The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Status Tennispoll 2006
Iedereen volgens mij
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
iedereen ja...bovendien is er nog eens een oude backup teruggezet door de host waardoor ook een deel van de voorspellingen weg zullen zijn :letitallout:
Reply
de 2e ronde Polls zijn inderdaad niet meer terug te halen.
Er zijn wel meer dingen verdwenen :wink: ..
Al onze discussies over deze week, gespeelde toernooien zie ik niet meer staan.
Ik stond zo mooi op 1500 berichten, maar nu ineens teruggezet naar 1378 weer :cry:
Jammer, maar niets aan te doen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Er zijn er een aantal die op het MV-game forum hebben gepolled. Daar kun je dan terecht voor je poll als je er bij competitieteam niet op komt.
Reply
De 2e ronde wedstrijden waren nog niet gekopieerd door mij, dus als die niet terugkomen, kunnen die voorspellingen helaas niet mee worden geteld.
Reply
Genomico Wrote:Er zijn er een aantal die op het MV-game forum hebben gepolled. Daar kun je dan terecht voor je poll als je er bij competitieteam niet op komt.

Dat wist ik niet.
Zeg me eventjes als dat nu meetelt, want dan hoef ik deze week niet meer mee te pollen :roll: Icon_evil
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Weet ik nog niet Haggie.

Mochten ze meetellen, dan kom je i.i.g. zeker in aanmerking met de compensatie regeling; dan krijg je het aantal punten van de slechtste -1. Dus voorspel de rest in ieder geval!!
Reply
Oke prima! Dan hoor ik dat nog! :Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik heb de 2e ronde tennispoll hier gepost en niet op het MV forum, want het stond hier toch al! Daarom mag de 2e ronde beslist niet worden meegeteld, zou niet fair zijn.
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
Robert-vdl Wrote:Ik heb de 2e ronde tennispoll hier gepost en niet op het MV forum, want het stond hier toch al! Daarom mag de 2e ronde beslist niet worden meegeteld, zou niet fair zijn.

Uiteraard
Reply
Zo, alles weer bijgewerkt. Diegene die recht hadden op compensatie hebben de wedstrijd Compensatie - Compensatie goed voorspeld :Big Grin Die was 2 punten waard.
Reply
Update van de eerste ronde is gedaan. De CR stand zal ook zo bijgewerkt zijn...
Reply
Gaat Mist het dit jaar net als mij doen: De hele tijd aan kop staan bij de CR, maar pas na een half jaar je eerste weekoverwinning binnenhalen? :Big Grin
Reply
Genomico Wrote:Gaat Mist het dit jaar net als mij doen: De hele tijd aan kop staan bij de CR, maar pas na een half jaar je eerste weekoverwinning binnenhalen? :Big Grin

Als ie bovenaan wil blijven staan, moet ie natuurlijk nog wel ff de kwart finales van Acapulco en Las Vegas gaan voorspellen!!

Maar goed, de kwart finales van Dubai zijn bijgewerkt. Ik hoop dat jullie een beetje tevreden zijn over het up-to-date houden van de site...
Reply
vind dat 't lekker loopt! hulde!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En Omyaca is de eerste dit jaar die een 2e weekoverwinning pakt. Gefeliciteerd!!
Reply
Ai zeg die blunder om Schuettler te pollen tegen Nadal (zal wel in de war zijn geweest door het vetgedrukte?) kost me mooi een CR-punt of vijf.
Reply
Mist Wrote:Ai zeg die blunder om Schuettler te pollen tegen Nadal (zal wel in de war zijn geweest door het vetgedrukte?) kost me mooi een CR-punt of vijf.

jep..en ik was weer eens te laat met een poll om federer te laten winnen kost me ook een derde plaats!

(Al weet ik niet of ik dan wel blake van Hewit had laten winnen :oops: )
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Wie wil mijn de voorspellingen van de poll invullen vanaf woensdag t/m volgende week maandag?
Ik lig dan in het ziekenhuis en ben dus niet in staat om de poll in te vullen.

Bij voorbaat dank.

Mitch
Reply
Update gedaan.

En die voorspellingen wil ik best voor je invullen Mitch. Anders zou je me dinsdag ook wel alvast alle voorspellingen voor de hele week kunnen sturen. Dan zorg ik ervoor dat die worden meegeteld. Moet je maar kijken wat je het liefste hebt...
Reply
Ik heb voor de 3e ronde wedstrijden 2 punten toegekend, maar dat kan nog wel eens veranderd worden naar 1. Even kijken hoe dat vorig jaar is geteld...
Reply
Vorig jaar is er voor de derde ronde 1 punt geteld.
(zo is ooit, een jaar of 5 geleden, ook afgesproken bij het totstandkomen van de spelregels, R32 Masters = 1 punt)
Reply
Dan zal ik dat vanavond aanpassen.
Reply
Genomico Wrote:Dan zal ik dat vanavond aanpassen.

Als ik kijk bij spelregels zie ik staan:


Grand Slam MastersSeries OverigeToern.
R1 1 + 0 1 + 0 1 + 0
R2 1 + 0 1 + 0 1 + 0
R3 2 + 0 2 + 0 --
R4 3 + 1 - ---
Kwart 4 + 2 3 + 1 2 + 0
Half 6 + 3 4 + 2 2 + 1
Finale 9 + 4 6 + 2 3 + 1

Hieruit leid ik af (maar ik kan me vergissen) dat bij een MastersSerie-toernooi er 2 punten zijn voor een winstpartij in de 3e ronde (laatste 32).
Maar als ik het verkeerd heb, ok, dan maar 1 punt.
Maar dan moeten we R1 niet tellen als de ronde van de beste 64, want er zijn dus spelers die wel 7 partijen moeten spelen (incl de finale).
Bijv. Safin: Delic, Moya, Davydenko, Nieminen, QF, SF, Finale.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Dank dat ik er inderdaad maar gewoon 2 punten aan toe ga kennen :Big Grin
Reply
Genomico Wrote:Dank dat ik er inderdaad maar gewoon 2 punten aan toe ga kennen :Big Grin

Zelf goede score :wink: ?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik ben natuurlijk helemaal objectief :lol:
Reply
Dan is het prima.. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Andre, gefeliciteerd!! Meteen in je eerste optreden een weekwinst binnenhalen =D>

De punten verdeling voor Master toernooien is: 16-13-11-9-8-7-6-5-4-3-2-1
Reply
Dank je.
Eerste optreden dit jaar. In een heel ver verleden deed ik zelfs elke week mee (op het sportdreams forum).
Reply


Forum Jump: