The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2010
#91
Ik kan me daar best in vinden Buurs Smile
Reply
#92
Dat is dus eigenlijk gewoon het schema van Kolemans...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#93
Dat schema heb ik niet bekeken, omdat er eigenlijk direct al over ma 10 uur werd gesproken....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#94
Inderdaad dezelfde gedachte als kooltje zie ik nu.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#95
Ad Wim Wrote:Dat is dus eigenlijk gewoon het schema van Kolemans...

Niet helemaal, Kool maakte bijvoorbeeld een uitzondering voor Barcelona Smile
Reply
#96
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat is dus eigenlijk gewoon het schema van Kolemans...

Niet helemaal, Kool maakte bijvoorbeeld een uitzondering voor Barcelona Smile
Das dan een discussiepunt.
Leuk en goed te volgen toernooi, leek me leuk om voor de eerste wedstrijd de deadline te hebben.
Reply
#97
Zo min mogelijk uitzonderingen; geen TMS / GS, dus maandagavond 22:00.
Reply
#98
buurs Wrote:Volgens mij moeten we gewoon op deze voet doorgaan, dus:

TMS/GS op maandag 10 uur met uitzondering van RG/Australian Open/IW/Miami/Shanghai
Roland Garros: zondag 12 uur
Australian Open: zondag 23.55
IW/Miami: donderdag om 16 uur?
Shanghai: ?

De rest op maandag 22 uur.

Geen gezeur en duidelijkheid.
Shanghai heeft een keurige Engelse vertaling.Voor dit jaar worden op 11 oktober vier wedstrijden gespeeld uit het hoofdschema.

Neem aan dat de wedstrijden om een uur of twaalt starten. Shanghai loopt zes uur voor. Je kunt er dus voor kiezen om de deadline om 5/6 uur op de zondagochtend te doen of om bijvoorbeeld voor zaterdagavond 23:59:59 te kiezen.

Ook zondag 23:59:59 lijkt mij een optie omdat je in dit geval maar 4 partijen mist.
Nogmaals dit gaat om 2009!
Reply
#99
buurs Wrote:Volgens mij moeten we gewoon op deze voet doorgaan, dus:

TMS/GS op maandag 10 uur met uitzondering van RG/Australian Open/IW/Miami/Shanghai
Roland Garros: zondag 12 uur
Australian Open: zondag 23.55
IW/Miami: donderdag om 16 uur?
Shanghai: ?

De rest op maandag 22 uur.

Geen gezeur en duidelijkheid.
Wat mij betreft kunnen we dit aannemen, als ik de reacties hier zo lees zijn de meesten daar wel mee eens.
Wat Shanghai betreft zou ik de deadline zeker voor de eerste partij leggen. Vanwege het beperkte schema is er anders niet meer zoveel te kiezen.
Reply
andre Wrote:
buurs Wrote:Volgens mij moeten we gewoon op deze voet doorgaan, dus:

TMS/GS op maandag 10 uur met uitzondering van RG/Australian Open/IW/Miami/Shanghai
Roland Garros: zondag 12 uur
Australian Open: zondag 23.55
IW/Miami: donderdag om 16 uur?
Shanghai: ?

De rest op maandag 22 uur.

Geen gezeur en duidelijkheid.
Wat mij betreft kunnen we dit aannemen, als ik de reacties hier zo lees zijn de meesten daar wel mee eens.
Wat Shanghai betreft zou ik de deadline zeker voor de eerste partij leggen. Vanwege het beperkte schema is er anders niet meer zoveel te kiezen.

Shanghai is niet zo beperkt meer he, dat is nu Londen, maar ook wmb kan die daar wel voor de eerste partij Smile
Reply
zo, even omhoog geschopt.. :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nog 4 weken =D>
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nog 23 nachtjes slapen :-"
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Laat het nog maar lang duren.

Mijn motivatie is nog ver te zoeken :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hier nog hetzelfde, eerst dit jaar maar eens af.
Reply
Het jaar is al een tijdje af voor mij, kom maar op met het nieuwe jaar. Vooral die AO vind ik altijd mooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik kan ook niet wachten! Die voorbereidingstoernooitjes vind ik minder, maar de AO =P~ =P~
Reply
De AO is uiteraard schitterend, maar het is zo druk met van alles momenteel dat ik het tennis niet bepaald mis. Komt wel weer na de oliebollen.
Reply
Nu we er toch zijn, wat gaat het nou worden volgend jaar mbt deadlines, budget, etc?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Was er ook een budgetdiscussie?
Reply
Nou, beginnen we bijv nu al meteen zonder de ophoging?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik zou het gewoon hetzelfde houden. Over de deadline kun je blijven discusseren maar het lijktmij gewoon makkelijk om bij de normale toernooien maandag 22 uur aan te houden en voor de TMS en GS de deadline een uur voor aanvang van de 1e wedstrijd te zetten. Wie is het daar mee eens? De discussies moeten niet opnieuw gaan beginnen want die zijn eindeloos en besluiteloos
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Ik zou het gewoon hetzelfde houden. Over de deadline kun je blijven discusseren maar het lijktmij gewoon makkelijk om bij de normale toernooien maandag 22 uur aan te houden en voor de TMS en GS de deadline een uur voor aanvang van de 1e wedstrijd te zetten. Wie is het daar mee eens? De discussies moeten niet opnieuw gaan beginnen want die zijn eindeloos en besluiteloos

Helemaal mee eens !!! =D>
Reply
Stille Wrote:Ik zou het gewoon hetzelfde houden. Over de deadline kun je blijven discusseren maar het lijktmij gewoon makkelijk om bij de normale toernooien maandag 22 uur aan te houden en voor de TMS en GS de deadline een uur voor aanvang van de 1e wedstrijd te zetten. Wie is het daar mee eens? De discussies moeten niet opnieuw gaan beginnen want die zijn eindeloos en besluiteloos
I agree
Reply
Je begint zo toch ook weer een discussie door te vragen wie het ermee eens is?

Ik denk dat de beslissing aan de organisatie overgelaten moet worden. Die weet inmiddels wel alle standpunten en heeft een neutrale blik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stel een lijst op met alle toernooiweken + deadline.

Geen discussie meer mogelijk.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wie ie er dan organisatie? Jij geloof ik niet meer, ik niet meer. Wie wel? Over 3 weken beginnen we weer dus laat het aub snel duidelijk zijn en het niet zo zijn dat er 5 pagina's verder niet weer discussies zijn. Ik zou het gewoon hetzelfde als dit jaar doen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
buurs Wrote:Stel een lijst op met alle toernooiweken + deadline.

Geen discussie meer mogelijk.

Precies, die komt er ook. En laten we niet nu in paniek schieten omdat het over 3 weken weer begint, het komt allemaal wel goed.
Organisatie is voorlopig Arco, OD, en ik. Mochten er mensen interesse/zin/tijd hebben om mee te draaien zijn die natuurlijk van harte welkom.
Reply
Precies. Er zullen toch geen grove regelwijzigingen komen, er moeten alleen wat dingen duidelijk gemaakt worden. En daar is nog ruim de tijd voor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Succes met de discussies dan maar :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: