The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




W2- fey
#31
harry_bierdop Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Per saldo is de eindklassering gewoon een afspiegeling van de kwaliteitsverhoudingen, niet van de mentale dipjes verhoudingen.

Ben ik niet met je eens. Heeft zeker ook met teamgevoel te maken, een 'vriendenteam' kan met veel minder kwaliteit gewoon bovenin meedraaien

En dat is geen kwaliteit maar stom toeval ofzo?

Met kwaliteit lees ik hier 'voetbalkwaliteit'. Door het vertrek van een rotte appel, kan dat opeens omkeren. Dus stom toeval? Ja, soms wel.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#32
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Per saldo is de eindklassering gewoon een afspiegeling van de kwaliteitsverhoudingen, niet van de mentale dipjes verhoudingen.

Ben ik niet met je eens. Heeft zeker ook met teamgevoel te maken, een 'vriendenteam' kan met veel minder kwaliteit gewoon bovenin meedraaien.

Je zei zelf dat tov vorig seizoen alleen Pranjic weg is. Alleen door zijn vertrek is het hele teamgevoel weg? Welke spelers waren vorig seizoen nog maatjes terwijl ze elkaar nu de tent uit vechten dan? :-k

Teamgevoel (waar ik ook vertrouwen in elkaar onder reken) kan ook ontstaan omdat een trainer geen of weinig uitleg geeft aan bepaalde spelers, die denken dat ze in aanmerking denken te komen voor een basisplaats, maar wekelijks op de bank plaats moeten nemen. Dat leidt tot frustratie: Kaloe en Henrique schoppen elkaar voor de poten op de training.

Wat dan kán ontstaan: Selectie verdeelt in een kamp Henrique en een kamp Kalou en je kan nog zoveel kwaliteit in je team hebben, maar als zoiets ontstaat kun je een goed resultaat op je buik schrijven. Volgens mij gebeurt dit wel bij die clubs waar het nogal eens rommelt, maar toch een best aardige selectie hebben: Ik denk aan een Feyenoord met die zwembroek in de douche affaire, Vitesse vorig jaar met die gestolen onderbroeken uit de kleedkamer, Roda is ook zo'n club, etc.etc.

Ploegsfeer, Teamgeest, Saamhorigheid, voor elkaar willen vechten, mes tussen de tanden, bloed, zweet en tranen, wil om te winnen etc.etc. is gewoon retebelangrijk. Als je dat als trainer voor elkaar krijgt, stap je elke wedstrijd met een 1-0 voorsprong het veld op. Dan pas komen de voetbalcapaciteiten om de hoek kijken.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#33
Mukkus Wrote:
harry_bierdop Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Per saldo is de eindklassering gewoon een afspiegeling van de kwaliteitsverhoudingen, niet van de mentale dipjes verhoudingen.

Ben ik niet met je eens. Heeft zeker ook met teamgevoel te maken, een 'vriendenteam' kan met veel minder kwaliteit gewoon bovenin meedraaien

En dat is geen kwaliteit maar stom toeval ofzo?

Met kwaliteit lees ik hier 'voetbalkwaliteit'. Door het vertrek van een rotte appel, kan dat opeens omkeren. Dus stom toeval? Ja, soms wel.

Absoluut oneens. Het kunnen spelen in teamverband ( incl alles wat daarbij hoort, gedrag in/buiten het veld, communicatie binnen/buiten het veld etc etc) is een voetbalkwaliteit. Voetbalkwaliteit is imo niet alleen inzicht/techniek. Dat vind ik juist voetbalcapaciteiten.

Mukkus Wrote:Ploegsfeer, Teamgeest, Saamhorigheid, voor elkaar willen vechten, mes tussen de tanden, bloed, zweet en tranen, wil om te winnen etc.etc. is gewoon retebelangrijk. Als je dat als trainer voor elkaar krijgt, stap je elke wedstrijd met een 1-0 voorsprong het veld op. Dan pas komen de voetbalcapaciteiten om de hoek kijken.

Laat ik hier als voorbeeld Been nemen die als geen ander in staat is om bovenstaande vaardigheden in een groep te creëren door middel van zijn manier van werken. Zowel op voetbalgebied (soort trainingen/tactisch etc) als op sociaal gebied (omgang met de groep, omgang met elkaar etc) werkt hij op een bepaalde manier waardoor "zijn" teams de door jou genoemde vaardigheden vaak snel en goed beheersen. Dit is een capaciteit van Been waarmee hij de voetbalkwaliteit binnen een groep naar een hoger plan trekt.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#34
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:tenzij er in de winter versterkingen komen

Als meneer de voetbalkennert een beetje had opgelet, weet je dat per 1 januari 'De Cruijff van de Balkan' komt! Hakkuh

Kunnen jullie wel Modric halen dan?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#35
Adder Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:tenzij er in de winter versterkingen komen

Als meneer de voetbalkennert een beetje had opgelet, weet je dat per 1 januari 'De Cruijff van de Balkan' komt! Hakkuh

Kunnen jullie wel Modric halen dan?

Modric lijkt alleen op Cruijff, Djuricic lijkt uiterlijk wat minder op hem, maar is qua voetbalkwaliteiten zelfs nog 3x beter.
De titel 'Cruijff van de Balkan' is dus eigenlijk nog te weinig eer voor hem. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#36
harry_bierdop Wrote:
Mukkus Wrote:Ploegsfeer, Teamgeest, Saamhorigheid, voor elkaar willen vechten, mes tussen de tanden, bloed, zweet en tranen, wil om te winnen etc.etc. is gewoon retebelangrijk. Als je dat als trainer voor elkaar krijgt, stap je elke wedstrijd met een 1-0 voorsprong het veld op. Dan pas komen de voetbalcapaciteiten om de hoek kijken.

Laat ik hier als voorbeeld Been nemen die als geen ander in staat is om bovenstaande vaardigheden in een groep te creëren door middel van zijn manier van werken. Zowel op voetbalgebied (soort trainingen/tactisch etc) als op sociaal gebied (omgang met de groep, omgang met elkaar etc) werkt hij op een bepaalde manier waardoor "zijn" teams de door jou genoemde vaardigheden vaak snel en goed beheersen. Dit is een capaciteit van Been waarmee hij de voetbalkwaliteit binnen een groep naar een hoger plan trekt.

Dan hebben we een beetje een verschil van mening. Het met elkaar om kunnen gaan, sociaal zijn, communicatie, elkaar helpen is gewoon een menselijke eigenschap. Heeft m.i. niks met voetbal te maken.
Been is daar inderdaad een goeie in. Wat is probeer duidelijk te maken, is dat Sollied daar niet sterk in was/is (of zoals gemeld: Het botste met de Heerenveen-cultuur).....en daar ligt de m.i. de oorzaak van de crisis bij Heerenveen. Ben regelmatig bij een training geweest, maar de sfeer was gewoon erg steriel, werden geen dolletjes gemaakt op de training, er werd niet gelachen, etc.etc.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#37
Mukkus Wrote:
harry_bierdop Wrote:
Mukkus Wrote:Ploegsfeer, Teamgeest, Saamhorigheid, voor elkaar willen vechten, mes tussen de tanden, bloed, zweet en tranen, wil om te winnen etc.etc. is gewoon retebelangrijk. Als je dat als trainer voor elkaar krijgt, stap je elke wedstrijd met een 1-0 voorsprong het veld op. Dan pas komen de voetbalcapaciteiten om de hoek kijken.

Laat ik hier als voorbeeld Been nemen die als geen ander in staat is om bovenstaande vaardigheden in een groep te creëren door middel van zijn manier van werken. Zowel op voetbalgebied (soort trainingen/tactisch etc) als op sociaal gebied (omgang met de groep, omgang met elkaar etc) werkt hij op een bepaalde manier waardoor "zijn" teams de door jou genoemde vaardigheden vaak snel en goed beheersen. Dit is een capaciteit van Been waarmee hij de voetbalkwaliteit binnen een groep naar een hoger plan trekt.

Dan hebben we een beetje een verschil van mening. Het met elkaar om kunnen gaan, sociaal zijn, communicatie, elkaar helpen is gewoon een menselijke eigenschap. Heeft m.i. niks met voetbal te maken.
Been is daar inderdaad een goeie in. Wat is probeer duidelijk te maken, is dat Sollied daar niet sterk in was/is (of zoals gemeld: Het botste met de Heerenveen-cultuur).....en daar ligt de m.i. de oorzaak van de crisis bij Heerenveen. Ben regelmatig bij een training geweest, maar de sfeer was gewoon erg steriel, werden geen dolletjes gemaakt op de training, er werd niet gelachen, etc.etc.

volgens mij zeggen jullie hetzelfde.

de kwalititeiten van een speler zijn doorgaans niet echt aan verandering onderhevig, maar de trainer en de samenstelling van de groep kan de prestaties van een groep in zijn geheel naar een hoger plan trekken.

zo was ik ervan overtuigd dat feyenoord vorig jaar qua materiaal makkelijk in de top 5 moest kunnen eindigen, maar door de wisselwerking groep-verbeek is dat niet gelukt. oftewel, de plek op de ranglijst zei imo niets over de kwaliteit van de selectie an sich.

ik ben het dus met mukkus eens, maar ik geloof ook met harry.
Reply
#38
Mukkus Wrote:
harry_bierdop Wrote:
Mukkus Wrote:Ploegsfeer, Teamgeest, Saamhorigheid, voor elkaar willen vechten, mes tussen de tanden, bloed, zweet en tranen, wil om te winnen etc.etc. is gewoon retebelangrijk. Als je dat als trainer voor elkaar krijgt, stap je elke wedstrijd met een 1-0 voorsprong het veld op. Dan pas komen de voetbalcapaciteiten om de hoek kijken.

Laat ik hier als voorbeeld Been nemen die als geen ander in staat is om bovenstaande vaardigheden in een groep te creëren door middel van zijn manier van werken. Zowel op voetbalgebied (soort trainingen/tactisch etc) als op sociaal gebied (omgang met de groep, omgang met elkaar etc) werkt hij op een bepaalde manier waardoor "zijn" teams de door jou genoemde vaardigheden vaak snel en goed beheersen. Dit is een capaciteit van Been waarmee hij de voetbalkwaliteit binnen een groep naar een hoger plan trekt.

Dan hebben we een beetje een verschil van mening. Het met elkaar om kunnen gaan, sociaal zijn, communicatie, elkaar helpen is gewoon een menselijke eigenschap.

Helemaal mee eens ECHTER er zijn meer dan genoeg spelers waarbij bovenstaande eigenschappen verschillen op het moment dat ze binnen of buiten het veld staan. imo spreek je dan toch van voetbalkwaliteiten. Ik noem bijvoorbeeld een El Ak.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#39
harry_bierdop Wrote:Helemaal mee eens ECHTER er zijn meer dan genoeg spelers waarbij bovenstaande eigenschappen verschillen op het moment dat ze binnen of buiten het veld staan. imo spreek je dan toch van voetbalkwaliteiten. Ik noem bijvoorbeeld een El Ak.

Dat weet je niet. Misschien is ie wel net zo bloedfanatiek bij zijn vrouw/vriendin in bed als op het veld.....zo fanatiek dat na een neukpartij de kut van el Ak z'n vrouw/vriendin eruitzien als een slecht gelegd broodje rosbief. :wink:

Dan is het geen voetbalkwaliteit, maar een neukkwaliteit.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#40
Het is gewoon een feit dat bij veel spelers bepaalde eigenschappen binnen en buiten het veld verschillend zijn. Bij El Ak bijvoorbeeld de communicatie.

Bij Saïdi was dat bijvoorbeeld tegenovergesteld. Die was juist buiten het veld heel teruggetrokken, amper communiceren, een einzelganger, nooit meegaan met team uitjes die buiten de club om werden gehouden etc. In het veld was Saïdi echter het tegenovergestelde.. ondanks zijn zeer gebrekkige communicatie vaardigheden cq capaciteiten praatte hij erg veel in het veld (ook veel non-verbaal) en was hij soms zelfs té veel een teamspeler (hij heeft meer dan eens van Been te horen gekregen dat ie méér acties moest maken en voornamelijk vaker moest schieten ipv een bal af te geven)

Ik kan niet verder kijken dan de NEC selectie want van spelers van andere selecties ken ik het wel en wee niet en ken ik ze al helemaal niet persoonlijk maar in het voorbeeld dat jij geeft is het bloedfanatieke idd een neukkwaliteit want hij is aan het neuken en hij lust er wel pap van. Als ie aan het voetballen is dan is het een voetbalkwaliteit omdat ie het dan ook heeft maar als ie aan het kaarten is (met potje, sibum en zomer) dan kan het hem maar weinig interesseren (zegt Potje) en heeft ie dat bloed fanatieke juist niet.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: