The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Flaghunt (oud)
Jansoe Wrote:Ik vraag me af hoe jij dat altijd voor elkaar krijgt Sad

Nou bij die Ghanees is hij al vanaf september in zijn gastenboek aan het posten (lees: met zijn broek op zijn enkels aan het bukken). Je moet het er maar voor over hebben :|
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:
Jansoe Wrote:Ik vraag me af hoe jij dat altijd voor elkaar krijgt Sad

Nou bij die Ghanees is hij al vanaf september in zijn gastenboek aan het posten (lees: met zijn broek op zijn enkels aan het bukken). Je moet het er maar voor over hebben :|

Dan krijgt ie het niet voor elkaar, maar eerder achter elkaar!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
:-&
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:
Jansoe Wrote:Ik vraag me af hoe jij dat altijd voor elkaar krijgt Sad

Nou bij die Ghanees is hij al vanaf september in zijn gastenboek aan het posten (lees: met zijn broek op zijn enkels aan het bukken). Je moet het er maar voor over hebben :|

wel raar dat die ghanees mij eerst gecontacteerd heeft overigens Wink
Reply
Birger Wrote:
Legion Wrote:
Jansoe Wrote:Ik vraag me af hoe jij dat altijd voor elkaar krijgt Sad

Nou bij die Ghanees is hij al vanaf september in zijn gastenboek aan het posten (lees: met zijn broek op zijn enkels aan het bukken). Je moet het er maar voor over hebben :|

wel raar dat die ghanees mij eerst gecontacteerd heeft overigens Wink

Is die Ghanees er ook zo eentje? :eeeek:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik vind het maar een smerige community die flagchasers. Jullie verdienen in ieder geval allemaal een bruin vlaggetje
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Ik vind het maar een smerige community die flagchasers. Jullie verdienen in ieder geval allemaal een bruin vlaggetje

Backchasers, lijkt me een beter woord.

bruin vlaggetje..... =D>
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Indonesie uit, altijd lastig.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Uitdagingen: 1
TEAM HERBALIFE DOMINICANA
Aanvangstijd: 13-02-2008 om 23:15
Speelterrein: NATURALIFE.COM.DO, Normaal. Geregeld!

Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Republica Dominicana reizen.
The great old Ludwig von...
Reply
Deze week weer een thuisvlaggetje rijker.....Slovenie of wat het nou Slovakije? :-k
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Deze week weer een thuisvlaggetje rijker.....Slovenie of wat het nou Slovakije? :-k
Ik heb deze week thuis een sloveen op bezoek.
De laatste tijd heb ik geen zin meer om moeite te doen om een vlaggetje (away) te vinden. Ga nu naar de adds en zoek iemand uit die nog niet bij mij langs is geweest. Scheelt een hoop tijd en gedoe.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:
Mukkus Wrote:Deze week weer een thuisvlaggetje rijker.....Slovenie of wat het nou Slovakije? :-k
Ik heb deze week thuis een sloveen op bezoek.
De laatste tijd heb ik geen zin meer om moeite te doen om een vlaggetje (away) te vinden. Ga nu naar de adds en zoek iemand uit die nog niet bij mij langs is geweest. Scheelt een hoop tijd en gedoe.

Ik nodig landen uit, die ik nog niet bezocht heb. Dat wordt nu lastig aangezien ik de 70 makkelijkste zo'n beetje gehad heb. Daarnaast zet ik een ad voor een Home Friendly en afwachten welk land er maar reageert. Dat heeft tot nu toe altijd nog een nieuw vlaggetje opgeleverd.

Ik probeer dit jaar de finale van de beker te bereiken, dat scheelt nog meer tijd en gedoe om een wedstrijd voor woensdag te regelen. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Antidote Wrote:
Mukkus Wrote:Deze week weer een thuisvlaggetje rijker.....Slovenie of wat het nou Slovakije? :-k
Ik heb deze week thuis een sloveen op bezoek.
De laatste tijd heb ik geen zin meer om moeite te doen om een vlaggetje (away) te vinden. Ga nu naar de adds en zoek iemand uit die nog niet bij mij langs is geweest. Scheelt een hoop tijd en gedoe.

Ik nodig landen uit, die ik nog niet bezocht heb. Dat wordt nu lastig aangezien ik de 70 makkelijkste zo'n beetje gehad heb. Daarnaast zet ik een ad voor een Home Friendly en afwachten welk land er maar reageert. Dat heeft tot nu toe altijd nog een nieuw vlaggetje opgeleverd.

Ik probeer dit jaar de finale van de beker te bereiken, dat scheelt nog meer tijd en gedoe om een wedstrijd voor woensdag te regelen. :wink:
Hehe...dat is helemaal een strak plan. Afgelopen seizoen behaalde ik ronde 8 van de beker en dat zit er nog weinig weken tussen tot de SD/CT Cup. Mukkus ik zie je met alle plezier dit seizoen in de finale van de beker.

Tegenwoordig log ik nog maar hooguit 2 a 3x per week en dan echt max 30min. Ben meer bezig met transfer, opstellingen en evt. snel een friendly te regelen dan opzoek gaan naar een vlaggetje. Heb nu volgens mij zo'n 80 vlaggen away en dat zijn voornamelijk de makkelijkste. Om de kleintjes te pakken te krijgen kost in mijn ogen te veel moeite/tijd. Behalve als je Birger heet. Daarom richt ik me nu maar op de 80 makkelijkste thuis te behalen. Voordat we dat behaald hebben zijn we ook weer 10 seizoenen verder.

Vind de uitdaging groter om een international vlaggetje achter mijn speler te krijgen dan een zeldzame vlaggetje. Krijg overigens deze week te horen of mijn tweede vleugelspeler geselecteerd wordt voor U20 NL. Mijn huidige U20 gaat de gehele kwalificatie waarschijnlijk in de basis spelen. Altijd lekker voor de ervaring en loonkst.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
we gaan weer jagen...
Deze week zuid korea...
The great old Ludwig von...
Reply
Heb de draad ook weer opgepakt; vorige week nog Iran, deze week Hanguk.

Bijna 80 'uitvlaggetjes', de echt moeilijken komen nog, helaas.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.....

Volgende week naar IRAK!

Quote:Uitdagingen: 1
Vlampijpse Boys
Aanvangstijd: 11-06-2008 om 16:25
Speelterrein: realtalaba Arena, Bekerregels. Geregeld!

Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Al Iraq reizen.

Hakkuh
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.....

Volgende week naar IRAK!

Quote:Uitdagingen: 1
Vlampijpse Boys
Aanvangstijd: 11-06-2008 om 16:25
Speelterrein: realtalaba Arena, Bekerregels. Geregeld!

Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Al Iraq reizen.

Hakkuh

mooi Muk Smile

Volgend seizoen moet je maar eens Malediven of Uganda proberen ](*,)
Reply
wtf... hoe heb je dat geregeld. kan je voor gitter niet eens een balletje bij hem opgooien? :razz:
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:wtf... hoe heb je dat geregeld. kan je voor gitter niet eens een balletje bij hem opgooien? :razz:

Oh, dat kun je zelf ook wel doen. Gewoon een HT-mailtje naar Legion.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
hahahahhaha, damn je had me ff tuk Smile
The great old Ludwig von...
Reply
cry
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
a;tijd hanfig als je een egyptish teamgenootje hebt bij footstar die ook hattrick speelt..
Uitdagingen: 1
phobos fc
Aanvangstijd: 29-07-2008 om 18:50
Speelterrein: 12th of july stadium, Normaal. Geregeld!

Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Misr reizen.
The great old Ludwig von...
Reply
De minst lastige deze week: India. Vanaf nu wordt het echt heul moeilijk.

Alleen nog landen met 310 users of minder. De minst lastigen zijn nu nog: Albanie, Marokko, Tunesie, Fillistijnen en Algerije. Na die 5 zit ik alleen nog met de landen met minder dan 200 users.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ga ook maar weer wat uit vlaggetjes verzamelen. Heb de laatste tijd alleen maar thuis gepakt omdat ik te lui was om iets te regelen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Mukkus Wrote:De minst lastigen zijn nu nog: Albanie, Marokko, Tunesie, Fillistijnen en Algerije. .....

Die vetgedrukte lijkt me nog lastig genoeg :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:
Mukkus Wrote:De minst lastigen zijn nu nog: Albanie, Marokko, Tunesie, Fillistijnen en Algerije. .....

Die vetgedrukte lijkt me nog lastig genoeg :wink:

Neuh, hoor. Een paar goddelijke spelers aantrekken en binnen een paar weken zijn we naar de Filistijnen!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
gitter gaat t met de kleine landjes eens op een andere manier proberen... Smile
Hi mate,
I am trying to organize a friendlie cup for the last 6 weeks of the season with 6 teams from different countries. It will be the last 6 weeks of the season. Are you intrested to join the cup?
Greetz gittermaster
The great old Ludwig von...
Reply
Uitdagingen: 1
f.c. shelia
Aanvangstijd: 06-08-2008 om 14:20
Speelterrein: jojoxet Arena, Normaal. Geregeld!

Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Sakartvelo reizen.

Op zich niet extreem klein, maar heb deze echt nooit voor elkaar gekregen. Eindelijk eens
The great old Ludwig von...
Reply
das een mooi eSmile
is idd redelijk moeilijk (oostblok)

hoe vlot het met je cup? :wink:
Reply
hehe, 1 reactie, een afmelding Wink
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: