The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




KNVB Beker 2009-2010
#91
NAC weer uit.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#92
Waf, had jij ook een sterretje bij? Undecided

Mooie, maar zwaar onterechte zege van Feyenoord. Zal nog wel een boete van de KNJB volgen voor al die strijkers en sneeuwballen mag ik aannemen.. kindjes.


@mukkus-> had je niet ff met een hoogwerker sneeuw van het dak kunnen vegen gisteren en vandaag?
Reply
#93
Peter Wrote:Waf, had jij ook een sterretje bij? Undecided

nee.. maar met 1 sterretje is er al meer sfeer dan in het psvee stadion. zo, ff een jij bak om mee te beginnnen.

Quote:Mooie, maar zwaar onterechte zege van Feyenoord.


wat een gelul. ten eerste, als je meer keer dan de tegenstander scoort heb je sowieso terecht gewonnen.

de eerste helft was feyenoord beter. na wss een donderspeech van advocaat kwam az met het mes tussen de tanden uit de kleedkamer. ik kan natuurlijk niet alles goed zien in het stadion, maar volgens mij zijn er toch wat te weinig gele en rode kaarten gegeven. aan de andere kant hoorde ik vanmorgen iemand zeggen dat hij de scheids over de gehele wedstrijd genomen zeker niet in het nadeel van feyenoord vond.

in de tweede helft had az zeker een doelpunt kunnen maken, maar het leuke is: dat deden ze niet. vooral overigens omdat ik ze erg slordig vond. daartegenover stond dat feyenoord weer eens ongelooflijk slordig met counters omging. met een beetje meer gogme (daarom had ik makaay graag willen zien) had je die onzekere defensie van az gewoon stuk kunnen spelen.

hoe het ook zij, een mooie pot van 2 aan elkaar gewaagde ploegen, de gelukkigste heeft gewonnen, maar de kwalificatie zwaar onterecht is geheel niet in overeenstemming met de realiteit.


Quote:Zal nog wel een boete van de KNJB volgen voor al die strijkers en sneeuwballen mag ik aannemen.. kindjes.

nee echt, strijkers? :eeeek: :eeeek: :eeeek: potver, ben je geschrokken, peter.

en als je niet ziet dat die sneeuwballen ultiem geestig zijn bevestigt dat weer het beeld waarom je kiest voor het ongelooflijk saaie psvee. waar je mee omgaat, word je mee besmet.
Reply
#94
waf Wrote:
Peter Wrote:
Quote:en als je niet ziet dat die sneeuwballen ultiem geestig zijn bevestigt dat weer het beeld waarom je kiest voor het ongelooflijk saaie psvee. waar je mee omgaat, word je mee besmet.

Jij ben toch ook gewoon met een vrouw getrouwd terwijl al die nichten daar bij Fey hand in hand lopen?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#95
Peter Wrote:@mukkus-> had je niet ff met een hoogwerker sneeuw van het dak kunnen vegen gisteren en vandaag?

Da's gelul van die sneeuw op het dak. Het ligt er wel, maar de brandweer is sinds maandag al bezig om dit eraf te krijgen....met een hoge drukspuitje. #-o
Flikker dan zo'n brandweerauto vol met warm zout water en sproei dat over het dak heen met een hoogwerker of zoiets. Zet wat langdurig werklozen op dat dak met sneeuwschuivers, weet ik veel.

Mijn idee: Deze wedstrijd lekker over 1 januari heen tillen. Wat versterkingen halen, beetje aan het moraal gaan werken op trainingskamp in Turkije en we zijn 3x sterker dan de eerste competitiehelft en dus meer kans om PSV uit te schakelen! Als ze het echt gewild hadden, had je dit in de afgelopen 48 uur eraf kunnen krijgen....
:-$
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#96
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:@mukkus-> had je niet ff met een hoogwerker sneeuw van het dak kunnen vegen gisteren en vandaag?

Da's gelul van die sneeuw op het dak. Het ligt er wel, maar de brandweer is sinds maandag al bezig om dit eraf te krijgen....met een hoge drukspuitje. #-o
Flikker dan zo'n brandweerauto vol met warm zout water en sproei dat over het dak heen met een hoogwerker of zoiets. Zet wat langdurig werklozen op dat dak met sneeuwschuivers, weet ik veel.

Mijn idee: Deze wedstrijd lekker over 1 januari heen tillen. Wat versterkingen halen, beetje aan het moraal gaan werken op trainingskamp in Turkije en we zijn 3x sterker dan de eerste competitiehelft en dus meer kans om PSV uit te schakelen! Als ze het echt gewild hadden, had je dit in de afgelopen 48 uur eraf kunnen krijgen....
:-$

3 x 0 = 0. :razz:
Reply
#97
Ekslem Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:
Quote:en als je niet ziet dat die sneeuwballen ultiem geestig zijn bevestigt dat weer het beeld waarom je kiest voor het ongelooflijk saaie psvee. waar je mee omgaat, word je mee besmet.

Jij ben toch ook gewoon met een vrouw getrouwd terwijl al die nichten daar bij Fey hand in hand lopen?

wij lopen niet hand in hand, ik weet ook niet waar je dat vandaan haalt.

je kunt trouwens ook met een vrouw getrouwd zijn en ondertussen je snikkel tussen een paar marokkanenbilletjes stoppen, dus ik begrijp je opmerking niet zo goed. :razz:
Reply
#98
waf Wrote:
Ekslem Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:
Quote:en als je niet ziet dat die sneeuwballen ultiem geestig zijn bevestigt dat weer het beeld waarom je kiest voor het ongelooflijk saaie psvee. waar je mee omgaat, word je mee besmet.

Jij ben toch ook gewoon met een vrouw getrouwd terwijl al die nichten daar bij Fey hand in hand lopen?

wij lopen niet hand in hand, ik weet ook niet waar je dat vandaan haalt.

je kunt trouwens ook met een vrouw getrouwd zijn en ondertussen je snikkel tussen een paar marokkanenbilletjes stoppen, dus ik begrijp je opmerking niet zo goed. :razz:

Is die marokkaan van jou ook uitgenodigd voor het Kerstdiner? :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#99
waf Wrote:3 x 0 = 0. :razz:

Waar baseer je die '0' op?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:3 x 0 = 0. :razz:

Waar baseer je die '0' op?

het aantal keer dat heerenveen overtuigd heeft. :razz:
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:3 x 0 = 0. :razz:

Waar baseer je die '0' op?

het aantal keer dat heerenveen overtuigd heeft. :razz:

Mwoah....0-2 bij sparta, 2-3 bij Utrecht. Dat zijn overtuigende uitslagen.
Zijn genoeg clubs te noemen die bij Sparta en Utrecht onderuit gaan!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:3 x 0 = 0. :razz:

Waar baseer je die '0' op?

het aantal keer dat heerenveen overtuigd heeft. :razz:

Mwoah....0-2 bij sparta, 2-3 bij Utrecht. Dat zijn overtuigende uitslagen.
Zijn genoeg clubs te noemen die bij Sparta en Utrecht onderuit gaan!

ga er anders ff serieus over discussieren.
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:@mukkus-> had je niet ff met een hoogwerker sneeuw van het dak kunnen vegen gisteren en vandaag?

Da's gelul van die sneeuw op het dak. Het ligt er wel, maar de brandweer is sinds maandag al bezig om dit eraf te krijgen....met een hoge drukspuitje. #-o
Flikker dan zo'n brandweerauto vol met warm zout water en sproei dat over het dak heen met een hoogwerker of zoiets. Zet wat langdurig werklozen op dat dak met sneeuwschuivers, weet ik veel.

Mijn idee: Deze wedstrijd lekker over 1 januari heen tillen. Wat versterkingen halen, beetje aan het moraal gaan werken op trainingskamp in Turkije en we zijn 3x sterker dan de eerste competitiehelft en dus meer kans om PSV uit te schakelen! Als ze het echt gewild hadden, had je dit in de afgelopen 48 uur eraf kunnen krijgen....
:-$

Een bankzitters van ons bij jullie in de basis zal het verschil niet gaan maken hoor. Wink
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:3 x 0 = 0. :razz:

Waar baseer je die '0' op?

het aantal keer dat heerenveen overtuigd heeft. :razz:

Mwoah....0-2 bij sparta, 2-3 bij Utrecht. Dat zijn overtuigende uitslagen.
Zijn genoeg clubs te noemen die bij Sparta en Utrecht onderuit gaan!

ga er anders ff serieus over discussieren.

Doe ik dat?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:Een bankzitters van ons bij jullie in de basis zal het verschil niet gaan maken hoor. Wink

Dan heb jij Breuer niet zien voetballen, dit jaar!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ehm, 1-14? Ook tegen een hoofdklasseclub is dat tegenwoordig een bespottelijk hoge score. 8-[
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
ze zullen wel een jaar lang kroepoek krijgen bij WHC van een belsinees Wink
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Ehm, 1-14? Ook tegen een hoofdklasseclub is dat tegenwoordig een bespottelijk hoge score. 8-[

De 0 niet gehouden tegen amateurs en Suarez die een schorsing oploopt. Zo goed vind ik dat niet. Hakkuh

Wel schrijnend dat zo'n pot doorgaat, dat bij Jong De Graafschap ook gebalt kan worden maar bij een eredivisieclub als Heerenveen niet.
Reply
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ehm, 1-14? Ook tegen een hoofdklasseclub is dat tegenwoordig een bespottelijk hoge score. 8-[

De 0 niet gehouden tegen amateurs en Suarez die een schorsing oploopt. Zo goed vind ik dat niet. Hakkuh

Wel schrijnend dat zo'n pot doorgaat, dat bij Jong De Graafschap ook gebalt kan worden maar bij een eredivisieclub als Heerenveen niet.

0-0 en een man meer! Stunten superboeren!!!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Loting voor de kwartfinale:

Nac-Gae
Heerenveen/Psv-Feyenoord
Sparta-Twente
Ajax-Nec
Make tea, not war
Reply
waf, kom er maar in met de complottheorie! =D>

NAC wel voor het eerst in 192 jaar een thuiswedstrijd. :Big Grin
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Quote:De 0 niet gehouden tegen amateurs en Suarez die een schorsing oploopt. Zo goed vind ik dat niet.

ach, als speel je tegen fc bal op t dak 7; 1-14 met een dubbelle hattrick is gewoon goed. Icon_twisted
The great old Ludwig von...
Reply
1e keer euroborg is bevallen :razz: . Oosterpark was altijd wel leuk maar Euroborg nooit gegaan. Het was eigenlijk vrij beroerd, zeg maar gerust slecht maar goed. Veel lekkerder als deze win je ze niet als je ziet dat je godverre vrijwel de hele 2e helft speelt in een 3-4-3 met achterin Van eijden - Nuytinck - El Ak. Overigens =D> =D> voor Nuytinck.

Maar ja we winnen ook eens een keer hoor, mag je meteen tegen Ajax en ook nog eens uit. Tis al vertiefd dat je als laatste 2 balletjes overblijft maar dan heb je nog 50/50 op een thuiswedstrijd.. nou dacht het niet hoor. Gewoon lekker uit naar Ajax waar we een uitstekende balans tegen hebben. 34 keer gespeeld, NUL gewonnen, 113 tegen en 17 goals voor (in de competitie dan).

Er is één heel klein lichtpuntje waar we ons aan op kunnen trekken en dat is dat we ooit 1 x hebben gewonnen in De Meer, halve finale van de beker in '94 toen we nota bene nog in de 1e divisie speelden. Die dag werd er, onder meer door een goal van club legende Cees Lok 10 minuten voor tijd, terecht met 1-2 gewonnen van het Ajax dat het jaar erna de CL zou winnen in Wenen. Het toeval wil dat die halve finale in de Meer de 1e uitwedstrijd ooit was die de toen 9-jarige kleine Harry bezocht. Er zouden er nog "enkele" volgen :waf:

OOK AL STAAN WE ONDERAAN, JA DE BOEREN GAAN ERAAN HEE HEE HOO HOOOOOOOO!
OOK AL STAAN WE ONDERAAN, JA DE BOEREN GAAN ERAAN HEE HEE HOO HOOOOOOOO!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Harry.. Suarez is geschorst. Hij was gisteren samen met De Zeeuw bij 13 van de 14 goals betrokken. Dus je hebt best kans. :8:
Reply
Lees net dit over Suarez zijn gele kaart. Grapje of niet waar of wtf???

„Ik zal Luis hierop zeker aanspreken”, liet Jol weten. „Maar we kunnen het niet meer terugdraaien. Een ervaren scheidsrechter had deze gele kaart echter niet gegeven. Die had geweten dat Luis op scherp stond en het bij een vermaning gelaten.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Lees net dit over Suarez zijn gele kaart. Grapje of niet waar of wtf???

„Ik zal Luis hierop zeker aanspreken”, liet Jol weten. „Maar we kunnen het niet meer terugdraaien. Een ervaren scheidsrechter had deze gele kaart echter niet gegeven. Die had geweten dat Luis op scherp stond en het bij een vermaning gelaten.

Dat was zeker niet als grap bedoeld, maar bloedserieus. Daarna zei Jol nog:
"We hebben nu al 82x gescoord dit seizoen, maar eigenlijk moet je dat niet zeggen."

Hij vind dat je t niet moet zeggen na 14 stuks tegen amateurs, maar toch moet ie ff laten horen hoe 'geweldig' hij het doet met Ajax. Undecided

Had Jol voor dit seizoen echt hoger ingeschat. Geweldige coach, maar hij heeft elke week belachelijk uitspraken die hij helemaal niet nodig heeft. :|
Reply
Ekslem Wrote:Lees net dit over Suarez zijn gele kaart. Grapje of niet waar of wtf???

„Ik zal Luis hierop zeker aanspreken”, liet Jol weten. „Maar we kunnen het niet meer terugdraaien. Een ervaren scheidsrechter had deze gele kaart echter niet gegeven. Die had geweten dat Luis op scherp stond en het bij een vermaning gelaten.

kijk, de complottheorieen worden op een bordje gepresenteerd. een ervaren scheids had ajakkes bevoordeeld. bedankt jol.
Reply
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Lees net dit over Suarez zijn gele kaart. Grapje of niet waar of wtf???

„Ik zal Luis hierop zeker aanspreken”, liet Jol weten. „Maar we kunnen het niet meer terugdraaien. Een ervaren scheidsrechter had deze gele kaart echter niet gegeven. Die had geweten dat Luis op scherp stond en het bij een vermaning gelaten.

Dat was zeker niet als grap bedoeld, maar bloedserieus. Daarna zei Jol nog:
"We hebben nu al 82x gescoord dit seizoen, maar eigenlijk moet je dat niet zeggen."

Hij vind dat je t niet moet zeggen na 14 stuks tegen amateurs, maar toch moet ie ff laten horen hoe 'geweldig' hij het doet met Ajax. Undecided

Had Jol voor dit seizoen echt hoger ingeschat. Geweldige coach, maar hij heeft elke week belachelijk uitspraken die hij helemaal niet nodig heeft. :|

hij heeft die uitspraken wel nodig want hij zijn ploeg presteert gewoon niet goed genoeg. komt niet zozeer door hem denk ik, maar hij wil toch op en of andere manier maskeren dat hij het zaakje daar ook niet trekt. de uitspraken zijn koemanachtig, het ligt altijd aan een ander of hij wordt ondergewaardeerd.

jol geeft er echter een nieuwe dimensie bij: hij geeft gewoon openlijk toe dat ajakkes minder vaak wordt bevoordeeld dan voorheen en dat vindt hij maar belachelijk. Undecided
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Lees net dit over Suarez zijn gele kaart. Grapje of niet waar of wtf???

„Ik zal Luis hierop zeker aanspreken”, liet Jol weten. „Maar we kunnen het niet meer terugdraaien. Een ervaren scheidsrechter had deze gele kaart echter niet gegeven. Die had geweten dat Luis op scherp stond en het bij een vermaning gelaten.

Dat was zeker niet als grap bedoeld, maar bloedserieus. Daarna zei Jol nog:
"We hebben nu al 82x gescoord dit seizoen, maar eigenlijk moet je dat niet zeggen."

Hij vind dat je t niet moet zeggen na 14 stuks tegen amateurs, maar toch moet ie ff laten horen hoe 'geweldig' hij het doet met Ajax. Undecided

Had Jol voor dit seizoen echt hoger ingeschat. Geweldige coach, maar hij heeft elke week belachelijk uitspraken die hij helemaal niet nodig heeft. :|

hij heeft die uitspraken wel nodig want hij zijn ploeg presteert gewoon niet goed genoeg. komt niet zozeer door hem denk ik, maar hij wil toch op en of andere manier maskeren dat hij het zaakje daar ook niet trekt. de uitspraken zijn koemanachtig, het ligt altijd aan een ander of hij wordt ondergewaardeerd.

jol geeft er echter een nieuwe dimensie bij: hij geeft gewoon openlijk toe dat ajakkes minder vaak wordt bevoordeeld dan voorheen en dat vindt hij maar belachelijk. Undecided

Jol heeft die uitspraken niet nodig, want het ligt totaal niet aan hem dat Ajax weer 3e staat. Op zn gejank in de media na is Jol prima bezig, meer is er gewoon niet van te maken. De selectie is gewoon niet goed genoeg en veel te afhankelijk van 1 (nou vooruit, De Zeeuw draait ook steeds beter, 2) man.
Reply
Peter Wrote:Jol heeft die uitspraken niet nodig, want het ligt totaal niet aan hem dat Ajax weer 3e staat. Op zn gejank in de media na is Jol prima bezig, meer is er gewoon niet van te maken. De selectie is gewoon niet goed genoeg en veel te afhankelijk van 1 (nou vooruit, De Zeeuw draait ook steeds beter, 2) man.

ajakkes heeft niet minder kwaliteit (meer individuen, minder teamspelers) dan psvee en zeker niet minder dan twente.

ik zou wel willen weten wat jol nog meer doet dan janken.
Reply


Forum Jump: