The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




KNVB Beker 2009-2010
Ja, ok, prima. Ik blijf bij mn mening dat het geen verdeling is, ik ben meer de Alpha en de Omega, geen Beta Wafje.

Met mijn vmbo mag ik ook alleen in de haven werken, vandaar dat ik zo verzot ben op Rotterdam en in het bijzonder Feyenoord.

De KNVB heeft dit trouwens onder druk van BZ gedaan blijkt achteraf. De burgervader van Rotterdam, heeft zelfs aangedrongen op een tweeluik, daar hij bij eventuele (te verwachten) ongeregeldheden maandag 26 april lekker naar het UWV kon voor wat wachtgeld.

Ik blijf er bijd at de supporters elkaar nooit ontmoet zouden hebben, maar dat het vooral 010 en 020 tegen de ME zou worden.
Reply
Dat Aboe moet puinruimen als de zaak escaleert klopt, maar voor de Ajax-supporters is Ajax verantwoordelijk en voor de neutrale toeschouwers de KNVB, dus daar wordt de eventuele schade uiteraard op verhaald. Ik blijf erbij dat dit een mooie oefening voor ons leger was geweest en ook alvast voor een eventueel WK. Dan komen hier weer die Engelse, Duitse, Franse en Italiaanse debielen om elkaar eens fijn op de bek te timmeren. Heerlijk, ik kan niet wachten. :beerbros:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Waf, als het grote 'kijk-ajax-weer-eens-bevoordeeld-worden-complot' je zo steekt, wat doe je hier dan op het forum?

Pak het groot aan! Stichting 'de scheve Neus' oprichten en daarmee het grote onrecht bewijzen bij: DWDD, Nova, Nederland Undercover, Studio voetbal, VI, Hart van Nederland, Hart in Actie, RTL Boulevard, JeugdJournaal, DenHaagVandaag, RondomTien, weetikveel. Bel Willibrord Frequin, Peter R. de Vries, voor mijn part Wim Bosboom of De Ombudsman. De Raad voor de journalistiek kan je vast meer informatie geven.

Maar hier als roepende in de woestijn wat een forum lopen vervuilen, bereik je ook niet veel mee.
Zoek de pers op, ga de media in, doe wat! Laat je leiden door je droom, maak hem werkelijkheid! Doe het! Je kant het! Tsjakkaaaaaaa!

Succes.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Waf, als het grote 'kijk-ajax-weer-eens-bevoordeeld-worden-complot' je zo steekt, wat doe je hier dan op het forum?

Pak het groot aan! Stichting 'de scheve Neus' oprichten en daarmee het grote onrecht bewijzen bij: DWDD, Nova, Nederland Undercover, Studio voetbal, VI, Hart van Nederland, Hart in Actie, RTL Boulevard, JeugdJournaal, DenHaagVandaag, RondomTien, weetikveel. Bel Willibrord Frequin, Peter R. de Vries, voor mijn part Wim Bosboom of De Ombudsman. De Raad voor de journalistiek kan je vast meer informatie geven.

Maar hier als roepende in de woestijn wat een forum lopen vervuilen, bereik je ook niet veel mee.
Zoek de pers op, ga de media in, doe wat! Laat je leiden door je droom, maak hem werkelijkheid! Doe het! Je kant het! Tsjakkaaaaaaa!

Succes.

als je het forumvervuiling vindt, waarom reageer je er dan telkens weer op? ik geef gewoon een onderbouwde mening. niet alleen hier hoor, ook elders. en als er zelfs geen neuzen zijn die die onderbouwing kunnen weerleggen, dan weet ik dat ik gelijk heb. en gelijktijdig krijg ik ook andere voorordelen bevestigd. en zij maar denken dat ze objectief zijn. en mij maar van subjecitviteit beschuldigen.

als je het niet wil lezen, lees je het lekker niet, doe ik ook niet in jouw tenenkrommende discussies. waarom niet? omdat die discussies me geen hol interesseren. maar ga er vooral mee door, als je daar lol in hebt, het zal me jeuken. ondertussen zit ik niet op je raad te wachten, dus ook dat kun je wat mij betreft achterwege laten.

dag mukkus.
Reply
Dugarry Wrote:
harry_bierdop Wrote:Volgens mij is de regel helemaal niet "geen uitsupporters" maar volgens is er gewoon afgesproken dat bij wedstrijden tussen Feyenoord en Ajax in R'dam geen Ajax supporters mogen komen en andersom hetzelfde en ook weer hetzelfde tussen Ajax en DH. Dat die bekerfinale in R'dam is en fey en ajax elkaar ook nog eens treffen is een kleine kans maar goed veranderd volgens mij niks aan die afspraak.

Normaal gesproken zou de bekerfinale dus gewoon zonder Ajax supporters gespeeld worden (en de JC schaal zonder Fey. supporters). Abouachmed zegt vervolgens dat ie wel een uitzondering wil maken voor 1 keer en vervolgens begint het hele gezeik.

Nee, normaal gesproken zou er een verdeling tussen de clubs zijn en de rest KNVB.

Met normaal gesproken ga je er van uit dat de afspraak die in de competitie gemaakt is ook geldt voor de beker, dat slaat nergens op natuurlijk.

Dit is een ander toernooi, met andere regels en afspraken.

Oow is dat zo? Volgens mij is er gewoon een afspraak waarin is beslist dat er 5 haar lang geen A'dammers bij een FEY-AJA in de Kuip zijn en geen R'dammers bij AJA-FEY in de Arena, dat is echt niet vast gehangen aan "alleen competitiewedstrijden". Dat zou overigens nog achterlijker zijn want bij een bekerwedstrijd (meer spanning etc etc) is de kans dat het misgaat nóg groter. Als deze wedstrijd gewoon de kwartfinale geloot was dan waren er 100% zeker geen A'dammers meegekomen. Maar goed, omdat het de finale is wil Abou een uitzondering maken en toch wat toegeven voor 1 keer maar tsja... geef Ajax een vinger en ze pakken beide handen.

En over dat normaal gesproken is er een verdeling van kaarten tussen de clubs; dat is wel zo, maar dat is toch ook zo bij een gewone competitiewedstrijd? Die afspraak die is gemaakt is hoger dan het standaard reglement waarin wordt aangegeven waar de uit-supporters recht op hebben. Dat is een standaard reglement waarin gewoon niet meer en niet minder staat als waarop uit-clubs onder normale omstandigheden recht hebben. Zo'n afspraak staat daar gewoon boven. Of denk je dat in de KNVB reglementen voor elke wedstrijd apart de regels staan vermeld?

Officieel moeten ze in Arnhem volgens de reglementen ook 1200 uitsupporters toelaten echter er is geen club die dat krijgt en wij al zeker niet en zo zijn er nog tig voorbeelden in NL te noemen. Al die afspraken staan daar gewoon boven, of het nou competitie, beker of een zaalvoetbaltoernooi is dat maakt geen flikker uit.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Waf, als het grote 'kijk-ajax-weer-eens-bevoordeeld-worden-complot' je zo steekt, wat doe je hier dan op het forum?

Pak het groot aan! Stichting 'de scheve Neus' oprichten en daarmee het grote onrecht bewijzen bij: DWDD, Nova, Nederland Undercover, Studio voetbal, VI, Hart van Nederland, Hart in Actie, RTL Boulevard, JeugdJournaal, DenHaagVandaag, RondomTien, weetikveel. Bel Willibrord Frequin, Peter R. de Vries, voor mijn part Wim Bosboom of De Ombudsman. De Raad voor de journalistiek kan je vast meer informatie geven.

Maar hier als roepende in de woestijn wat een forum lopen vervuilen, bereik je ook niet veel mee.
Zoek de pers op, ga de media in, doe wat! Laat je leiden door je droom, maak hem werkelijkheid! Doe het! Je kant het! Tsjakkaaaaaaa!

Succes.

als je het forumvervuiling vindt, waarom reageer je er dan telkens weer op? ik geef gewoon een onderbouwde mening. niet alleen hier hoor, ook elders. en als er zelfs geen neuzen zijn die die onderbouwing kunnen weerleggen, dan weet ik dat ik gelijk heb. en gelijktijdig krijg ik ook andere voorordelen bevestigd. en zij maar denken dat ze objectief zijn. en mij maar van subjecitviteit beschuldigen.

als je het niet wil lezen, lees je het lekker niet, doe ik ook niet in jouw tenenkrommende discussies. waarom niet? omdat die discussies me geen hol interesseren. maar ga er vooral mee door, als je daar lol in hebt, het zal me jeuken. ondertussen zit ik niet op je raad te wachten, dus ook dat kun je wat mij betreft achterwege laten.

dag mukkus.

Geen daadkracht, geen ruggengraat, niet overtuigd van je eigen stellingen......... Beetje anoniem het 'complot-evangelie' lopen verkondigen op voetbalfora, maar er echt wat mee doen? Nee, dat doet waf niet. Blijf lekker roepen, waf, blijf jezelf lekker irriteren als je er toch niet tegen kan doen of wil doen.

Ga rustig door, ik pis elke keer weer in mijn broek van het lachen als de Feyenoord-paus waf himself weer op de troon gaat zitten. Ik word er echt niet warm of koud van.
Maar als het mij écht hoog zou zitten, zou ik er echt wat mee doen, ipv wat lafjes voetbalfora lopen te betypen om te kijken of Ajax-supporters dit al dan niet bevestigen.....

O ja, zou je de volgende keer kunnen afsluiten met: "Dank foor die bloemuhn!"? Dat maakt je nietzeggende preek nóg leuker.....
Veni vici Waffie: Ik kwam, zag en droop af.

Dan maar een andere tip: Denk om RSI van al dat getyp.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
dan is het weer forumvervuiling en dan pis je weer in je broek van het lachen. lekker consistent verhaal zeg.

maar goed, misschien zit het mij niet zo hoog dat ik er wat aan wil doen? misschien wil ik alleen maar voorordelen bevestigd hebben? misschien doe ik er wel wat aan, maar vertel ik dat een willlekeurige provinciaal niet? misschien ben ik ervan overtuigd geraakt dat er niets aan te doen valt? misschien vind ik het wel leuk om me te irriteren? misschein vind ik het alleen maar leuk om te discussieren? \

tal van mogelijkheden, maar nee hoor, jij hebt lekker zelfingenomen je eigen werkelijkheid gecreeerd en gaat mij een beetje zitten beoordelen op je eigen verzinsels. maar daar ben je ook een treurmuis voor he.

dag mukkus.
Reply
Wim Bosboom bellen lijkt me een puik idee.
May The Schwartz Be With You
Reply
Quote:Oow is dat zo? Volgens mij is er gewoon een afspraak waarin is beslist dat er 5 haar lang geen A'dammers bij een FEY-AJA in de Kuip zijn en geen R'dammers bij AJA-FEY in de Arena, dat is echt niet vast gehangen aan "alleen competitiewedstrijden". Dat zou overigens nog achterlijker zijn want bij een bekerwedstrijd (meer spanning etc etc) is de kans dat het misgaat nóg groter.

Ik heb even geen zin er een bron bij te zoeken maar voor zover ik weet was de afspraak wel degelijk alleen voor competitiewedstrijden. Als die afspraak ook was gemaakt voor bekerwedstrijden was er sowieso geen probleem geweest denk ik. Sterker nog als die afspraken wel zo waren geweest had feyenoord echt wel op z'n strepen gaan staan hoor. Dan had ajax gewoon niks in te brengen gehad.

Ik vraag me trouwens heel erg af wat er precies gebeurt was als dit geen finale maar een halve finale was geweest. Denk dat er dan uiteindelijk heel andere maatregelen genomen hadden geworden.
Reply
Mac Wrote:Ik heb even geen zin er een bron bij te zoeken maar voor zover ik weet was de afspraak wel degelijk alleen voor competitiewedstrijden. Als die afspraak ook was gemaakt voor bekerwedstrijden was er sowieso geen probleem geweest denk ik. Sterker nog als die afspraken wel zo waren geweest had feyenoord echt wel op z'n strepen gaan staan hoor. Dan had ajax gewoon niks in te brengen gehad.

volgens mij is dat ook zo.

Quote:Ik vraag me trouwens heel erg af wat er precies gebeurt was als dit geen finale maar een halve finale was geweest. Denk dat er dan uiteindelijk heel andere maatregelen genomen hadden geworden.

dan is het makkelijker zouk denken. dan is de thuislotende ploeg de thuisspelende ploeg en dan is het eenvoudiger om te zeggen dat uitsupporters niet mee mogen. maar in dit geval is er geen thuisspelende ploeg, hoewel de thuislotende ploeg toevallig altijd in de kuip speelt.
Reply
waf Wrote:maar goed, misschien zit het mij niet zo hoog dat ik er wat aan wil doen?
Begin er dan ook niet steeds over...

waf Wrote:misschien wil ik alleen maar voorordelen bevestigd hebben?
Van wie? Van personen hier op het forum? En daar wordt je gelukkig van? Ga wat leuks doen met je kinderen....

waf Wrote:misschien doe ik er wel wat aan, maar vertel ik dat een willlekeurige provinciaal niet?
Nee, dan had je dat hier al vol trots lopen melden.

waf Wrote:misschien ben ik ervan overtuigd geraakt dat er niets aan te doen valt?
Begin er dan niet steeds over....

waf Wrote:misschien vind ik het wel leuk om me te irriteren?
Dan is het wel heel slecht gesteld me je. Kun je beter wat leuks met de kinderen gaan doen.

waf Wrote:misschein vind ik het alleen maar leuk om te discussieren?
Discussieren? Lekker discussieren met iemand die woorden gebruikt tegen zijn discussiepartners als o.a 'randdebielen', 'beperkte verstandelijke vermogen', 'grote teringbek', 'blinde', 'grote smoel', 'triest' en 'treurmuis' te noemen. Dan valt bij mij niet onder de noemer discussiëren, maar personen (met een andere mening dan die van waf) schofferen.
En dan heb ik het nog niet eens over de verschillende vormen van ajakkes en neuzen. Leuk gevonden.

Misschien moet je jezelf eens na laten kijken. Of jezelf laten opnemen.

Maar on-topic maar weer:
Dit is de enige veilige oplossing die de KNVB kan doen, om beide supportersgroepen enigszins tevreden te stellen. Op deze manier kunnen alle supporters op een veilige manier de bekerfinale waaraan hun club deelneemt aanschouwen. De Feyenoorders in de Kuip, de ajax-supporters in de Arena. Omgekeerd een groot scherm in het eigen stadion.

Regels zijn er om gebroken te worden en in dit geval is de kans op rellen (doden?) zeer aannemelijk, de polite-inzet is uitermate hoog en de kosten voor de maatschappij zijn niet te verklaren in tijd van crisis. Feyenoordsupporters en Ajaxsupporters zijn maar op 1 ding uit: een confrontatie. Met wie dan ook. 7.700 man, 10.000 man, 15.000 man vanuit de Arena vervoeren naar de Kuip is simpelweg onmogelijk zonder garantie van veiligheid. Dan moet je ingrijpen. Dan moet je boven de regels gaan staan.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
sjonge wat een gelul, het zijn maar een paar honderd idioten hoor, het overgrote merendeel is WEL supporter.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Mukkus Wrote:Maar on-topic maar weer:
Dit is de enige veilige oplossing die de KNVB kan doen, om beide supportersgroepen enigszins tevreden te stellen. Op deze manier kunnen alle supporters op een veilige manier de bekerfinale waaraan hun club deelneemt aanschouwen. De Feyenoorders in de Kuip, de ajax-supporters in de Arena. Omgekeerd een groot scherm in het eigen stadion.

Regels zijn er om gebroken te worden en in dit geval is de kans op rellen (doden?) zeer aannemelijk, de polite-inzet is uitermate hoog en de kosten voor de maatschappij zijn niet te verklaren in tijd van crisis. Feyenoordsupporters en Ajaxsupporters zijn maar op 1 ding uit: een confrontatie. Met wie dan ook. 7.700 man, 10.000 man, 15.000 man vanuit de Arena vervoeren naar de Kuip is simpelweg onmogelijk zonder garantie van veiligheid. Dan moet je ingrijpen. Dan moet je boven de regels gaan staan.

Het is de goedkoopste oplossing en alleen de club Ajax en de KNVB zijn er blij mee. Ik kan me niet voorstellen dat beide supportersgroepen er blij mee zijn. Ze kunnen alleen niet anders dan accepteren dat de KNVB, onder druk van Ajax, deze beslissing heeft genomen, hoe scheef en oneerlijk het ook is. Als fanatieke supporter wil je bij alle wedstrijden van je club zijn, uit en thuis en dat wordt ze nu ontnomen, nota bene in de bekerfinale, doordat zowel Ajax als de KNVB niet willen opdraaien voor de veiligheidsmaatregelen die nodig zijn om een handjevol mongolen in bedwang te houden. Regels zijn er niet om gebroken te worden, maar om geevalueerd en daarna aangepast te worden. Anders kan je net zo goed geen regels opstellen en per wedstrijd maar een beetje gaan kijken wat je doet. En de hoge kosten voor de maatregelen zijn allemaal relatief.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Feit is in ieder geval dat de bedreigingen e.d. via internet door (nep)'supporters' van Ajax voor hen geen negatieve gevolgen hebben. Zij zijn zelfs beloond met een wedstrijd in Amsterdam, waardoor de kansen op de beker voor Ajax behoorlijk zijn toegenomen. Dreigen met geweld heeft dus duidelijk zin en zal daarom vaker als middel worden aangewend. :|
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:Feit is in ieder geval dat de bedreigingen e.d. via internet door (nep)'supporters' van Ajax voor hen geen negatieve gevolgen hebben. Zij zijn zelfs beloond met een wedstrijd in Amsterdam, waardoor de kansen op de beker voor Ajax behoorlijk zijn toegenomen. Dreigen met geweld heeft dus duidelijk zin en zal daarom vaker als middel worden aangewend. :|

Exact. En zolang je blijft toegeven aan de dreigementen van een stelletje mongolen gaat het gezeik maar door. In Engeland hebben ze, in mijn optiek, de supportersproblemen goed opgepakt en aangepakt en daar hoor je tegenwoordig niets meer over rellen, ongeregeldheden of buitensporige veiligheidsmaatregelen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
De beste oplossing was naar mijn mening de boel gewoon laten doorgaan. Relschoppers keihard aanpakken. Voor een lange tijd in de bak pleuren en voor de schade laten dokken. Als ze bijvoorbeeld politie of ME aanvallen, gewoon gericht schieten. Als je die lui laat zien dat je ze meedogenloos aanpakt, dan laten ze het de volgende keer wel. Icon_evil
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:Maar on-topic maar weer:
Dit is de enige veilige oplossing die de KNVB kan doen, om beide supportersgroepen enigszins tevreden te stellen. Op deze manier kunnen alle supporters op een veilige manier de bekerfinale waaraan hun club deelneemt aanschouwen. De Feyenoorders in de Kuip, de ajax-supporters in de Arena. Omgekeerd een groot scherm in het eigen stadion.

Regels zijn er om gebroken te worden en in dit geval is de kans op rellen (doden?) zeer aannemelijk, de polite-inzet is uitermate hoog en de kosten voor de maatschappij zijn niet te verklaren in tijd van crisis. Feyenoordsupporters en Ajaxsupporters zijn maar op 1 ding uit: een confrontatie. Met wie dan ook. 7.700 man, 10.000 man, 15.000 man vanuit de Arena vervoeren naar de Kuip is simpelweg onmogelijk zonder garantie van veiligheid. Dan moet je ingrijpen. Dan moet je boven de regels gaan staan.

Het is de goedkoopste oplossing en alleen de club Ajax en de KNVB zijn er blij mee. Ik kan me niet voorstellen dat beide supportersgroepen er blij mee zijn. Ze kunnen alleen niet anders dan accepteren dat de KNVB, onder druk van Ajax, deze beslissing heeft genomen, hoe scheef en oneerlijk het ook is. Als fanatieke supporter wil je bij alle wedstrijden van je club zijn, uit en thuis en dat wordt ze nu ontnomen, nota bene in de bekerfinale, doordat zowel Ajax als de KNVB niet willen opdraaien voor de veiligheidsmaatregelen die nodig zijn om een handjevol mongolen in bedwang te houden. Regels zijn er niet om gebroken te worden, maar om geevalueerd en daarna aangepast te worden. Anders kan je net zo goed geen regels opstellen en per wedstrijd maar een beetje gaan kijken wat je doet. En de hoge kosten voor de maatregelen zijn allemaal relatief.

Deze constructie zorgt ervoor dast juist meer Feyenoorders de wedstrijd Feyenoord-Ajax kan volgen, nl. dik 50.000. Tegenover 1 duel konden dat er maar 15.000 zijn.
En het is toch juist logisch dat een verbod op uitsupporters bij de competitiewedstrijden, wordt meegenomen in de beslissing om de bekerfinale te organiseren.

En Bredanaar.....je noemt dat van mij gelul. Waar kom jij mee aanzetten: Het zijn er maar een paar honderd, de rest is wel supporter.......Gewoon doorgaan, laat ze maar vechten, gericht schieten, keihard straffen. Volgens mij praten we daar in Nederland al 12 jaar over. En dat zal nog wel 12 jaar duren voordat er zoiets komt.

De situatie die ontstaan is, komt natuurlijk niet doordat Ajax- en Feyenoordsupporters gezellig madeliefjes gaan lopen plukken. Bij beide partijen is een bepaalde blinde haat richting de tegenpartij (zelfs bij een relatief normale supporter als waf, er lopen grotere gekken rond....). Deze 2 groepen moet je ver uit elkaar houden. Dat ze elkaar de hersenpan intimmeren, boeit mij ook niet. Maar daar hoeven andere groepen niet de dupe van te worden: de 'normale' supporters, de ME'ers, de politieagenten, de stewards, de verkeerregelaar, etc.etc. Het klinkt erg soft, maar beide supportersgroepen hebben het er zelf naar gemaakt, dat deze beslissingen gemaakt moeten worden. Dan moet je nu niet piepen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Begin er dan ook niet steeds over...

waarom niet? dan lees je het toch lekker niet? maar blijf vooral reageren, dat helpt.

8-[

Quote:Van wie? Van personen hier op het forum? En daar wordt je gelukkig van? Ga wat leuks doen met je kinderen....

oa van personen op dit forum. en ik doe zat leuks met de kinderen, maar dat kun je vast niet geloven omdat dat niet overeenstemt met je eigen verzonnen werkelijkheid. 8-[

Quote:Nee, dan had je dat hier al vol trots lopen melden.

het zal je vast zwaar vallen als ook deze verzonnen werkelijkheid niet klopt. 8-[

Quote:Dan is het wel heel slecht gesteld me je. Kun je beter wat leuks met de kinderen gaan doen.

ach gut, mukkus zegt dat het slecht me gesteld is. nou, oeps, dat komt aan. Undecided nog een opmerking over je verzinsels?

Quote:Discussieren? Lekker discussieren met iemand die woorden gebruikt tegen zijn discussiepartners als o.a 'randdebielen', 'beperkte verstandelijke vermogen', 'grote teringbek', 'blinde', 'grote smoel', 'triest' en 'treurmuis' te noemen. Dan valt bij mij niet onder de noemer discussiëren, maar personen (met een andere mening dan die van waf) schofferen.

ach gut, voel je je geschoffeerd? heb je lange tenen? haal anders even mijn kinderen erbij?

Quote:En dan heb ik het nog niet eens over de verschillende vormen van ajakkes en neuzen. Leuk gevonden.

oh ja, daarom schrijf ik dat op, omdat ik het zo leuk gevonden vind. leuk he, je eigen verzonnen werkelijkheid?

Quote:Misschien moet je jezelf eens na laten kijken. Of jezelf laten opnemen.

zo, potverdrie, nou ben ik geschoffeerd zeg. 8-[

Quote:Maar on-topic maar weer:
Dit is de enige veilige oplossing die de KNVB kan doen, om beide supportersgroepen enigszins tevreden te stellen. Op deze manier kunnen alle supporters op een veilige manier de bekerfinale waaraan hun club deelneemt aanschouwen. De Feyenoorders in de Kuip, de ajax-supporters in de Arena. Omgekeerd een groot scherm in het eigen stadion.

ach gut, het is de enige mogelijkheid. omdat mukkus geen andere mogelijkheid kan verzinnen, is er ook geen andere mogelijkheid. de knjb zal blij zijn met je, als advocaat van de neuzen. 8-[

Quote:Regels zijn er om gebroken te worden

als het in het voordeel van ajakkes is wel ja. Notworthy

Quote:en in dit geval is de kans op rellen (doden?) zeer aannemelijk, de polite-inzet is uitermate hoog en de kosten voor de maatschappij zijn niet te verklaren in tijd van crisis. Feyenoordsupporters en Ajaxsupporters zijn maar op 1 ding uit: een confrontatie.

in de door jou gecreerde werkelijkheid is er geen andere mogelijkheid. lul maar lekker de media achterna. neem dat dan maar lekker als feit aan. en ga vooral generaliseren. en ook vooral niet bedenken dat juist dit soort dieptrieste acties die haat alleen maar aanwakkeren en het probleem alleen maar verergeren. nee joh, dat moet je gewoon niet bij je mening betrekken. gewoon lekker de pretens neutrale provinciaal uithangen die het wel even weet. 8-[

Quote:Met wie dan ook. 7.700 man, 10.000 man, 15.000 man vanuit de Arena vervoeren naar de Kuip is simpelweg onmogelijk zonder garantie van veiligheid. Dan moet je ingrijpen. Dan moet je boven de regels gaan staan.

hadden ze eerder moeten bedenken he. dan hoef je achteraf de regels ook niet aan te passen. en ook nu kun je gewoon bv die neuzen thuislaten. gewoon de gemaakte afspraken nakomen. of iedereen thuislaten. en dan hou je de regels overend.

ga vooral niet in op argumenten van anderen en denk vooral dat jij een ongelooflijk doordachte neutrale mening hebt. Undecided
Reply
Die softe aanpak zorgt ervoor dat het alleen maar erger wordt; het wordt immers toch niet afgestraft. De hele maatschappij is door die tolerante en laffe houding van politie, rechters en eigenlijk het hele beleid al verloederd. Er is totaal geen respect meer voor 'het gezag', maar dat weet iedereen dus jij ook. En daar is deze toestand ook een uitvloeisel van. Hoogste tijd om dit wanbeleid om te gooien en adequaat op te treden tegen dergelijke criminelen.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Mukkus Wrote:Deze constructie zorgt ervoor dast juist meer Feyenoorders de wedstrijd Feyenoord-Ajax kan volgen, nl. dik 50.000. Tegenover 1 duel konden dat er maar 15.000 zijn.

nou en het is duidelijk die 50000 zijn daar mordicus tegen. kut argument dus. word eens wakker man.

Quote:En het is toch juist logisch dat een verbod op uitsupporters bij de competitiewedstrijden, wordt meegenomen in de beslissing om de bekerfinale te organiseren.

waarom doen ze dat dan niet en waarom regelen ze dat dan niet vooraf en gaan ze achteraf een beslissing nemen in het voordeel van ajakkes. oh ja, mukkus die weet het, volgens mukkes was er nl maar 1 oplossing. 8-[

Quote:En Bredanaar.....je noemt dat van mij gelul.

het is een schande! nu zul je wel geschoffeerd zijn!

Quote: Waar kom jij mee aanzetten:


ah, de jij bak, niks over zijn kinderen?

Quote:Het zijn er maar een paar honderd, de rest is wel supporter.......Gewoon doorgaan, laat ze maar vechten, gericht schieten, keihard straffen. Volgens mij praten we daar in Nederland al 12 jaar over. En dat zal nog wel 12 jaar duren voordat er zoiets komt.

hij zegt dus niet praten, maar doen. moeilijk he?

Quote:De situatie die ontstaan is, komt natuurlijk niet doordat Ajax- en Feyenoordsupporters gezellig madeliefjes gaan lopen plukken. Bij beide partijen is een bepaalde blinde haat richting de tegenpartij (zelfs bij een relatief normale supporter als waf, er lopen grotere gekken rond....). Deze 2 groepen moet je ver uit elkaar houden. Dat ze elkaar de hersenpan intimmeren, boeit mij ook niet. Maar daar hoeven andere groepen niet de dupe van te worden: de 'normale' supporters, de ME'ers, de politieagenten, de stewards, de verkeerregelaar, etc.etc.

de normale supporters, de stewards, de me, heel nederland, ook nu worden ze er de dupe van. want door deze beslissing wordt het vuurtje alleen maar opgestookt. maar als je het hele probleem gewoon niet begrijpt, blijf dan lekker in dat saaie friesland met je kinderen spelen. 8-[ en bemoei je er gewoon niet mee? of zo?

Quote:Het klinkt erg soft, maar beide supportersgroepen hebben het er zelf naar gemaakt, dat deze beslissingen gemaakt moeten worden. Dan moet je nu niet piepen.

tuurlijk, een supportersgroep gaat met rellen dreigen en de andere supportersgroep moet niet piepen. dat bedoel je te zeggen zeker. je snapt werkelijk geen hol van het probleem. sinds lange tijd hebben we weer een wijf op het forum, me dunkt. 8-[
Reply
het is duidelijk, er zijn hier geen ajakkessieden die toe durven te geven dat het een schrijnende maar alleszeggende beslissing is. ook in de media wordt er niet over gerept.

enorm vooroordeelbevestigend. =D>

de mooiste opmerking over dit alles komt van onze trainer:

mariodonna Wrote:“Ik las dat ajaks-trainer Martin Jol alleen nog teleurgesteld is dat de tweede wedstrijd hier in De Kuip is. Dus misschien dat dit ook nog omgedraaid wordt.”

Undecided Undecided
Reply
Waarom heeft de knvb er eigenlijk niet voor gezorgd dat Feijenoord niet in de finale was gekomen? Zou een hoop heisa hebben gescheeld.
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:Waarom heeft de knvb er eigenlijk niet voor gezorgd dat Feijenoord niet in de finale was gekomen? Zou een hoop heisa hebben gescheeld.

Dat hebben ze toch geprobeerd via de 'gewogen loting' tegen AZ, PSV en Twente?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Berend Botje Wrote:Waarom heeft de knvb er eigenlijk niet voor gezorgd dat Feijenoord niet in de finale was gekomen? Zou een hoop heisa hebben gescheeld.

Dat hebben ze toch geprobeerd via de 'gewogen loting' tegen AZ, PSV en Twente?


Nee joh, dat is allemaal vooropgezet doel geweest, dat snappen jullie toch wel?

Feyenoord wel aan de beker laten ruiken, maar uiteindelijk wordt de beker door Ajax door de kuip gedragen ( word een leuk rondje lopen).
De KNVB doet alles om die havenarbeiders te neten.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
waf Wrote:je snapt werkelijk geen hol van het probleem

Waf,

Ik heb geprobeerd met mijn beperkte verstand me een mening te vormen rond dit gedoe.
Het lukt me niet een oplossing te bedenken die iedereen tevreden zou stellen.

De Kuip is het mooiste stadion van Nederland. Daarom worden de meeste wedstrijden van het Nederlands elftal ook in de Kuip gespeeld. Op een gegeven moment leed de Kuip verlies, en werd de Arena ook nog eens concurrerend. In dat kader heeft de gemeente Rotterdam de Kuip beschikbaar gesteld als 'het stadion' voor de bekerfinale. Later heeft de Arena de wedstrijd voor de JC-schaal als goedmakertje gekregen.

Het blijkt organisatorisch niet mogelijk dat de wedstrijden tussen Feyenoord en Ajax kunnen worden bezocht door de supporters van beide teams.

Dat is het probleem.

Wat is volgens jou de oplossing ?

Nou niet zeuren over 'bommen gooien op Rotterdam', dat zijn rand-hypes.
Vanuit Rotterdam zou een verwijzing naar 'jodenvervolging' ook denkbaar zijn geweest.
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
Kennemerland Wrote:Het blijkt organisatorisch niet mogelijk dat de wedstrijden tussen Feyenoord en Ajax kunnen worden bezocht door de supporters van beide teams.

Correctie: Ajax en de KNVB willen niet opdraaien voor de kosten van de maatregelen die het wel mogelijk maken om de wedstrijden tussen Feyenoord en Ajax te laten bezoeken door EVENVEEL supporters van beide teams. Ajax wilde slechts betalen voor 7.000 Ajax-fans en de KNVB zag in dat ze door hun verkoopbeleid geen idee hadden hoe ze het veilig moesten krijgen. Feyenoord daarentegen heeft, voor zover ik weet, geen enkel bezwaar gemaakt tegen de oorspronkelijk opzet: 10.000 kaartjes voor beide teams en de rest voor de KNVB. Aan wie ligt het dan, denk je?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Aan die achterlijke randdebielen die zich supporters noemen?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
ja, maar oorzakelijk bij de slappe, laffe en tolerante 'bewindvoerders' want die houden het tuig in stand
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
bredanaar waarom ga je niet lekker in de VS wonen dan? daar zijn de straffen lekker hoog en dat schrikt de criminelen lekker af!
Reply
Omdat Nederland het land is waar ik geboren ben en waar ik van hou. Een vergelijking met de VS vind ik onwerkelijk en eigenlijk ridicuul. Maar vergelijk het eens met Engeland of andere Europese landen. Daar kunnen supporters van concurrerende clubs wel gewoon bij elkaar in een stadion. En kijk eens naar de gevangenissen en jeugdinrichtingen in Nederland; De strafrechtelijke jeugdinrichtingen zijn maar voor de helft gevuld. Hoe komt dat? Volgens de politiek is de zware criminaliteit onder de jeugd de laatste jaren afgenomen :roll: . Nou de meesten weten wel beter; er wordt gewoon veel minder aan(op-)gepakt. Integendeel, b.v. om oudejaarsrellen te voorkomen worden duizenden euro's uitgetrokken om feesten voor de raddraaiers te organiseren. ](*,)
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply


Forum Jump: