wink:

Ruud wil meer salaris, hij leest in de krant dat overal de salarissen omhoog gaan en hij wil ook graag meegraaien. :Big Grin de koelkast moet natuurlijk wel gevuld blijven. ht dat ruud ipv. sneijder naar Inter Milaan kan. :Big Grin

Ik loop altijd zomaar even bij mijn buren Bostoen en Lips binnen, als zij in het hotel zitten om met buitenlanders te interacten, en doe ik een graai in hun koelkast naar biertjes. Beter een goede buur.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#36
Daar blijven mijn biertjes dus gvd... Ik vroeg me al af waar die bleven, dacht dat ik dement werd...
The great old Ludwig von...
Reply
#37
Oja....ze zijn bijna op, trouwens. En nu graag even een kratje Warsteiner ofzo ipv die gore Brouwmeester, die je er nu in hebt liggen. Bedankt!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#38
Ruudje is fan van Warsteiner, Krombacher en Palm. En heeft daar zijn koelkast dus vol mee staan.
Reply
#39
Mukkus Wrote:Oja....ze zijn bijna op, trouwens. En nu graag even een kratje Warsteiner ofzo ipv die gore Brouwmeester, die je er nu in hebt liggen. Bedankt!

Als je nou ook komkommer uit de koelkast pakt wil je die dan aub gewassen terug leggen? Thanks Milad
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#40
Legion Wrote:
Mukkus Wrote:Oja....ze zijn bijna op, trouwens. En nu graag even een kratje Warsteiner ofzo ipv die gore Brouwmeester, die je er nu in hebt liggen. Bedankt!

Als je nou ook komkommer uit de koelkast pakt wil je die dan aub gewassen terug leggen? Thanks Milad

Oh, gelukkig heb je het alleen over die komkommer.....je hebt dus nog niet gezien dat ik je complete slappkamer heb volgescheten.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#41
Mukkus Wrote:
Legion Wrote:
Mukkus Wrote:Oja....ze zijn bijna op, trouwens. En nu graag even een kratje Warsteiner ofzo ipv die gore Brouwmeester, die je er nu in hebt liggen. Bedankt!

Als je nou ook komkommer uit de koelkast pakt wil je die dan aub gewassen terug leggen? Thanks Milad

Oh, gelukkig heb je het alleen over die komkommer.....je hebt dus nog niet gezien dat ik je complete slappkamer heb volgescheten.....

Oei Mexicaanse griep, ik voel een quarantaine aankomen. :Big Grin
Reply
#42
Eerst ff sparen nog voor een PT 5, daarna zal ik ook een paar keer langskomen bij Franny's Frummelhoekje en kijken wat voor moois daar te halen valt. 8-[
Reply
#43
:lol: :lol:
Mukkus Wrote:
Legion Wrote:
Mukkus Wrote:Oja....ze zijn bijna op, trouwens. En nu graag even een kratje Warsteiner ofzo ipv die gore Brouwmeester, die je er nu in hebt liggen. Bedankt!

Als je nou ook komkommer uit de koelkast pakt wil je die dan aub gewassen terug leggen? Thanks Milad

Oh, gelukkig heb je het alleen over die komkommer.....je hebt dus nog niet gezien dat ik je complete slappkamer heb volgescheten.....


:lol: :lol: :lol:

Mijn vrouw zit nu heel raar te kijken naar me. Tranen over mijn wangen.....
Ik kan er niets aan doen , maar poep grappen zorgen altijd bij mij voor een enorme lachstuip.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#44
Speciaal voor Adder:

Wat is het toppunt van poep- en plassex?
Elkaar de stront tussen de tanden wegzeiken.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#45
Franny's Frummelhoekje is niet meer, kost alleen maar poen.
Als ik schoenen of shirts nodig he, ga ik wel naar blok 154 om bij de vrienden van DP te shoppen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#46
Begin kost inderdaad klauwen met geld.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#47
heb nu ook zon 30k geinvesteerd.....
En die kut handschoenen verkoop je alleen aan keepers. Met andere woorden, pas interessant als er minimaal 11 keer zo weinig handschoenen winkels zijn..
Nog ff aankijken en dan conclusies trekken
The great old Ludwig von...
Reply
#48
10x
Reply
#49
Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#50
Tik ik toch mooi even het caviaweken-actieshirt op de kop voor 1600 pietermannen! \Big Grin/
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#51
Hij is je gegund, Gerben!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#52
Erg Vaag ? Wou vandaag even wat kopen bij emile. Kom ik daar niet eens terecht. Ik druk op move to this location en er gebeurt niks ? Zie dat ik nu opeens in Utrecht zit maar dat hoeft toch niet uit te maken ?

Dit staat er ook You can't travel without having a transportation item. Waar koop je dat in godsnaam?
Insane life.
Reply
#53
Dre, dat kan inderdaad niet. Weet niet wat je moet kopen, dacht een auto of misschien een vliegtuig, zelfs.

Je kunt wel online kopen, moet je eerst een laptop kopen in Generic Store en dan kun je items kopen bij winkels die in dat betreffende land online verkopen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#54
Mukkus Wrote:Dre, dat kan inderdaad niet. Weet niet wat je moet kopen, dacht een auto of misschien een vliegtuig, zelfs.

Je kunt wel online kopen, moet je eerst een laptop kopen in Generic Store en dan kun je items kopen bij winkels die in dat betreffende land online verkopen.

ook weer wat geleerd, snapte dat online gelul al niet......
Bij U21 ben ik jullie al aan het promoten, want de schoenenboer in Utrecht vraagt meer voor 5/1 schoenen dan Bostoen( hij vraagt 5,5k, maar weet niet of daar nou wel of niet die 10% bij zit.
Lohuis verzorgt de shirtjes( geloof ik), dus Acda zal niet veel verkopen aan de U21, tijdens het WK.
Wel haal ik vlak voor het WK( als we ons morgen plaatsen) mijn handel die ik nodig heb bij jullie.
Ik hoop dat de mede CT-ers ook gewoon hun handel halen bij Acda en Bostoen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#55
Mukkus Wrote:Dre, dat kan inderdaad niet. Weet niet wat je moet kopen, dacht een auto of misschien een vliegtuig, zelfs.

Je kunt wel online kopen, moet je eerst een laptop kopen in Generic Store en dan kun je items kopen bij winkels die in dat betreffende land online verkopen.

Aha dan weet ik dat voor de volgende keer. Ga ik het wel eerder kopen.
Insane life.
Reply
#56
Adder Wrote:
Mukkus Wrote:Dre, dat kan inderdaad niet. Weet niet wat je moet kopen, dacht een auto of misschien een vliegtuig, zelfs.

Je kunt wel online kopen, moet je eerst een laptop kopen in Generic Store en dan kun je items kopen bij winkels die in dat betreffende land online verkopen.

ook weer wat geleerd, snapte dat online gelul al niet......
Bij U21 ben ik jullie al aan het promoten, want de schoenenboer in Utrecht vraagt meer voor 5/1 schoenen dan Bostoen( hij vraagt 5,5k, maar weet niet of daar nou wel of niet die 10% bij zit.
Lohuis verzorgt de shirtjes( geloof ik), dus Acda zal niet veel verkopen aan de U21, tijdens het WK.
Wel haal ik vlak voor het WK( als we ons morgen plaatsen) mijn handel die ik nodig heb bij jullie.
Ik hoop dat de mede CT-ers ook gewoon hun handel halen bij Acda en Bostoen.

Uiteraard.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#57
en Lips (voor de keepers dan) Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#58
Ik ook wel, al vraag ik mij of ik nog iets kan kopen voor de wedstrijd van vandaag??
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#59
Lib Wrote:Ik ook wel, al vraag ik mij of ik nog iets kan kopen voor de wedstrijd van vandaag??

Alleen in Utrecht bij die uitzuiger RJR
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#60
ja en 10 % korting is gewoon onzin. Betaald 5500 voor en paar schoenen. Korting van 550 krijg ik de volgende keer zegt ie, ja daag zo ken ik er wel nog een. Dit is gelijk de laatste keer dat ik iets bij hem koopt. Volgende keer schaf ik het wel eerder aan bij onze vrienden in Amsterdam.
Insane life.
Reply


Forum Jump: