The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Status Tennispoll 2006
Genomico Wrote:Wat doen de Kuipertjes het toch goed op de vakantie :razz:

:lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
3e :razz:

Er zit een stijgende lijn in.
Nu consolideren en dan in het weekend toeslaan Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En wie staat er nummer 1 Icon_question :razz:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
feli buurs, maar op donderdag worden er nog geen punten uitgedeeld. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:feli buurs, maar op donderdag worden er nog geen punten uitgedeeld. :wink:

Weet ik veel.... :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tot hoe laat ligt Geno wel niet op bed??? Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Tot hoe laat ligt Geno wel niet op bed??? Icon_twisted

Sorry, ik wou het gisterenavond na de laatste wedstrijd nog even updaten, maar daarvoor moest ik eerst weer naar een andere computer waar de proggies op staan. Zal het straks dus even doen...
Reply
Kuiper?? Je had zo'n mooie uitgangspositie. Maar jah, je ging de laatste weken al zo goed. Je hoeft niet elke week te winnen :wink:
Reply
Genomico Wrote:Kuiper?? Je had zo'n mooie uitgangspositie. Maar jah, je ging de laatste weken al zo goed. Je hoeft niet elke week te winnen :wink:

Ongelovelijk dit. TM en MV gingen ook al niet best. Ik gok in de finale dan maar op Ferrero. Mijn laatste kans om nog te stijgen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Alles is alweer up-to-date. Had even geen zin om te leren voor een tentamen morgen, dus jullie hebben geluk :wink: De top 6 van de CR zit lekker dicht op elkaar!!

Mist gefeliciteerd met de weekoverwinning.
Reply
Vreemd, ik weet bijna zeker dat ik de 2e ronde gewoon voorspeld hebt alleen zie ik hem niet staan :|

Weet iemand of er misschien weer zo'n forum reset is geweest en dat er weer berichten van een paar uur kwijt zijn??

Anders zal ik wel seniel aan het worden zijn #-o

edit: Kom ik anders niet in aanmerking voor compensatiepunten?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Vreemd, ik weet bijna zeker dat ik de 2e ronde gewoon voorspeld hebt alleen zie ik hem niet staan :|

Weet iemand of er misschien weer zo'n forum reset is geweest en dat er weer berichten van een paar uur kwijt zijn??

Anders zal ik wel seniel aan het worden zijn #-o

edit: Kom ik anders niet in aanmerking voor compensatiepunten?

Misschien dat Mac hier meer over weet? Maar als je het zeker weet dan wil ik je wel 8 compensatie punten geven (slechtste resultaat -1).
Reply
Hmm ik weet het niet...zal Mac ff Pb'en en anders laat maar.... ik weet iig zeker dat ik het topic heb gelezen en de bestanden tot dan toe heb bekeken (jouw opmerking over fish - ferrer red. ). Ik doe altijd meteen de voorspelling dan en kan me geen reden verzinnen waarom ik het niet zou hebben gedaan... ik pb mac ff!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Alles is weer up-to-date.

Juan Zueco, gefeliciteerd met je 2e weekwinst van het jaar, maar deze keer heb je hem helemaal in je eentje!!
Reply
Dank U. :Big Grin
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Update gedaan tot de wedstrijd van Agassi - Baghdatis
Reply
Kuiper en Merijn ook gefeliciteerd met jullie weekoverwinning!!
Reply
Jij ook Geno.

Het is toch wat, twee weken lang ploeteren met ik weet niet hoeveel uitslagen en dan nog met 3 man tegelijk bovenaan eindigen. :roll:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Update gedaan
Reply
Merijn wint door beide finales als enige goed te voorspellen de weekwinst.

Merijn, gefeliciteerd met je 2e weekwinst op rij, maar deze keer hoef je hem niet te delen!!

De weken tikken weg voor jullie om me van mijn 2e jaarwinst op rij af te houden :wink: Er zijn dit jaar nog 9 speelrondes voor de poll.
Reply
Dank Geno. I'm on a roll here. :razz:
Roofmagic
Reply
Op de laatste 3 partijen van Brazilië-Zweden na is de poll helemaal verwerkt.
Reply
São Paulo, gefeliciteerd met je weekoverwinning. Je was de hoogst genoteerde op de CR die er nog geen had.

Ik ben erg tevreden. Het gat naar de nr. 2 is nu meer dan 20 pnt. Vanavond zal ik de CR updaten.
Reply
De eerste wedstrijden zijn weer geupdate.
Reply
De nr's 1 en 2 van de CR op de laatste 2 plaatsen in de tussenstand van deze week :Big Grin
Reply
Nu komen de echte kenners toch wel om de hoek kijken. :lol: :lol: :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Hmm ik had duidelijk te veel vertrouwen in de qualifiers.
Reply
Genomico Wrote:São Paulo, gefeliciteerd met je weekoverwinning. Je was de hoogst genoteerde op de CR die er nog geen had.

Ik ben erg tevreden. Het gat naar de nr. 2 is nu meer dan 20 pnt. Vanavond zal ik de CR updaten.

Bedankt!! In de CR valt er al een tijdje geen eer meer te halen, dus dan moet het maar met een weekwinst :!:
Reply
kuiper Wrote:Nu komen de echte kenners toch wel om de hoek kijken. :lol: :lol: :lol:

Iedereen binnen de 5 punten en als we Mist niet meerekenen zelf binnen de 3 :wink: Kan dus een leuke week worden.
Reply
Genomico Wrote:De nr's 1 en 2 van de CR op de laatste 2 plaatsen in de tussenstand van deze week :Big Grin

kuiper Wrote:Nu komen de echte kenners toch wel om de hoek kijken. :lol: :lol: :lol:

Daar moet ik je toch helemaal gelijk in geven :wink:
Reply


Forum Jump: