The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




KNVB Beker 2009-2010
#31
waf Wrote:
kooltje Wrote:Ron Vlaar nam plaats achter een vrije trap op eigen helft na een overtreding op Biseswar en zag de doelman van Harkemase Boys te ver voor zijn doellijn staan. Vanaf tien meter voor de middellijn schoot Vlaar de bal op schitterende wijze over hem heen in het doel.

het was geen vrije trap toch? hij schijnt tegen hofland gezegd te hebben speel naar mij dan ga ik schieten.. hofland speelde af en hij schoot hem er in. mooi hoor. maar die van cocu, bosvelt en schreuder vond ik toch mooier....

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=iDwZ9kOlijU">http://www.youtube.com/watch?v=iDwZ9kOlijU</a><!-- m -->
Klopt...Ging een tikje breed aan vooraf...
Stukje hierboven stond op de site.
Reply
#32
Liesklachten voor Suarez, spierblessure voor Sulejmani

De Telegraaf meldt dat Luis Suarez en Miralem Sulejmani met lichte blessures kampen. Suarez heeft liesklachten overgehouden aan het duel tegen AZ. Suarez in de krant: "Ik heb een beetje pijn. Misschien komt de bekerwedstrijd van donderdag tegen Dordrecht te vroeg, maar ik ga ervan uit zondag tegen Feyenoord te kunnen spelen." Sulejmani moest de training maandag voortijdig afbreken door een spierblessure.

---
Boca:
Doooooooooooooooooooordt! \Big Grin/ \Big Grin/

Wink
Reply
#33
Gok dat ze toch al rust zouden krijgen ( suarez dan ), zou dit wel logisch vinden.
Gewoon b-elftal opstellen, en als je verliest, dikke pech. Competitie en europa is belangrijker.
Reply
#34
Fabian Wrote:Gok dat ze toch al rust zouden krijgen ( suarez dan ), zou dit wel logisch vinden.
Gewoon b-elftal opstellen, en als je verliest, dikke pech. Competitie en europa is belangrijker.

Beaam. Zou me daarom ook niks verbazen als Ajax, PSV of zelfs Feyenoord uit de beker vliegt.
Reply
#35
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Gok dat ze toch al rust zouden krijgen ( suarez dan ), zou dit wel logisch vinden.
Gewoon b-elftal opstellen, en als je verliest, dikke pech. Competitie en europa is belangrijker.

Beaam. Zou me daarom ook niks verbazen als Ajax, PSV of zelfs Feyenoord uit de beker vliegt.

omdat de competitie en europa zo belangrijk voor ons is? :|
Reply
#36
:Big Grin
The great old Ludwig von...
Reply
#37
waf Wrote:
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Gok dat ze toch al rust zouden krijgen ( suarez dan ), zou dit wel logisch vinden.
Gewoon b-elftal opstellen, en als je verliest, dikke pech. Competitie en europa is belangrijker.

Beaam. Zou me daarom ook niks verbazen als Ajax, PSV of zelfs Feyenoord uit de beker vliegt.

omdat de competitie en europa zo belangrijk voor ons is? :|

Omdat Den Bosch niet veel minder is dan een Top Oss, RKC of VVV waartegen jullie de handen vol hadden. :8:
Reply
#38
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Gok dat ze toch al rust zouden krijgen ( suarez dan ), zou dit wel logisch vinden.
Gewoon b-elftal opstellen, en als je verliest, dikke pech. Competitie en europa is belangrijker.

Beaam. Zou me daarom ook niks verbazen als Ajax, PSV of zelfs Feyenoord uit de beker vliegt.

omdat de competitie en europa zo belangrijk voor ons is? :|

Omdat Den Bosch niet veel minder is dan een Top Oss, RKC of VVV waartegen jullie de handen vol hadden. :8:

wij hebben tenminste gewonnen van vvv!
Reply
#39
Hup superboeren!!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#40
Jong Graafschap - Zwolle 1-0!! :-({|= Notworthy =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#41
Keurig Heracles, binnen 11 minuten op 2-0 en daarna alles en iedereen in slaap sussen. Mijn cluppie groeit :razz:
Reply
#42
Gelukkig was het het tweede elftal van Feyenoord dat gisteren tegen Den Bosch speelde want als ze zondag met dat team naar Amsterdam zouden komen is er zelfs van enige spanning totaal geen sprake.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#43
Zondag kan Suarez mooi opnieuw 3 goals maken die hij kwijt raakt wanneer RKC failliet gaat :-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#44
Bumme Wrote:Gelukkig was het het tweede elftal van Feyenoord dat gisteren tegen Den Bosch speelde want als ze zondag met dat team naar Amsterdam zouden komen is er zelfs van enige spanning totaal geen sprake.

Nee ajax zag er lekker uit tegen AGOVV.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#45
centre court Wrote:
Bumme Wrote:Gelukkig was het het tweede elftal van Feyenoord dat gisteren tegen Den Bosch speelde want als ze zondag met dat team naar Amsterdam zouden komen is er zelfs van enige spanning totaal geen sprake.

Nee ajax zag er lekker uit tegen AGOVV.

Mooie jij-bak.
Maar inderdaad was dat niet best. Helemaal erg was het dat in Apeldoorn op Van der Wiel, Enoh en Suarez na ons hele eerste elftal opgesteld stond. Jullie hebben nog als excuus dat gisteren "het tweede garnituur" een kans kreeg.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#46
Schitterende grasmat of een bak beton met plastic erop...
Reply
#47
Bumme Wrote:
centre court Wrote:
Bumme Wrote:Gelukkig was het het tweede elftal van Feyenoord dat gisteren tegen Den Bosch speelde want als ze zondag met dat team naar Amsterdam zouden komen is er zelfs van enige spanning totaal geen sprake.

Nee ajax zag er lekker uit tegen AGOVV.

Mooie jij-bak.
Maar inderdaad was dat niet best. Helemaal erg was het dat in Apeldoorn op Van der Wiel, Enoh en Suarez na ons hele eerste elftal opgesteld stond. Jullie hebben nog als excuus dat gisteren "het tweede garnituur" een kans kreeg.

gisteren stond gewoon het sterkst mogelijke elftal opgesteld.

net zoals tegen vvv zaterdag.

je kan het nooit goed doen tegen zulke teams. tegen vvv was afgrijselijk (dat helegaar geen slechte ploeg is trouwens), gisteren was al ietsje beter, hoewel beter spelen ook niet moeilijk was. het blijft natuurlijk lastig ballen tegen een muur van spelers, maar de bal snel rond laten gaan en vroeg druk zetten zie ik nauwelijks. dan geef je ook de gelegenheid die muur op te trekken.

hoe het ook zij, tegen ajakkes zullen we uit een ander vaatje moeten tappen. de afgelopen 2x lieten we ons ook gewillig en onbegrijpelijk naar de slachtbank leiden dus de voortekenen zijn niet erg gunstig.
Reply
#48
Waar was De Cler gister trouwens mee bezig? Weet hij het verschil wel tussen opkomende linkervleugelverdediger/linker-middenvelder ( :8: ) en centrumspits? Undecided
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#49
Lamme Lennie Wrote:linder-middenvelder

Nee, leg eens uit. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#50
Reis. Notworthy
Koef is weer fit, maar gaat zn plek zo natuurlijk nooit terugkrijgen.

Mooi dat alle sterke ploegen tot dusverre doorzijn. Loting zal een aantal mooie duels op gaan leveren.
Reply
#51
Zwijnen tegen Excelsior thuis.. dat had ik nou niet verwacht Undecided
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#52
Overigens, direct rood in de beker werkt ook door in de comp. maar 2 x geel (en dus rood), werkt dat ook door in de comp?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#53
harry_bierdop Wrote:Overigens, direct rood in de beker werkt ook door in de comp. maar 2 x geel (en dus rood), werkt dat ook door in de comp?

Nee, das 1 bekerduel schorsing.
Reply
#54
Op TV gelderland kwam net even de indrukwekkende reeks van Vitesse in de beker aan de orde; :razz:

09 eruit thuis tegen Groningen 1-5
08 eruit tegen Lienden 1-0
07 eruit tegen Eindhoven 4-2
06 eruit tegen AGOVV 3-3 pingels
05 eruit tegen Den Bosch 1-0
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#55
De Zeeuw er niet bij, Suarez waarschijnlijk gespaard. Hup Dordt! :razz:
Reply
#56
:beerbros: Vanaf de Krommedijk!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#57
Wat een dramapot. Gewoon kado doen in de verlenging en geen blessures of kaarten aub!
Reply
#58
Bah lucky Ajax. 1 kans gecreeerd in 120 minuten voetbal en dan in de laatste sec zo'n vrije trap erin pielen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#59
Mooi dat alle linkerrijtje ploegen nog meedoen. Dit wordt een mooie loting.
Reply
#60
Dankzij de bekerloting heb ik het gevoel dat ik zojuist nog tig koppen koffie heb gedronken en voorlopig niet in slaap kom.

Eindelijk weer de derby tegen dat volk uit Deventer! En dat rond de kerst, gebraden vogel gaat er dan wel in.
Reply


Forum Jump: