The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Status Tennispoll 2006
De tennispoll is weer up to date!! Kuiper en Musse zijn aan een duidelijke opmars bezig. Bovenin blijft het spannend.
Reply
the Mailman was na São Paulo de hoogst geklasseerde zonder een weekwinst dit jaar. In de eerste 2 jaren van de tennispoll wist Mailman ook steeds 1 weekwinst binnen te halen.
Reply
Genomico Wrote:De tennispoll is weer up to date!! Kuiper en Musse zijn aan een duidelijke opmars bezig. Bovenin blijft het spannend.

Die Musse die heeft nu vakantie dus kan er weer wat meer aandacht aanschenken.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Het zit weer verdomd dicht bij elkaar. Allemaal (de 11 die alle rondes gepolld hebben) binnen 6 punten. De nr. 8 zelfs maar op 3 pnt van de koplopers.
Reply
De Kabaggaan (waar komt die naam eigenlijk vandaan?) gefeliciteerd met de weekwinst!! =D>
Reply
Waarom doe ik het met de tennispoll deze week zo goed, terwijl TM en MV maar matig zijn??? Icon_twisted
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ik had voor Harry en mezelf de 2e en 3e plaats veilig kunnen stellen door Haas te laten winnen, maar we gaan voor de volle pond met het risico dat Kuiper ons voorbij komt. Hup Tursunov!! =D>
Reply
Er moet nog 1 finale verwerkt worden Geno. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het zit lekker dichtbij elkaar...
Reply
Kuiper, gefeliciteerd met je weekwinst. Je bent met een echte opmars naar boven bezig de laatste weken. En Harry is deze week na zijn vakantie knap naar de 2e plaats opgeklommen, nadat ik de eerste rondes niet super voor hem had ingevuld. Door mijn constantheid de laatste weken ben ik nu de leider van de CR.
Reply
Genomico Wrote:Het zit lekker dichtbij elkaar...
En ook in Toronto is het weer bloedje-spannend.

Helaas een foutje ontdekt: Er staat (ik denk per abuis) Bij Kuiper een 1 bij Hrbaty terwijl hij verloren heeft. Bij de rest id het wel coorect.
S.v.p. even aanpassen Geno.

PS: Sorry Kuiper, maar zijn oog viel er net op. :eeeek:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
THE MAILMAN Wrote:
Genomico Wrote:Het zit lekker dichtbij elkaar...
En ook in Toronto is het weer bloedje-spannend.

Helaas een foutje ontdekt: Er staat (ik denk per abuis) Bij Kuiper een 1 bij Hrbaty terwijl hij verloren heeft. Bij de rest id het wel coorect.
S.v.p. even aanpassen Geno.

PS: Sorry Kuiper, maar zijn oog viel er net op. :eeeek:

Oeps, idem bij Hewitt......en ook heeft Kuiper een puntje voor Henman en Youzhny gekregen.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Wat is dit jongens!!!

Maar goed ik ga morgen een weekje op vakantie. Geno zal voor mij de poll doen!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
THE MAILMAN Wrote:
THE MAILMAN Wrote:
Genomico Wrote:Het zit lekker dichtbij elkaar...
En ook in Toronto is het weer bloedje-spannend.

Helaas een foutje ontdekt: Er staat (ik denk per abuis) Bij Kuiper een 1 bij Hrbaty terwijl hij verloren heeft. Bij de rest id het wel coorect.
S.v.p. even aanpassen Geno.

PS: Sorry Kuiper, maar zijn oog viel er net op. :eeeek:

Oeps, idem bij Hewitt......en ook heeft Kuiper een puntje voor Henman en Youzhny gekregen.
Dat was het nog niet, hetzelfde is ook bij Ferrero gebeurt.
En om het compleet te maken moet Kuiper dan wel 1 punt krijgen voor Tursunov (ipv 0).
Reply
Bedankt voor de oplettendheid jongens!!

Ik zal eens kijken wat er aan de hand is...
Reply
Ah, ik zie het probleem al...

Ik had niet gezien dat Kuiper een hele poll voorspelling had gequoteted. Normaal haal ik dat wel weg, maar deze keer had ik dat niet gezien. Het aantal punten van Kuiper klopte wel gewoon, alleen niet de namen die erbij moesten horen.
Reply
Dat valt dan weer mee. Gelukkig dat de stand wel goed was.

Maar ik zal niet weer quoten. :oops:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Wanneer wordt die tennispoll weer eens geupdate? Sjessus, wat duurt dat tegenwoordig toch lang zeg. Dat was vroeger heel anders! :wink:
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
kuiper Wrote:Dat valt dan weer mee. Gelukkig dat de stand wel goed was.

Maar ik zal niet weer quoten. :oops:

Quoten mag wel gewoon hoor :wink: Normaal kijk ik altijd wel in het topic of er 'vreemde dingen' zijn voor het programma'tje en dan is dat heel eenvoudig te veranderen. Dit keer niet gedaan of overheen gekeken. Mijn fout dus en niet de jouwe :razz:
Reply
Robert-vdl Wrote:Wanneer wordt die tennispoll weer eens geupdate? Sjessus, wat duurt dat tegenwoordig toch lang zeg. Dat was vroeger heel anders! :wink:

Goh, eerste opmerking die ik erover krijg en dat pas in augustus. Valt me nog mee. En ik weet wie het zegt, dus deze telt ook nog niet eens :wink: :razz:
Reply
Waarom is de finale al verwerkt? Op livescore begint ie nu pas? Of is dat een fout en is de finale al gespeeld?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Waarom is de finale al verwerkt? Op livescore begint ie nu pas? Of is dat een fout en is de finale al gespeeld?

O sorry, heb ik dat geupload :oops:
Reply
heb gegokt op gasquet dus dat kan nog een beetje goed komen deze week. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Genomico Wrote:
harry_bierdop Wrote:Waarom is de finale al verwerkt? Op livescore begint ie nu pas? Of is dat een fout en is de finale al gespeeld?

O sorry, heb ik dat geupload :oops:

Tja, waarom heb ik het nu weggehaald :Big Grin Het bleek toch gewoon goed te zijn...
Reply
Wanneer wordt ie bijgewerkt Geno?
Ben benieuwd hoe ik nu sta :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ga ik nu doen :Big Grin
Reply
Genomico Wrote:Ga ik nu doen :Big Grin

Oke, ben benieuwd :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Geno =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat doen de Kuipertjes het toch goed op de vakantie :razz:
Reply
Maar niet slecht Buurs!! Vorige week even inkomen en deze week toeslaan =D> Maar het toernooi duurt nog lang...
Reply


Forum Jump: