The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Twente Kampioen... gefeliciteerd
#31
Vond het trouwens wel 'schrijnend' om te zien dat het nou net Theo Janssen was die uit een rijdende bus springt en ook nog eens op zijn bek gaat om bier te gaan halen in de andere bus.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#32
Ekslem Wrote:Vond het trouwens wel 'schrijnend' om te zien dat het nou net Theo Janssen was die uit een rijdende bus springt en ook nog eens op zijn bek gaat om bier te gaan halen in de andere bus.

ik vond het wel goed dat hij zelf niet reed....
Reply
#33
Dank voor de eerlijke posts in deze draad.
Het dak ging eraf gister, en mijn dak doet nu zeer. Wat een geweldige sfeer en euforische stemming. History is written. Ik kan mijn broek en schoenen wel weggooien, wat een drek lag er. Je zag geen tegel op de Oude Markt meer, alleen maar plastic en andere rotzooi hahaha.

Netjes aan het werk, maar ik kap er zo mee pfffff.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#34
Vret Mien Gras Wrote:Dank voor de eerlijke posts in deze draad.
Het dak ging eraf gister, en mijn dak doet nu zeer. Wat een geweldige sfeer en euforische stemming. History is written. Ik kan mijn broek en schoenen wel weggooien, wat een drek lag er. Je zag geen tegel op de Oude Markt meer, alleen maar plastic en andere rotzooi hahaha.

Netjes aan het werk, maar ik kap er zo mee pfffff.

Respect dat je gewoon aan het werk bent :waf:

Mijn felicitatie kwam er wat flauwtjes uit maar het is de echte fct'er absoluut gegund. Have fun vanavond.
Reply
#35
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Dank voor de eerlijke posts in deze draad.
Het dak ging eraf gister, en mijn dak doet nu zeer. Wat een geweldige sfeer en euforische stemming. History is written. Ik kan mijn broek en schoenen wel weggooien, wat een drek lag er. Je zag geen tegel op de Oude Markt meer, alleen maar plastic en andere rotzooi hahaha.

Netjes aan het werk, maar ik kap er zo mee pfffff.

Respect dat je gewoon aan het werk bent :waf:

Mijn felicitatie kwam er wat flauwtjes uit maar het is de echte fct'er absoluut gegund. Have fun vanavond.

I know, no problem.
Als Ajax kampioen zou worden zou ik ook de echte supporters wel feliciteren. Ajacieden en Feyenoorders hier op kantoor feliciteren me ook wel Smile
Het begint nu pas echt tot me door te dringen dat we kampioen zijn. Elke felicitatie hier doet me beseffen dat niemand ons dit afpakt.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#36
Oh ja, en ook feli met de knapper prestatie van Heracles. Ongekend goed seizoen voor de Oosterlingen, Tukkers en Achterhoekers.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#37
Gefeliciteerd Tukkers. =D> Gister met m'n vader biertje op gedronken. :cheers: Is Tukker in hart en nieren. Hij zal vandaag richting Enschede gaan vanuit het Rotterdamse. Heb 'm zelden zo blij gezien om voetbal! hahahaha...
Reply
#38
Van harte Tukkers. Het team heeft zich niet gek laten maken en heeft het gisteren op een mooie manier afgemaakt. =D> =D>
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#39
zo heb weer een feestje overleefd als lampie in twente wat een mooie huldiging, ik zeg volgend jaar weer
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#40
Het had bij mij even een dagje nodig om te bezinken maar inmiddels kan ik jullie ook wel feliciteren.

Tukkers gefeliciteerd! Zeer knap seizoen gedraaid en uiteindelijk toch bewezen met de immense druk om te kunnen gaan. Geniet er van en maak er een mooi feest van (maar volgens mij kan ik dat wel aan jullie over laten).
Reply
#41
Vret Mien Gras Wrote:Oh ja, en ook feli met de knapper prestatie van Heracles. Ongekend goed seizoen voor de Oosterlingen, Tukkers en Achterhoekers.

Thanks Vret, ons seizoen gaat ook de boeken in als beste ooit sinds de invoering van het betaalde voetbal. Dit seizoen is dan ook dé kans om een keer Europees voetbal te halen, des te meer reden om de stembanden te verneuken in Kerkrade donderdag. Come on Heracles, ik kan het eigenlijk niet meer vragen na zo'n seizoen maar stijg aub nog 4 keer boven jezelf uit...
Reply
#42
Nog gefeliciteerd heren.
Reply
#43
Bredanaar Wrote:Vret Mien Gras, Balthazar, Kennedy, AssyriskaFF, Onmeunige Ik en alle andere andere Twenteforummers van harte gefeliciteerd. Echt een geweldige prestatie. En dik verdiend. =D> =D> =D> Notworthy Notworthy

Feli mensen! Enneuh Bredanaar ik ben geen Twente fan hehe, maar het is ze gegund. Heb nog nooit zoiets gezien in Enschede. Echt mooi hehe Big Grin.
Reply
#44
Beetje laat, maar ik kan toch niet achterblijven...........GEFELICITEERD!
Ik hoop dat ze komend seizoen weer meedoen om de prijzen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: