The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




AFAS Tennis Classics
#1
Ik heb 2 kaarten gewonnen Hakkuh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#2
Tja ik ben daar ook eens geweest met bij TM gewonnen kaartjes, maar ik vond er niet zo veel aan.
Reply
#3
Mist Wrote:Tja ik ben daar ook eens geweest met bij TM gewonnen kaartjes, maar ik vond er niet zo veel aan.

Ik heb ze ook ooit gewonnen met TM.

Ik vond het wel leuk.
Ik heb toen McEnroe, Krajicek, Ivanisevic, Haarhuis en Forget zien spelen...

Vond ik best aardig.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#4
Best aardig, dacht ik zo :razz: :

Donderdag, 1 oktober 2009
15.00 uur H. Leconte - M. Wilander
Aansluitend (± 16.30 uur) P. Haarhuis - Y. Noah

± 18.00 uu Pauze

19.00 uur R. Krajicek - T. Enqvist

Aansluitend (± 20.30 uur) M. Philippoussis - C. Pioline
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#5
Nou, fantastisch buurs, echt weer een eigen topic waard.

En ik won toen ook die kaartjes, vond er ook erg weinig aan. Voor het tennis hoef je niet te gaan en eigenlijk zijn alleen McEnroe en die gekke Bahrami of zo leuk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Ik heb die kaartjes ook gewonnen (goh, wie niet?) en ik vond het eigenlijk best de moeite waard.
Reply
#7
buurs Wrote:Best aardig, dacht ik zo :razz: :

Donderdag, 1 oktober 2009
15.00 uur H. Leconte - M. Wilander
Aansluitend (± 16.30 uur) P. Haarhuis - Y. Noah

± 18.00 uu Pauze

19.00 uur R. Krajicek - T. Enqvist

Aansluitend (± 20.30 uur) M. Philippoussis - C. Pioline

Welke pot van deze 4 lijkt je niet leuk, Ad?

Leconte zit vol grappen en grollen.

De rest spreekt voor zich.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#8
Ik heb ze ook wel eens gewonnen en het avondje stappen aansluitend was leuker.
Reply
#9
Mij lijkt het eerlijk gezegd best aardig, en volgens mij ben ik de laatste Nederlander die nog geen kaarten gewonnen heeft Wink
Reply
#10
Ik ben ook geweest (kaartjes uiteraard zelf betaald, stelletjes sloebers :wink: ). Ik heb een leuke dag gehad. Maar niet iets om jaarlijks te doen. Ik ga komend jaar paar dagen naar Wimbledon, wordt m'n tweede keer daar. Dat is echt helemaal geweldig.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#11
Inderdaad, Wimbledon is echt super. Heb de memoralia van 2003 nog aan de muur hangen hier Smile
Reply
#12
Yep, Wimbledon is ook mijn mooiste ervaring op tennisgebied, by far. Dat wil ik ook zeker nog eens herhalen.
Reply
#13
Elikian Wrote:Inderdaad, Wimbledon is echt super. Heb de memoralia van 2003 nog aan de muur hangen hier Smile

Jij zat ook op het centre court bij Sluiter? :razz:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#14
Tripplexxx Wrote:Ik ben ook geweest (kaartjes uiteraard zelf betaald, stelletjes sloebers :wink: ). Ik heb een leuke dag gehad. Maar niet iets om jaarlijks te doen. Ik ga komend jaar paar dagen naar Wimbledon, wordt m'n tweede keer daar. Dat is echt helemaal geweldig.

Dat lijkt mij ook geweldig. Kan ik niet met je mee komend jaar????
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#15
Tripplexxx Wrote:
Elikian Wrote:Inderdaad, Wimbledon is echt super. Heb de memoralia van 2003 nog aan de muur hangen hier Smile

Jij zat ook op het centre court bij Sluiter? :razz:
nee, wij hadden geen kaarten voor Centre, alleen buitenbanen die dag. Sluiter-Kafelnikov zou op baan 18 zijn, maar doordat een of andere gek afzegde werd die partij verplaatst. Later wel Sluiter-Popp gezien, maar belangrijker: Schalken-Lapentti op Court 1 ... Wow, just wow!

Ik had overigens ook al het plan om volgend jaar weer terug te gaan naar SW19.
Reply
#16
zie ik je donderdag dan buurs, want ik moet een clinic verzorgen daar en daarna wat wedstrijdjes kijken :Big Grin
Reply
#17
Jappiesevic Wrote:zie ik je donderdag dan buurs, want ik moet een clinic verzorgen daar en daarna wat wedstrijdjes kijken :Big Grin

nice :Big Grin

hoelaat begint die clinic?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#18
half 12 tot 1, jij gaat de hele dag?
Reply
#19
Jappiesevic Wrote:half 12 tot 1, jij gaat de hele dag?

ik zal er niet voor 15 uur zijn, aangezien de partijen dan beginnen.

Ik heb de kaartjes nog niet ontvangen, maar ga ervan uit dat ik alle partijen kan zien.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#20
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.tennis.nl/pagina/voorpagina/21740/winnaars-prijsvraag-afas-tennisclassics-bekend">http://www.tennis.nl/pagina/voorpagina/ ... ics-bekend</a><!-- m -->

Hakkuh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#21
Henri Leconte Notworthy
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: