The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




KNVB Beker 2009-2010
Marshall Wrote:Harry, waarom zou een speler wel geschorst kunnen worden voor uitlatingen tegen of over het scheidsrechterlijk trio en niet voor dit soort uitlatingen? Dit is gewoon oproer veroorzaken. Ik ben het met je eens dat het soms ook wel leuk is (eerlijk is eerlijk, de actie van Bjorn richting onze supporters was funny) maar dit zou gewoon niet gedoogd moeten worden. Gewoon met de zweep erover. Een speler verdedigt niet alleen de clubkleuren maar ook de eer van een club. En ik kan me niet voorstellen dat een club zich achter dit soort uitlatingen schaart.
Ik ga als medewerker van mijn organisatie ook niet richting mijn klanten roepen dat de concurrent een kutbedrijf is. Dat zou meer over mij of mijn werkgever zeggen dan over de concurrent.

Zweep d'r over, schorsing van een wedstrijdje en niet meer doen! :yellow:


Ik zeg toch nergens dat dat niet kan? Ik zeg alleen dat ik vind dat dat niet hoeft. Ik heb hier al 10 keer gezegd dat ik vind dat we hier in NL allemaal in een groot triest schijnheilig cultuurtje zijn beland. Voetbal wordt alleen nog maar gebruikt/misbruikt om te scoren en thats it. Tegenwoordig klinkt weer regelmatig, ludiek, het HI-HA-HONDELUL door de stadions maar ik durf te beweren dat als dit nu wekelijks weer terug zou keren je ook daarvoor gewoon een stadionverbod krijgt + je club een aantal wedstrijden zonder publiek. Het heeft echt amper meer iets te maken met of die mensen (KNVB/overheid/politie partij/media of wat dan ook) nou echt ervan vind, enige wat telt is scoren, scoren en nog eens scoren. Voetbal wordt gewoon naar de klote geholpen zo. Jaar of 10 á 15 nog en dan is het over met alles. Geen vrij keuze plaats meer waar je gaat zitten, roken is dan uiteraard overal al verboden (ik rook overigens niet maar toch vind ik dat het in een stadion gewoon zou moeten mogen), verplicht zak popcorn kopen bij binnenkomst, cola etc hebben ze niet meer alleen nog maar fristi, chocomel, aanmaaklimo en koffie/thee, uitsupporters zijn er natuurlijk al helemaal niet meer (Gevolg: elke week breekt wel ergens de pleuris uit omdat supporters dan maar op eigen houtje kaarten regelen) en zo zijn er nog tig voorbeelden.

Voetbal wordt gewoon helemaal naar de kanker geholpen door die autisten die 30 jaar lang nergens naar gekeken hebben en nu ineens denken dat elk spreekkoor aangepakt moet worden met 80 uur taakstraf und so weiter. En dan kom maar met die oow zo fantastische voetbalwet die oow zo fantastisch werkt in Engeland (huh huh), tegen die tijd spreken we hier wel weer een keer verder over hoe fantastisch die voetbalwet wel niet is.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Kan overigens iemand van de ajacieden mij vertellen wat er nou na dat kut-kakkerlakken gezongen wordt? Ik heb het al vaak gehoord maar nooit kunnen verstaan wat er nog achteraan komt.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
joden schaam je niet
wees een echte ajacied
en zing t anti-kakkerlakken lied
The great old Ludwig von...
Reply
:-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|=
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
gittermaster Wrote:joden schaam je niet
wees een echte ajacied
en zing t anti-kakkerlakken lied

:waf:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Marshall Wrote:You got a point there! Waar trek je de grens? Simpel: eigenlijk nergens. Een speler moet dit soort uitlatingen enkel doen tijdens een wekelijks pokeravondje thuis met vrienden, niet in het openbaar.

Maar dan blijft het toch nog steeds dat de KNVB hier helemaal niets mee te maken heeft?
Of hebben die ook al wat te zeggen over uitspraken op personeelsfeestjes?
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Ronnie D. Wrote:Of hebben die ook al wat te zeggen over uitspraken op personeelsfeestjes?

Ja, op basis van artikel 19 1b van het reglement betaald voetblal:
Quote:Artikel 19
1. Met inachtneming van de bepalingen in artikel 27 en 29 van dit reglement zal in het algemeen strafbaar zijn een zodanig handelen of nalaten, dat:
a. in strijd is met de Statuten, reglementen, spelregels en/of (bestuurs)besluiten van de KNVB, de UEFA of de FIFA;
b. de belangen van de sectie betaald voetbal of de voetbalsport in het algemeen schaadt.
2. Voor het strafbaar zijn van overtredingen is opzet, schuld, nalatigheid of onzorgvuldigheid vereist.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ronnie D. Wrote:
Marshall Wrote:You got a point there! Waar trek je de grens? Simpel: eigenlijk nergens. Een speler moet dit soort uitlatingen enkel doen tijdens een wekelijks pokeravondje thuis met vrienden, niet in het openbaar.

Maar dan blijft het toch nog steeds dat de KNVB hier helemaal niets mee te maken heeft?
Of hebben die ook al wat te zeggen over uitspraken op personeelsfeestjes?

dat was de reden dat van gobbel indertijd niet geschorst werd door de knjb.

wel door feyenoord zelf 1 wedstrijd geschorst. maar ja, dat zullen de neuzen wel niet doen. die treden ook niet op tegen het jodengeroep en lopen wel te huilebalken als een andere club zingt dat het kutjoden zijn.. :|
Reply
Mukkus Wrote:
Ronnie D. Wrote:Of hebben die ook al wat te zeggen over uitspraken op personeelsfeestjes?

Ja, op basis van artikel 19 1b van het reglement betaald voetblal:
Quote:Artikel 19
1. Met inachtneming van de bepalingen in artikel 27 en 29 van dit reglement zal in het algemeen strafbaar zijn een zodanig handelen of nalaten, dat:
a. in strijd is met de Statuten, reglementen, spelregels en/of (bestuurs)besluiten van de KNVB, de UEFA of de FIFA;
b. de belangen van de sectie betaald voetbal of de voetbalsport in het algemeen schaadt.
2. Voor het strafbaar zijn van overtredingen is opzet, schuld, nalatigheid of onzorgvuldigheid vereist.

Dat artikel heeft enkel betrekking op de wedstrijd. Vandaar ook die verwijzing naar de artikelen 27 (wedstrijdformulier) en 29 (waarschuwingen tijdens de wedstrijd)

En stel dat er wel een schorsing volgt. Mag hij dan niet deelnemen aan de volgende huldiging?
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Vertonghen liet zich gaan, so what. Theo mag graag bier drinken, so what. Jol lacht om Vertonghen, so what. Jol zegt: "In Rotterdam zongen ze dat we de beker in onze reet konden steken. Nou dat hebben we gedaan en daarna meegenomen naar Amsterdam", SO WHAT. Iedereen zingt "helemaal niets in Amsterdam", so what.

Wat een gepiep allemaal weer. Het zijn ook maar mensen. Dadelijk laat Mario Been een scheet, en moet hij zijn excuses aanbieden aan alle donker getinte voetballer op de Nederlandse velden.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Ronnie D Wrote:Of hebben die ook al wat te zeggen over uitspraken op personeelsfeestjes?

Nee, maar wel zeggenschap over alles wat de voetbalsport aangaat. Het verschil tussen personeelsfeestjes en Studio Sport of een huldiging is dat de speler in kwestie WEET dat er een camera opstaat. De speler heeft de clubkleuren van zijn club op een eervolle manier uit te dragen. Hier gebeurt dit uiteraard totaal niet en is de speler in kwestie enkel van plan of gericht op het provoceren van de tegenstander of diens fans. Als je dit soort uitspraken doet in persoonlijke kring zonder TV erbij, prima. Iedereen heeft zijn eigen grenzen maar dit is provocatie in bijzijn van een TV camera, DAAR ligt voor mij het verschil.

Vret Mien Gras Wrote:Vertonghen liet zich gaan, so what. Theo mag graag bier drinken, so what. Jol lacht om Vertonghen, so what. Jol zegt: "In Rotterdam zongen ze dat we de beker in onze reet konden steken. Nou dat hebben we gedaan en daarna meegenomen naar Amsterdam", SO WHAT. Iedereen zingt "helemaal niets in Amsterdam", so what.
Theo provoceert niemand ermee dat hij graag een biertje drinkt (en ik weet het, ik kom hem regelmatig in de AH tegen Wink). Gaat hij erdoor over de schreef, dan dient de club maatregelen te nemen. Hooguit vergooit hij er zijn eigen carriere mee, so be it.
Jol lacht om Vertonghen, provoceert daar niemand mee. Hij geeft zelfs in zijn houding al aan dat dit niet zo heel netjes en verstandig is.
Zijn uitlating is geen provocatie maar een humorvolle manier van reageren op de uitlatingen van het publiek van de tegenstander, geen provocatie.

Vret Mien Gras Wrote:Wat een gepiep allemaal weer. Het zijn ook maar mensen.
Tuurlijk zijn het ook maar mensen maar wel mensen met een voorbeeldfunctie die hun werk/sport zouden moeten promoten. Als Willem-Alexander een uitlating doet dat Belgen toch domme varianten van Nederlanders zijn staat heel Europa op de achterste benen, doet een voetballer dat op TV over de fans van de tegenstander is het maar gewoon enthousiasme?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:
Ronnie D Wrote:Of hebben die ook al wat te zeggen over uitspraken op personeelsfeestjes?

Nee, maar wel zeggenschap over alles wat de voetbalsport aangaat. Het verschil tussen personeelsfeestjes en Studio Sport of een huldiging is dat de speler in kwestie WEET dat er een camera opstaat. De speler heeft de clubkleuren van zijn club op een eervolle manier uit te dragen. Hier gebeurt dit uiteraard totaal niet en is de speler in kwestie enkel van plan of gericht op het provoceren van de tegenstander of diens fans. Als je dit soort uitspraken doet in persoonlijke kring zonder TV erbij, prima. Iedereen heeft zijn eigen grenzen maar dit is provocatie in bijzijn van een TV camera, DAAR ligt voor mij het verschil.

Volgens mij is het meer opzwepen van het publiek als provocatie richting de tegenstander.
Vanwege de camera's kun je het als niet zo heel erg slim bestempelen, maar dan nog is het een uitspraak tijdens een happening waar de KNVB part noch deel aan heeft.
De enige partij die er dan ook wat aan kan doen is de organisator van de happening. In dit geval Ajax dus.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply


Forum Jump: