The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Heracles-Feyenoord
#1
Voorbeschouwing Heracles - Feyenoord

Clubs vernoemd naar Griekse goden, doorgaans moeten wij ze niet. Behoeft geen verder toelichting natuurlijk, dat idee. Negeren, zulke clubs! Maar zodra je er tegen moet spelen, zoals aanstaande zondag het geval is, dan ontkom je er natuurlijk niet aan, om ook aan dergelijke clubs een stukje te moeten wijden. Bij deze daarom onze dappere poging aangaande onze tegenstander van aankomend weekend:

Heracles. Opgericht in 1903. Klassiek zwart-wit gestreept tenue. Trots van Almelo. Bekend door cultvoetballers als Steve Mokone en Folkert Velten. Twee maal kampioen in de eredivisie (1927, 1941) en drie maal kampioen van de eerste divisie (1962, 1985, 2005). Als je het zo beschouwd bevat de club natuurlijk tal van ingredienten voor het predikaat 'hele mooie club'...

Nee, dan Heracles. Daar hebben ze het gepresteerd om werkelijk álles wat die club mooi maakt cq zou kunnen maken om zeep te helpen. Ga maar na:

De oorspronkelijke clubnaam werd verrijkt met het subsidie-aanhangsel 'Almelo'.
Het authentieke hart-logo moest wijken voor een modieus misbaksel.
Het oude stadion aan de Bornsestraat, met die fantastische houten tribunes, moest zonder pardon wijken voor een dertien-in-een-dozijn betonbak, met zeer beperkte capaciteit.
De naam van dit stadion is vergeven aan een sponsor.
In het uitvak van dit kraak-noch-smaak onderkomen kunnen amper drie man en een paardenkop plaatsnemen.
Die ook nog eens met een waardeloze combiregeling moeten komen.
De jeugdopleiding heeft men voor een habbekrats verkocht, aan nota bene de -eveneens nabij de Duitse grens gevestigde- rivaal FC Twente.
Voetballen ten slotte, doet men op kunstgras.
En dat alles onder bewind van ene Gertjan Verbeek...
Conclusie: Heracles is KUT!

En met die gedachte in ons achterhoofd nemen wij zondag zitting in dat Polman Stadion. Of thuis aan de radio. Of in de kroeg voor de televisie. Want van Heracles hopen we dat men snel degradeert (liever zien wij clubs als MVV of Go Ahead Eagles terugkeren!), maar die wedstrijd van zondag willen we niet missen.

Feyenoord succes!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#2
Dit is overigens wel gewoon copy-paste natuurlijk, voor D'ran me verbaal te lijf gaat hier. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
Dit zal Huuracles wel winnen. Daarna komt Verbeek vast met een tenenkrommende analyse
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#4
Quote:Clubs vernoemd naar Griekse goden, doorgaans moeten wij ze niet
de niet genoemde maar overduidelijke verwijzing naar Ajax is incorrect daar Ajax geen griekse god is
The great old Ludwig von...
Reply
#5
Been laat Makaay in Almelo op de bank beginnen
14/08/2009 15:09

Roy Makaay staat aan de vooravond van een negatieve mijlpaal in zijn Feyenoord-periode. Voor het eerst sinds zijn komst in 2007 begint de spits een competitiewedstrijd op de reservebank.

Tijdens de training van vrijdag werd bekend dat Makaay zijn basisplaats verliest. De spits kreeg geen hesje en trainer Mario Been bevestigde na afloop van de sessie dat Makaay op de bank begint.

Namens Feyenoord speelde Makaay 61 van de zeventig competitiewedstrijden. Negen wedstrijden miste Makaay wegens een blessure. Als de 34-jarige spits fit was, begon hij altijd in de basis.

Been is echter niet tevreden over Makaay. 'Van een spits van Feyenoord verwacht ik gewoon méér', liet de nieuwe Feyenoord-trainer een maand geleden weten. 'Roy brengt te weinig. Je kunt wel in de rondte lopen en half druk zetten, maar dan gebeurt er niets.'

Tijdens de eerste twee competitieduels van dit seizoen begon Makaay wel in de basis, maar beide keren maakte hij de negentig minuten niet vol. Been liet zich verder niet uit over de exacte samenstelling van zijn team voor komende zondag tegen Heracles.
The great old Ludwig von...
Reply
#6
centre court Wrote:Dit is overigens wel gewoon copy-paste natuurlijk, voor D'ran me verbaal te lijf gaat hier. Icon_twisted

Toch reageer ik even, als is het als praten tegen de muur Wink

Legion Wrote:Dit zal Huuracles wel winnen. Daarna komt Verbeek vast met een tenenkrommende analyse

Beweren dat Heracles zondag wint van het grote Feyenoord en toch nog een soort van gram proberen te halen. Lachwekkend.

gittermaster Wrote:de niet genoemde maar overduidelijke verwijzing naar Ajax is incorrect daar Ajax geen griekse god is

En aangezien Hercules een half-god was slaat hij de plank nog verder mis.

feyenoord-meeloper Wrote:Heracles. Opgericht in 1903. Klassiek zwart-wit gestreept tenue. Trots van Almelo. Bekend door cultvoetballers als Steve Mokone en Folkert Velten. Twee maal kampioen in de eredivisie (1927, 1941) en drie maal kampioen van de eerste divisie (1962, 1985, 2005). Als je het zo beschouwd bevat de club natuurlijk tal van ingredienten voor het predikaat 'hele mooie club'...

Hierboven staat beschreven hoe Heracles leeft in onze harten.

Quote:Nee, dan Heracles. Daar hebben ze het gepresteerd om werkelijk álles wat die club mooi maakt cq zou kunnen maken om zeep te helpen.

Niet elke club krijgt á la Feyenoord steun van externe financiërders. Veel kleine clubs uit kleine steden moeten soms water bij de wijn doen om te overleven en dat Heracles ruim 100 jaar na oprichting een bloeiende eredivisionist is toont enkel de kracht van ons cluppie. Diepe, hele diepe dalen en kleine hoogtepunten, maar toch altijd de onvoorwaardelijke steun van een trouwe aanhang. Heracles heeft haar charme.

Quote:De oorspronkelijke clubnaam werd verrijkt met het subsidie-aanhangsel 'Almelo'.

Of failliet gaan. Bovendien is het sowieso geen belediging om eigen stadsnaam toe te voegen aan de clubnaam, voor vele Almeloërs juist een verrijking. Daarnaast is bovengenoemde bijna de enige noemenswaardige subsidie\steun dat Heracles van Almelo heeft mogen ontvangen. In moeilijke tijden was er geen gemeente Almelo en waren de melkbussen voor het stadion de enige hoop voor de club. Clubliefde hield Heracles overeind. Vertel dat maar eens aan subsidiejunks als ado, vitesse en fct. Heeft Feijenoord de clubnaam trouwens niet veranderd in Feyenoord uit commerciële redenen?

Quote:Het authentieke hart-logo moest wijken voor een modieus misbaksel.

Jullie kunnen zien aan mijn avater dat ik de historische waarde van Heracles hoog inschat. Een misbaksel wil ik ons nieuwe logo absoluut niet noemen, ik vind het een prachtig logo, maar wat mij betreft was dit niet nodig geweest.

Quote:Het oude stadion aan de Bornsestraat, met die fantastische houten tribunes, moest zonder pardon wijken voor een dertien-in-een-dozijn betonbak, met zeer beperkte capaciteit.
De authentieke houten tribune is anno 2009 een monument en zal dus niet gesloopt worden. Staat nog altijd fier overeind op de heilige grond als men vanaf Hengelo\Borne binnenkomt in Almelo. Dat Heracles waarde hecht aan haar historie blijkt daaruit des te meer. In Enschede werd het Diekman meteen met de grond gelijk gemaakt. De overstap was echter broodnodig aangezien de staat van het stadion aan de Bornsestraat slecht was. En een dertien-in-een-dozijn stadion is het allerminst met de fantastische Engelse tribunes.

Quote:De naam van dit stadion is vergeven aan een sponsor.

Ik ging liever ook naar het Frens van der Veen-stadion maar een kleine club als Heracles heeft haar inkomsten nu eenmaal nodig. Wederom makkelijk praten als aanhanger van een grote club als Feyenoord dat ook nog is miljoenenleningen mag afsluiten zonder dat het bemoeienis krijgt van de KNVB.

Quote:In het uitvak van dit kraak-noch-smaak onderkomen kunnen amper drie man en een paardenkop plaatsnemen.

Weer zo’n trieste reactie van een aanhanger van een grote club. Hiermee kun je alle kleine clubs ter wereld de grond in boren. Meneer ‘ik ben aanhanger van een topclub en ik deel stoer uit naar de kleine clubs’ heeft weer een kulargument. Bovendien zie ik elke Twentse derby helaas 500 paarde\ponykoppen dus die ene valt mee.

Quote:Die ook nog eens met een waardeloze combiregeling moeten komen.

Zich voordoen als grote jongen maar vervolgens door de mand vallen. Heracles afzeiken op de combi maar geen idee hebben dat Heracles hier vrij weinig over te zeggen heeft en het vooral een gemeente kwestie is. Meneer bezoekt dus zelden een uitwedstrijd.

Quote:De jeugdopleiding heeft men voor een habbekrats verkocht, aan nota bene de -eveneens nabij de Duitse grens gevestigde- rivaal FC Twente.

Pijnlijk. Zeer pijnlijk. De Heracles-aanhang wil dit niet en heeft al meerdere keren laten weten dat het fel tegen is op deze samenwerking. Inderdaad een gevoelig minpunt. De intense liefde voor Heracles en de anti-gevoelens voor fct zitten te diep om dit te accepteren. Liever falliet dan fct-satteliet is een spandoek dat wekenlang in het Polman heeft gehangen. Bij een soortgelijke samenwerking als Feyenoord-Excelsior zou de pleuris dan ook uitbreken bij Heracles.


Quote:(liever zien wij clubs als MVV of Go Ahead Eagles terugkeren!)

Oh, dat lieve Go Ahead dat op aanvraag van een trainer dat niks geen binding had met de club de naam liet veranderen in Go Ahead Eagles. En dan zeuren over de toevoeging ‘Almelo’ in onze clubnaam uit overlevingsdrang.
Reply
#7
D'r an: =D> =D> =D>
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#8
eerder: Xtragaap4de
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#9
Bocaloca Wrote:eerder: Xtragaap4de

Dan moet je eerder naar bed gaan en niet zo lang met je champignon spelen.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#10
gittermaster Wrote:
Quote:Clubs vernoemd naar Griekse goden, doorgaans moeten wij ze niet
de niet genoemde maar overduidelijke verwijzing naar Ajax is incorrect daar Ajax geen griekse god is

nee, dat is toch een joodse kk mongool? :razz:
Reply
#11
Vlaar mag blij zijn dat hij geen rood kreeg zeg. 3 wedstrijden achter elkaar de nul gehouden :o. Je zou bijna Feyenoord verdedigers op gaan stellen bij CM.
Mooie invalbeurt van Hofland. Doet hij nog bijna Feyenoord de das om met een onbesuisde overtreding. Die gast leert het nooit.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#12
Die Tomasson krijgt het weer voor mekaar om een een onmogelijke misser te produceren....

Heeft ie wel vaker last van Tongue

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=QSY8hbmsNFM">http://www.youtube.com/watch?v=QSY8hbmsNFM</a><!-- m -->
Reply
#13
Moker! Wrote:Die Tomasson krijgt het weer voor mekaar om een een onmogelijke misser te produceren....

Heeft ie wel vaker last van Tongue

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=QSY8hbmsNFM">http://www.youtube.com/watch?v=QSY8hbmsNFM</a><!-- m -->

2 onmogelijke missers....
Reply
#14
Legion Wrote:Vlaar mag blij zijn dat hij geen rood kreeg zeg. 3 wedstrijden achter elkaar de nul gehouden :o. Je zou bijna Feyenoord verdedigers op gaan stellen bij CM.
Mooie invalbeurt van Hofland. Doet hij nog bijna Feyenoord de das om met een onbesuisde overtreding. Die gast leert het nooit.

absoluut gelul, dat was geen rood man.

hofland brengen was logisch, maar onbegrijpelijk dat hij er direct als een kamikaze ingaat....
Reply
#15
waf Wrote:
Legion Wrote:Vlaar mag blij zijn dat hij geen rood kreeg zeg. 3 wedstrijden achter elkaar de nul gehouden :o. Je zou bijna Feyenoord verdedigers op gaan stellen bij CM.
Mooie invalbeurt van Hofland. Doet hij nog bijna Feyenoord de das om met een onbesuisde overtreding. Die gast leert het nooit.

absoluut gelul, dat was geen rood man.

hofland brengen was logisch, maar onbegrijpelijk dat hij er direct als een kamikaze ingaat....

Nee dat zeg ik ook niet. Maar als hij hem had gehad had ik niet raar opgekeken.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#16
Legion Wrote:
waf Wrote:
Legion Wrote:Vlaar mag blij zijn dat hij geen rood kreeg zeg. 3 wedstrijden achter elkaar de nul gehouden :o. Je zou bijna Feyenoord verdedigers op gaan stellen bij CM.
Mooie invalbeurt van Hofland. Doet hij nog bijna Feyenoord de das om met een onbesuisde overtreding. Die gast leert het nooit.

absoluut gelul, dat was geen rood man.

hofland brengen was logisch, maar onbegrijpelijk dat hij er direct als een kamikaze ingaat....

Nee dat zeg ik ook niet. Maar als hij hem had gehad had ik niet raar opgekeken.

ik wel.
Reply
#17
waf Wrote:ik wel.

Jij leeft in de illusie dat die andere Feyenoord verdediger die op gelijke hoogte stond Overtoom op volle snelheid nog had kunnen stoppen? :crazy:

Maar daar wil ik nu niet helemaal op terugvallen, Heracles heeft kansen genoeg gehad. Feli met de overwinning. Voor ons is het zuur maar ik zie zeker geen degradant aan het werk in de eerste 3 speelrondes. Zaterdag maar met de bus naar Tilburg, benieuwd hoe we ons houden tegen een concurrent. Wat heeft Quansah zich trouwens enorm sterk ontwikkeld de laatste jaren. Hij is zo belangerijk voor dit Heracles, als grotere clubs niet liggen te slapen kan dit wel eens zijn laatste seizoen in het Zwart-Wit worden ben ik bang. En Maertens is 1 van de beste verdedigers die ik in het shirt van Heracles heb zien spelen.

Er komt zelfs voetbal uit deze ploeg \Big Grin/
Reply
#18
Hoor ik nou op studio voetbal dat jullie Biseswar de hele wedstrijd hebben uitgescholden? Waar was dat voor nodig?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#19
Biseswar lag in zijn periode bij Heracles binnen een paar weken al overhoop met de technische staf. Luie, verwaande ventjes worden niet zo gewaardeerd bij Heracles. Is dan ook met ruzie vertrokken hier. Dat moet de aanleiding zijn geweest voor het uitfluiten door een deel van het publiek, zelf overigens niet aan meegedaan. Toen het leek dat hij een hoekslag uitdeelde aan Looms sloeg de vlam in de pan en werd het beroep van zijn moeder er bij gehaald. Zou in de kuip vast nooit gebeuren Wink Zelf overigens niet aan meegedaan.
Reply
#20
D'r an met de lippe Wrote:het beroep van zijn moeder er bij gehaald.

12-koppige harde kern van Heracles Wrote:Biseswar, Biseswar, je moeder is een interieur-verzorgster!!
:-k
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#21
D'r an met de lippe Wrote:Luie, verwaande ventjes worden niet zo gewaardeerd bij Heracles.

:-k Hij was lui en verwaand bij Feyenoord en daarom werd hij aan jullie verhuurd.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#22
Bocaloca Wrote:eerder: Xtragaap4de

D'Ran post tenminste nog zeer geregeld iets inhoudelijks, of je het er nou mee eens bent of niet.. jou laatste tig 'bijdrages' aan dit forum daarentegen zijn allemaal in de trant van je quote hierboven. Waarom kom je hier? Beleef je echt lol aan het bezoeken van dit forum en het continu posten van dit soort reply's? Geef zelf ook eens een mening zou ik zeggen, hebben we nog iets aan je.
Reply
#23
[Image: m1dz2c1a272m.jpg]
[Image: m1dzfliahi2o.jpg]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#24
:lol:
Reply


Forum Jump: