The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




KNVB Beker 2009-2010
#61
D'r an met de lippe Wrote:Dankzij de bekerloting heb ik het gevoel dat ik zojuist nog tig koppen koffie heb gedronken en voorlopig niet in slaap kom.

Eindelijk weer de derby tegen dat volk uit Deventer! En dat rond de kerst, gebraden vogel gaat er dan wel in.

Dat is een beschermde diersoort he, denk erom. Zebravlees schijnt ook erg lekker te zijn... :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#62
Mooie loting..Zeker als Ajacied

@ Gitter...Gabri :roll: ?
Reply
#63
lol... was hij nu de slechtste? Heel Ajax was slecht en dit soort wedstrijden kun je m toch niet op beoordelen. Je kunt alleen t hele team beoordelen.
The great old Ludwig von...
Reply
#64
gittermaster Wrote:lol... was hij nu de slechtste? Heel Ajax was slecht en dit soort wedstrijden kun je m toch niet op beoordelen. Je kunt alleen t hele team beoordelen.

Ajax zonder Suarez he.. wat een topelftal blijft er dan over. AGOVV en Dordrecht zijn er niks bij.. :-"

Maar ach zondag Suarez weer die vanaf de 1e minuut 2 man bezig houdt en de overige 10 Ajacieden redden het wel tegen de 9 Feyenoorders. 5-0.
Reply
#65
Dordrecht - FC Emanuelson 1-2
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#66
Peter Wrote:Mooi dat alle linkerrijtje ploegen nog meedoen. Dit wordt een mooie loting.
WHC - Ajax

Die KNVB moet het ook echt niet gekker gaan maken, voor de zekerheid dan maar een amateur voor Ajax, een eerste divisie club bleek al bijna een onmogelijke opgave Hitself
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#67
de nieuwe Wrote:
Peter Wrote:Mooi dat alle linkerrijtje ploegen nog meedoen. Dit wordt een mooie loting.
WHC - Ajax

Die KNVB moet het ook echt niet gekker gaan maken, voor de zekerheid dan maar een amateur voor Ajax, een eerste divisie club bleek al bijna een onmogelijke opgave Hitself

Vertel mij eens dan hoe ze deze loting konden sturen? Is toch onmogelijk?

Met Jong Graafschap gaan we voor de 3e stunt! \Big Grin/
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#68
gittermaster Wrote:lol... was hij nu de slechtste? Heel Ajax was slecht en dit soort wedstrijden kun je m toch niet op beoordelen. Je kunt alleen t hele team beoordelen.
Viel door de mand ten opzichte van De Zeeuw opbouwend gezien. Dat daarnaast ook Enoh zijn dag niet had maakte het niet beter inderdaad.
Reply
#69
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:lol... was hij nu de slechtste? Heel Ajax was slecht en dit soort wedstrijden kun je m toch niet op beoordelen. Je kunt alleen t hele team beoordelen.

Ajax zonder Suarez he.. wat een topelftal blijft er dan over. AGOVV en Dordrecht zijn er niks bij.. :-"

Maar ach zondag Suarez weer die vanaf de 1e minuut 2 man bezig houdt en de overige 10 Ajacieden redden het wel tegen de 9 Feyenoorders. 5-0.

Ajax met Suarez was inderdaad stukken beter :-k
Reply
#70
Ik ben geen keeper, maar die gast moet die vrije trap toch gewoon hebben!? Bal is niet hard en niet echt in de hoek. Maar goed, al met al weer gelachen na al dat gezeik over Fey hier Undecided
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#71
Hij keept niet voor niets bij Dordrecht en niet bij bijvoorbeeld de sprankelende godenzonen uit Amsterdam...
Reply
#72
kooltje Wrote:
gittermaster Wrote:lol... was hij nu de slechtste? Heel Ajax was slecht en dit soort wedstrijden kun je m toch niet op beoordelen. Je kunt alleen t hele team beoordelen.
Viel door de mand ten opzichte van De Zeeuw opbouwend gezien. Dat daarnaast ook Enoh zijn dag niet had maakte het niet beter inderdaad.

tja, de beste man is 9 maanden gebleseerd geweest, heeft 1 x 20 minuten en 1 x een helft gespeeld en hele team was slecht gisteren, ik wil ook niet ontkennen dat momenteel de Zeeuw een iets completere voetballer is, maar die was er vorig jaar nog niet Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#73
Hoef Wrote:Hij keept niet voor niets bij Dordrecht en niet bij bijvoorbeeld de sprankelende godenzonen uit Amsterdam...

Tsja, zo lust ik er nog wel een paar. Iedereen praat over een mooie vrije trap van Emmanuelson, maar die keeper ziet er gewoon erg slecht uit. Zal wel in de jeugd van Ajax gezeten hebben (leuk man die waf modus :8: )
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#74
de nieuwe Wrote:
Peter Wrote:Mooi dat alle linkerrijtje ploegen nog meedoen. Dit wordt een mooie loting.
WHC - Ajax

Die KNVB moet het ook echt niet gekker gaan maken, voor de zekerheid dan maar een amateur voor Ajax, een eerste divisie club bleek al bijna een onmogelijke opgave Hitself

Daarom spelen we ook alleen maar uit en lootte Jong Ajax meteen AZ-uit... Undecided Undecided !

Nou nou, na fey en psv dacht ik dat een wedstrijd niet nog suffer en slechter kon, maar het bleek toch echt te kunnen.
Alhoewel Dordrecht best leuk voetbalde, en gewoon verdiende te winnen....
Wat een ongemotiveerde prutsers zeg.
Reply
#75
Fabian Wrote:Daarom spelen we ook alleen maar uit en lootte Jong Ajax meteen AZ-uit... Undecided Undecided !

dat jong ajakkes uberhaupt mee mag doen, daar begint het mee he. niemand kan controleren of dat terecht is, maar toch gebeurt het elk jaar.

en er zal wel een concert in de aarsrena geweest zijn, anders hadden ze allebei weer thuiswedstrijden geloot, konden ze weer na elkaar voetballen voor de supportunisten.
Reply
#76
Xtragaap4de Van mij had Ajax er uit mogen vliegen. Het is juist een complot tegen Ajax. Zo oninteressant die cup, kost je alleen maar weer extra kutwedstrijden. Natuurlijk zorgt de KNKB er weer voor dat Ajax uit tegen een amateurclub nog een ronde verder mag komen.
The great old Ludwig von...
Reply
#77
gittermaster Wrote:Xtragaap4de Van mij had Ajax er uit mogen vliegen. Het is juist een complot tegen Ajax. Zo oninteressant die cup, kost je alleen maar weer extra kutwedstrijden. Natuurlijk zorgt de KNKB er weer voor dat Ajax uit tegen een amateurclub nog een ronde verder mag komen.

uit deze dappere maar ongelooflijk slechte pogingen blijkt weer duidelijk dat het onmogelijk is de theorie om te draaien. de veronderstelling dat het een grote pro-ajakkes bende is wordt daarmede onderschreven, hoewel door al die twentse scheidsen en twentse voorzitter van de knjb ook die moffen stiekem bevoordeeld beginnen te worden.
Reply
#78
Mukkus Wrote:Dordrecht - FC Emanuelson 1-2

Icon_question
Reply
#79
waf Wrote:
gittermaster Wrote:Xtragaap4de Van mij had Ajax er uit mogen vliegen. Het is juist een complot tegen Ajax. Zo oninteressant die cup, kost je alleen maar weer extra kutwedstrijden. Natuurlijk zorgt de KNKB er weer voor dat Ajax uit tegen een amateurclub nog een ronde verder mag komen.

uit deze dappere maar ongelooflijk slechte pogingen blijkt weer duidelijk dat het onmogelijk is de theorie om te draaien. de veronderstelling dat het een grote pro-ajakkes bende is wordt daarmede onderschreven, hoewel door al die twentse scheidsen en twentse voorzitter van de knjb ook die moffen stiekem bevoordeeld beginnen te worden.

Natuurlijk is het een slechte poging, het was ook niet bedoeld als een serieuze poging, het is een reactie op het eeuwig slechte complotgejank.
Nu ook de "moffen". Was t vorig jaar toevallig een westfries die zich met wat zaken bemoeide?
The great old Ludwig von...
Reply
#80
gittermaster Wrote:
waf Wrote:
gittermaster Wrote:Xtragaap4de Van mij had Ajax er uit mogen vliegen. Het is juist een complot tegen Ajax. Zo oninteressant die cup, kost je alleen maar weer extra kutwedstrijden. Natuurlijk zorgt de KNKB er weer voor dat Ajax uit tegen een amateurclub nog een ronde verder mag komen.

uit deze dappere maar ongelooflijk slechte pogingen blijkt weer duidelijk dat het onmogelijk is de theorie om te draaien. de veronderstelling dat het een grote pro-ajakkes bende is wordt daarmede onderschreven, hoewel door al die twentse scheidsen en twentse voorzitter van de knjb ook die moffen stiekem bevoordeeld beginnen te worden.

Natuurlijk is het een slechte poging, het was ook niet bedoeld als een serieuze poging, het is een reactie op het eeuwig slechte complotgejank.
Nu ook de "moffen". Was t vorig jaar toevallig een westfries die zich met wat zaken bemoeide?

ik weet niet of je het doorhebt, maar die westfries werd te gevaarlijk is door je ajakkesvriendjes geelimineerd.

toch wel leuk om te zien hoe serieus jij het allemaal blijft nemen. je voelt je op een bepaalde manier toch aangesproken. jij niet alleen hoor, ook hoef uiteraard. :razz:
Reply
#81
af en toe weet ik niet of je serieus bent of niet Waf :razz:
Maar volgens mij nam je mijn opmerking ook redelijk serieus Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#82
waf Wrote:...

toch wel leuk om te zien hoe serieus jij het allemaal blijft nemen. je voelt je op een bepaalde manier toch aangesproken. jij niet alleen hoor, ook hoef uiteraard. :razz:

Hela! Ik neem jou al sinds 1990 niet meer serieus. Met je te kleine t-shirt en je rare accent!
Reply
#83
gittermaster Wrote:af en toe weet ik niet of je serieus bent of niet Waf :razz:
Maar volgens mij nam je mijn opmerking ook redelijk serieus Wink

nou, hier heb je een voorbeeld dat ook de uefa in het complot zit. het is echt niet zo moeilijk hoor.

Quote:Ajax profiteert van zware straf voor Dinamo Zagreb
29/10/2009 20:10

De UEFA heeft Dinamo Zagreb zwaar gestraft voor de ongeregeldheden rond het Europa League-duel met FC Timisoara. Voor Ajax heeft de sanctie ook gevolgen.

Dinamo Zagreb moet de laatste twee groepswedstrijden in de Europa League in een leeg stadion afwerken. Bovendien bracht de UEFA de Kroatische club drie punten in mindering naar aanleiding van de rellen rond de wedstrijd tegen FC Timisoara in Roemenië.

Voor Ajax heeft de straf ook consequenties. Niet alleen speelt de Amsterdamse club op 5 november in een leeg stadion tegen Dinamo Zagreb, maar het ziet ook een concurrent voor een vervolg in de Europa League verder achterop raken.

Op last van de UEFA moet Dinamo Zagreb de drie gewonnen punten inleveren en staat de Kroatische club nu laatste in Groep A van de Europa League. Tegen de beslissing is nog beroep mogelijk. Dinamo Zagreb heeft drie dagen de tijd.
Reply
#84
Ja hoor, zit je eerst een uur te wachten op die loting omdat Ajax het zo nodig vind er een verlenging van te maken, begint het eindelijk.... ik zeg tegen me meisje; Ik vind alles best als we maar geen Groningen uit loten. Bal 1 Groningen, Bal 2 NEC. Tuuurrrlijk...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#85
Ja hoor, zit je eerst een uur te wachten op die loting omdat Ajax het zo nodig vind er een verlenging van te maken, begint het eindelijk........dondert Mukkus in slaap op de bank tijdens de reclame om vervolgens om half 4 's nachts gewekt te worden met 'bel nu, voor geile oma-sex....blabla' op RTL7.

:wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#86
harry_bierdop Wrote:Ja hoor, zit je eerst een uur te wachten op die loting omdat Ajax het zo nodig vind er een verlenging van te maken, begint het eindelijk.... ik zeg tegen me meisje; Ik vind alles best als we maar geen Groningen uit loten. Bal 1 Groningen, Bal 2 NEC. Tuuurrrlijk...
What are the odds? Badbeat!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#87
Ja zeg dat wel.. volgens mij is de kans 1/16 x 1/15 maar niet zeker van.

Zo klote, precies de wedstrijd die het verste weg is, die waarschijnlijk een combi zal moeten worden en waar we het toch al zelden goed doen. Ajax-uit, Feyenoord-uit of zelfs AZ-uit was ook niet leuk geweest maar Gro-uit slaat echt alles. En daarnaast, als vites nou gewoon gewonnen had dan hadden we in 3 dagen tijd 2x tegen Vites gespeeld. 20e thuis en 23e uit voor de beker...had zo mooi kunnen zijn :razz:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#88
harry_bierdop Wrote:Ja zeg dat wel.. volgens mij is de kans 1/16 x 1/15 maar niet zeker van.

Zo klote, precies de wedstrijd die het verste weg is, die waarschijnlijk een combi zal moeten worden en waar we het toch al zelden goed doen. Ajax-uit, Feyenoord-uit of zelfs AZ-uit was ook niet leuk geweest maar Gro-uit slaat echt alles. En daarnaast, als vites nou gewoon gewonnen had dan hadden we in 3 dagen tijd 2x tegen Vites gespeeld. 20e thuis en 23e uit voor de beker...had zo mooi kunnen zijn :razz:

Tsja maar Vitesse speelt al een paar weken als een dood vogeltje....
Reply
#89
Yzeren Henkie Wrote:
harry_bierdop Wrote:Ja zeg dat wel.. volgens mij is de kans 1/16 x 1/15 maar niet zeker van.

Zo klote, precies de wedstrijd die het verste weg is, die waarschijnlijk een combi zal moeten worden en waar we het toch al zelden goed doen. Ajax-uit, Feyenoord-uit of zelfs AZ-uit was ook niet leuk geweest maar Gro-uit slaat echt alles. En daarnaast, als vites nou gewoon gewonnen had dan hadden we in 3 dagen tijd 2x tegen Vites gespeeld. 20e thuis en 23e uit voor de beker...had zo mooi kunnen zijn :razz:

Tsja maar Vitesse is een dood vogeltje....
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#90
harry_bierdop Wrote:
Yzeren Henkie Wrote:
harry_bierdop Wrote:Ja zeg dat wel.. volgens mij is de kans 1/16 x 1/15 maar niet zeker van.

Zo klote, precies de wedstrijd die het verste weg is, die waarschijnlijk een combi zal moeten worden en waar we het toch al zelden goed doen. Ajax-uit, Feyenoord-uit of zelfs AZ-uit was ook niet leuk geweest maar Gro-uit slaat echt alles. En daarnaast, als vites nou gewoon gewonnen had dan hadden we in 3 dagen tijd 2x tegen Vites gespeeld. 20e thuis en 23e uit voor de beker...had zo mooi kunnen zijn :razz:

Tsja dat vogeltje van Vitesse is dood ....
Reply


Forum Jump: